Een speelronde bestaat uit twee wedstrijden.quote:
Omdat een ronde gaat over twee competitierondes. Dus daarom krijg je pas volgende week de puntenverdeling.quote:
Sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een ontzettend stelletje n00bs hier, geweldig.
Nooit eerder meegedaan en allemaal ook echt te lui om de spelregels te lezen?
Ja ik mag hopen dat ik niet verkeerd gerekend hebquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:50 schreef SnuggLe het volgende:
53 punten.
Zeer netjes, zonder een AZ en Ajax-spelers.
Helemaal niet verkeerd.
[..]
Ik denk zelfs dat je met zoveel punten ongeveer bovenaan zou komen te staan.
Ik denk dat je wel meer dan 100 punten zal scoren in totaalquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:01 schreef leroytje het volgende:
Net ff precies berekend
Einduitslag van competietieweekeinde nummero 1: 63 punten!
En dan had 1 van men verdedigers ook nog es niet gescoord
Alleen heb ik 2 vitesse verdedigers, en laten die nou net tegen AZ moeten volgende week
en had ik Babos, en laat die nou net tegen PSV moeten![]()
Maargoed Fledderus en Lovre kunnen tegen de Graafschap veel goed maken, Suarez tegen Heerenveen gaat ook weer knallen
ja, maar ik speel dit jaar voor het eerst mee, is 100 in 2 competitiesrondes veel? weinig? gemiddeld?quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:27 schreef Bouncer_Bone het volgende:
[..]
Ik denk dat je wel meer dan 100 punten zal scoren in totaal
Dan doe je leuk mee.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:34 schreef leroytje het volgende:
ja, maar ik speel dit jaar voor het eerst mee, is 100 in 2 competitiesrondes veel? weinig? gemiddeld?
Of abnormaal hoor (Gezien de 1e en 2de week)
En dan ineens kan de Graafschap wel winnenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
26-08 FC Groningen De Graafschap
aangezien ik 7 spelers van de fc erin heb zitten, verheug ik me hier erg op
dan ga ik mezelf voor de kop slaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
En dan ineens kan de Graafschap wel winnen
62 punten volgens mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:39 schreef 9christensen het volgende:
Keeper
Brian van Loo FC Groningen 7
Verdedigers
Grétar Steinsson AZ 7
Mike Zonneveld PSV 7
Luke Wilkshire FC Twente 9
Arnold Kruiswijk FC Groningen 7
Middenvelders
Arnar Vidarsson De Graafschap 2
Mark Jan Fledderus FC Groningen 8
Goran Lovre FC Groningen 9
Mees Junior Siers De Graafschap
Aanvallers
Kevin Vandenbergh FC Utrecht 1
Marcus Berg FC Groningen 5
Tis leuk dat je het zegt, maar wat je op TV zag was echt maar 10% van de waarheid. De eerste 5 kansen van de Graafschap tot de 35e minuut zijn echt UIT geknipt. Ja de Graafschap was slecht, maar 8-1 was zwaar onverdiend als je die middag de hele wedstrijd hebt gezien. 3 individuele fouten van vdPeppen, verder was het gewoon mat. Ajax 5 kansen 5 doelpunten. De Graafschap 10 kansen 1 doelpunt. Tsja, dan doe je het wel zelf.quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan krijg je het bedrag waarvoor ie verkocht wordt te besteden, zo'n 20 miljoen en win je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:14 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat nou als mijn speler Alves word verkocht?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan krijg je het bedrag waarvoor ie verkocht wordt te besteden, zo'n 20 miljoen en win je.
Meer.. Zonneveld heb ik ook en die staat op 12 punten. 2 voor meedoen, 3 voor winnen, 5 voor scoren en 2 voor de nul ..quote:
Mooi zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:37 schreef RemcoW85 het volgende:
[..]
Meer.. Zonneveld heb ik ook en die staat op 12 punten. 2 voor meedoen, 3 voor winnen, 5 voor scoren en 2 voor de nul ..
En Fledderus heeft net zoveel punten als Lovre, beiden hebben er 9... Dus je hebt jezelf 6 punten onthouden, je komt dus op 68. Rest van de spelers weet ik niet, maar goede score iig.
Ik heb nog nooit meegespeeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:15 schreef SnuggLe het volgende:
Wat een ontzettend stelletje n00bs hier, geweldig.
Nooit eerder meegedaan en allemaal ook echt te lui om de spelregels te lezen?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:09 schreef WeebI het volgende:
[..]
in 2 weekeinden samen?quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:41 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Door het verlies van Groningen heb ik maar 76 punten
Luirink is dacht ik nog wel even geblesseerd. Dus dat geld had je beter kunnen houden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Godverdomme
Meteen Berg voor Suarez gewisseld, en Bruno Silva voor Luirink
gelukkig dat ik huntelaar in me team had, anders had ik helemaal geen budget nu
Nou ik heb ondertussen al wel Suarez en Kromkamp, dus wel redelijkquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:06 schreef SnuggLe het volgende:
Volgende ronde is aardig als je AZ-ers hebt volgensmij, maar daar heb ik nog geen geld voor :-)
Ik maar 313.000.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb 452.000 te besteden.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:26 schreef Jnk18 het volgende:
6 4 spelers van groningen in me team, bah kut graafschap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |