Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
Nee, alsof mensen hier seks op de bank hebben!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:01 schreef Isegrim het volgende:
Wat moeten de mensen wel niet van Rotterdam denken met zo'n TT?
Het spijt ons verschrikkelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:03 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb net nog 3 delen aan het lijstje met vorige topic moeten toevoegen
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]kijk maar uit of je moet op de strafbank zitten
![]()
Alles wat meer dan een uur is, is te lang.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef junkiexp het volgende:
Bell Apsentos op de Hillevliet bestel ik ook niks meer, zit al 5 kwartier op ons eten te wachten.
Klopt, zeker op zondagavond.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles wat meer dan een uur is, is te lang.
Half uur, zeg ik!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:34 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Alles wat meer dan een uur is, is te lang.
Mja, zoals Tekbir doet er altijd lang over, ook als je er langs gaat...quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:39 schreef Isegrim het volgende:
Korter is beter, maar een uur vind ik nog acceptabel.
Neuh, maar als ik in de enkele keer dat ik in mn lunchpauze iets echt ongezonds ga halen, dan sta ik er toch wel langer dan 30 min. En dan heb ik alleen een kleine kapsalon, broodje mergez en fernandes.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je langs gaat duurt het langer dan een uur voordat je je eten hebt? R U Kiddin' me?
Nee ik bedoel als je bestelt!quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Als je langs gaat duurt het langer dan een uur voordat je je eten hebt? R U Kiddin' me?
De keuken moet toch echt ster-waardig zijn wil ik meer dan 30min op m'n lunch willen wachten en de kans dat dat zo is met een kapsalon op de kaart is niet heel grootquote:Op zondag 9 augustus 2009 21:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Neuh, maar als ik in de enkele keer dat ik in mn lunchpauze iets echt ongezonds ga halen, dan sta ik er toch wel langer dan 30 min. En dan heb ik alleen een kleine kapsalon, broodje mergez en fernandes.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:58 schreef FJD het volgende:
[..]
De keuken moet toch echt ster-waardig zijn wil ik meer dan 30min op m'n lunch willen wachten en de kans dat dat zo is met een kapsalon op de kaart is niet heel groot
vroeg ik me net ook afquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is de weersverwachting voor Rotterdam de komende week ?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Vogue het volgende:
Ik was vanavond even in de buurt van het Feyenoord Stadion... Leuke appartementen daar zeg! En topuitzicht op de Maas. Blij verrast, dacht dat Zuid best wel een pauper buurtje was
Ca 22 graden, en een minimumtemperatuur van 14, zachte nachten dus, wmb. ideaal voor BBQquote:Op zondag 9 augustus 2009 22:51 schreef DutchTrain het volgende:
Wat is de weersverwachting voor Rotterdam de komende week ?
Jaffaquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
Jaffa... gister bij de buren nog ff de maag gevuld na t stappen. Wordt traditie
Nou ja, er wonen in Zuid 220.000 mensen, dus een buurtje kan je het niet noemen. Als je het een eigen naam en gemeentehuis zou geven is het de vierde stad van Nederland.quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:27 schreef Vogue het volgende:
Ik was vanavond even in de buurt van het Feyenoord Stadion... Leuke appartementen daar zeg! En topuitzicht op de Maas. Blij verrast, dacht dat Zuid best wel een pauper buurtje was
Klinkt goedquote:Op zondag 9 augustus 2009 23:37 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ca 22 graden, en een minimumtemperatuur van 14, zachte nachten dus, wmb. ideaal voor BBQ
Nep-Rotterdammert.quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou ja, er wonen in op Zuid 220.000 mensen, dus een buurtje kan je het niet noemen. Als je het een eigen naam en gemeentehuis zou geven is het de vierde stad van Nederland.
quote:
Uitrusten van je wilde avonden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:43 schreef Isegrim het volgende:
Nog even vijf daagjes mijn best doen en dan eindelijk uitrusten.
quote:
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben alleen ook hees aan het worden. Hoop echt dat ik mn stem niet kwijt ga rakenThe horror.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Op een verjaardag is het mij ooit wel anderhalf uur gelukt, ask JJDJ1491quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Ben jij ook al zo'n kletskous dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op een verjaardag is het mij ooit wel anderhalf uur gelukt, ask JJDJ1491
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
ze zeggen het..............quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n kletskous dan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor junkiexp, om een voorbeeld aan te nemen:
Mr_Moon's Loft(je) in Brussel (deel twee/part deux)
En zaterdag-middag weer terug naar centrum?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:50 schreef junkiexp het volgende:
Ik ook nog 5 dagen werken, zaterdagochtend richting het zonnige zuiden !
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En zaterdag-middag weer terug naar centrum?
En anders?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Hey! Noem mijn meissie geen stommerd!
Woehahahahahahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders?Kom je mij dan met de bejaarde bond achterna
![]()
Whehehequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
nee, met een spellingscursusquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders?Kom je mij dan met de bejaarde bond achterna
![]()
Betekent dat ook dat je dan rond 1500 uur naar huis kan ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:35 schreef Metatron het volgende:
Mogguh. Zo, mijn werkdag is al weer een uurtje of 3 oud.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je dan rond 1500 uur naar huis kan ?
slechte redding. Nou je mond weer houden en doorwerken, ik wil straks wel gewoon met pensioen kunnen en ik heb geen zin om nóg meer buitenlanders te importeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoezo? Sean Connery is al aardig op leeftijd hoor!
* Alicey ook niet, en ook geen zin om werk daar naartoe te exporteren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
slechte redding. Nou je mond weer houden en doorwerken, ik wil straks wel gewoon met pensioen kunnen en ik heb geen zin om nóg meer buitenlanders te importeren.
uh...stofzuigen enzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook niet, en ook geen zin om werk daar naartoe te exporteren.
Die Engelsen vinden kennelijk van wel, tegenwoordig word ik plat gebeld door Engelstalige meneren en mevrouwen die vragen of ik geen werk wil laten doen door Indiërs, Hongaren, Roemenen of Polen.
Daar hebben we ook al een Hollander voor. Bovendien is meer het idee dat je werk daar laat doen. Nu geloof ik wel dat ze kunnen stofzuigen daar, maar ik denk niet dat we er hier veel mee zullen opschieten. Datzelfde idee heb ik een beetje met ontwikkeling uitbesteden.quote:
Da's wel een goeie. De volgende die vraagt of we ontwikkeling willen uitbesteden kan ik wel eens vragen of ze ook Nederlandssprekende telefonistes hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:09 schreef junkiexp het volgende:
Een Poolse telefoniste kan ook leuk zijn.
Kun je niet SMS'en dat je sprakeloos bent?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
hebben al 3 mensen me proberen te bellen maar ik kan dus niet opnemen...nja opnemen is fysiek wel mogelijk, maar praten dus niet.. beetje knullig dit.
Of :quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je niet SMS'en dat je sprakeloos bent?
als ze niet anoniem zouden bellen wel jaquote:
Ik heb dat een keer een week lang gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze niet anoniem zouden bellen wel ja![]()
ik ben gewoon alleen thuis maar probeer steeds te pratenvind het echt irritant dat het niet lukt terwijl ik wel wil
Niets engs aan hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar met een enge ziekte aangestoken?
SC en ik houden het gewoon bij een vervelend koutje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Het is hier echt een broeinest van ziektes.
we weten nog niet hoe het gaat aflopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft al iemand de hele ziekte doorlopen dan?
Dan staat dus nog heul niet vast dat het ongevaarlijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we weten nog niet hoe het gaat aflopenwe houden het spannend
tot nu toe is de verdwenen stem van babysis en mij het ernstigstequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan staat dus nog heul niet vast dat het ongevaarlijk is.
Of het virus gaat na je stembanden verder met je hart ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot nu toe is de verdwenen stem van babysis en mij het ernstigstedus als die gewoon weer netjes terug komt is het gevaar vast snel geweken. Of we lijken beter en vallen een week later alsnog ineens dood om, dat zou flauw zijn
dat had ik ook toen ik jouquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het virus gaat na je stembanden verder met je hart ofzo.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:16 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat had ik ook toen ik jouontmoette, eerst was ik sprakeloos en daarna stond mijn hart in vuur en vlam
Babysis dr stem kwam al weer terug...quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot nu toe is de verdwenen stem van babysis en mij het ernstigstedus als die gewoon weer netjes terug komt is het gevaar vast snel geweken. Of we lijken beter en vallen een week later alsnog ineens dood om, dat zou flauw zijn
Maar misschien is dat wel een soort walking ghost periode.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Babysis dr stem kwam al weer terug...
Thanks !quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:08 schreef Vogue het volgende:
Zat even je verbouwingstopic te bekijken Junkiexp, wat een gaaf huis hebben jullie! (en het dakterras met loungehoek is helemaal top)
Zo, Pownedquote:Geachte hr.xxxxx,
Met interesse las ik uw reclamemail over het xxxx als Communicatiemedium. Een goed idee en wellicht heel bruikbaar. Alleen vraag ik me af of uw aspirant-klanten gecharmeerd zijn van de taalfouten in uw mail. Mij dunkt dat bij uitstek een reclamebureau moet weten hoe men communiceert met (toekomstige) klanten en dat is volgens mij in de eerste plaats door het goede voorbeeld te geven en dus foutloze mails te sturen.
U schrijft tot 2 maal toe ‘Hiervoor betaald u’. Het woordje ‘betaald’ is tegenwoordige tijd en dus met een ‘t’ op het eind.
Verderop hebt u het over ‘pakketen’, mij dunkt dat u hier pakketten bedoelt.
Meerdere malen staan er teveel spaties tussen woorden.
Als laatste: de links onderaan in de mail (naar het mailadres en de website) werken niet.
Ik hoop van harte dat u iets positiefs met deze kritiek kunt doen en ik wens u dan ook nog veel succes met uw verdere reclame campagne.
Neem een stapeltje post-it's en een pen mee. Werkt prima als je je stem kwijt bent. Dat mensen je uitlachen moet je gewoon negeren daarbij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
hoop dat ik zo niet aan de dokter hoef uit te leggen wat ik hebik zit al een half uur te proberen maar ik krijg er niet eens wat schor geluid uit
Heb je dat vaker gehad? Lijkt me zoooo irritant als je niet kan praten... Is het zo ineens op komen zetten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
hoop dat ik zo niet aan de dokter hoef uit te leggen wat ik hebik zit al een half uur te proberen maar ik krijg er niet eens wat schor geluid uit
een keer eerder, maar dat was na een werkweek op de middelbare schoolquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:29 schreef Vogue het volgende:
[..]
Heb je dat vaker gehad? Lijkt me zoooo irritant als je niet kan praten... Is het zo ineens op komen zetten?
Blame the babysis!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een keer eerder, maar dat was na een werkweek op de middelbare schoolgewoon door al het zuipen schreeuwen en zingen dus. Maar iets anders dan de laatste twee dingen heb ik al een tijdje niet gedaan, dus deze keer is het niet echt mijn eigen schuld geloof ik
als jij nou gewoon eens kapt met alles zo dubieus te laten klinkenquote:
Had je maar een man moeten zoekenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:44 schreef littledrummergirl het volgende:
als jij nou gewoon eens kapt met alles zo dubieus te laten klinken
vrees dat je gelijk hebtquote:
Dat kan toch niet als een verrassing komenquote:
nou, eigenlijk overrompel je me er wel een beetje meequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:59 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als een verrassing komen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:22 schreef TJDoornbos het volgende:
meest klinkt het wel sexy zo'n half hese stem!
Daar word je alleen erg suf en ongeconcentreerd van, niet echt high ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]gister had ik ook een hele geile stem vond ik zelf
![]()
maar nu ist niksga ook maar eens van die codeine pillen proberen te scoren
quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar word je alleen erg suf en ongeconcentreerd van, niet echt high ofzo.
En dan bel je niet ffquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]gister had ik ook een hele geile stem vond ik zelf
![]()
Volgens mij is het dan de bedoeling dat jij beltquote:
2 stuks vijzelen en dan nemenquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Daar word je alleen erg suf en ongeconcentreerd van, niet echt high ofzo.
is keelonsteking trouwens, en die grapjas van een arts zei dat de boel zo gezwollen was voorin mn keel dat het nog wel eens drie dagen zou kunnen gaan duren voor ik weer geluid kan producerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
2 stuks vijzelen en dan nemen
hij had het ook over stampen ja... en dat ik niet auto mocht rijden ermeeach dat doe ik toch amper
lho, kop maar weer inquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:15 schreef Marlies1981 het volgende:
jeetje,wat heb jij in je keel gehad dat 'ie zo gezwollen is?
edit: beterschap, natuurlijk!
Okquote:
quote:haha nee dat niet eenshad ik er tenminste nog lol van gehad. Heb echt niks raars gedaan dat is het stomme
quote:
ik weet wel een trucjequote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met een geile Manuela Kemp stem?
NSFWquote:
Wat is dat laatste voor smilie? Ik zit op text only.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
![]()
Nog meer in de aanbieding?
word ik nou indirect voor hoer uitgemaakt door jequote:
Zweepjes-sla-smiliequote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat is dat laatste voor smilie? Ik zit op text only.
Wie heeft het over hoeren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
word ik nou indirect voor hoer uitgemaakt door je?
dan zou ik wel even kijken of ze geen tanden heeft, anders is het feestje snel overquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wie heeft het over hoeren?![]()
Ik toonde gewoon een voorbeeld van een passende methode om een zeurende vrouw tot zwijgen te brengen wanneer praten/slaan niet helpt.
Beetje chago DT?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef DutchTrain het volgende:
Wie had er gezegd dat het nu mooi weer zou zijn
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:57 schreef DutchTrain het volgende:
Wie had er gezegd dat het nu mooi weer zou zijn
Naast de maandag is mijn mini-vakantie ook weer voorbijquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:05 schreef Vogue het volgende:
Beetje chago DT?Rustig maar, de maandag is weer voorbij
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
Cyanide and Happiness! *O*
Ik wist niet dat er een topic was overCyanide and Happiness
Géén microwave maaltijden in huis? Heb je mijn soep niet nog in de vriezer staan? En je gaat er niet dood aan hoor, als je door de regen naar de Bas looptquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Naast de maandag is mijn mini-vakantie ook weer voorbij![]()
En ik heb niets te eten in huis, dus ik moet nog door de regen naar de Bas.
Niets meer in vriezer op een halfje brood na, soep was lekker, ik zal inderdaad niet smelten in de regen en vrijdag is de volgende (en laatste) poging om de bank in de juiste kleur te krijgen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:36 schreef Vogue het volgende:
Géén microwave maaltijden in huis? Heb je mijn soep niet nog in de vriezer staan? En je gaat er niet dood aan hoor, als je door de regen naar de Bas looptIs je bank al geleverd in de goede kleur?
Heb je flamingo's?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niets meer in vriezer op een halfje brood na, soep was lekker, ik zal inderdaad niet smelten in de regen en vrijdag is de volgende (en laatste) poging om de bank in de juiste kleur te krijgen.
De flamingo's zijn overigens wel blij met dit weer
Een bank, keuken en badkamer voor me uitzoeken in Alexandriumquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:47 schreef Vogue het volgende:
Ik ben morgen vrijGa me eindelijk maar eens inschrijven bij de gemeente
Wat is leuk om overdag in Rotterdam te doen zonder geld en zonder fiets (maar mét OV abonnement)?
Ik geloof je niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb flamingo's, ooievaars en pinguïns in m'n tuin
Dat is niet jouw tuin.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En toch is het zo =>
[ afbeelding ]
http://nl.tinypic.com/player.php?v=14y5n4n&s=5
das een directe manier om te vertellen dat je homo bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:59 schreef TJDoornbos het volgende:
Zij die uit een kast gevallen zijn groeten u........................haal amper adem
ow sorry schat, had ik bijna je geheimpje verklaptquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Nee hese muts. Wou dvdtje van de kast pakken maar kon er niet bij, dus ging op plank staan...........
uhhhnee zo'n standaard Ikeaboekenkastgeval. Maar viel met mn ribben tegen de punt. en daarna tegen de grond van bijna 2 meter hoogquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ow sorry schat, had ik bijna je geheimpje verklapt
maareehm, grote, zware kast?
Je had wel dood kunnen zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uhhhnee zo'n standaard Ikeaboekenkastgeval. Maar viel met mn ribben tegen de punt. en daarna tegen de grond van bijna 2 meter hoog
Handig, wil meer gaan lezen voortaan. Had ik al besloten voor ik uit de kast vielquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Krijgt die jongen straks 4 boekenkasten voor zijn verjaardag
Ik was de was aan het ophangen, geen apenkooi aan het spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Metatron het volgende:
Sex op de bank volgens de TT, en inmiddels zijn er al kinderen die apekooi spelen met het meubileir.
Time flies.
jij en heiden lijken me wel een stelletje dat dat als voorspel doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was de was aan het ophangen, geen apenkooi aan het spelen.
De was ophangen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij en heiden lijken me wel een stelletje dat dat als voorspel doen
nee dat lijkt bij bij LHO horen. Bedoelde apenkooi dwars over stoelen en tafels. En net dan er doorheenquote:
Ik denk dat je ons verkeerd inschat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dat lijkt bij bij LHO horen. Bedoelde apenkooi dwars over stoelen en tafels. En net dan er doorheen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal bijgetrokken.
Wie gaat er aankomende zaterdag mee naar de Skihut
apenkooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Metatron het volgende:
Sex op de bank volgens de TT, en inmiddels zijn er al kinderen die apekooi spelen met het meubileir.
Time flies.
LOLquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
apenkooiwil wel een keer een sportzaal huren om dat te gaan doen met een groep mensen
En Cafe fout?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
vroeger sprong ik altijd van bovenuit het wandrek naar benedenquote:
Als je dit soort heldere ingevingen nou eens zou hebben voor je de daad bij het woord de gedachte voegtquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, daar zijn stoelen inderdaad niet voor bedoeld.
wij hebben een huis wat getrashed mag wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
apenkooiwil wel een keer een sportzaal huren om dat te gaan doen met een groep mensen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.
Is dat echt zo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoogst illegale sportBasisscholen die dit doen zijn onverzekerd
maar ik ben dan ook geen basisschoolquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoogst illegale sportBasisscholen die dit doen zijn onverzekerd
Dat was het vroegah ook alquote:
wij mochten dat altijd de laatste gymles voor de grote vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was het vroegah ook alSchijnt dat als je kinderen ongecontroleerd rennend door op en over smalle objecten, touwen, etc laat rennen, er wel eens een wat breekt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met opruimen.
Who the fuck cares, dat hoort erbij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was het vroegah ook alSchijnt dat als je kinderen ongecontroleerd rennend door op en over smalle objecten, touwen, etc laat rennen, er wel eens een wat breekt
Het is gebruikelijk om je tekst onder de quote te zetten en niet erboven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef BabySis het volgende:
Sorry. Ik beloof dat we het volgende keer rustiger aan doen, echt!![]()
[..]
quote:Even een kleine kanttekening. Een leek mag geen apenkooi meer geven.... doe je het wel en er gebeurd iets, heb je een grooot probleem verzekeringstechnisch. Alleen mensen met een sportgericht diploma ( rsl a-b / cios / alo etc) mogen dit nog geven.
quote:Met apenkooi zijn in het verleden behoorlijk ernstige ongelukken gebeurd. Kinderen nemen allerlei risico's om naar niet getikt te worden. Vandaar dat het een aantal jaren geleden verboden is om te geven door mensen die geen diploma hebben, zoals rosita al zei.
Ik ben juf in het gewone basisonderwijs met gymaantekening, maar ik mag een les apenkooi niet geven, net zomin als trampoline trouwens.
Zelfs ík voelde mij netjes in jullie huisquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om je tekst onder de quote te zetten en niet erboven.
Het zal veel beter moeten de volgende keer.In je eigen huis maak je er toch ook niet zo'n grafkankertakkebende van?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heej meisje!
skihut, mmm kunnen we niet weer een compromis sluiten?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over vier weken is goed getimedquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Oke, geen Skihut. Ik denk dat we over een week of 4 weer langskomen voor een vervroegde wintersportvakantie en dan wil ik wel minimaal 3 avonden naar de Skihut.![]()
Als compromis gaan we de andere avonden naar Cafe Fout.
Maar dan slapen we bij jullie, want in Hotel DP ben ik blijkbaar niet meer welkom.
[..]
over vier weken zijn we net klaar met schilderen daar denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Oke, geen Skihut. Ik denk dat we over een week of 4 weer langskomen voor een vervroegde wintersportvakantie en dan wil ik wel minimaal 3 avonden naar de Skihut.![]()
Als compromis gaan we de andere avonden naar Cafe Fout.
Maar dan slapen we bij jullie, want in Hotel DP ben ik blijkbaar niet meer welkom.
[..]
Mja, vergeet niet dat het aantal basisscholen met een gymleraar tegen de 0 aanligt, het materiaal vaak niet perfect is, en als je mensen van onze leeftijd laat apenkooien dan zullen er denk ik zelfs her en der wat dooien vallenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Echt he. Dit land gaat nog eens kapot aan mensen die denken dat het leven zo risicoloos geleefd moet worden en dat alle risico's af te dekken zijn met regeltjes, toezicht en diploma's.
Als je je jeugd zonder littekens, ongelukken of botbreuken (veroorzaakt door risicovol gedrag) bent doorgekomen dan is dat gewoon kindermishandeling
volgens mij zijn kinderen gewoon een stuk minder bang en veel flexibeler. Ben tijdens apenkooien echt onwijs vaak van een meter of 6 naar beneden gesprongen, nooit wat gebeurd ( nu breek ik allebei mn poten vrees ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, vergeet niet dat het aantal basisscholen met een gymleraar tegen de 0 aanligt, het materiaal vaak niet perfect is, en als je mensen van onze leeftijd laat apenkooien dan zullen er denk ik zelfs her en der wat dooien vallen![]()
Ik bedoel, sportbanken op zn kop om over die smalle balk aan de onderkant heen te rennen. Ik had klasgenootjes die in het raam bovenin de zaal gingen schuilen, en als er dan een tikker kwam dan sprongen ze naar beneden. Er zijn mensen die van dergelijke hoogtes zelfmoord plegen![]()
Valt me nog mee dat het met een sportleraar wél mag
Volgens mij was dat hele rennen over dunne balken juist het leuke van apenkooien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
Dat in ramen zitten en over dunne balken rennen is ook achterlijkEr zit ook gewoon een normale kant op. Dat lijkt me allemaal van een common sense die elke leerkracht van een basisschool bezit.
Maar goed, we worden nu eenmaal geregeerd door een overheid die angstig probeert om zoveel mogelijk risico's uit te bannen.
en dan snel naar de balk aan de overkant slingeren met een touwquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hele rennen over dunne balken juist het leuke van apenkooien.
De verplichting om een gymleraar in dienst te hebben zal wel vanuit de overheid komen? Maar goed, het gaat meer om het algemeen. Als er ergens iets gebeurt dan springt angstig Nederland op en weet de politiek niet hoe snel ze moeten roepen om nieuwe regeltjes om toch vooral te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurt. De afweging valt eigenlijk nooit uit op "dat is een risico vh leven".quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is trouwens niet de overheid, maar de verzekeraar die die regels stelt
Fok staat op mijn linker scherm. Die heeft geen buis. Wat nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
tijd om naar bedje te gaanslaap lekker kijkbuiskinders!
dan vertrouw je me maar als ik zeg dat je met me mee naar bed moetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fok staat op mijn linker scherm. Die heeft geen buis. Wat nu?
Wat overigens ook niet werkt, want mensen willen risico's. Zonder risico's is het leven ondraaglijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
Dat in ramen zitten en over dunne balken rennen is ook achterlijkEr zit ook gewoon een normale kant op. Dat lijkt me allemaal van een common sense die elke leerkracht van een basisschool bezit.
Maar goed, we worden nu eenmaal geregeerd door een overheid die angstig probeert om zoveel mogelijk risico's uit te bannen.
* Alicey heeft eenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, daar zijn stoelen inderdaad niet voor bedoeld.
Gnomen zijn toch lelijke beesten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef Marlies1981 het volgende:
Jij bent ook wel vrij klein. Gnoompje.![]()
Hmm lekker dan.quote:De airco is hier stuk, het is 25 graden in mijn kamer en vies benauwd. En uiteraard kan er geen raam open want die feind hört mit, je weet...
http://blog.zog.org/wp-content/Nacktmull.jpgquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gnomen zijn toch lelijke beesten?
[..]
Hmm lekker dan.
Als je de BBQ zelf opstookt, dan issie te heetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar wanneer gaan we de BBQ opstoken?
Nee hoor, een gnoom is een aardmannetje (of vrouwtje, natuurlijk). Soort van kaboutertje. Meestal niet kwaadaardig.quote:
same here... net een half uurtje wakker maar echt super gaar.. en stemloosquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, een gnoom is een aardmannetje (of vrouwtje, natuurlijk). Soort van kaboutertje. Meestal niet kwaadaardig.
Ik heb te vast geslapen, ken je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same here... net een half uurtje wakker maar echt super gaar.. en stemloos
Dat is slapen terwijl je in de cel zit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb te vast geslapen, ken je dat?
Hmm. AFAIK is het buiten geen 22 graden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Marlies1981 het volgende:
We hebben nu op last van hare majesteit Rijksventilatoren uitgedeeld gekregen, die maken de tempreatuur niet lager maar wel draaglijker.
Volgens het mannetje dat ze kwam brengen kwam het door de topcooling, die kan niet meer dan 5 graden onder de buitentemperatuur koelen.
Nou was het hierbinnen net 27 graden...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm. AFAIK is het buiten geen 2232 graden.
uhm...5 graden ONDER de buitentemperatuur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm. AFAIK is het buiten geen 22 graden.
UITGESLOTEN! Voor zover wij weten is dit een list van de vijand, die ons met deze operatie in verwarring proberen te brengen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
Kunnen jullie vandaag niet gewoon wat minder geheime werkjes doen?
32 bedoelde ik dus, zoals LHO mij al verbetert..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
uhm...5 graden ONDER de buitentemperatuur...
Hebben jullie de kanonnen al onder het stof vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:30 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
UITGESLOTEN! Voor zover wij weten is dit een list van de vijand, die ons met deze operatie in verwarring proberen te brengen!
nee, we verspreiden een nieuwe griepvariant onder de vijandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebben jullie de kanonnen al onder het stof vandaan gehaald?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:32 schreef Romanov het volgende:
Ey leute, ik heb nog een toevoeging voor de OP muziekagenda. Roosbeef speelt 18-9 in WATT, is een nederlandse band uit Nijmegen dacht ik. Support is Het Zesde Metaal uit La Belgique. Wil ik wel eens zien, en als er meer mensen van nederlands product houden komt allen![]()
![]()
![]()
Vrijdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar wanneer gaan we de BBQ opstoken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Nog drie daagjes werken
Vandaag had ik mijn functioneringsgesprek en het enige kritiekpunt was dat ik TE betrokken ben.
Ben je nou weer uit een kast gevallen en lig je op de vloer te slaan totdat iemand je komt helpen?quote:
1. Wel warming, gloeiendquote:Wat zijn de verschijnselen van de Mexicaanse griep?
Nieuwe influenza veroorzaakt bij mensen dezelfde verschijnselen als gewone griep, dus koorts1, keelpijn2, spierpijn3, hoofdpijn4 en hoesten5. Ook diarree6 en overgeven7 kunnen optreden
Je hebt ongetwijfeld hetzelfde als BabySis, ldg, ik, Olaf...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Wel warming, gloeiend
2. Check
3. Check
4. Negative
5. Check
6. Niet meer, wel gehad. Check dus.
7. Thank god not.
moet ik mij zorgen maken?Op een gloeiend gevoel, spierpijn in mn kuiten en enkels na, en wat keelpijn en hoesten voel ik mij wel oke en heb ook eetlust
![]()
Ja en ik zweet heel erg en ben moe
Donderdag kan ook, krijg ik net doorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Is de verjaardag van mn zusje![]()
Donderdag?
Jep, je bent ten dode opgeschreven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
1. Wel warming, gloeiend
2. Check
3. Check
4. Negative
5. Check
6. Niet meer, wel gehad. Check dus.
7. Thank god not.
moet ik mij zorgen maken?Op een gloeiend gevoel, spierpijn in mn kuiten en enkels na, en wat keelpijn en hoesten voel ik mij wel oke en heb ook eetlust
![]()
Ja en ik zweet heel erg en ben moe
Staat toevallig het hoofdkantoor of het huis van de directeur in dezelfde stad staat als waar jij werktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:01 schreef Vogue het volgende:
Daarbovenop komt dat ik morgen de hoogste directeuren op bezoek krijg: de directeur van het keten waar ik werkzaam ben, en de topman van de overkoepelende organisatie waar het keten toe behoort. Waarom ze langskomen is duister, toen mijn filiaal namelijk een maand geleden opende heb ik de directeur al een keer (onverwachts) op bezoek gehad
Zitten de L en de S op je toetsenbord klem?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
ALLLLLLLLLLLLLLLLL STARSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
wereldfilm
Ik ben voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:55 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Donderdag kan ook, krijg ik net door
Dat klinkt erg dubieus....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:42 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je hebt ongetwijfeld hetzelfde als BabySis, ldg, ik, Olaf...
Zeker aan dezelfde ballon gelurkt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat klinkt erg dubieus....
Dat klinkt nog veel dubieuzerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zeker aan dezelfde ballon gelurkt.
Op hetzelfde feestje geweest dan. En in dezelfde kamer geslapen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat klinkt nog veel dubieuzer
Op dezelfde bank gezeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op hetzelfde feestje geweest dan. En in dezelfde kamer geslapen.
Ik dacht dat je naar zuid ging?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
dag.
Dan richting Saint-Tropez.
absoluutquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
wereldfilm
Mocht je je daarna vervelen dan mag je bij ons nog wel wat klussen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:51 schreef FJD het volgende:
Weer een avond klussen achter de rugNog een paar te gaan
Lievvvvquote:Op woensdag 12 augustus 2009 07:55 schreef Alicey het volgende:Mocht je je daarna vervelen dan mag je bij ons nog wel wat klussen.![]()
Dat wordt het toch altijd als jij iets met vlees doet?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:06 schreef Marlies1981 het volgende:
Goedemorgen! Ik heb het vlees al in de marinade staan, het wordt vast heerlijk!
met jouw vlees wel.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt het toch altijd als jij iets met vlees doet?
Ja, die ene keer was het wel erg zoet ja.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:17 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
met jouw vlees wel.Met runderlappen gaat het wel eens mis, teveel suiker, weet je nog?
Ik ben gisteravond begonnen aan Coraline. Het is dat ik te moe was om hem af te kijken, maar wat een mooie film is dat!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:19 schreef ebeaydojraes het volgende:
wereldfilm
yep, azijn en suiker in de marinade. Maar je moet maar een klein beejte suiker gebruiken en vorige keer was ik een beetje uitgeschoten, toe was de jus net koe-joe-loek-saus gewordenquote:
Scherp +1quote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik dacht dat je naar zuid ging?![]()
Mocht je ons zien zitten op het terras bij Fout, zwaai dan even
Stress in de tentquote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:42 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat zo maar eens een kopje rustgevende thee nemen ofzo. 2 mensen zijn plotseling pleite zonder dat iemand een idee heeft waar ze zijn. Een leverancier heeft iets van ons ontvangen wat van een van onze klanten zou zijn, maar natuurlijk is weer eens niet terug te vinden dat die klanten dat überhaupt gehad hebben, waarom het opgestuurd is naar de leverancier, wanneer dat gebeurd is, wat we verwachten van de leverancier, wie dat coördineert enzo.
Dan wordt de puinhoop tenminste nog groter.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:03 schreef Marlies1981 het volgende:
misschien moest je maar ziek naar huis gaan![]()
Ik ken het, lekker de puinhoop van andere collega's oplossenquote:
Arme jij! Nou, neem dan maar vlug een bakkie relax-thee, of stamp wat codeine-tabletjes fijn oid...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan wordt de puinhoop tenminste nog groter.
Dat is op zich niet zo erg, dat kan gebeuren. Wat ik irritant vind is dat er niets gedocumenteerd is, terwijl we een prima informatiesysteem hebben waar alles in gedocumenteerd kan worden en het voor iedereen ook duidelijk is dat dat moet gebeuren. Dat mensen er niet zijn kan ook gebeuren, maar dat ze niet laten weten waar ze zijn (waardoor je er in eerste instantie dus vanuit gaat dat ze nog wel komen) vind ik weer niet echt kunnen..quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik ken het, lekker de puinhoop van andere collega's oplossen
Het plan is gewijzigd. Ik ga zo een bak koffie pakken en alle problemen van de hele wereld oplossen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:20 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Arme jij! Nou, neem dan maar vlug een bakkie relax-thee, of stamp wat codeine-tabletjes fijn oid...
quote:Geachte Mevrouw / Heer,
Op dit moment wachten wij nog op het fornuis. Deze wordt in de loop van =
volgende week bij ons binnen verwacht.
Wanneer op voorraad, ontvangt u een e-mail van onze transporteur voor =
het plannen van een afleverdag.
We hopen u hiermee voldoende ge=EFnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Tja, Boretti, hè? Ik heb bijna een jaar moeten wachten tot de mijne helemaal compleet was, in totaal 4 zendingen + 2 keer een monteur met een onderdeeltje langs geweest. Het is allemaal zó vreselijk italiaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Toch maar even gaan peilen waarom ik nog geen bevestiging van ontvangst spullen had gekregen...
[..]
Fornuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |