Zelfs ík voelde mij netjes in jullie huisquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Het is gebruikelijk om je tekst onder de quote te zetten en niet erboven.
Het zal veel beter moeten de volgende keer.In je eigen huis maak je er toch ook niet zo'n grafkankertakkebende van?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heej meisje!
skihut, mmm kunnen we niet weer een compromis sluiten?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Over vier weken is goed getimedquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Oke, geen Skihut. Ik denk dat we over een week of 4 weer langskomen voor een vervroegde wintersportvakantie en dan wil ik wel minimaal 3 avonden naar de Skihut.![]()
Als compromis gaan we de andere avonden naar Cafe Fout.
Maar dan slapen we bij jullie, want in Hotel DP ben ik blijkbaar niet meer welkom.
[..]
over vier weken zijn we net klaar met schilderen daar denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef BabySis het volgende:
Oke, geen Skihut. Ik denk dat we over een week of 4 weer langskomen voor een vervroegde wintersportvakantie en dan wil ik wel minimaal 3 avonden naar de Skihut.![]()
Als compromis gaan we de andere avonden naar Cafe Fout.
Maar dan slapen we bij jullie, want in Hotel DP ben ik blijkbaar niet meer welkom.
[..]
Mja, vergeet niet dat het aantal basisscholen met een gymleraar tegen de 0 aanligt, het materiaal vaak niet perfect is, en als je mensen van onze leeftijd laat apenkooien dan zullen er denk ik zelfs her en der wat dooien vallenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef FJD het volgende:
[..]![]()
Echt he. Dit land gaat nog eens kapot aan mensen die denken dat het leven zo risicoloos geleefd moet worden en dat alle risico's af te dekken zijn met regeltjes, toezicht en diploma's.
Als je je jeugd zonder littekens, ongelukken of botbreuken (veroorzaakt door risicovol gedrag) bent doorgekomen dan is dat gewoon kindermishandeling
volgens mij zijn kinderen gewoon een stuk minder bang en veel flexibeler. Ben tijdens apenkooien echt onwijs vaak van een meter of 6 naar beneden gesprongen, nooit wat gebeurd ( nu breek ik allebei mn poten vrees ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mja, vergeet niet dat het aantal basisscholen met een gymleraar tegen de 0 aanligt, het materiaal vaak niet perfect is, en als je mensen van onze leeftijd laat apenkooien dan zullen er denk ik zelfs her en der wat dooien vallen![]()
Ik bedoel, sportbanken op zn kop om over die smalle balk aan de onderkant heen te rennen. Ik had klasgenootjes die in het raam bovenin de zaal gingen schuilen, en als er dan een tikker kwam dan sprongen ze naar beneden. Er zijn mensen die van dergelijke hoogtes zelfmoord plegen![]()
Valt me nog mee dat het met een sportleraar wél mag
Volgens mij was dat hele rennen over dunne balken juist het leuke van apenkooien.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
Dat in ramen zitten en over dunne balken rennen is ook achterlijkEr zit ook gewoon een normale kant op. Dat lijkt me allemaal van een common sense die elke leerkracht van een basisschool bezit.
Maar goed, we worden nu eenmaal geregeerd door een overheid die angstig probeert om zoveel mogelijk risico's uit te bannen.
en dan snel naar de balk aan de overkant slingeren met een touwquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Volgens mij was dat hele rennen over dunne balken juist het leuke van apenkooien.
De verplichting om een gymleraar in dienst te hebben zal wel vanuit de overheid komen? Maar goed, het gaat meer om het algemeen. Als er ergens iets gebeurt dan springt angstig Nederland op en weet de politiek niet hoe snel ze moeten roepen om nieuwe regeltjes om toch vooral te voorkomen dat zoiets nog een keer gebeurt. De afweging valt eigenlijk nooit uit op "dat is een risico vh leven".quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Het is trouwens niet de overheid, maar de verzekeraar die die regels stelt
Fok staat op mijn linker scherm. Die heeft geen buis. Wat nu?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef littledrummergirl het volgende:
tijd om naar bedje te gaanslaap lekker kijkbuiskinders!
dan vertrouw je me maar als ik zeg dat je met me mee naar bed moetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Fok staat op mijn linker scherm. Die heeft geen buis. Wat nu?
Wat overigens ook niet werkt, want mensen willen risico's. Zonder risico's is het leven ondraaglijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef FJD het volgende:
Dat in ramen zitten en over dunne balken rennen is ook achterlijkEr zit ook gewoon een normale kant op. Dat lijkt me allemaal van een common sense die elke leerkracht van een basisschool bezit.
Maar goed, we worden nu eenmaal geregeerd door een overheid die angstig probeert om zoveel mogelijk risico's uit te bannen.
* Alicey heeft eenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Isegrim het volgende:
En nee, daar zijn stoelen inderdaad niet voor bedoeld.
Gnomen zijn toch lelijke beesten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:48 schreef Marlies1981 het volgende:
Jij bent ook wel vrij klein. Gnoompje.![]()
Hmm lekker dan.quote:De airco is hier stuk, het is 25 graden in mijn kamer en vies benauwd. En uiteraard kan er geen raam open want die feind hört mit, je weet...
http://blog.zog.org/wp-content/Nacktmull.jpgquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gnomen zijn toch lelijke beesten?
[..]
Hmm lekker dan.
Als je de BBQ zelf opstookt, dan issie te heetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar wanneer gaan we de BBQ opstoken?
Nee hoor, een gnoom is een aardmannetje (of vrouwtje, natuurlijk). Soort van kaboutertje. Meestal niet kwaadaardig.quote:
same here... net een half uurtje wakker maar echt super gaar.. en stemloosquote:
Hmm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:48 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Nee hoor, een gnoom is een aardmannetje (of vrouwtje, natuurlijk). Soort van kaboutertje. Meestal niet kwaadaardig.
Ik heb te vast geslapen, ken je dat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:29 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
same here... net een half uurtje wakker maar echt super gaar.. en stemloos
Dat is slapen terwijl je in de cel zit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:09 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb te vast geslapen, ken je dat?
Hmm. AFAIK is het buiten geen 22 graden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Marlies1981 het volgende:
We hebben nu op last van hare majesteit Rijksventilatoren uitgedeeld gekregen, die maken de tempreatuur niet lager maar wel draaglijker.
Volgens het mannetje dat ze kwam brengen kwam het door de topcooling, die kan niet meer dan 5 graden onder de buitentemperatuur koelen.
Nou was het hierbinnen net 27 graden...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm. AFAIK is het buiten geen 2232 graden.
uhm...5 graden ONDER de buitentemperatuur...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm. AFAIK is het buiten geen 22 graden.
UITGESLOTEN! Voor zover wij weten is dit een list van de vijand, die ons met deze operatie in verwarring proberen te brengen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:26 schreef Alicey het volgende:
Kunnen jullie vandaag niet gewoon wat minder geheime werkjes doen?
32 bedoelde ik dus, zoals LHO mij al verbetert..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:29 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
uhm...5 graden ONDER de buitentemperatuur...
Hebben jullie de kanonnen al onder het stof vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:30 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
UITGESLOTEN! Voor zover wij weten is dit een list van de vijand, die ons met deze operatie in verwarring proberen te brengen!
nee, we verspreiden een nieuwe griepvariant onder de vijandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebben jullie de kanonnen al onder het stof vandaan gehaald?
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:32 schreef Romanov het volgende:
Ey leute, ik heb nog een toevoeging voor de OP muziekagenda. Roosbeef speelt 18-9 in WATT, is een nederlandse band uit Nijmegen dacht ik. Support is Het Zesde Metaal uit La Belgique. Wil ik wel eens zien, en als er meer mensen van nederlands product houden komt allen![]()
![]()
![]()
Vrijdagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar wanneer gaan we de BBQ opstoken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:44 schreef Isegrim het volgende:
Nog drie daagjes werken
Vandaag had ik mijn functioneringsgesprek en het enige kritiekpunt was dat ik TE betrokken ben.
Ben je nou weer uit een kast gevallen en lig je op de vloer te slaan totdat iemand je komt helpen?quote:
1. Wel warming, gloeiendquote:Wat zijn de verschijnselen van de Mexicaanse griep?
Nieuwe influenza veroorzaakt bij mensen dezelfde verschijnselen als gewone griep, dus koorts1, keelpijn2, spierpijn3, hoofdpijn4 en hoesten5. Ook diarree6 en overgeven7 kunnen optreden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |