http://sport.fok.nl/voetbal/profielquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gooi je je team open voor de rest?
Thanks, daar had ik nog niet gezocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/profiel
Janssen is geblesseerd flapdrol!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:10 schreef Arcee het volgende:
Theo Janssen Vitesse 817.000 Middenvelder
Zeg dat dan, lul.quote:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Janssen is geblesseerd flapdrol!.
Lovré?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Suijk het volgende:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.
Nou, zeg op, wie?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:29 schreef Suijk het volgende:
Nog iemand anders uit zijn team ook, maar die verklap ik niet.
Da Costa volgens mij licht geblesseerd.quote:
Dan had ik dus 1.729.000 anders in kunnen zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:40 schreef 9christensen het volgende:
Da Costa volgens mij licht geblesseerd.
Wie? Da Costa of Lovré?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:42 schreef Suijk het volgende:
Nouja, het is nog niet helemaal zeker, maar hij is de hele week geblesseerd geweest.
Okee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:44 schreef Suijk het volgende:
Da Costa heeft nog de hele week niet meegtraind ivm een blessure.
Ja, je kunt bij teammanagement gewoon wisselen. Tot vandaag kon dat gewoon gratis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:17 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een kutsysteem trouwens dat je steeds moet resetten en opnieuw moet beginnen
Welke n00b heeft dat zo gemaakt
Of ben ik zo n00b dat ik iets verkeerd deed
Gewoon 3 van een miljoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef Flitspaal het volgende:
Je huidige team:
Arjan van Dijk Sc Excelsior 550.000 Keeper
Kevin van Diermen Vitesse 668.000 Verdediger
Robin Faber Vitesse 500.000 Verdediger
Ryan Koolwijk Sc Excelsior 500.000 Verdediger
Mitchell Piqué Sc Excelsior 625.000 Verdediger
Lasse Schöne De Graafschap 600.000 Middenvelder
Arnar Vidarsson De Graafschap 550.000 Middenvelder
Joep Ouweland, van den De Graafschap 595.000 Middenvelder
Simon Cziommer AZ 1.120.000 Middenvelder
Blaise N'Kufo FC Twente 1.150.000 Aanvaller
Ari AZ 1.100.000 Aanvaller
ik weet de ballen van voetbal, ik doe ook voro de plezier meequote:
Mochten ze van AZ en 020 verliezen is het idd niet lucratief, hopen op een stuntje dit weekend dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spelers van VVV en Excelsior verneuken dan toch weer alles wat je behaald met de 'toppers'?
mwaa, als ari en makaay het doel kunnen vinden, is het goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mochten ze van AZ en 020 verliezen is het idd niet lucratief, hopen op een stuntje dit weekend dus.![]()
Na elke speelronde van 2 wedstrijden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Worden de punten trouwens na elke wedstrijd of na een speelronde bijgewerkt?
Zal meevallen.. 2 van die 3 verdedigers stonden vorig jaar ook maar 2 wedstrijden in de basis. Ken alleen hun invalbeurten niet want die zijn niet zo makkelijk terug te vinden. Die Broers daarentegen speelde 19 wedstrijden dus dat zou wel eens een basisspeler/invaller kunnen worden. Enig pluspuntje; hij scoorde wel 2x vorig seizoenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die spelers van VVV en Excelsior verneuken dan toch weer alles wat je behaald met de 'toppers'?
Maar voor elk tegendoelpunt en gele kaart krijg je ook weer minpunten. Acht die kans best groot wanneer ze tegen AZ, Ajax en Feyenoord voetballen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:43 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Zal meevallen.. 2 van die 3 verdedigers stonden vorig jaar ook maar 2 wedstrijden in de basis. Ken alleen hun invalbeurten niet want die zijn niet zo makkelijk terug te vinden. Die Broers daarentegen speelde 19 wedstrijden dus dat zou wel eens een basisspeler/invaller kunnen worden. Enig pluspuntje; hij scoorde wel 2x vorig seizoen![]()
.
Ik zou hem pas de volgende ronde inzetten wanneer hij wedstrijdfit is en er duidelijkheid is of hij wel blijft bij Heerenveen. Kan je zoveel geld beter investeren in een spits die zeker in de basis start en eventueel de volgende ronde wisselen naar Alves.quote:
Nee., tellen niet mee. Maar je mist sowieso wel basisplaats punten en stel dat ze invallen, kost het je alsnog waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer mijn 4 verdedigers de hele wedstrijd op de bank blijven zitten en hun team krijgt een tegendoelpunt, krijg ik dan aftrek van -1 of tellen hun niet mee in de puntentelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |