Welneet, gewoon een lantaarnpaal open maken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:51 schreef TJDoornbos het volgende:
dat ik dan iemand nodig heb die 112 belt
scribly is leuker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:20 schreef TJDoornbos het volgende:
hahahahaha muts
quote:
quote:Rotterdammer dood door val uit raam
18 augustus 2009
Op de Brede Hilledijk op Rotterdam-Zuid is een man van 59 jaar om het leven gekomen. De Rotterdammer viel maandagavond van de derde verdieping uit een raam van zijn huis.
De politie denkt niet dat er sprake is van een misdrijf: waarschijnlijk was de man planten aan het water geven toen hij ten val kwam.
Om helemaal zeker daarvan te zijn, wordt toch een onderzoek ingesteld.
Je mag geen glaswerk meenemen en drugs zijn verboden. Voor de rest valt het allemaal wel mee, maar op pleinbioscoop.nl zullen de regels wel staan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef Droopie het volgende:
Is iemand wel eens bij het pleinbioscoop geweest en kan je daar je eigen drankjes (lees gemixte fles baco) meenemen?
Ik wil denk (mits mooi weer) vrijdag gaan.
Is er alleen het praktische bezwaar van de gigantische wachttijdquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag geen glaswerk meenemen en drugs zijn verboden. Voor de rest valt het allemaal wel mee, maar op pleinbioscoop.nl zullen de regels wel staan.
Maar goed, als je de fillm gratis krijgt, kun je toch wel een paar drankjes betalen ?
Zo druk is het nou ook weer niet. Heb ik nooit problemen mee gehad. En ja, er zijn dan ook mensen die dan uitrekenen hoe laat het pauze is en net even iets eerder naar de bar lopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is er alleen het praktische bezwaar van de gigantische wachttijd
En dan is het allemaal tovquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:11 schreef DutchTrain het volgende:
En verder was vanavond de trein te laat, het bier in de Oude Haven op, de bediening afwezig en de muggen aanwezig, de rij bij de Mac te lang en ging die ook nog te vroeg dicht, mijn band lek, maar goed, het was allemaal wel in Rotterdam
Oud nieuws, was toch al heel lang overduidelijk allemaalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Even ter info, voor de mensen die er nog niet van op de hoogte waren, Isegrim en ik zijn uit elkaar, een paar uur later heeft LeeHarveyOswald littledrummergirl eruit geflikkerd en nu zijn Isegrim en LeeHarveyOswald aan het rebounden.
Een en ander ligt toch iets anders en genuanceerder.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:30 schreef heiden6 het volgende:
Even ter info, voor de mensen die er nog niet van op de hoogte waren, Isegrim en ik zijn uit elkaar, een paar uur later heeft LeeHarveyOswald littledrummergirl eruit geflikkerd en nu zijn Isegrim en LeeHarveyOswald aan het rebounden.
+ 1 subtiel...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 03:30 schreef heiden6 het volgende:
mooi dingquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Voor naast het fornuis
ik wor er nie warm of koud vanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Voor naast het fornuis
*Popcorn pakt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een en ander ligt toch iets anders en genuanceerder.
jezus man, ga er ook nog ff van genieten...quote:
Yup. Je moet je scheepsnaam opgeven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is aardig van ze. Weten ze het zelf ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |