Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
* Alicey doet rustig aan...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:37 schreef Marlies1981 het volgende:
Go-go-go girl! Show 'em who's daddy!
Wat ga je doen op Hofplein?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef NJ het volgende:
Beter wordt het zondag lekker weer, want waarschijnlijk zit ik weer vanaf half tien op Hofplein.
Zwaai af en toe even naar het parkeerdek van het voormalig shellgebouwquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:52 schreef NJ het volgende:
Beter wordt het zondag lekker weer, want waarschijnlijk zit ik weer vanaf half tien op Hofplein.
Zijn die mensen die afwezig zijn directe collega's, of is het je baas ofzo ?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is op zich niet zo erg, dat kan gebeuren. Wat ik irritant vind is dat er niets gedocumenteerd is, terwijl we een prima informatiesysteem hebben waar alles in gedocumenteerd kan worden en het voor iedereen ook duidelijk is dat dat moet gebeuren. Dat mensen er niet zijn kan ook gebeuren, maar dat ze niet laten weten waar ze zijn (waardoor je er in eerste instantie dus vanuit gaat dat ze nog wel komen) vind ik weer niet echt kunnen..
Een er van is overigens terecht, die heeft on-the-fly een vrije dag opgenomen. De ander zal wel golfen zijn..
De ene is de directeur en de andere is iemand die niet onder mijn verantwoordelijkheid valt. Die valt rechtstreeks onder die directeur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Zijn die mensen die afwezig zijn directe collega's, of is het je baas ofzo ?
Als ik zomaar niet kom heb ik toch wel een probleem hoor
Foto's maken nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:36 schreef Marlies1981 het volgende:
autoracen is wel een beetje ordinair
een beetje wel. Fotograferen is so-wie-so een beetje ordinair. Meer iets in het verlengde van de video-oom, zeg maar. Je kent 'm wel.quote:
Midden op het hofplein werkt alleen de man die de fontein onderhoudt. En een eersterangs plaats bij de autoraces is zelfs vrij erg ordinair. Meer iets voor petjeventjes met merken-T-Shirtjes, zeg maar.quote:Een eerste rangs plaats omdat je toevallig midden op hofplein werkt ook niet
Is dat de volgende bbq deelnemer? :pquote:Peter Breuls Wow, morgen om deze tijd ben ik op Schiphol... 23 minutes ago ·
quote:Message 1 of 2160 Move to... Inbox Trash Drafts Sent Junk Trash Concepten Sent Items Verzonden items Folders
Inbox
Trash
Dear sir, madam,
A while ago I ordered a box of prosecco, two bottles of olive oil, and
pesto. Today I received this order, only the pesto was missing.
The receipt with this order does show the pesto (Red pesto 4x180 gram) on
it. The ordernumber is T163. Can we still expect this, or is it missing in
the order?
Thanks in advance!
Jeroen van Wisse
quote:Subject: R: Order not fully received
Sender: Fattoria La Vialla
Recipient: jeroen@vanw####.nl
Date: Today 15:06
To protect your privacy, remote images are blocked in this message. Display images
La Vialla, August 12th 2009
Dear Sirs,
Thanks a lot for your kind interest in our products and sorry for the partial delivery of your order.
I tried to trace your missing parcel and I got information from the Post that
the missing box has been broken
We will send a substitution as soon as possible.
I hope, this time we will have more luck - should there be any more problems I am at your disposal.
Yours gratefully,
Ulrike Uckermann
--------------------------------------------------------------------------------
Da: jeroen@vanw####.nl [ jeroen@vanw####.nl ]
Inviato: 11/08/2009 15.09.34
A: fattoria@######.it
Oggetto: Order not fully received
tja...weer heel erg italiaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Eensch,
alleen raar dat ik niets van het postbedrijf hoor als ik een doos van ongeveer 1x1 meter ontvang, met daarin genoeg ruimte over voor nog 2 dozen Spumante + 4 dozen pesto, en dat die doos er dus gewoon niet inzit terwijl deze gecrushed is bij verzending.
Hadden ze er best een briefje op mogen plakken.
Klinkt niet echt als een verbetering.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:29 schreef littledrummergirl het volgende:
heb niks met race-auto's maar vind de foto in de op wel erg mooi![]()
status vandaag : koorts en kotsen, maar wel weer met een beetje stem
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dus isegrim, je fles olijfolie is er en je 2 potten pesto zijn onderweg
Ik ga eten bij een vriendin, ben er dus niet.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wie komen er morgen naar de bbq?
Jammer dat je regen niet ziet op foto's....quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
racewagens en regen
dat worden gave pica's
Ehm nee, dat betekende :q voor de bbqquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Betekend dat: "Ik drukte op de verkeerde knop en nu is je bericht foetsie"?
Spiegelende wegdekken welquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jammer dat je regen niet ziet op foto's....
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:49 schreef Marlies1981 het volgende:
Midden op het hofplein werkt alleen de man die de fontein onderhoudt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ssst. LHO is eigenlijk de pomp van de Hofpleinfontein
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ssst. LHO is eigenlijk de pomp van de Hofpleinfontein
mag ik je aanrakenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]ik heb vanaf mijn werk wel uitzicht op het luikje waarmee je onder de fontein kan komen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:26 schreef Vogue het volgende:
mmmmm dat was een lekker broodje döner
Tevens TVP
De gene die LDG jou zo aan gaat bevelenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Vogue het volgende:
Ik zoek BTW nog een goede tand- en huisarts in Rotterdam. Iemand tips?
wij hebben een tandarts die s avonds en ook op zaterdag open isquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:29 schreef Vogue het volgende:
Ik zoek BTW nog een goede tand- en huisarts in Rotterdam. Iemand tips?
Het Park is wel de beste plek morgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal in "hét" park, maar DT wilde geloof ik een keer in een ander park![]()
DT mag het zeggen
Vroesenpark, Zuiderpark en Kralingse Bos hebben dat ook. Maar je moet wel een aluminium bakje gebruiken van de Groen Links gemeenteraadsleden, anders beschadigt het gras.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Breuls het volgende:
In Het Park wel, daar is een speciale BBQ zone.
kwartet-breek-postquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
En wat heb je nou zonder fiets en zonder geld gisteren gedaan
Zat jij niet in Curacao? Of ben je net terug? Heb het de laatste tijd niet zo meer gevolgdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Breuls het volgende:
In Het Park wel, daar is een speciale BBQ zone.
Ik dacht dat ik een rustige zomerperiode tegemoet ging, maar dat bleek helaas niet zo te mogen zijn...quote:
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Vogue het volgende:
Zat jij niet in Curacao? Of ben je net terug? Heb het de laatste tijd niet zo meer gevolgd
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een rustige zomerperiode tegemoet ging, maar dat bleek helaas niet zo te mogen zijn...
... en vandaag weer gebeld over m'n bank; die is niet meer leverbaar in de kleur die ik wilZaterdag dus maar weer eens gaan shoppen
En zo hoort het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missen
Ik had ze gevraagd of ze de bank in de getoonde kleur konden leveren, of het plaatje aan konden passen... ze hebben dus dat laatste gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:45 schreef Vogue het volgende:
wat een ellende heb jij met die bank, je hebt toch wel een klacht gestuurd naar dat bedrijf hoop ik?
quote:Zoals mijn Mexicaanse Nederlandssprekende vriendinnetje zou zeggen: het is helemaal van de zotte![]()
LHO is hoofd BBQ organisatie zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Vogue het volgende:
Voor het geval ik kom morgen, moet ik nog vlees of drank meenemen? Hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Wat drank, wat vleesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Vogue het volgende:
Voor het geval ik kom morgen, moet ik nog vlees of drank meenemen? Hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Zou jij ook wat losse kooltjes kunnen mee nemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:25 schreef Isegrim het volgende:
Mijn BBQ is iets te groot om mee te nemen.Ik zal wat merguez en wat rosé meenemen.
Als ik eraan denk zal ik dat doen. Ik ben er wel pas tegen halfacht ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou jij ook wat losse kooltjes kunnen mee nemen?Hoeven er geen kilo's te zijn, maar wegwerp-bbq's hebben vaak net een kooltje of twee te weinig.
Half acht is een nette tijd denk ik. Of er moeten vroege eters zijn. Kan ik mij ook nog gewoon omkleden enzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik dat doen. Ik ben er wel pas tegen halfacht ofzo.
Ik zit nu voor de gate te wachten op het instappen. Ik vlieg over ruim een uur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missen
En er rijden ook al geen treinen tussen Rotterdam en Roosendaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:46 schreef Marlies1981 het volgende:
Maandag rijden er geen treinen tussen rotterdam en rozendaal. Dus omrijden via Utrecht. Gaat vast mis....
Hoezo rijden die treinen er niet? Nouja, kun je alvast die franco's afbellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:46 schreef Marlies1981 het volgende:
Maandag rijden er geen treinen tussen rotterdam en rozendaal. Dus omrijden via Utrecht. Gaat vast mis....
Of heel vroeg opstaan.quote:Thalys Amsterdam-Brussel-Parijs rijdt in Nederland via een andere route en stopt niet in Schiphol, Den Haag HS en Rotterdam Centraal, maar extra in Utrecht Centraal
Nee hoor, ik neem de trein van 10 uur uit amsterdam, opstappen in utrecht, ben ik om 12 uur in brusselquote:
Ook een oplossing.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem de trein van 10 uur uit amsterdam, opstappen in utrecht, ben ik om 12 uur in brussel
deo volente, uiteraard
HIer. Het is hier zonnig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
waar is het lekkere weer nou
quote:
Ik kom langs 3 AH's dus dat kan ik wel doen. 2 stuks van die wegwerp dingen moeten voldoende zijn toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oh btw, wie scoort er even een bbq voor vanavond? Normaal doen wij dat altijd, maar ik ben nu echt een beetje te slapjes om een halve wereldreis te maken op zoek naar een bbq
ja joh, we zijn met max 7 man ofzo dus dat lukt makkelijk lijkt me. en als ze aanmaakvloeistof hebben maak je er LHO nog heel gelukkig mee ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kom langs 3 AH's dus dat kan ik wel doen. 2 stuks van die wegwerp dingen moeten voldoende zijn toch?
LHO gelukkig maken met producten van de blauwe supermarktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
... maak je er LHO nog heel gelukkig mee ook
wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO gelukkig maken met producten van de blauwe supermarkt
Volgende keer in Pernis gaan BBQ'en ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffen
Je zegt dat alsof het iets bijzonders is. Terwijl het mannelijke genoom volledig afgestemd is op "met vuur en dingen die kunnen ontploffen"...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffen
ik denk echter dat dat ontploffen een genetisch defectje is.. vuur kunnen maken ok, maar als er dan iets ontploft kan dat niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het iets bijzonders is. Terwijl het mannelijke genoom volledig afgestemd is op "met vuur en dingen die kunnen ontploffen"...
en een iets ander kapselquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Firestarter is geweldig, het is een aan alcohol (spiritus) verwante vloeistof met een H atoompje meer ofzo. Hoge ontbrandingstemperatuur. Gooi het op gloeiend hete kolen, en je krijgt alleen een grote witte wolk. Houd daar een aansteker bij, en je hebt een gigantische steekvlam en 12 negerts met drank om je heen
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Firestarter is geweldig, het is een aan alcohol (spiritus) verwante vloeistof met een H atoompje meer ofzo. Hoge ontbrandingstemperatuur. Gooi het op gloeiend hete kolen, en je krijgt alleen een grote witte wolk. Houd daar een aansteker bij, en je hebt een gigantische steekvlam en 12 negerts met drank om je heen
meisjespraatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?
die vlammen maakt LHO als het vlees eraf isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?
...één van de belangrijkste aspecten van een geslaagde barbeque...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vlammen maakt LHO als het vlees eraf isnoemt ie "kampvuur maken" ofzoiets
Maar ook als kampvuur is een steekvlam toch niet handig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
...één van de belangrijkste aspecten van een geslaagde barbeque...
maar wel spectaculairquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ook als kampvuur is een steekvlam toch niet handig?
Ik zie het al, ik snap er gewoon weer helemaal niks van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel spectaculair
je moet het een keertje meemakenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik snap er gewoon weer helemaal niks van.
Komt vast wel een keer binnenkort.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet het een keertje meemakenals je ziet hoeveel lol het ventje eraan beleeft snap je het direct
kutschiedamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Alicey het volgende:
Hier is het zelfs een beetje zonnig nu..
doe maar welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:19 schreef Vogue het volgende:
BTW ik weet nog steeds niet of ik kom vanavond, ik zal mijn vriendin zo even bellen om te vragen wat ze wil.
* Alicey werkt ergens anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kutschiedam![]()
of werk je ergens anders?
we zullen wel ongeveer op de gebruikelijke plek zittenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:42 schreef DutchTrain het volgende:
Ik ga nu eerst naar de domibo en ben dan rond 19.30 in het Park. Mijn telefoon is een beetje stuk (doet het soms wel, soms niet), dus het kan even duren voordat ik jullie gevonden heb.
Tussen de brandnetelplasbosjes, de muzikale negers en de viva-forum meetquote:Op donderdag 13 augustus 2009 16:45 schreef littledrummergirl het volgende:
we zullen wel ongeveer op de gebruikelijke plek zittendont worry
Vlieg ik daar nou de halve wereld voor rond?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:05 schreef Isegrim het volgende:
Ik denk dat ik de BBQ moet gaan overslaan.Ik ben echt vreselijk moe en voel me niet jofel.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vlieg ik daar nou de halve wereld voor rond?
Schandalig is het!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
wij hebben een kg sate en 6 braadworstenquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:01 schreef Breuls het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Wij komen toch even.Maar we gaan niet veel drinken en we maken het ook niet laat.
Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die hebben we eerder gehoord! :p
Borrel uitgelopen, trein gemist, telefoon kapot dus ik ben er over 20 minuten, hopelijk met 2 wegwerp bbq'squote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We zijn er als eerste :p
Ik vond het stoer dat je er was, na zo'n lange vlucht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef Breuls het volgende:
Was gezellig!
Nu naar bed, denk ik.
Mijn bioklok zegt dat het half zeven is, maar ik ben wel moe.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Wij komen toch even.Maar we gaan niet veel drinken en we maken het ook niet laat.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef Marlies1981 het volgende:
ik wist dat er een goede reden was om niet te gaan....
Ja, al 95 topics lang, hooligan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
ow zitten jullie hier stelletje tokkies
Aha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
....te laat, teveel drank, te vroeg vanochtend, belangrijke dingen vandaag...
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zat nog in 93 geloof mevrouw van die andere hooligan
Nee, maar de huid van een duim is zo flexibel dat ik er nu niks mee kan, want anders scheur ik 'm weer open. Zo ziet-ie er nu uit:quote:
Ja, het schiet al lekker op!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef Alicey het volgende:
En toen stond het knechtje van Zaagmans alweer voor de deur om de dag doormidden te zagen.
Alleen maar aan de telefoon vandaag.
Inmiddels werkt alles weer en is iedereen weer gelukkig. Nu maar wat Nightwish luisteren en nog wat eigen werk doen..quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Pffffft ik had het echt héél zwaar vanochtendNa een aspirine en een bijna koude douche ging het wel weer een klein beetje. Zo vreselijk veel heb ik niet eens gedronken, maar ik zat echt tegen het randje op het laatst, het ging nét niet draaien voor mijn ogen
Wat erg
Vond het erg gezellig!
autsj! je bent meteen weer terug int criminele rotterdamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, maar de huid van een duim is zo flexibel dat ik er nu niks mee kan, want anders scheur ik 'm weer open. Zo ziet-ie er nu uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Pffffft ik had het echt héél zwaar vanochtendNa een aspirine en een bijna koude douche ging het wel weer een klein beetje. Zo vreselijk veel heb ik niet eens gedronken, maar ik zat echt tegen het randje op het laatst, het ging nét niet draaien voor mijn ogen
Wat erg
Vond het erg gezellig!
Netjes afgeleverd op het juiste adresquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:haha fijn dat jullie het ook leuk hadden. Nog moeite gehad om je huis terug te vinden?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Netjes afgeleverd op het juiste adres
Er ligt hier nog een superleuk armbandje met magneetjes, is dat van jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Wat erg
Vond het erg gezellig!
Ik ben al een uur thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog heel ffdan ist weekend
Leuke directeur hebben julliequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men raakte hier van een baggerstemming in een wat baldadige stemming, na een giga serverstoring met gare symptomen.
Toen de managing director wijn en bier uit ging delen, werd de sfeer al een stuk beter
Ja! Ik had 'm nog niet eens gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een superleuk armbandje met magneetjes, is dat van jou?
Lekker weer + honger + tijd = bbqquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
ook al... wat is da toch met die bbq...
Morgen Bavaria City Racingquote:
Prioriteiten ftwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 17:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
hmmzzzz. lotingwoning en ik sta nummer 7 op de lijst van 10 .... alleen lig ik op het bezichtegingstijdstip nog te maffen op een grasveld in Biddinghuizen waarschijnlijk .... jammer..
Van een historische stad naar een vlakte is nou niet echt een vooruitgangquote:Op zondag 16 augustus 2009 02:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
veranderde en niet ten goede? Hoezo dat? Rotterdam stond voor de oorlog bekend als de lelijkste stad van Nederland en is nu Architectuurstad nummer 1 in Europa.
Dat is niet twee keer eenzelfde term.quote:Op zondag 16 augustus 2009 02:18 schreef ebeaydojraes het volgende:
veranderde en niet ten goede? Hoezo dat? Rotterdam stond voor de oorlog bekend als de lelijkste stad van Nederland en is nu Architectuurstad nummer 1 in Europa.
Och, iets omhoog viel het geluid heel snel dood.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat een pokke herrie.. HARD man. (maar wel lekker). Blij dat ik oordoppen heb. mensen die langs de weg gaan staan zonder zijn gewoon DOM ...
Eén zo'n autootje was niets. Moet je eens bij de start van een race gaan staan... dan weet je pas wat de pijngrens is in je oren ( en een paar uur later nog )..quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
wat een pokke herrie.. HARD man. (maar wel lekker). Blij dat ik oordoppen heb. mensen die langs de weg gaan staan zonder zijn gewoon DOM ...
WBquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:52 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi Rotterdam! Goed om weer terug te zijn na 3 weken kamperen (). Eerste wat ik gisteren heb gedaan is roti gehaald bij Rotiland
~
Kun je eindelijk www.fastferry.nl proberenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:35 schreef Vogue het volgende:
Een vriendin had nog een fiets over dus ik ben ook weer voorzien van een fiets, jeuj!
Net geweest, maar als het goed weer is...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:26 schreef WHATSHESAID het volgende:
Wanneer is er weer een barbecue? Ik heb vakantie en zowaar enigszins tijd!
waar? in dit topic of bij jou?quote:
in dit topic. Bij mij barst het van de belgen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar? in dit topic of bij jou?
Waar zijn die eik allemaal?quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:
zijn een paar grote druktemakers nietdat scheelt
quote:20:24:01 17-08-09 17 AMBU A1 AMBU 17320 ONGEVAL BREDE HILLEDIJK ROTTERDAM rt bon 62050
1420999 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Monitorcode )
1420151 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Motorambulance 17-320 )
20:23:14 17-08-09 17 AMBU A1 AMBU 17170 ONGEVAL BREDE HILLEDIJK ROTTERDAM rt bon 62048
1420070 MKA Rotterdam-Rijnmond ( Ambulance 17-170 )
20:22:57 17-08-09 17 AMBU A1 AMBU LFL02 ONGEVAL BREDE HILLEDIJK ROTTERDAM rt bon 62049
quote:20:53:55 17-08-09 17 POLI 605 Iemand overleden 1 BREDE HILLEDIJK ROTTERDAM (RT)
1430020 Politie Rotterdam-Rijnmond ( Persinformatie Politie )
Je bent zo iemand die heel sportief is, maar dan op de WII?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben er ook weer eens!
Leuk zo'n wii maar mn hamstring doet nu al 2 dagen pijn!
Echt gaan tennissen dan maar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:39 schreef TJDoornbos het volgende:
Jup Alicey heb zondagochtend keiveel lopen tennissen op de wii en zo stom ik loop beetje met mn mannetje mee..........
Welneet, gewoon een lantaarnpaal open maken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
dat ik dan iemand nodig heb die 112 belt
scribly is leuker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef TJDoornbos het volgende:
hahahahaha muts
quote:
quote:Rotterdammer dood door val uit raam
18 augustus 2009
Op de Brede Hilledijk op Rotterdam-Zuid is een man van 59 jaar om het leven gekomen. De Rotterdammer viel maandagavond van de derde verdieping uit een raam van zijn huis.
De politie denkt niet dat er sprake is van een misdrijf: waarschijnlijk was de man planten aan het water geven toen hij ten val kwam.
Om helemaal zeker daarvan te zijn, wordt toch een onderzoek ingesteld.
Je mag geen glaswerk meenemen en drugs zijn verboden. Voor de rest valt het allemaal wel mee, maar op pleinbioscoop.nl zullen de regels wel staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Droopie het volgende:
Is iemand wel eens bij het pleinbioscoop geweest en kan je daar je eigen drankjes (lees gemixte fles baco) meenemen?
Ik wil denk (mits mooi weer) vrijdag gaan.
Is er alleen het praktische bezwaar van de gigantische wachttijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]