Hopelijk gaat alles goed dit jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef Nuongirl het volgende:
Was het maar zo makkelijk als het enkel ging om het aanpassen van een spelerslijst
tvp dus
http://sport.fok.nl/voetbal/faqquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef Filay het volgende:
Kan iemand ook de regels even posten?
Na dat gratis miljoen was de lol er inderdaad snel vanaf. Toen kon iedereen op zijn minst wel een paar toppers kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
*zeker meedoet.
Hopelijk geen problemen met servers of onduidelijkheden rondom gestaakte wedstrijden etc. Vorig seizoen was de lol er snel vanaf.
Ik mijn 14e stek van vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:
Tevens hoop ik dit keer mijn 22ste plaats van vorig seizoen te overtreffen. Al gaat dat nog een lastige opgave worden.
Ramon Zomer FC Twente 9.500.000quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixt
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??quote:
Zo raar is dat niet vind ik. Hij is nu al een paar keer meer als linksbuiten opgesteld. Persoonlijk had ik eerder voor middenvelder gekozen, maar met aanvaller kan ik op zich wel leven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |