En die vriendin die die tips geeft heeft zelf zeker geen geluk in de liefdequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenken), wat haar favoriete muziek is (wil ik zelf zien uit te vinden) en nogmaals dat ze ons zo goed bij elkaar vind passen.
Ik heb terug gestuurd dat ik wil dat ze niet vanavond het gaat rond vertellen op msn/sms/whatever en dat ik haar orvermorgen wel inlicht.
Dit sterkt mij in mijn besluit om het vanaf het begin niet iedereen te vertellen. De tering
Alles voor mijn virtuele vrindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:17 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Gelukkig kun je het kwijt bij je FOK! vriendjes.
Herkenbaar.. Je kan het nog redden door die sms'jes niet te lezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ik krijg net een smsje met tips over wat ik kan koken morgen (alsof ik dat niet zelf kan bedenken), wat haar favoriete muziek is (wil ik zelf zien uit te vinden) en nogmaals dat ze ons zo goed bij elkaar vind passen.
Ik heb terug gestuurd dat ik wil dat ze niet vanavond het gaat rond vertellen op msn/sms/whatever en dat ik haar orvermorgen wel inlicht.
Dit sterkt mij in mijn besluit om het vanaf het begin niet iedereen te vertellen. De tering
En nu maar hopen dat ze dit topic niet tegenkomtquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:19 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Alles voor mijn virtuele vrinden
Zij is de vriendin van een vriend van mij, via wie ik die groep ken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:18 schreef rene90 het volgende:
[..]
En die vriendin die die tips geeft heeft zelf zeker geen geluk in de liefde? Hoe oud is ze trouwens, echt niet normaal dat kinderachtige gedrag
.
dat zou ik zelf ook irri vinden,ja, dat ze haar klep dicht houdt, de bemoeial.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Vandaag al 2x gedaan. Maar ze blijft zeggen dat ze ons bij elkaar vind passen en vragen over wat ik morgen van plan ben. Nogal irritant
Ik denk ze dat alleen maar schattig zou vinden. Althans als ik een goed beeld heb gevormd van het type meisjequote:Op maandag 17 augustus 2009 15:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze dit topic niet tegenkomt
Maar ondertussen vraag je zelf wel advies op een online forum?quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:16 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het is een vriendinnengroep die ik vrij vaak zie. En ik heb er geen behoefte aan om bekend te staan als degene die bij die meid een blauwtje liep. Daarom wilde ik het alleen via haar doen, en dan maar kijken of het daadwerkelijk wat wordt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar ondertussen vraag je zelf wel advies op een online forum?
[ afbeelding ]
gelijk heb je.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:27 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven al zei, het is een vriendinnengroep die ik vrij vaak zie. En ik heb er geen behoefte aan om bekend te staan als degene die bij die meid een blauwtje liep. Daarom wilde ik het alleen via haar doen, en dan maar kijken of het daadwerkelijk wat wordt.
En ja, als ik op die wijze hier bekend kom te staan, maakt het mij iets minder uit![]()
quote:
quote:
Live-updates!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:02 schreef Prosac het volgende:
Succes voor vanavond TS.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:52 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens, een van onze gezamenlijke interesses is muziek.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:08 schreef wise het volgende:
ik denk dat we de TS morgen terug zien in
Versierblunders # 29 -
of
Seks- dan wel geslachtsdeelblunders deel 19
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |