Ik vond het stoer dat je er was, na zo'n lange vlucht.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:35 schreef Breuls het volgende:
Was gezellig!
Nu naar bed, denk ik.
Mijn bioklok zegt dat het half zeven is, maar ik ben wel moe.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:58 schreef Isegrim het volgende:
Wij komen toch even.Maar we gaan niet veel drinken en we maken het ook niet laat.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:11 schreef Marlies1981 het volgende:
ik wist dat er een goede reden was om niet te gaan....
Ja, al 95 topics lang, hooligan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:13 schreef TJDoornbos het volgende:
ow zitten jullie hier stelletje tokkies
Aha.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:28 schreef Marlies1981 het volgende:
[..]
....te laat, teveel drank, te vroeg vanochtend, belangrijke dingen vandaag...
Je loopt achter.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zat nog in 93 geloof mevrouw van die andere hooligan
Nee, maar de huid van een duim is zo flexibel dat ik er nu niks mee kan, want anders scheur ik 'm weer open. Zo ziet-ie er nu uit:quote:
Ja, het schiet al lekker op!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:43 schreef Alicey het volgende:
En toen stond het knechtje van Zaagmans alweer voor de deur om de dag doormidden te zagen.
Alleen maar aan de telefoon vandaag.
Inmiddels werkt alles weer en is iedereen weer gelukkig. Nu maar wat Nightwish luisteren en nog wat eigen werk doen..quote:
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Pffffft ik had het echt héél zwaar vanochtendNa een aspirine en een bijna koude douche ging het wel weer een klein beetje. Zo vreselijk veel heb ik niet eens gedronken, maar ik zat echt tegen het randje op het laatst, het ging nét niet draaien voor mijn ogen
Wat erg
Vond het erg gezellig!
autsj! je bent meteen weer terug int criminele rotterdamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee, maar de huid van een duim is zo flexibel dat ik er nu niks mee kan, want anders scheur ik 'm weer open. Zo ziet-ie er nu uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Pffffft ik had het echt héél zwaar vanochtendNa een aspirine en een bijna koude douche ging het wel weer een klein beetje. Zo vreselijk veel heb ik niet eens gedronken, maar ik zat echt tegen het randje op het laatst, het ging nét niet draaien voor mijn ogen
Wat erg
Vond het erg gezellig!
Netjes afgeleverd op het juiste adresquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:52 schreef littledrummergirl het volgende:haha fijn dat jullie het ook leuk hadden. Nog moeite gehad om je huis terug te vinden?
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Netjes afgeleverd op het juiste adres
Er ligt hier nog een superleuk armbandje met magneetjes, is dat van jou?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:18 schreef Vogue het volgende:
Wat erg
Vond het erg gezellig!
Ik ben al een uur thuisquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nog heel ffdan ist weekend
Leuke directeur hebben julliequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Men raakte hier van een baggerstemming in een wat baldadige stemming, na een giga serverstoring met gare symptomen.
Toen de managing director wijn en bier uit ging delen, werd de sfeer al een stuk beter
Ja! Ik had 'm nog niet eens gemistquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een superleuk armbandje met magneetjes, is dat van jou?
Lekker weer + honger + tijd = bbqquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
ook al... wat is da toch met die bbq...
Morgen Bavaria City Racingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |