wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
LHO gelukkig maken met producten van de blauwe supermarkt
Volgende keer in Pernis gaan BBQ'en ?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffen
Je zegt dat alsof het iets bijzonders is. Terwijl het mannelijke genoom volledig afgestemd is op "met vuur en dingen die kunnen ontploffen"...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wedden dat ie hier een uitzondering voor maakt? je maakt het kind niet gelukkiger dan met vuur en dingen die kunnen ontploffen
ik denk echter dat dat ontploffen een genetisch defectje is.. vuur kunnen maken ok, maar als er dan iets ontploft kan dat niet de bedoeling zijnquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:11 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Je zegt dat alsof het iets bijzonders is. Terwijl het mannelijke genoom volledig afgestemd is op "met vuur en dingen die kunnen ontploffen"...
en een iets ander kapselquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Firestarter is geweldig, het is een aan alcohol (spiritus) verwante vloeistof met een H atoompje meer ofzo. Hoge ontbrandingstemperatuur. Gooi het op gloeiend hete kolen, en je krijgt alleen een grote witte wolk. Houd daar een aansteker bij, en je hebt een gigantische steekvlam en 12 negerts met drank om je heen
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Firestarter is geweldig, het is een aan alcohol (spiritus) verwante vloeistof met een H atoompje meer ofzo. Hoge ontbrandingstemperatuur. Gooi het op gloeiend hete kolen, en je krijgt alleen een grote witte wolk. Houd daar een aansteker bij, en je hebt een gigantische steekvlam en 12 negerts met drank om je heen
meisjespraatquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?
die vlammen maakt LHO als het vlees eraf isquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat soort vlammen lijken me niet erg geschikt voor een BBQ, of let ik nu op details?
...één van de belangrijkste aspecten van een geslaagde barbeque...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die vlammen maakt LHO als het vlees eraf isnoemt ie "kampvuur maken" ofzoiets
Maar ook als kampvuur is een steekvlam toch niet handig?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:47 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
...één van de belangrijkste aspecten van een geslaagde barbeque...
maar wel spectaculairquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar ook als kampvuur is een steekvlam toch niet handig?
Ik zie het al, ik snap er gewoon weer helemaal niks van.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel spectaculair
je moet het een keertje meemakenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik snap er gewoon weer helemaal niks van.
Komt vast wel een keer binnenkort.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je moet het een keertje meemakenals je ziet hoeveel lol het ventje eraan beleeft snap je het direct
kutschiedamquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:04 schreef Alicey het volgende:
Hier is het zelfs een beetje zonnig nu..
doe maar welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:19 schreef Vogue het volgende:
BTW ik weet nog steeds niet of ik kom vanavond, ik zal mijn vriendin zo even bellen om te vragen wat ze wil.
* Alicey werkt ergens anders.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kutschiedam![]()
of werk je ergens anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |