Ik was de was aan het ophangen, geen apenkooi aan het spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Metatron het volgende:
Sex op de bank volgens de TT, en inmiddels zijn er al kinderen die apekooi spelen met het meubileir.
Time flies.
jij en heiden lijken me wel een stelletje dat dat als voorspel doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik was de was aan het ophangen, geen apenkooi aan het spelen.
De was ophangen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij en heiden lijken me wel een stelletje dat dat als voorspel doen
nee dat lijkt bij bij LHO horen. Bedoelde apenkooi dwars over stoelen en tafels. En net dan er doorheenquote:
Ik denk dat je ons verkeerd inschat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee dat lijkt bij bij LHO horen. Bedoelde apenkooi dwars over stoelen en tafels. En net dan er doorheen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
Zo, ik ben weer helemaal bijgetrokken.
Wie gaat er aankomende zaterdag mee naar de Skihut
apenkooiquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:37 schreef Metatron het volgende:
Sex op de bank volgens de TT, en inmiddels zijn er al kinderen die apekooi spelen met het meubileir.
Time flies.
LOLquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
apenkooiwil wel een keer een sportzaal huren om dat te gaan doen met een groep mensen
En Cafe fout?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef BabySis het volgende:
vroeger sprong ik altijd van bovenuit het wandrek naar benedenquote:
Als je dit soort heldere ingevingen nou eens zou hebben voor je de daad bij het woord de gedachte voegtquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, daar zijn stoelen inderdaad niet voor bedoeld.
wij hebben een huis wat getrashed mag wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
apenkooiwil wel een keer een sportzaal huren om dat te gaan doen met een groep mensen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jullie zijn niet meer welkom in ons huis.
Is dat echt zo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoogst illegale sportBasisscholen die dit doen zijn onverzekerd
maar ik ben dan ook geen basisschoolquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hoogst illegale sportBasisscholen die dit doen zijn onverzekerd
Dat was het vroegah ook alquote:
wij mochten dat altijd de laatste gymles voor de grote vakantiequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was het vroegah ook alSchijnt dat als je kinderen ongecontroleerd rennend door op en over smalle objecten, touwen, etc laat rennen, er wel eens een wat breekt
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet klaar met opruimen.
Who the fuck cares, dat hoort erbij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was het vroegah ook alSchijnt dat als je kinderen ongecontroleerd rennend door op en over smalle objecten, touwen, etc laat rennen, er wel eens een wat breekt
Het is gebruikelijk om je tekst onder de quote te zetten en niet erboven.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:10 schreef BabySis het volgende:
Sorry. Ik beloof dat we het volgende keer rustiger aan doen, echt!![]()
[..]
quote:Even een kleine kanttekening. Een leek mag geen apenkooi meer geven.... doe je het wel en er gebeurd iets, heb je een grooot probleem verzekeringstechnisch. Alleen mensen met een sportgericht diploma ( rsl a-b / cios / alo etc) mogen dit nog geven.
quote:Met apenkooi zijn in het verleden behoorlijk ernstige ongelukken gebeurd. Kinderen nemen allerlei risico's om naar niet getikt te worden. Vandaar dat het een aantal jaren geleden verboden is om te geven door mensen die geen diploma hebben, zoals rosita al zei.
Ik ben juf in het gewone basisonderwijs met gymaantekening, maar ik mag een les apenkooi niet geven, net zomin als trampoline trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |