Waarom moet je die hint nou zo duidelijk gevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Arcturus het volgende:![]()
Alleen moet honda niet wat duurder zijn?
Sssstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Arcturus het volgende:
![]()
Alleen moet honda niet wat duurder zijn?
Inderdaad. Als je Suarez erin hebt, dan is het zo goed als onmogelijk om nog tot een fatsoenlijk elftal te komen.quote:
Makkelijk hoor. Ik heb zelfs Suarez en Marcellis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef TvhN het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je Suarez erin hebt, dan is het zo goed als onmogelijk om nog tot een fatsoenlijk elftal te komen.
Spelers die nog niet in de lijst staan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
ps: Mocht je denken dat niet alle Eredivisiespelers in het spel verwerkt zijn, geef het dan hieronder aan en wij zullen zorgen dat de betreffende speler beschikbaar is in het spel.
En je staat niet in het rood ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef leroytje het volgende:
En toch is het vervelend dat steeds mijn team verdwijnt wanneer ik op Bevestig klik
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Afellay en Suarez heb ik, dan dus nog 6 miljoen voor de rest. Grotendeels ook matige spelers. Wilde eigenlijk op elke linie 1 topper hebben maar dat is niet te doen.
Dat kan alleen maar met een selectie vol prutsers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef Sieps het volgende:
Ik heb met hangen en wurgen 11 spelers en dan zie ik sommige teams met 18 spelers![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zonneveld staat nog onder PSV moet FC Groningen zijn. ( niet dat het heel veel verschil zal uitmaken )
En wel grappig dat je het shirtje van je rivaal niet ziet![]()
Beide verwerkt. Naar de shirtjes moet ik nog even kijken. Dat fix ik straks even.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Wazaa het volgende:
[..]
Spelers die nog niet in de lijst staan:Stanislav Manolev, verdediger PSV Diogo Viana, aanvaller VVV-Venlo Jacob Lensky, verdediger FC Utrecht
Spelfout in naam:Tim Gillissen (NAC Breda) heeft een 'l' teveel; moet zijn: Tim Gilissen (bron) Qays Shayestah (Heracles Almelo) heeft een 'a' op het einde i.p.v. een 'e'; moet zijn: Qays Shayesteh (bron)
Fout in teammanagement
De shirtjes van RKC Waalwijk zijn niet zichtbaar.
Wau is verwijderdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef justmattie het volgende:
Hoe kan eigenlijk Nuelson Wau bij Willem II staan. Terwijl Cambuur deze nu onder contract heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Klopt het dat de prijzen nu ineens veranderd zijn?
Saeijs zit op dit moment wel bij Rodaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:56 schreef Superheld het volgende:
Zag een aantal fouten, Saeijs is volgens mij al een tijd weg bij Roda, Demir zit in turkije etc.
Kan zijn dat je even ctrl + f5 moet doen voor een harde refresh omdat hij anders de info nog uit de lokale browsercache haaltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
De shirtjes van RKC doen het als het goed is nu wel
Nou....ik zat een team in elkaar te flansen, en met dat team hield ik in eerste instantie zo'n 30k over.quote:
Of je ze post, dat is aan jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, is het geoorloofd dat ik de namen van mijn team hier post? Omdat niemand dat doet en ik zomaar misschien een koopje heb die dan ineens iedereen neemt?
Och, ik heb ze ook op openbaar staan in de manager zelf, dus waarom niet?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of je ze post, dat is aan jou
Ik vind het erg vreemd. De spelers zouden namelijk niet duurder geworden moeten zijn omdat de settings nu zodanig zijn dat spelers nu bij een ronde niet goedkoper of duurder zijn en er op dit moment ook geen transferkosten zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nou....ik zat een team in elkaar te flansen, en met dat team hield ik in eerste instantie zo'n 30k over.
Toen ik op bevestigen klikte, werd mijn team jammerlijk genoeg 3 keer niet opgeslagen.
Uiteindelijk wilde ik hetzelfde team nogmaals invoeren, maar kwam ik 230k tekort
Ze zijn aangepastquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:09 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik doe mee, eigenlijk voor het eerst. 11 spelers gekocht en nu nog 22k overgeen Suarez trouwens, maar ik denk wel een mooi uitgebalanceerd team.
Enige dat me op is gevallen is over Feyenoord:
Dani Fernandez, Alexander Ignjatovic en Dwight Tiendalli staan bij middenvelders, terwijl dat toch echt verdedigers zijn
Ik had hetzelfde, maar dan omgekeerd. Had na het in elkaar zetten van het team nog maar 20k over, toen bevestigd en toen was het ineens 400k. Meteen Calabro ingeruild voor van Wolfswinkelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik vind het erg vreemd. De spelers zouden namelijk niet duurder geworden moeten zijn omdat de settings nu zodanig zijn dat spelers nu bij een ronde niet goedkoper of duurder zijn en er op dit moment ook geen transferkosten zijn.
Ik kan zo even niet zien waar het aan lag, maar we kijken er op dit moment zeker even naarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde, maar dan omgekeerd. Had na het in elkaar zetten van het team nog maar 20k over, toen bevestigd en toen was het ineens 400k. Meteen Calabro ingeruild voor van Wolfswinkel
Ja vreemd....ik zag vanmiddag Douglas voor bijvoorbeeld 1.4 miljoen. Nu staat ie voor 1.330.000. Om je een beetje op weg te helpenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik kan zo even niet zien waar het aan lag, maar we kijken er op dit moment zeker even naar
Dat die prijs veranderd is, kan kloppen helaas. De oorzaak daarvoor hebben we inmiddels opgespoord en dat kan niet weer gebeuren totdat wij het wel willen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja vreemd....ik zag vanmiddag Douglas voor bijvoorbeeld 1.4 miljoen. Nu staat ie voor 1.330.000. Om je een beetje op weg te helpen
EDIT - En ik weet ook zeker dat ik hem vóór die 1,4m ook voor minder dan dat heb gezien
OKquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat die prijs veranderd is, kan kloppen helaas. De oorzaak daarvoor hebben we inmiddels opgespoord en dat kan niet weer gebeuren totdat wij het wel willen.
Je kunt nu nog wisselen. Is nog gratisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut De Ceulaer geblesseerd. Die had ik er net ingezet.
Dat moet als het goed is al opgelost zijn. Mocht je ze nog niet zien, dan is een harde refresh Ctrl + F5 genoeg om ze wel te tonenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
RKC heeft geen shirts
was al gemeld zag ik
Het is geluktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat moet als het goed is al opgelost zijn. Mocht je ze nog niet zien, dan is een harde refresh Ctrl + F5 genoeg om ze wel te tonen
Same story hier. Zeker ook omdat ie tegen Ajax scoorde?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kut De Ceulaer geblesseerd. Die had ik er net ingezet.
Zonder Viana in je team gaat het wel goed?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:07 schreef On het volgende:
Telkens als ik mijn team aanpas krijg ik mijn oude team weer voor mijn neus.gelukkig heb ik een print screen gemaakt, zo nog maar eens proberen.
edit: het komt omdat diogo viana niet in de volgende stap terug te vinden is na de eerste keer bevestigen.
Ja het hangt puur van hem af, na de eerste keer accepteren krijg ik mijn oude speler in beeld en zit viana niet meer in het rijtje, hij herkent hem dan denk ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zonder Viana in je team gaat het wel goed?
Mag ik van Wolfswinkel dan houden of moet ik Calabro terugzetten?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat die prijs veranderd is, kan kloppen helaas. De oorzaak daarvoor hebben we inmiddels opgespoord en dat kan niet weer gebeuren totdat wij het wel willen.
Wij kunnen niet aan je team zitten, dus je mag hem uiteraard houden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:33 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mag ik van Wolfswinkel dan houden of moet ik Calabro terugzetten?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wij kunnen niet aan je team zitten, dus je mag hem uiteraard houden.
Deze vraag was nog niet beantwoord, dus dat zal ik maar even doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:30 schreef On het volgende:
Ben ook bezig aan een team, ik gok denk ik maar op een paar top spelers.
Dus als je speler niet meedoet/speelt kan hij ook geen punten (en dus minpunten) krijgen?
Mag ik vragen wat de oorzaak hiervan was, just out of curiosity. En superleuk dat dit zoveel respons ook heeft, mooi zo! Leuk in elkaar gezet!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is wel krap maar ik heb bijvoorbeeld Suarez EN Afellay.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
9 miljoen is karrig![]()
Heb alleen Suarez kunnen kopen als top speler. De rest komt van VVV en RKC
Je kan 2 goede spelers kopen hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
9 miljoen is karrig![]()
We willen het niet te makkelijk makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
9 miljoen is karrig![]()
Ik heb je probleem even achter neergelegd, dan kunnen we ernaar kijken. Het overkwam een lid van de sportcrew ook al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik heb een subleage HOOLS aangemaakt, met wachtwoord, maar hij blijft zeggen dat hij openbaar is?
waar kan ik dat veranderen?
Marcellis ga ik (Na PSV en zijn wissel na 30 minuten) geen risico mee nemen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:39 schreef nyny83 het volgende:
Ik heb met Suarez, Honda, Marcellis en Vorm anders genoeg toppers in mijn team naar mijn mening.
Top bedankt alvast!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb je probleem even achter neergelegd, dan kunnen we er even naar kijken. Het overkwam een lid van de sportcrew ook al.
Idd daar heb ik ook aan zitten denken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef leroytje het volgende:
[..]
Marcellis ga ik (Na PSV en zijn wissel na 30 minuten) geen risico mee nemen.
Goals + Assistsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Idd daar heb ik ook aan zitten denken..
Volgens mij heeft iedereen wel Suarez in z'n team zitten
Ik durf het wel aan. Is een nuchtere jongen en hij heeft vorig seizoen een heel constant seizoen gedraaid. Bovendien begint het pas 27 augustus weer, tijd zat om te herstellen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:40 schreef leroytje het volgende:
[..]
Marcellis ga ik (Na PSV en zijn wissel na 30 minuten) geen risico mee nemen.
De altijd scorende Makaay zekerquote:
Nee, Toivonen.quote:
Daar heb je nu nog geen problemen mee. Hij krijgt de punten alsof hij op het middenveld zou hebben gespeeld.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan de laatste vraag voordat ik je zal ophouden te irriteren
Stel je hebt een speler die middenvelder is, maar door blessures en/of schorsingen noodgedwongen een paar wedstrijden in de verdediging moet spelen. Word hij dan beoordeeld als verdediger of middenvelder in die wedstrijden?
Thanks. Ik kan niet verder gaan dan te zeggen dat een van de instellingen nog niet klopte, maar dat dit nu veranderd is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:22 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat de oorzaak hiervan was, just out of curiosity. En superleuk dat dit zoveel respons ook heeft, mooi zo! Leuk in elkaar gezet!bedankt daarvoor
Fixtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:02 schreef FireFox1 het volgende:
Bij Derk Boerrigter is geen shirtje als je hem selecteert
[ afbeelding ]
In 3 minutenquote:
Het lijkt er op dat iets niet goed loopt, maar wij kunnen niet achterhalen wat het precies is. Gewoon nogmaals proberen en een tip is dat je jouw team eerst even opschrijft, zodat je snel alles weer in kunt vullen mocht het mis gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Na het bevestigen van mijn team kapt hij hem telkens af hier.
'Er ging iets mis' staat er dan.
Lijkt op de mijne dan, ik heb Toivonen, van Wolfswinkel en Schaken. Eerst ook Calabro, maar toen bleek van Wolfswinkel ook nog haalbaar te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik ook niet...zit aan Toivonen te denken maar heb nu Vleminckx, van Wolfswinkelen Calabro.
Nice team. Ben Vlemickx helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers moeten het gaan doen. Pauletta was een pure noodgreep, iets anders kon ik niet meer betalen.
Je kunt makkelijk paar topper pakken, heb Suarez, Honda, De Zeeuw en El hamdoei.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
9 miljoen is karrig![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef leroytje het volgende:
Ik ben tevreden over mijn teampje:
[ afbeelding ]
Zelfs nog 200k over.
Zelfde met Wellenberg en Nesu. Het lijkt met de minuut te veranderen. Heeft dat toch te maken met de 5% ofzo?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
Toen ik ROb van Dijk kocht was hij 950.000, nu kost hij al 1.000.000.
Dat is makkelijk geld verdienen.
Nah, vind het wel plezierig als ze op het juiste plekkie staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker belangrijk welke plaats ze staan. ALS ze er maar staan. Maakt geen drol uit voor de punten.
Snap ik. Maar Paauwe als rechtsmidden "klopt" niet, ook al is het puur voor het uiterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef SnuggLe het volgende:
Er is geen 'juist' plekkie in relatie tot de punten. Ook al staat Suarez bv links of in het midden, dan krijgt hij niet meer of minder punten dan als hij rechts zou staan. En je spelers gaan er ook niet beter van spelen.
Het lijkt er op dat op de ene server de originele prijzen staan en op de andere de prijzen zoals ze na gistermiddag waren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zelfde met Wellenberg en Nesu. Het lijkt met de minuut te veranderen. Heeft dat toch te maken met de 5% ofzo?!
Zo lijkt het namelijk wel te zijn!!!
Zo kan je toch nooit een team samenstellen?!
Voor zover ik na kan gaan is dat niet nodig omdat het wel goed komt. Ik zal het voor de zekerheid nog even nagaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De hele boel resetten dan maar lijkt me?
Leuk team , zeker het middenveldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voor mij worden. Niet echte topspelers, maar wel veel spelers waar ik dit seizoen veel van verwacht.
Nee. Ik heb even gekeken en doordat 1 server niet goed bijwerkt kun je een minder team samenstellen, maar nadat het opgeslagen is, zie je het juiste budget waarna je je team aan kan passen naar de juiste situatie. Dus er is niets oneerlijks aan, maar ik ga wel even doorgeven dat een server loopt te bokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je hebt nu teams met Van Dijk gekozen voor 1.000.000 en 950.000? Of teams die ineens meer of minder waard zijn - zonder dat er ook nog maar iets gedaan is.
Dat is toch een oneerlijke start? Of kan dat allemaal zonder de teams te veranderen recht gezet worden?
Zo zou het moeten werken ja. Zeker als je op manager 2009/2010 klikt dat je bij de nieuwe voetbalmanager uitkomt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef ursel het volgende:
Kan overigens de link naar de manager, welke op elke sportpagina in het menu staat, gefixed worden?
Nu ga je eerst naar de voetbal manager, kom je op de voetbalpagina. heb je daar een drop down naar manager 2009/2010 en kom je weer op een totaal andere subpagina..
Mooie voorhoede! Wel duidelijk dat bij de achterste linie het geld op wasquote:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:57 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mooie voorhoede! Wel duidelijk dat bij de achterste linie het geld op was
You wishquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zo spele jonges.
Als ze er maar staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt neem ik aan niet uit waar precies in de linie je spelers hebt staan, als ze er maar staan?
Christian Kum, die had ik eerst ook .. Kon later niet meer op z'n naam komen en heb voor Adeleleeleye gekozenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt neem ik aan niet uit waar precies in de linie je spelers hebt staan, als ze er maar staan?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zo spele jonges.
Ik wilde eerst ook Sno opstellen maar die zie ik helaas niet veel minuten makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, is toch eigenlijk een soort van synoniem voor mijn elftalnaam "FC Prut"
ouderwetsch met printscreen, tenminste zo heb ik het gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe krijg je dat plaatje eigenlijk met je team?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ouderwetsch met printscreen, tenminste zo heb ik het gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef ursel het volgende:
Kan overigens de link naar de manager, welke op elke sportpagina in het menu staat, gefixed worden?
Nu ga je eerst naar de voetbal manager, kom je op de voetbalpagina. heb je daar een drop down naar manager 2009/2010 en kom je weer op een totaal andere subpagina..
quote:
Over die linkjes naar de managers: dat zijn de linkjes naar de subpagina's van FOK!sport, daar staat het verschillende nieuws van 1 sport als Formule 1 en voetbal (of Tour de France, of wielrennen), bij elkaar.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zou het moeten werken ja. Zeker als je op manager 2009/2010 klikt dat je bij de nieuwe voetbalmanager uitkomt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Over die linkjes naar de managers: dat zijn de linkjes naar de subpagina's van FOK!sport, daar staat het verschillende nieuws van 1 sport als Formule 1 en voetbal (of Tour de France, of wielrennen), bij elkaar.
Alleen op de pagina voetbal.fok.nl staat de link naar - logisch - de Voetbalmanager![]()
Zie ook het eerdere antwoord van de SA-sport op jouw post:
[..]
Historisch zo gegroeidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Heel die post gemist tussen al die opstelling plaatjes..
![]()
![]()
Maar waarom noem je de linkjes dan managers en niet gewoon subpagina's voetbal, wielrennen etc
En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.
Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je niet?
We zullen wel zien, wisselen kan altijd nog. En het is maar een spelletjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef On het volgende:
[..]
Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.
Daar heb je wel een goed punt, heb ik ook nog over nagedacht, misschien is in dat licht een reservedoelman ook wel handig. Nu heb ik zelf bijvoobreeld Pieckenhagen maar die gaat een hoop goals om de oren krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.
Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef voetballeh het volgende:
welk team won vorig jaar eigenlijk
@ appelsientje, heb je er nog steeds problemen mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik heb een subleage HOOLS aangemaakt, met wachtwoord, maar hij blijft zeggen dat hij openbaar is?
waar kan ik dat veranderen?
Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Historisch zo gegroeidWas voor mijn tijd
Oh kijk, zoveel weet ik ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef mbn het volgende:
[..]
Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.
Wat bedoel je met 'welk team'? Welke user won in 2007/2008? Want welke spelers goed scoorden in dat seizoen in de manager is niet meer terug te halen.
Daar heb je nu niet veel meer aan, omdat het toen uit mijn hoofd 4-3-3 was. Dit keer kun je uit veel meer varianten kiezen: 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.
Er was niet echt iets te zeggen van 'een winnende opstelling', elke speelronde was anders. Er werden immers twee speelweekenden bij elkaar genomen, en de clubs speelden tegen steeds andere tegenstanders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.
Volgens mij was toen 4-4-2 de opstelling. Maar goed, echt veel maakt dat nu ook niet meer uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je nu niet veel meer aan, omdat het toen uit mijn hoofd 4-3-3 was. Dit keer kun je uit veel meer varianten kiezen: 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2
Het maakte sowieso niet uit. De plek van de spelers is niet zo van belang, al zit er een klein verschil in de puntentelling.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:19 schreef ElmarO het volgende:
Leuk dat de manager er weer is.Kan ik eindelijk eens een poging gaan wagen om mijn 3e plek overall van de laatste keer te gaan verdedigen. Al zal dat wel hopeloos gaan falen.
![]()
[..]
Volgens mij was toen 4-4-2 de opstelling. Maar goed, echt veel maakt dat nu ook niet meer uit.
Medelijden met de mensen die Stekelenburg hebben gekozenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef 2hard2handle het volgende:
zit even naar de puntentelling te kijken!
voor elke tegengoal van de keeper is 1 minpunt
ben ik blij dat ik er een goede neer heb gezet
Volgens mij is het vooral de keuze tussen een degelijke keeper van een club die weinig tegengoals krijgt of een goedkope die toch niet speelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef 2hard2handle het volgende:
zit even naar de puntentelling te kijken!
voor elke tegengoal van de keeper is 1 minpunt
ben ik blij dat ik er een goede neer heb gezet
moeilijk he die img tagsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:44 schreef Voltreffer het volgende:
[img=http://img31.imageshack.us/img31/939/elftal.jpg]
Dat kun je doen op de plaats waar je je elftal invult. Daar kun je binnen de grenzen je elftal maken en je kunt net zolang puzzelen als je wiltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef mash_ het volgende:
Waar kan je je systeem veranderen? ik zie het nergens staan
Die twee van rkc staan er nooit in hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:18 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel ik 't binnenkort wel weer zal omgooien als Honda naar AC Milan is.
I know, maar meer geld had ik niet. Nu heb ik tenminste nog enkele toppers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die twee van rkc staan er nooit in hoor.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Medelijden met de mensen die Stekelenburg hebben gekozen
mee eens! na dit gezien te hebben bedacht ik me dat 343 nog helemaal niet zo slecht isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hmm, best interessant elftal moet ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |