Hopelijk gaat alles goed dit jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef Nuongirl het volgende:
Was het maar zo makkelijk als het enkel ging om het aanpassen van een spelerslijst
tvp dus
http://sport.fok.nl/voetbal/faqquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef Filay het volgende:
Kan iemand ook de regels even posten?
Na dat gratis miljoen was de lol er inderdaad snel vanaf. Toen kon iedereen op zijn minst wel een paar toppers kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
*zeker meedoet.
Hopelijk geen problemen met servers of onduidelijkheden rondom gestaakte wedstrijden etc. Vorig seizoen was de lol er snel vanaf.
Ik mijn 14e stek van vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:
Tevens hoop ik dit keer mijn 22ste plaats van vorig seizoen te overtreffen. Al gaat dat nog een lastige opgave worden.
Ramon Zomer FC Twente 9.500.000quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixt
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??quote:
Zo raar is dat niet vind ik. Hij is nu al een paar keer meer als linksbuiten opgesteld. Persoonlijk had ik eerder voor middenvelder gekozen, maar met aanvaller kan ik op zich wel leven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??
Wat zou het volgens jou dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??
Middenvelder. Dat hij dit seizoen in principe niet meer als verdediger wordt opgesteld is duidelijk. Een aanvaller zie ik als zijnde een buitenspeler in 4-3-3 of spits in 4-3-3/4-4-2. Die posities zal Drenthe bij Feyenoord zeker niet bekleden volgens mij.. Overigens ben ik van mening dat in het verleden er in de voetbalmanager téveel spelers onder de noemer 'aanvaller' werden geschaard, dat ziet er nu al veel beter uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat zou het volgens jou dan moeten zijn?
Achter de schermen hebben we er ook al over gediscussieerd.
Hangende linksbuiten of aanvallende linkshalf??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Drenthe is in het huidige Feyenoord (hangende) linksbuiten, dus zo gek is dat niet.
Zodra hij klaar is kan je dit natuurlijk op FOK!sport een bericht vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat die morgen af isanders wordt het weer een team samenstellen in het buitenland
dit seizoen wekelijks of 2 wekelijks wisselen?
Tsja, het is niet zo'n groot verschil natuurlijk. Dat maakt het moeilijk voor zo'n manager. Maar volgens mij is hij dit seizoen voornamelijk aanvaller (omdat Feyenoord 4-3-3 speelt met Sahin, Gio en Guzman op het middenveld).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangende linksbuiten of aanvallende linkshalf??
Ik heb trouwens nog even op de Feyenoord-website gekeken, zijzelf zetten Drenthe naast Makaay en Slory in de aanvalslinie tegen Chelsea, Porto en Liverpool. Ik zal dus wel iets teveel naar m'n eigen gevoel/ervaring hebben gekeken en jij (en de crew) hebben wat hem betreft gelijk, kennelijk wil Van Marwijk hem op die wijze gebruiken/inzetten.
@Sj0rSz: yw
Nee, nog niet eens geopend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:09 schreef Prik0 het volgende:
Is de aanmelding defenitief gesloten?
Paul Matthijs staat toch maar hoogst incidenteel als rechtsback opgesteld? Volgens mij doen ze dat bij Groningen liever met Bruno Silva.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul Matthijs staat bij het middenveld, die moet nog naar de verdediging omdat hij de laatste jaren backt. Verder kan Robbert Schilder naar het middenveld, hij wil niet meer backen en gaat dat bij Ajax ook niet doen.Karim Soltani een vleugelspits. Tenminste de afgelopen jaren, dit seizoen zou het vaker vanaf het middenveld worden, maar van huis uit is het een aanvaller.
Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:54 schreef leroytje het volgende:
vanaf wanneer kun je je ook al weer inschrijven?
Ook maar eens een keer goed naar kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Drumpie het volgende:
TVP
Gio en Lucius moeten nog omgedraaid worden en Zonneveld naar de verdediging.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul Matthijs staat bij het middenveld, die moet nog naar de verdediging omdat hij de laatste jaren backt. Verder kan Robbert Schilder naar het middenveld, hij wil niet meer backen en gaat dat bij Ajax ook niet doen.Karim Soltani een vleugelspits. Tenminste de afgelopen jaren, dit seizoen zou het vaker vanaf het middenveld worden, maar van huis uit is het een aanvaller.
Als hij speelt dan is hij rechtsback, hij is de stand-in van Silva inderdaad. Op het middenveld speelt hij amper tot niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paul Matthijs staat toch maar hoogst incidenteel als rechtsback opgesteld? Volgens mij doen ze dat bij Groningen liever met Bruno Silva.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |