Waarom moet je die hint nou zo duidelijk gevenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Arcturus het volgende:![]()
Alleen moet honda niet wat duurder zijn?
Sssstquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:04 schreef Arcturus het volgende:
![]()
Alleen moet honda niet wat duurder zijn?
Inderdaad. Als je Suarez erin hebt, dan is het zo goed als onmogelijk om nog tot een fatsoenlijk elftal te komen.quote:
Makkelijk hoor. Ik heb zelfs Suarez en Marcellis.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:29 schreef TvhN het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je Suarez erin hebt, dan is het zo goed als onmogelijk om nog tot een fatsoenlijk elftal te komen.
Spelers die nog niet in de lijst staan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:52 schreef Peterselieman het volgende:
ps: Mocht je denken dat niet alle Eredivisiespelers in het spel verwerkt zijn, geef het dan hieronder aan en wij zullen zorgen dat de betreffende speler beschikbaar is in het spel.
En je staat niet in het rood ?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef leroytje het volgende:
En toch is het vervelend dat steeds mijn team verdwijnt wanneer ik op Bevestig klik
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef Zero2Nine het volgende:
Afellay en Suarez heb ik, dan dus nog 6 miljoen voor de rest. Grotendeels ook matige spelers. Wilde eigenlijk op elke linie 1 topper hebben maar dat is niet te doen.
Dat kan alleen maar met een selectie vol prutsers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:56 schreef Sieps het volgende:
Ik heb met hangen en wurgen 11 spelers en dan zie ik sommige teams met 18 spelers![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zonneveld staat nog onder PSV moet FC Groningen zijn. ( niet dat het heel veel verschil zal uitmaken )
En wel grappig dat je het shirtje van je rivaal niet ziet![]()
Beide verwerkt. Naar de shirtjes moet ik nog even kijken. Dat fix ik straks even.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef Wazaa het volgende:
[..]
Spelers die nog niet in de lijst staan:Stanislav Manolev, verdediger PSV Diogo Viana, aanvaller VVV-Venlo Jacob Lensky, verdediger FC Utrecht
Spelfout in naam:Tim Gillissen (NAC Breda) heeft een 'l' teveel; moet zijn: Tim Gilissen (bron) Qays Shayestah (Heracles Almelo) heeft een 'a' op het einde i.p.v. een 'e'; moet zijn: Qays Shayesteh (bron)
Fout in teammanagement
De shirtjes van RKC Waalwijk zijn niet zichtbaar.
Wau is verwijderdquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:29 schreef justmattie het volgende:
Hoe kan eigenlijk Nuelson Wau bij Willem II staan. Terwijl Cambuur deze nu onder contract heeft.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:34 schreef Flappekz het volgende:
Klopt het dat de prijzen nu ineens veranderd zijn?
Saeijs zit op dit moment wel bij Rodaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:56 schreef Superheld het volgende:
Zag een aantal fouten, Saeijs is volgens mij al een tijd weg bij Roda, Demir zit in turkije etc.
Kan zijn dat je even ctrl + f5 moet doen voor een harde refresh omdat hij anders de info nog uit de lokale browsercache haaltquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:02 schreef Peterselieman het volgende:
De shirtjes van RKC doen het als het goed is nu wel
Nou....ik zat een team in elkaar te flansen, en met dat team hield ik in eerste instantie zo'n 30k over.quote:
Of je ze post, dat is aan jouquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Trouwens, is het geoorloofd dat ik de namen van mijn team hier post? Omdat niemand dat doet en ik zomaar misschien een koopje heb die dan ineens iedereen neemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |