Over die linkjes naar de managers: dat zijn de linkjes naar de subpagina's van FOK!sport, daar staat het verschillende nieuws van 1 sport als Formule 1 en voetbal (of Tour de France, of wielrennen), bij elkaar.quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo zou het moeten werken ja. Zeker als je op manager 2009/2010 klikt dat je bij de nieuwe voetbalmanager uitkomt.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Over die linkjes naar de managers: dat zijn de linkjes naar de subpagina's van FOK!sport, daar staat het verschillende nieuws van 1 sport als Formule 1 en voetbal (of Tour de France, of wielrennen), bij elkaar.
Alleen op de pagina voetbal.fok.nl staat de link naar - logisch - de Voetbalmanager![]()
Zie ook het eerdere antwoord van de SA-sport op jouw post:
[..]
Historisch zo gegroeidquote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Heel die post gemist tussen al die opstelling plaatjes..
![]()
![]()
Maar waarom noem je de linkjes dan managers en niet gewoon subpagina's voetbal, wielrennen etc
En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.
Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je niet?
We zullen wel zien, wisselen kan altijd nog. En het is maar een spelletjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef On het volgende:
[..]
Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.
Daar heb je wel een goed punt, heb ik ook nog over nagedacht, misschien is in dat licht een reservedoelman ook wel handig. Nu heb ik zelf bijvoobreeld Pieckenhagen maar die gaat een hoop goals om de oren krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.
Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef voetballeh het volgende:
welk team won vorig jaar eigenlijk
@ appelsientje, heb je er nog steeds problemen mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik heb een subleage HOOLS aangemaakt, met wachtwoord, maar hij blijft zeggen dat hij openbaar is?
waar kan ik dat veranderen?
Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Historisch zo gegroeidWas voor mijn tijd
Oh kijk, zoveel weet ik ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef mbn het volgende:
[..]
Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.
Wat bedoel je met 'welk team'? Welke user won in 2007/2008? Want welke spelers goed scoorden in dat seizoen in de manager is niet meer terug te halen.
Daar heb je nu niet veel meer aan, omdat het toen uit mijn hoofd 4-3-3 was. Dit keer kun je uit veel meer varianten kiezen: 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.
Er was niet echt iets te zeggen van 'een winnende opstelling', elke speelronde was anders. Er werden immers twee speelweekenden bij elkaar genomen, en de clubs speelden tegen steeds andere tegenstanders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |