En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je nietquote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.

Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:45 schreef justmattie het volgende:
[..]
En in het geval dat ze wissel staan maar geen kaart vangen en/of winnen baal je niet?

We zullen wel zien, wisselen kan altijd nog. En het is maar een spelletjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:48 schreef On het volgende:
[..]
Haha jawel maar dat risico neem ik maar, pomp ik liever wat meer geld in de aanval die geen minpunten krijgen bij tegendoelpunten en er zelf aardig wat inleggen, en met die ajax verdediger komt het wel goed denk ik.

Daar heb je wel een goed punt, heb ik ook nog over nagedacht, misschien is in dat licht een reservedoelman ook wel handig. Nu heb ik zelf bijvoobreeld Pieckenhagen maar die gaat een hoop goals om de oren krijgen.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:44 schreef On het volgende:
Ik heb liever een verdediger of 2 die wissel staan dan goedkope verdedigers die allemaal tegendoelpunten en kaarten vangen.

Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:52 schreef voetballeh het volgende:
welk team won vorig jaar eigenlijk

@ appelsientje, heb je er nog steeds problemen mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:24 schreef appelsientje het volgende:
Hey ik heb een subleage HOOLS aangemaakt, met wachtwoord, maar hij blijft zeggen dat hij openbaar is?
waar kan ik dat veranderen?

Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 14:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Historisch zo gegroeidWas voor mijn tijd

Oh kijk, zoveel weet ik ervanquote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:40 schreef mbn het volgende:
[..]
Historisch is het juist andersom gegroeid. Eerst een F1manager, toen een voetbalmanager en later pas FOK!sport. Ik neem aan dat als straks het nieuwe systeem goed werkt, dat je gewoon weer gaat werken met een algemene sportpagina en verschillende managers daaraan gekoppeld toch?

quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Vorig jaar was er geen Voetbalmanager. Wel in 2007/2008.
Wat bedoel je met 'welk team'? Welke user won in 2007/2008? Want welke spelers goed scoorden in dat seizoen in de manager is niet meer terug te halen.

Daar heb je nu niet veel meer aan, omdat het toen uit mijn hoofd 4-3-3 was. Dit keer kun je uit veel meer varianten kiezen: 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.

Er was niet echt iets te zeggen van 'een winnende opstelling', elke speelronde was anders. Er werden immers twee speelweekenden bij elkaar genomen, en de clubs speelden tegen steeds andere tegenstanders.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:00 schreef voetballeh het volgende:
[..]
ja ik was benieuwd naar de winnende opstelling/ploeg zeg maar.

Volgens mij was toen 4-4-2 de opstelling. Maar goed, echt veel maakt dat nu ook niet meer uit.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 20:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar heb je nu niet veel meer aan, omdat het toen uit mijn hoofd 4-3-3 was. Dit keer kun je uit veel meer varianten kiezen: 4-4-2, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2

Het maakte sowieso niet uit. De plek van de spelers is niet zo van belang, al zit er een klein verschil in de puntentelling.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 21:19 schreef ElmarO het volgende:
Leuk dat de manager er weer is.Kan ik eindelijk eens een poging gaan wagen om mijn 3e plek overall van de laatste keer te gaan verdedigen. Al zal dat wel hopeloos gaan falen.
![]()
[..]
Volgens mij was toen 4-4-2 de opstelling. Maar goed, echt veel maakt dat nu ook niet meer uit.

Medelijden met de mensen die Stekelenburg hebben gekozenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef 2hard2handle het volgende:
zit even naar de puntentelling te kijken!
voor elke tegengoal van de keeper is 1 minpunt
ben ik blij dat ik er een goede neer heb gezet

Volgens mij is het vooral de keuze tussen een degelijke keeper van een club die weinig tegengoals krijgt of een goedkope die toch niet speelt.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:54 schreef 2hard2handle het volgende:
zit even naar de puntentelling te kijken!
voor elke tegengoal van de keeper is 1 minpunt
ben ik blij dat ik er een goede neer heb gezet

moeilijk he die img tagsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:44 schreef Voltreffer het volgende:
[img=http://img31.imageshack.us/img31/939/elftal.jpg]

Dat kun je doen op de plaats waar je je elftal invult. Daar kun je binnen de grenzen je elftal maken en je kunt net zolang puzzelen als je wiltquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:47 schreef mash_ het volgende:
Waar kan je je systeem veranderen? ik zie het nergens staan

Die twee van rkc staan er nooit in hoor.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 01:18 schreef Rauzer het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel ik 't binnenkort wel weer zal omgooien als Honda naar AC Milan is.

I know, maar meer geld had ik niet. Nu heb ik tenminste nog enkele toppers.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:33 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die twee van rkc staan er nooit in hoor.

quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:12 schreef Keltie het volgende:
[..]
Medelijden met de mensen die Stekelenburg hebben gekozen

mee eens! na dit gezien te hebben bedacht ik me dat 343 nog helemaal niet zo slecht isquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 13:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Hmm, best interessant elftal moet ik zeggen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |