Hopelijk gaat alles goed dit jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:40 schreef Nuongirl het volgende:
Was het maar zo makkelijk als het enkel ging om het aanpassen van een spelerslijst
tvp dus
http://sport.fok.nl/voetbal/faqquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef Filay het volgende:
Kan iemand ook de regels even posten?
Na dat gratis miljoen was de lol er inderdaad snel vanaf. Toen kon iedereen op zijn minst wel een paar toppers kopen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
*zeker meedoet.
Hopelijk geen problemen met servers of onduidelijkheden rondom gestaakte wedstrijden etc. Vorig seizoen was de lol er snel vanaf.
Ik mijn 14e stek van vorig jaar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:35 schreef ElmarO het volgende:
Tevens hoop ik dit keer mijn 22ste plaats van vorig seizoen te overtreffen. Al gaat dat nog een lastige opgave worden.
Ramon Zomer FC Twente 9.500.000quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef 9christensen het volgende:
Ramon Zomer is wel een beetje duur
Foutje moet kunnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ook al was hij nu 2 miljard euro. Als de vbl manager open is, is dat gefixt
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??quote:
Zo raar is dat niet vind ik. Hij is nu al een paar keer meer als linksbuiten opgesteld. Persoonlijk had ik eerder voor middenvelder gekozen, maar met aanvaller kan ik op zich wel leven.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??
Wat zou het volgens jou dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:22 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Tuurlijk.. Overigens, Royston Drenthe staat voorlopig genoteerd als aanvaller?? Ik mag hopen dat dat door de crew nog aangepast gaat worden??
Middenvelder. Dat hij dit seizoen in principe niet meer als verdediger wordt opgesteld is duidelijk. Een aanvaller zie ik als zijnde een buitenspeler in 4-3-3 of spits in 4-3-3/4-4-2. Die posities zal Drenthe bij Feyenoord zeker niet bekleden volgens mij.. Overigens ben ik van mening dat in het verleden er in de voetbalmanager téveel spelers onder de noemer 'aanvaller' werden geschaard, dat ziet er nu al veel beter uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:29 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat zou het volgens jou dan moeten zijn?
Achter de schermen hebben we er ook al over gediscussieerd.
Hangende linksbuiten of aanvallende linkshalf??quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Drenthe is in het huidige Feyenoord (hangende) linksbuiten, dus zo gek is dat niet.
Zodra hij klaar is kan je dit natuurlijk op FOK!sport een bericht vindenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef INViCTuS het volgende:
Ik hoop dat die morgen af isanders wordt het weer een team samenstellen in het buitenland
dit seizoen wekelijks of 2 wekelijks wisselen?
Tsja, het is niet zo'n groot verschil natuurlijk. Dat maakt het moeilijk voor zo'n manager. Maar volgens mij is hij dit seizoen voornamelijk aanvaller (omdat Feyenoord 4-3-3 speelt met Sahin, Gio en Guzman op het middenveld).quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:09 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hangende linksbuiten of aanvallende linkshalf??
Ik heb trouwens nog even op de Feyenoord-website gekeken, zijzelf zetten Drenthe naast Makaay en Slory in de aanvalslinie tegen Chelsea, Porto en Liverpool. Ik zal dus wel iets teveel naar m'n eigen gevoel/ervaring hebben gekeken en jij (en de crew) hebben wat hem betreft gelijk, kennelijk wil Van Marwijk hem op die wijze gebruiken/inzetten.
@Sj0rSz: yw
Nee, nog niet eens geopend.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 02:09 schreef Prik0 het volgende:
Is de aanmelding defenitief gesloten?
Paul Matthijs staat toch maar hoogst incidenteel als rechtsback opgesteld? Volgens mij doen ze dat bij Groningen liever met Bruno Silva.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul Matthijs staat bij het middenveld, die moet nog naar de verdediging omdat hij de laatste jaren backt. Verder kan Robbert Schilder naar het middenveld, hij wil niet meer backen en gaat dat bij Ajax ook niet doen.Karim Soltani een vleugelspits. Tenminste de afgelopen jaren, dit seizoen zou het vaker vanaf het middenveld worden, maar van huis uit is het een aanvaller.
Zo snel mogelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:54 schreef leroytje het volgende:
vanaf wanneer kun je je ook al weer inschrijven?
Ook maar eens een keer goed naar kijkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:32 schreef Drumpie het volgende:
TVP
Gio en Lucius moeten nog omgedraaid worden en Zonneveld naar de verdediging.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Paul Matthijs staat bij het middenveld, die moet nog naar de verdediging omdat hij de laatste jaren backt. Verder kan Robbert Schilder naar het middenveld, hij wil niet meer backen en gaat dat bij Ajax ook niet doen.Karim Soltani een vleugelspits. Tenminste de afgelopen jaren, dit seizoen zou het vaker vanaf het middenveld worden, maar van huis uit is het een aanvaller.
Als hij speelt dan is hij rechtsback, hij is de stand-in van Silva inderdaad. Op het middenveld speelt hij amper tot niet meer.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Paul Matthijs staat toch maar hoogst incidenteel als rechtsback opgesteld? Volgens mij doen ze dat bij Groningen liever met Bruno Silva.
Prima, dan wacht ik nog even afquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:20 schreef Nuongirl het volgende:
Dat laatste is bekend hoor. We zijn zelf aan het testen
Weetikveel, de duurste?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef DeVinger het volgende:
Wat denk je zelf dude
Je hebt een budget waarmee je echte spelers (van clubs uit de Eredivisie) koopt en afhankelijk van de prestaties die er geboekt worden verdienen ze punten. Met die punten verdien je geld (1punt = 5500 euro) en zo kom je aan geld om je team te versterken.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef DeHovenier het volgende:
Maar hoe weet ik nou welke speler beter is dan een andere. Is er geen verschil in kwaliteit? Wat is de onderscheid tussen goede en mindere goden? Of is het zo dat je lukraak enkele spelers koopt en afwacht hoe ze presteren?
Ook maar even in de gaten houden dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:09 schreef DeVinger het volgende:
TVP
Ok, bedankt. Ik flans wel een team in elkaar en dan zie ik wel hoe het looptquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:01 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
Duh. Daar heb je dus je verstand van voetbal voor nodig. En natuurlijk is een scorende speler van Feyenoord beter dan een verliezende speler van VVV. You do the math. Natuurlijk is er een verschil in kwaliteit, zie mijn eerdere voorbeeld. En goede goden scoren meer punten dan mindere goden.
Kom op zeg, zelf even nadenken.![]()
alleen nog maar koopjes gespot, alleen jammer dat die meestal geen basisspelert zijn en als ze het wel zijn is het bij vvv, excelsior of de graafschap, wordt een stuk lastiger dan vorig jaar, mn startteam van vorig jaar ¤ 7.962.000, nu dezelfde spelers ¤ 9.565.000, hoezo inflatie???quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:02 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand al koopjes gespot?
Ik ga me er woensdag eens in verdiepen.
8 miljoen delen door 11 is 730.000 per speler......Dat is nog niet ZO makkelijk.
Eerst op zoek gaan naar de 'basiself' per team.
Vond Zonneveld wel een relatief koopje. Kost voor een PSV-er maar ¤890.000.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:02 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand al koopjes gespot?
Ik ga me er woensdag eens in verdiepen.
8 miljoen delen door 11 is 730.000 per speler......Dat is nog niet ZO makkelijk.
Eerst op zoek gaan naar de 'basiself' per team.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:51 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
alleen nog maar koopjes gespot, alleen jammer dat die meestal geen basisspelert zijn en als ze het wel zijn is het bij vvv, excelsior of de graafschap, wordt een stuk lastiger dan vorig jaar, mn startteam van vorig jaar ¤ 7.962.000, nu dezelfde spelers ¤ 9.565.000, hoezo inflatie???
sssst, maak je tegenstander nou niet wijzer dan ze al zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vond Zonneveld wel een relatief koopje. Kost voor een PSV-er maar ¤890.000.
ben bang dat Powel niet in mijn eerste elf zit, heb al een andere ster van de Graafschap in de basis en ik moet niet gaan overdrijven hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is afwachten welke verrassingen er in de koopjes zitten die ineens wel basisspeler zijn.
Ik ga er woensdag even flink induiken. Je weet nooit wat er nog wijzigt....
Enneh..niet fucken metde Graafschap
he! Powell kan nog best wel eens value zijn....
Heb er 1. Maar dat heeft dan weer als nadeel dat ik voor de rest vooral VVV/Excelsior/Graafschap heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben benieuwd, geen enkele speler duurder dan een miljoen.
Hier hetzelfde verhaal, ook een aantal van Excelsior en Graafschap, voor de rest subtop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb er 1. Maar dat heeft dan weer als nadeel dat ik voor de rest vooral VVV/Excelsior/Graafschap heb.
http://sport.fok.nl/voetbal/voetbalpuntentellingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de puntentelling?
Krijgt een speler van bv. Ajax die de hele wedstrijd op de bank zit en Ajax wint met 2-0 toch 3 punten?
nou heb ik een vraag, per verdiende punt krijgt je budhet 5500 euro, maar als je puntenverlies lijd tijdens een ronde, gaat er dan wat af van je budget?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/voetbalpuntentelling
Nee, moet dus spelen. Het heeft dus geen zin om goedkope ajacieden te halen en te profiteren van de resultaten als ze toch op de bank zitten.
Je budget wordt berekend over je behaalde punten, wat inclusief plus- en minpunten is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou heb ik een vraag, per verdiende punt krijgt je budhet 5500 euro, maar als je puntenverlies lijd tijdens een ronde, gaat er dan wat af van je budget?
Hmm heb het al gevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Ehh kun je het team nog onzichtbaar maken, of ben ik daar te laat mee nu?
Ja volgens mij staat er ook zoiets. Je moet wisselen voordat je er elf geselecteerd hebt, anders dan staat het al vast in de database.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef Stibbe het volgende:
Zeg ik heb een team staan, maar kan alleen spelers wisselen voor duurdere, niet voor goedkopere.
Kan je niet gewoon spelers even tussentijds verkopen om te zien wat je mogelijkheden zijn?
Nu lijkt het ofdat je eerste klik gelijk definitief is...
Ach, De Graafschap trapt er best vier in tegen dit Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Stibbe het volgende:
Pfff waardeloos danik had mn middenveld even volgestopt met graafschappers om eerst aanvallers te selecteren en nu kan ik ze niet meer verwijderen..
Bij teammanagement kan je gewoon wisselen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef Stibbe het volgende:
Zeg ik heb een team staan, maar kan alleen spelers wisselen voor duurdere, niet voor goedkopere.
Kan je niet gewoon spelers even tussentijds verkopen om te zien wat je mogelijkheden zijn?
Nu lijkt het ofdat je eerste klik gelijk definitief is...
Precies, bij mij ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef Stylez het volgende:
[..]
Bij teammanagement kan je gewoon wisselen hoor![]()
Vier? Zes!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, De Graafschap trapt er best vier in tegen dit Ajax.
Een top50-subleague lijkt me wat groot, top10/top25 van vorig jaar is prima wat mij betreft.. Heb alleen de eindstand van vorig jaar hier niet paraat.. Maar ga gerust je gang, ik join de subleague wel, kan zelf niet meer één maken.. (Fryslân Boppe!! is al van mij)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens: jongens, hier zitten nog wel wat mensen van de top 50 van vorig jaar (MSNMSG, Arcee, Proud2beDiepFries etc etc..). Subleague maken????
Ik zit zelf nog enorm te twijfelen. Bij die subtoppers is het toch wel gokken wie het goed doet. Ik heb zelf ook liever een gebalanceerd subtopteam met spelers die sowieso allemaal spelen, maar aan de andere kant; als je nu al Cziommer en een goede spits kan hebben, die hoef je daarna amper meer te wisselen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef SnuggLe het volgende:
Pfff...de teams die ik nu zie zijn echt bar en boos. Superveel opvulling met mensen die danwel niet spelen, danwel echt geen punten gaan pakken (VVV, Graafschap bankzitters en Excelsior). Dat aangevuld met Makaay / Kromkamp of Cziommer. Ik heb zelf wel een redelijk uitgebalanceerd team met allemaal subtoppers. Maar 1 iemand die NIET speelt en 2x 'opvulling', maar dan nog wel opvulling die ook punten kan gaan pakken. Ach ja, we gaan zien wie er gelijk heeft.
Hoe kan je dat veranderen?quote:Favoriete club:
Favoriete speler:
Voorspelde winnaar: AFC Ajax
Voorspelde degradant: AFC Ajax
Voorspelde nacompetitie 1: AFC Ajax
Voorspelde nacompetitie 2: AFC Ajax
Amper te wisselen is overdreven, maar inderdaad; met Makaay & Cziommer ben je wel een eind omdat die toch zeker punten pakken (mits Cziommer vast in de basis staat). Heb daar ook over getwijfeld, maar als je ziet hoeveel ROMMEL daarnaast er dan bij moet, haak ik af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zit zelf nog enorm te twijfelen. Bij die subtoppers is het toch wel gokken wie het goed doet. Ik heb zelf ook liever een gebalanceerd subtopteam met spelers die sowieso allemaal spelen, maar aan de andere kant; als je nu al Cziommer en een goede spits kan hebben, die hoef je daarna amper meer te wisselen.
Ik heb het ook neit meer scherp, maar ik ken de geeikte namen wel van mensen die vorig jaar fanatiek meededen. Dat waren ook de mensen die hoog stonden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een top50-subleague lijkt me wat groot, top10/top25 van vorig jaar is prima wat mij betreft.. Heb alleen de eindstand van vorig jaar hier niet paraat.. Maar ga gerust je gang, ik join de subleague wel, kan zelf niet meer één maken.. (Fryslân Boppe!! is al van mij)
Ik heb er ook 3 van Groningen: Silva, Lovre en Berg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Het valt me bij de teams hierboven op dat er veel spelers van FC Groningen zijn geselecteerd. Is dat omdat Groningen het op zich redelijk goed doet de afgelopen twee jaar en in de manager relatief goedkope spelers heeft staan?
Ik heb het ook hoor
Na wat wisselingen wordt dit voorlopig mijn team:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, ook een aantal van Excelsior en Graafschap, voor de rest subtop.
Even een tip voor je: waarschijnlijk komt Kolder niet echt aan de bak bij Groningen. Zeker niet nu hij al langer geblesseerd isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Silaz het volgende:
Sander Boschker FC Twente 860.000 Keeper
Edson Braafheid FC Twente 750.000 Verdediger
Arnold Kruiswijk FC Groningen 720.000 Verdediger
Marnix Smit Heracles Almelo 660.000 Verdediger
Jeroen Heubach FC Twente 825.000 Verdediger
Ferne Snoyl N.E.C. Nijmegen 730.000 Middenvelder
Goran Lovre FC Groningen 660.000 Middenvelder
Otman Bakkal PSV 840.000 Middenvelder
Jarda Simr Sc Excelsior 650.000 Middenvelder
Marnix Kolder FC Groningen 710.000 Aanvaller
Sandro Calabro VVV-Venlo 550.000 Aanvaller
Mijn Teampie
Groningen is relatief goedkoop. En hun programma ziet er ook gunstig uit, dus daarom heb ik vrij veel Groningers. En dat ze voorgaande seizoen ook goed gepresteerd hebben helpt zeker mee. Verwacht dat ze nu ook weer in het linkerrijtje gaan eindigen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Het valt me bij de teams hierboven op dat er veel spelers van FC Groningen zijn geselecteerd. Is dat omdat Groningen het op zich redelijk goed doet de afgelopen twee jaar en in de manager relatief goedkope spelers heeft staan?
Ik heb het ook hoor
Nee, als je eenmaal 11 spelers hebt hoef je niet weer een heel nieuw team te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Moet je nou steeds resetten als je toch van mening verandert over 1 speler ofzo?
Ja, als Jans z'n basis-11 nou ook even bekend maakte...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef ElmarO het volgende:
Groningen is relatief goedkoop. En hun programma ziet er ook gunstig uit, dus daarom heb ik vrij veel Groningers. En dat ze voorgaande seizoen ook goed gepresteerd hebben helpt zeker mee. Verwacht dat ze nu ook weer in het linkerrijtje gaan eindigen.
http://sport.fok.nl/voetbal/profielquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gooi je je team open voor de rest?
Thanks, daar had ik nog niet gezocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/profiel
Janssen is geblesseerd flapdrol!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef Arcee het volgende:
Theo Janssen Vitesse 817.000 Middenvelder
Zeg dat dan, lul.quote:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Janssen is geblesseerd flapdrol!.
Lovré?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Suijk het volgende:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.
Nou, zeg op, wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Suijk het volgende:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.
Da Costa volgens mij licht geblesseerd.quote:
Dan had ik dus 1.729.000 anders in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef 9christensen het volgende:
Da Costa volgens mij licht geblesseerd.
Wie? Da Costa of Lovré?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Suijk het volgende:
Nouja, het is nog niet helemaal zeker, maar hij is de hele week geblesseerd geweest.
Okee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:44 schreef Suijk het volgende:
Da Costa heeft nog de hele week niet meegtraind ivm een blessure.
Ja, je kunt bij teammanagement gewoon wisselen. Tot vandaag kon dat gewoon gratis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een kutsysteem trouwens dat je steeds moet resetten en opnieuw moet beginnen
Welke n00b heeft dat zo gemaakt
Of ben ik zo n00b dat ik iets verkeerd deed
Gewoon 3 van een miljoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Flitspaal het volgende:
Je huidige team:
Arjan van Dijk Sc Excelsior 550.000 Keeper
Kevin van Diermen Vitesse 668.000 Verdediger
Robin Faber Vitesse 500.000 Verdediger
Ryan Koolwijk Sc Excelsior 500.000 Verdediger
Mitchell Piqué Sc Excelsior 625.000 Verdediger
Lasse Schöne De Graafschap 600.000 Middenvelder
Arnar Vidarsson De Graafschap 550.000 Middenvelder
Joep Ouweland, van den De Graafschap 595.000 Middenvelder
Simon Cziommer AZ 1.120.000 Middenvelder
Blaise N'Kufo FC Twente 1.150.000 Aanvaller
Ari AZ 1.100.000 Aanvaller
ik weet de ballen van voetbal, ik doe ook voro de plezier meequote:
Mochten ze van AZ en 020 verliezen is het idd niet lucratief, hopen op een stuntje dit weekend dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spelers van VVV en Excelsior verneuken dan toch weer alles wat je behaald met de 'toppers'?
mwaa, als ari en makaay het doel kunnen vinden, is het goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mochten ze van AZ en 020 verliezen is het idd niet lucratief, hopen op een stuntje dit weekend dus.![]()
Na elke speelronde van 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Worden de punten trouwens na elke wedstrijd of na een speelronde bijgewerkt?
Zal meevallen.. 2 van die 3 verdedigers stonden vorig jaar ook maar 2 wedstrijden in de basis. Ken alleen hun invalbeurten niet want die zijn niet zo makkelijk terug te vinden. Die Broers daarentegen speelde 19 wedstrijden dus dat zou wel eens een basisspeler/invaller kunnen worden. Enig pluspuntje; hij scoorde wel 2x vorig seizoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spelers van VVV en Excelsior verneuken dan toch weer alles wat je behaald met de 'toppers'?
Maar voor elk tegendoelpunt en gele kaart krijg je ook weer minpunten. Acht die kans best groot wanneer ze tegen AZ, Ajax en Feyenoord voetballen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zal meevallen.. 2 van die 3 verdedigers stonden vorig jaar ook maar 2 wedstrijden in de basis. Ken alleen hun invalbeurten niet want die zijn niet zo makkelijk terug te vinden. Die Broers daarentegen speelde 19 wedstrijden dus dat zou wel eens een basisspeler/invaller kunnen worden. Enig pluspuntje; hij scoorde wel 2x vorig seizoen![]()
.
Ik zou hem pas de volgende ronde inzetten wanneer hij wedstrijdfit is en er duidelijkheid is of hij wel blijft bij Heerenveen. Kan je zoveel geld beter investeren in een spits die zeker in de basis start en eventueel de volgende ronde wisselen naar Alves.quote:
Nee., tellen niet mee. Maar je mist sowieso wel basisplaats punten en stel dat ze invallen, kost het je alsnog waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer mijn 4 verdedigers de hele wedstrijd op de bank blijven zitten en hun team krijgt een tegendoelpunt, krijg ik dan aftrek van -1 of tellen hun niet mee in de puntentelling?
Oh Van Dieren schijnt dus geschorst te zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Na wat wisselingen wordt dit voorlopig mijn team:
Piet Velthuizen Vitesse 731.000 Keeper
Davy de Fauw Roda JC 827.000 Verdediger
Bruno Silva FC Groningen 694.000 Verdediger
Kristian Bak Nielsen SC Heerenveen 920.000 Verdediger
Michael Timisela VVV-Venlo 550.000 Verdediger
Dominque Kivuvu N.E.C. Nijmegen 715.000 Middenvelder
René van Dieren Sc Excelsior 640.000 Middenvelder
Leon Kantelberg VVV-Venlo 595.000 Middenvelder
Kevin Vandenbergh FC Utrecht 790.000 Aanvaller
Marcus Berg FC Groningen 825.000 Aanvaller
Da's minder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Oh Van Dieren schijnt dus geschorst te zijn
Volgende week pas, na de tweede wedstrijdronde.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef Silaz het volgende:
Hmm wanneer worden die opunten vergeven? want óf ik kijk verkeerd, of ik zie ze nog niet
en dan zeggen dat dat ik de enige met met driekwart Grun in me teamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:00 schreef venomsnake het volgende:
Je huidige team:
Brian van Loo FC Groningen 710.000 Keeper
Arnold Kruiswijk FC Groningen 720.000 Verdediger
Gibril Sankoh FC Groningen 750.000 Verdediger
Mike Zonneveld PSV 890.000 Verdediger
Frederik Stenman FC Groningen 625.000 Verdediger
Rasmus Lindgren FC Groningen 825.000 Middenvelder
Karim Soltani VVV-Venlo 575.000 Middenvelder
Edwin Linssen VVV-Venlo 600.000 Middenvelder
Marcus Berg FC Groningen 825.000 Aanvaller
Jason Oost VVV-Venlo 620.000 Aanvaller
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
en dan zeggen dat dat ik de enige met met driekwart Grun in me team![]()
Lovre ook.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:03 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ari gescoord, dat begint goed.![]()
Waarvan 1 strafschop, wat maar 1 punt oplevert.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ari AZ 1.100.000 Aanvaller 2X GESCOORD
N'Kufo doet het ook aardig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
We kunnen dus zeggen dat Ari tot nu toe de grote winnaar is van deze ronde?
Gelijk gespeeld.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:11 schreef leroytje het volgende:
Arjan Swinkels Willem II (Gewonnen en de 0 gehouden)
als Huntelaar nu prut speelt, ga ik van spitsen wisselenquote:
Pryor scoort er morgen 3quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
We kunnen dus zeggen dat Ari tot nu toe de grote winnaar is van deze ronde?
Lekker ook dat je Alves erin hebt staan. Vraag me af of die knakenlurker überhaupt nog gaat spelen voor Heerenveen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:57 schreef Enchanter het volgende:
Huidige team
Keeper
Kenneth Vermeer Willem II
Verdedigers
Thomas Vermaelen AFC Ajax
Sepp de Roover Sparta Rotterdam
Frank Broers VVV-Venlo
Koen Stam Sc Excelsior
Middenvelders
Leon Kantelberg VVV-Venlo
Reinier Robbemond De Graafschap
Said Boutahar Willem II
Joep Ouweland, van den De Graafschap
Aanvallers
Afonso Alves SC Heerenveen
Ricky van den Bergh Heracles Almelo
Ik richt me op de onderste regionen![]()
redelijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef 9christensen het volgende:
Keeper
Brian van Loo FC Groningen gewonnen + 0
Verdedigers
Grétar Steinsson AZ gewonnen + 0
Mike Zonneveld PSV
Luke Wilkshire FC Twente gewonnen + 0
Arnold Kruiswijk FC Groningen gewonnen + 0
Middenvelders
Arnar Vidarsson De Graafschap
Mark Jan Fledderus FC Groningen gewonnen + gescoord
Goran Lovre FC Groningen gewonnen + gescoord
Mees Junior Siers De Graafschap
Aanvallers
Kevin Vandenbergh FC Utrecht
Marcus Berg FC Groningen gewonnen
Ja, en ik De Groot. Ingeruild voor de duurdere Powell.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:32 schreef Urquhart het volgende:
Had ik die Suarez nu maar laten staan
Lijkt mij best redelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:49 schreef leroytje het volgende:
Ik sta op het moment, met de wedstrijden die nu aan de gang zijn erbij op 56 puntjes.
Is dat een beetje goed?
Ik denk zelfs dat je met zoveel punten ongeveer bovenaan zou komen te staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:29 schreef leroytje het volgende:
Ja ik ben op 65 gekomen
Swerts scoorde nog!![]()
![]()
Ja True , maar vanaf wanneer doet fok dat dan ? morgen ofzo ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Die kun je zelf uitrekenen...
Over een week.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ja True , maar vanaf wanneer doet fok dat dan ? morgen ofzo ?
Een speelronde bestaat uit twee wedstrijden.quote:
Omdat een ronde gaat over twee competitierondes. Dus daarom krijg je pas volgende week de puntenverdeling.quote:
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een ontzettend stelletje n00bs hier, geweldig.
Nooit eerder meegedaan en allemaal ook echt te lui om de spelregels te lezen?
Ja ik mag hopen dat ik niet verkeerd gerekend hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef SnuggLe het volgende:
53 punten.
Zeer netjes, zonder een AZ en Ajax-spelers.
Helemaal niet verkeerd.
[..]
Ik denk zelfs dat je met zoveel punten ongeveer bovenaan zou komen te staan.
Ik denk dat je wel meer dan 100 punten zal scoren in totaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef leroytje het volgende:
Net ff precies berekend
Einduitslag van competietieweekeinde nummero 1: 63 punten!
En dan had 1 van men verdedigers ook nog es niet gescoord
Alleen heb ik 2 vitesse verdedigers, en laten die nou net tegen AZ moeten volgende week
en had ik Babos, en laat die nou net tegen PSV moeten![]()
Maargoed Fledderus en Lovre kunnen tegen de Graafschap veel goed maken, Suarez tegen Heerenveen gaat ook weer knallen
ja, maar ik speel dit jaar voor het eerst mee, is 100 in 2 competitiesrondes veel? weinig? gemiddeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel meer dan 100 punten zal scoren in totaal
Dan doe je leuk mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef leroytje het volgende:
ja, maar ik speel dit jaar voor het eerst mee, is 100 in 2 competitiesrondes veel? weinig? gemiddeld?
Of abnormaal hoor (Gezien de 1e en 2de week)
En dan ineens kan de Graafschap wel winnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
26-08 FC Groningen De Graafschap
aangezien ik 7 spelers van de fc erin heb zitten, verheug ik me hier erg op
dan ga ik mezelf voor de kop slaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan ineens kan de Graafschap wel winnen
62 punten volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef 9christensen het volgende:
Keeper
Brian van Loo FC Groningen 7
Verdedigers
Grétar Steinsson AZ 7
Mike Zonneveld PSV 7
Luke Wilkshire FC Twente 9
Arnold Kruiswijk FC Groningen 7
Middenvelders
Arnar Vidarsson De Graafschap 2
Mark Jan Fledderus FC Groningen 8
Goran Lovre FC Groningen 9
Mees Junior Siers De Graafschap
Aanvallers
Kevin Vandenbergh FC Utrecht 1
Marcus Berg FC Groningen 5
Tis leuk dat je het zegt, maar wat je op TV zag was echt maar 10% van de waarheid. De eerste 5 kansen van de Graafschap tot de 35e minuut zijn echt UIT geknipt. Ja de Graafschap was slecht, maar 8-1 was zwaar onverdiend als je die middag de hele wedstrijd hebt gezien. 3 individuele fouten van vdPeppen, verder was het gewoon mat. Ajax 5 kansen 5 doelpunten. De Graafschap 10 kansen 1 doelpunt. Tsja, dan doe je het wel zelf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan krijg je het bedrag waarvoor ie verkocht wordt te besteden, zo'n 20 miljoen en win je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat nou als mijn speler Alves word verkocht?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je het bedrag waarvoor ie verkocht wordt te besteden, zo'n 20 miljoen en win je.
Meer.. Zonneveld heb ik ook en die staat op 12 punten. 2 voor meedoen, 3 voor winnen, 5 voor scoren en 2 voor de nul ..quote:
Mooi zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Meer.. Zonneveld heb ik ook en die staat op 12 punten. 2 voor meedoen, 3 voor winnen, 5 voor scoren en 2 voor de nul ..
En Fledderus heeft net zoveel punten als Lovre, beiden hebben er 9... Dus je hebt jezelf 6 punten onthouden, je komt dus op 68. Rest van de spelers weet ik niet, maar goede score iig.
Ik heb nog nooit meegespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een ontzettend stelletje n00bs hier, geweldig.
Nooit eerder meegedaan en allemaal ook echt te lui om de spelregels te lezen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
in 2 weekeinden samen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:41 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Door het verlies van Groningen heb ik maar 76 punten
Luirink is dacht ik nog wel even geblesseerd. Dus dat geld had je beter kunnen houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godverdomme
Meteen Berg voor Suarez gewisseld, en Bruno Silva voor Luirink
gelukkig dat ik huntelaar in me team had, anders had ik helemaal geen budget nu
Nou ik heb ondertussen al wel Suarez en Kromkamp, dus wel redelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
Volgende ronde is aardig als je AZ-ers hebt volgensmij, maar daar heb ik nog geen geld voor :-)
Ik maar 313.000.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb 452.000 te besteden.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Jnk18 het volgende:
6 4 spelers van groningen in me team, bah kut graafschap!
Bedoel je dat je een Kolk er net in HEBT gezet? Dat is pas geld vernachelen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:49 schreef Gerbilking het volgende:
Mooi, heb 470k te besteden gehad ofzo.
Ik heb het nu tot mijn doelstelling gemaakt alle degradanten uit m'n team te halen. Bedenk me net dat ik gewoon Makaay had moeten kopen ofzo, want spelers van 600k upgraden naar spelers van dik 800k kost duiten. Toch weer clubliefde laten meespelen: Janssen en Kolk erin...
Keeper
Piet Velthuizen Vitesse
Verdedigers
Mike Zonneveld PSV
Sjaak Polak Sparta Rotterdam
Siebe Blondelle VVV-Venlo
Michael Timisela VVV-Venlo
Middenvelders
Danny Mathijssen Willem II
Goran Lovre FC Groningen
Arne Slot Sparta Rotterdam
Theo Janssen Vitesse