quote:
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik ben alleen ook hees aan het worden. Hoop echt dat ik mn stem niet kwijt ga rakenThe horror.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Op een verjaardag is het mij ooit wel anderhalf uur gelukt, ask JJDJ1491quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen meemaken, LHO die een paar uur lang zijn muil houdt. Kan me er helemaal niets bij voorstellen.
Ben jij ook al zo'n kletskous dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Op een verjaardag is het mij ooit wel anderhalf uur gelukt, ask JJDJ1491
quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
ze zeggen het..............quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:19 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo'n kletskous dan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor junkiexp, om een voorbeeld aan te nemen:
Mr_Moon's Loft(je) in Brussel (deel twee/part deux)
En zaterdag-middag weer terug naar centrum?quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:50 schreef junkiexp het volgende:
Ik ook nog 5 dagen werken, zaterdagochtend richting het zonnige zuiden !
quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En zaterdag-middag weer terug naar centrum?
En anders?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:00 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
Hey! Noem mijn meissie geen stommerd!
Woehahahahahahahaquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders?Kom je mij dan met de bejaarde bond achterna
![]()
Whehehequote:Op maandag 10 augustus 2009 08:01 schreef Isegrim het volgende:
[..]
nee, met een spellingscursusquote:Op maandag 10 augustus 2009 09:20 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En anders?Kom je mij dan met de bejaarde bond achterna
![]()
Betekent dat ook dat je dan rond 1500 uur naar huis kan ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 09:35 schreef Metatron het volgende:
Mogguh. Zo, mijn werkdag is al weer een uurtje of 3 oud.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:15 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Betekent dat ook dat je dan rond 1500 uur naar huis kan ?
slechte redding. Nou je mond weer houden en doorwerken, ik wil straks wel gewoon met pensioen kunnen en ik heb geen zin om nóg meer buitenlanders te importeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Hoezo? Sean Connery is al aardig op leeftijd hoor!
* Alicey ook niet, en ook geen zin om werk daar naartoe te exporteren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:39 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
slechte redding. Nou je mond weer houden en doorwerken, ik wil straks wel gewoon met pensioen kunnen en ik heb geen zin om nóg meer buitenlanders te importeren.
uh...stofzuigen enzo?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
* Alicey ook niet, en ook geen zin om werk daar naartoe te exporteren.
Die Engelsen vinden kennelijk van wel, tegenwoordig word ik plat gebeld door Engelstalige meneren en mevrouwen die vragen of ik geen werk wil laten doen door Indiërs, Hongaren, Roemenen of Polen.
Daar hebben we ook al een Hollander voor. Bovendien is meer het idee dat je werk daar laat doen. Nu geloof ik wel dat ze kunnen stofzuigen daar, maar ik denk niet dat we er hier veel mee zullen opschieten. Datzelfde idee heb ik een beetje met ontwikkeling uitbesteden.quote:
Da's wel een goeie. De volgende die vraagt of we ontwikkeling willen uitbesteden kan ik wel eens vragen of ze ook Nederlandssprekende telefonistes hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:09 schreef junkiexp het volgende:
Een Poolse telefoniste kan ook leuk zijn.
Kun je niet SMS'en dat je sprakeloos bent?quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:36 schreef littledrummergirl het volgende:
hebben al 3 mensen me proberen te bellen maar ik kan dus niet opnemen...nja opnemen is fysiek wel mogelijk, maar praten dus niet.. beetje knullig dit.
Of :quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kun je niet SMS'en dat je sprakeloos bent?
als ze niet anoniem zouden bellen wel jaquote:
Ik heb dat een keer een week lang gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:07 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
als ze niet anoniem zouden bellen wel ja![]()
ik ben gewoon alleen thuis maar probeer steeds te pratenvind het echt irritant dat het niet lukt terwijl ik wel wil
Niets engs aan hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hebben jullie elkaar met een enge ziekte aangestoken?
SC en ik houden het gewoon bij een vervelend koutje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:38 schreef heiden6 het volgende:
Het is hier echt een broeinest van ziektes.
we weten nog niet hoe het gaat aflopenquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heeft al iemand de hele ziekte doorlopen dan?
Dan staat dus nog heul niet vast dat het ongevaarlijk is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we weten nog niet hoe het gaat aflopenwe houden het spannend
tot nu toe is de verdwenen stem van babysis en mij het ernstigstequote:Op maandag 10 augustus 2009 12:47 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan staat dus nog heul niet vast dat het ongevaarlijk is.
Of het virus gaat na je stembanden verder met je hart ofzo.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot nu toe is de verdwenen stem van babysis en mij het ernstigstedus als die gewoon weer netjes terug komt is het gevaar vast snel geweken. Of we lijken beter en vallen een week later alsnog ineens dood om, dat zou flauw zijn
dat had ik ook toen ik jouquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of het virus gaat na je stembanden verder met je hart ofzo.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:16 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
dat had ik ook toen ik jouontmoette, eerst was ik sprakeloos en daarna stond mijn hart in vuur en vlam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |