Prima, dan wacht ik nog even afquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:20 schreef Nuongirl het volgende:
Dat laatste is bekend hoor. We zijn zelf aan het testen
Weetikveel, de duurste?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:26 schreef DeVinger het volgende:
Wat denk je zelf dude
Je hebt een budget waarmee je echte spelers (van clubs uit de Eredivisie) koopt en afhankelijk van de prestaties die er geboekt worden verdienen ze punten. Met die punten verdien je geld (1punt = 5500 euro) en zo kom je aan geld om je team te versterken.quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:22 schreef DeHovenier het volgende:
Maar hoe weet ik nou welke speler beter is dan een andere. Is er geen verschil in kwaliteit? Wat is de onderscheid tussen goede en mindere goden? Of is het zo dat je lukraak enkele spelers koopt en afwacht hoe ze presteren?
Ook maar even in de gaten houden dit.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 18:09 schreef DeVinger het volgende:
TVP
Ok, bedankt. Ik flans wel een team in elkaar en dan zie ik wel hoe het looptquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:01 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
Duh. Daar heb je dus je verstand van voetbal voor nodig. En natuurlijk is een scorende speler van Feyenoord beter dan een verliezende speler van VVV. You do the math. Natuurlijk is er een verschil in kwaliteit, zie mijn eerdere voorbeeld. En goede goden scoren meer punten dan mindere goden.
Kom op zeg, zelf even nadenken.![]()
alleen nog maar koopjes gespot, alleen jammer dat die meestal geen basisspelert zijn en als ze het wel zijn is het bij vvv, excelsior of de graafschap, wordt een stuk lastiger dan vorig jaar, mn startteam van vorig jaar ¤ 7.962.000, nu dezelfde spelers ¤ 9.565.000, hoezo inflatie???quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:02 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand al koopjes gespot?
Ik ga me er woensdag eens in verdiepen.
8 miljoen delen door 11 is 730.000 per speler......Dat is nog niet ZO makkelijk.
Eerst op zoek gaan naar de 'basiself' per team.
Vond Zonneveld wel een relatief koopje. Kost voor een PSV-er maar ¤890.000.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:02 schreef SnuggLe het volgende:
Iemand al koopjes gespot?
Ik ga me er woensdag eens in verdiepen.
8 miljoen delen door 11 is 730.000 per speler......Dat is nog niet ZO makkelijk.
Eerst op zoek gaan naar de 'basiself' per team.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:51 schreef MSNMGH het volgende:
[..]
alleen nog maar koopjes gespot, alleen jammer dat die meestal geen basisspelert zijn en als ze het wel zijn is het bij vvv, excelsior of de graafschap, wordt een stuk lastiger dan vorig jaar, mn startteam van vorig jaar ¤ 7.962.000, nu dezelfde spelers ¤ 9.565.000, hoezo inflatie???
sssst, maak je tegenstander nou niet wijzer dan ze al zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vond Zonneveld wel een relatief koopje. Kost voor een PSV-er maar ¤890.000.
ben bang dat Powel niet in mijn eerste elf zit, heb al een andere ster van de Graafschap in de basis en ik moet niet gaan overdrijven hè?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:10 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
![]()
Ja, het is afwachten welke verrassingen er in de koopjes zitten die ineens wel basisspeler zijn.
Ik ga er woensdag even flink induiken. Je weet nooit wat er nog wijzigt....
Enneh..niet fucken metde Graafschap
he! Powell kan nog best wel eens value zijn....
Heb er 1. Maar dat heeft dan weer als nadeel dat ik voor de rest vooral VVV/Excelsior/Graafschap heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:33 schreef Urquhart het volgende:
Ik ben benieuwd, geen enkele speler duurder dan een miljoen.
Hier hetzelfde verhaal, ook een aantal van Excelsior en Graafschap, voor de rest subtop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb er 1. Maar dat heeft dan weer als nadeel dat ik voor de rest vooral VVV/Excelsior/Graafschap heb.
http://sport.fok.nl/voetbal/voetbalpuntentellingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:48 schreef Flitspaal het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de puntentelling?
Krijgt een speler van bv. Ajax die de hele wedstrijd op de bank zit en Ajax wint met 2-0 toch 3 punten?
nou heb ik een vraag, per verdiende punt krijgt je budhet 5500 euro, maar als je puntenverlies lijd tijdens een ronde, gaat er dan wat af van je budget?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/voetbal/voetbalpuntentelling
Nee, moet dus spelen. Het heeft dus geen zin om goedkope ajacieden te halen en te profiteren van de resultaten als ze toch op de bank zitten.
Je budget wordt berekend over je behaalde punten, wat inclusief plus- en minpunten is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nou heb ik een vraag, per verdiende punt krijgt je budhet 5500 euro, maar als je puntenverlies lijd tijdens een ronde, gaat er dan wat af van je budget?
Hmm heb het al gevondenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:15 schreef RemcoW85 het volgende:
Ehh kun je het team nog onzichtbaar maken, of ben ik daar te laat mee nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |