Ja volgens mij staat er ook zoiets. Je moet wisselen voordat je er elf geselecteerd hebt, anders dan staat het al vast in de database.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef Stibbe het volgende:
Zeg ik heb een team staan, maar kan alleen spelers wisselen voor duurdere, niet voor goedkopere.
Kan je niet gewoon spelers even tussentijds verkopen om te zien wat je mogelijkheden zijn?
Nu lijkt het ofdat je eerste klik gelijk definitief is...
Ach, De Graafschap trapt er best vier in tegen dit Ajax.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:58 schreef Stibbe het volgende:
Pfff waardeloos danik had mn middenveld even volgestopt met graafschappers om eerst aanvallers te selecteren en nu kan ik ze niet meer verwijderen..
Bij teammanagement kan je gewoon wisselen hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:50 schreef Stibbe het volgende:
Zeg ik heb een team staan, maar kan alleen spelers wisselen voor duurdere, niet voor goedkopere.
Kan je niet gewoon spelers even tussentijds verkopen om te zien wat je mogelijkheden zijn?
Nu lijkt het ofdat je eerste klik gelijk definitief is...
Precies, bij mij ook.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:04 schreef Stylez het volgende:
[..]
Bij teammanagement kan je gewoon wisselen hoor![]()
Vier? Zes!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, De Graafschap trapt er best vier in tegen dit Ajax.
Een top50-subleague lijkt me wat groot, top10/top25 van vorig jaar is prima wat mij betreft.. Heb alleen de eindstand van vorig jaar hier niet paraat.. Maar ga gerust je gang, ik join de subleague wel, kan zelf niet meer één maken.. (Fryslân Boppe!! is al van mij)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef SnuggLe het volgende:
Overigens: jongens, hier zitten nog wel wat mensen van de top 50 van vorig jaar (MSNMSG, Arcee, Proud2beDiepFries etc etc..). Subleague maken????
Ik zit zelf nog enorm te twijfelen. Bij die subtoppers is het toch wel gokken wie het goed doet. Ik heb zelf ook liever een gebalanceerd subtopteam met spelers die sowieso allemaal spelen, maar aan de andere kant; als je nu al Cziommer en een goede spits kan hebben, die hoef je daarna amper meer te wisselen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:46 schreef SnuggLe het volgende:
Pfff...de teams die ik nu zie zijn echt bar en boos. Superveel opvulling met mensen die danwel niet spelen, danwel echt geen punten gaan pakken (VVV, Graafschap bankzitters en Excelsior). Dat aangevuld met Makaay / Kromkamp of Cziommer. Ik heb zelf wel een redelijk uitgebalanceerd team met allemaal subtoppers. Maar 1 iemand die NIET speelt en 2x 'opvulling', maar dan nog wel opvulling die ook punten kan gaan pakken. Ach ja, we gaan zien wie er gelijk heeft.
Hoe kan je dat veranderen?quote:Favoriete club:
Favoriete speler:
Voorspelde winnaar: AFC Ajax
Voorspelde degradant: AFC Ajax
Voorspelde nacompetitie 1: AFC Ajax
Voorspelde nacompetitie 2: AFC Ajax
Amper te wisselen is overdreven, maar inderdaad; met Makaay & Cziommer ben je wel een eind omdat die toch zeker punten pakken (mits Cziommer vast in de basis staat). Heb daar ook over getwijfeld, maar als je ziet hoeveel ROMMEL daarnaast er dan bij moet, haak ik af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zit zelf nog enorm te twijfelen. Bij die subtoppers is het toch wel gokken wie het goed doet. Ik heb zelf ook liever een gebalanceerd subtopteam met spelers die sowieso allemaal spelen, maar aan de andere kant; als je nu al Cziommer en een goede spits kan hebben, die hoef je daarna amper meer te wisselen.
Ik heb het ook neit meer scherp, maar ik ken de geeikte namen wel van mensen die vorig jaar fanatiek meededen. Dat waren ook de mensen die hoog stonden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:46 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een top50-subleague lijkt me wat groot, top10/top25 van vorig jaar is prima wat mij betreft.. Heb alleen de eindstand van vorig jaar hier niet paraat.. Maar ga gerust je gang, ik join de subleague wel, kan zelf niet meer één maken.. (Fryslân Boppe!! is al van mij)
Ik heb er ook 3 van Groningen: Silva, Lovre en Berg.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Het valt me bij de teams hierboven op dat er veel spelers van FC Groningen zijn geselecteerd. Is dat omdat Groningen het op zich redelijk goed doet de afgelopen twee jaar en in de manager relatief goedkope spelers heeft staan?
Ik heb het ook hoor
Na wat wisselingen wordt dit voorlopig mijn team:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal, ook een aantal van Excelsior en Graafschap, voor de rest subtop.
Even een tip voor je: waarschijnlijk komt Kolder niet echt aan de bak bij Groningen. Zeker niet nu hij al langer geblesseerd isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:38 schreef Silaz het volgende:
Sander Boschker FC Twente 860.000 Keeper
Edson Braafheid FC Twente 750.000 Verdediger
Arnold Kruiswijk FC Groningen 720.000 Verdediger
Marnix Smit Heracles Almelo 660.000 Verdediger
Jeroen Heubach FC Twente 825.000 Verdediger
Ferne Snoyl N.E.C. Nijmegen 730.000 Middenvelder
Goran Lovre FC Groningen 660.000 Middenvelder
Otman Bakkal PSV 840.000 Middenvelder
Jarda Simr Sc Excelsior 650.000 Middenvelder
Marnix Kolder FC Groningen 710.000 Aanvaller
Sandro Calabro VVV-Venlo 550.000 Aanvaller
Mijn Teampie
Groningen is relatief goedkoop. En hun programma ziet er ook gunstig uit, dus daarom heb ik vrij veel Groningers. En dat ze voorgaande seizoen ook goed gepresteerd hebben helpt zeker mee. Verwacht dat ze nu ook weer in het linkerrijtje gaan eindigen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:03 schreef detulp050 het volgende:
Het valt me bij de teams hierboven op dat er veel spelers van FC Groningen zijn geselecteerd. Is dat omdat Groningen het op zich redelijk goed doet de afgelopen twee jaar en in de manager relatief goedkope spelers heeft staan?
Ik heb het ook hoor
Nee, als je eenmaal 11 spelers hebt hoef je niet weer een heel nieuw team te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Moet je nou steeds resetten als je toch van mening verandert over 1 speler ofzo?
Ja, als Jans z'n basis-11 nou ook even bekend maakte...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:56 schreef ElmarO het volgende:
Groningen is relatief goedkoop. En hun programma ziet er ook gunstig uit, dus daarom heb ik vrij veel Groningers. En dat ze voorgaande seizoen ook goed gepresteerd hebben helpt zeker mee. Verwacht dat ze nu ook weer in het linkerrijtje gaan eindigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |