Zo zou het moeten werken ja. Zeker als je op manager 2009/2010 klikt dat je bij de nieuwe voetbalmanager uitkomt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef ursel het volgende:
Kan overigens de link naar de manager, welke op elke sportpagina in het menu staat, gefixed worden?
Nu ga je eerst naar de voetbal manager, kom je op de voetbalpagina. heb je daar een drop down naar manager 2009/2010 en kom je weer op een totaal andere subpagina..
Mooie voorhoede! Wel duidelijk dat bij de achterste linie het geld op wasquote:
Jaquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:57 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Mooie voorhoede! Wel duidelijk dat bij de achterste linie het geld op was
You wishquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zo spele jonges.
Als ze er maar staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt neem ik aan niet uit waar precies in de linie je spelers hebt staan, als ze er maar staan?
Christian Kum, die had ik eerst ook .. Kon later niet meer op z'n naam komen en heb voor Adeleleeleye gekozenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Het maakt neem ik aan niet uit waar precies in de linie je spelers hebt staan, als ze er maar staan?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:16 schreef voetballeh het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga zo spele jonges.
Ik wilde eerst ook Sno opstellen maar die zie ik helaas niet veel minuten makenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:01 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, is toch eigenlijk een soort van synoniem voor mijn elftalnaam "FC Prut"
ouderwetsch met printscreen, tenminste zo heb ik het gedaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hoe krijg je dat plaatje eigenlijk met je team?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:09 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
ouderwetsch met printscreen, tenminste zo heb ik het gedaan.
quote:
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:49 schreef ursel het volgende:
Kan overigens de link naar de manager, welke op elke sportpagina in het menu staat, gefixed worden?
Nu ga je eerst naar de voetbal manager, kom je op de voetbalpagina. heb je daar een drop down naar manager 2009/2010 en kom je weer op een totaal andere subpagina..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |