Het Park is wel de beste plek morgenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Normaal in "hét" park, maar DT wilde geloof ik een keer in een ander park![]()
DT mag het zeggen
Vroesenpark, Zuiderpark en Kralingse Bos hebben dat ook. Maar je moet wel een aluminium bakje gebruiken van de Groen Links gemeenteraadsleden, anders beschadigt het gras.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Breuls het volgende:
In Het Park wel, daar is een speciale BBQ zone.
kwartet-breek-postquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:49 schreef DutchTrain het volgende:
En wat heb je nou zonder fiets en zonder geld gisteren gedaan
Zat jij niet in Curacao? Of ben je net terug? Heb het de laatste tijd niet zo meer gevolgdquote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:38 schreef Breuls het volgende:
In Het Park wel, daar is een speciale BBQ zone.
Ik dacht dat ik een rustige zomerperiode tegemoet ging, maar dat bleek helaas niet zo te mogen zijn...quote:
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:17 schreef Vogue het volgende:
Zat jij niet in Curacao? Of ben je net terug? Heb het de laatste tijd niet zo meer gevolgd
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een rustige zomerperiode tegemoet ging, maar dat bleek helaas niet zo te mogen zijn...
... en vandaag weer gebeld over m'n bank; die is niet meer leverbaar in de kleur die ik wilZaterdag dus maar weer eens gaan shoppen
En zo hoort het.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missen
Ik had ze gevraagd of ze de bank in de getoonde kleur konden leveren, of het plaatje aan konden passen... ze hebben dus dat laatste gedaanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:45 schreef Vogue het volgende:
wat een ellende heb jij met die bank, je hebt toch wel een klacht gestuurd naar dat bedrijf hoop ik?
quote:Zoals mijn Mexicaanse Nederlandssprekende vriendinnetje zou zeggen: het is helemaal van de zotte![]()
LHO is hoofd BBQ organisatie zaken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Vogue het volgende:
Voor het geval ik kom morgen, moet ik nog vlees of drank meenemen? Hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Wat drank, wat vleesquote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:48 schreef Vogue het volgende:
Voor het geval ik kom morgen, moet ik nog vlees of drank meenemen? Hoe doen jullie dat normaal gesproken?
Zou jij ook wat losse kooltjes kunnen mee nemen?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:25 schreef Isegrim het volgende:
Mijn BBQ is iets te groot om mee te nemen.Ik zal wat merguez en wat rosé meenemen.
Als ik eraan denk zal ik dat doen. Ik ben er wel pas tegen halfacht ofzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zou jij ook wat losse kooltjes kunnen mee nemen?Hoeven er geen kilo's te zijn, maar wegwerp-bbq's hebben vaak net een kooltje of twee te weinig.
Half acht is een nette tijd denk ik. Of er moeten vroege eters zijn. Kan ik mij ook nog gewoon omkleden enzo.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als ik eraan denk zal ik dat doen. Ik ben er wel pas tegen halfacht ofzo.
Ik zit nu voor de gate te wachten op het instappen. Ik vlieg over ruim een uur.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 22:29 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Hij zit nu in het vliegtuig, om de bbq van morgen niet te missen
En er rijden ook al geen treinen tussen Rotterdam en Roosendaalquote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:46 schreef Marlies1981 het volgende:
Maandag rijden er geen treinen tussen rotterdam en rozendaal. Dus omrijden via Utrecht. Gaat vast mis....
Hoezo rijden die treinen er niet? Nouja, kun je alvast die franco's afbellen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:46 schreef Marlies1981 het volgende:
Maandag rijden er geen treinen tussen rotterdam en rozendaal. Dus omrijden via Utrecht. Gaat vast mis....
Of heel vroeg opstaan.quote:Thalys Amsterdam-Brussel-Parijs rijdt in Nederland via een andere route en stopt niet in Schiphol, Den Haag HS en Rotterdam Centraal, maar extra in Utrecht Centraal
Nee hoor, ik neem de trein van 10 uur uit amsterdam, opstappen in utrecht, ben ik om 12 uur in brusselquote:
Ook een oplossing.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:02 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik neem de trein van 10 uur uit amsterdam, opstappen in utrecht, ben ik om 12 uur in brussel
deo volente, uiteraard
HIer. Het is hier zonnig.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
waar is het lekkere weer nou
quote:
Ik kom langs 3 AH's dus dat kan ik wel doen. 2 stuks van die wegwerp dingen moeten voldoende zijn toch?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oh btw, wie scoort er even een bbq voor vanavond? Normaal doen wij dat altijd, maar ik ben nu echt een beetje te slapjes om een halve wereldreis te maken op zoek naar een bbq
ja joh, we zijn met max 7 man ofzo dus dat lukt makkelijk lijkt me. en als ze aanmaakvloeistof hebben maak je er LHO nog heel gelukkig mee ookquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik kom langs 3 AH's dus dat kan ik wel doen. 2 stuks van die wegwerp dingen moeten voldoende zijn toch?
LHO gelukkig maken met producten van de blauwe supermarktquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:49 schreef littledrummergirl het volgende:
... maak je er LHO nog heel gelukkig mee ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |