Het lijkt er op dat iets niet goed loopt, maar wij kunnen niet achterhalen wat het precies is. Gewoon nogmaals proberen en een tip is dat je jouw team eerst even opschrijft, zodat je snel alles weer in kunt vullen mocht het mis gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:10 schreef w00h00 het volgende:
Na het bevestigen van mijn team kapt hij hem telkens af hier.
'Er ging iets mis' staat er dan.
Lijkt op de mijne dan, ik heb Toivonen, van Wolfswinkel en Schaken. Eerst ook Calabro, maar toen bleek van Wolfswinkel ook nog haalbaar te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:20 schreef Smeich het volgende:
[..]
Ik ook niet...zit aan Toivonen te denken maar heb nu Vleminckx, van Wolfswinkelen Calabro.
Nice team. Ben Vlemickx helemaal vergeten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:27 schreef Zero2Nine het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers moeten het gaan doen. Pauletta was een pure noodgreep, iets anders kon ik niet meer betalen.
Je kunt makkelijk paar topper pakken, heb Suarez, Honda, De Zeeuw en El hamdoei.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
9 miljoen is karrig![]()
Heb alleen Suarez kunnen kopen als top speler. De rest komt van VVV en RKC
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:37 schreef leroytje het volgende:
Ik ben tevreden over mijn teampje:
[ afbeelding ]
Zelfs nog 200k over.
Zelfde met Wellenberg en Nesu. Het lijkt met de minuut te veranderen. Heeft dat toch te maken met de 5% ofzo?!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 08:52 schreef SnuggLe het volgende:
Toen ik ROb van Dijk kocht was hij 950.000, nu kost hij al 1.000.000.
Dat is makkelijk geld verdienen.
Nah, vind het wel plezierig als ze op het juiste plekkie staan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:36 schreef SnuggLe het volgende:
Lekker belangrijk welke plaats ze staan. ALS ze er maar staan. Maakt geen drol uit voor de punten.
Snap ik. Maar Paauwe als rechtsmidden "klopt" niet, ook al is het puur voor het uiterlijkquote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:52 schreef SnuggLe het volgende:
Er is geen 'juist' plekkie in relatie tot de punten. Ook al staat Suarez bv links of in het midden, dan krijgt hij niet meer of minder punten dan als hij rechts zou staan. En je spelers gaan er ook niet beter van spelen.
Het lijkt er op dat op de ene server de originele prijzen staan en op de andere de prijzen zoals ze na gistermiddag waren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:25 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Zelfde met Wellenberg en Nesu. Het lijkt met de minuut te veranderen. Heeft dat toch te maken met de 5% ofzo?!
Zo lijkt het namelijk wel te zijn!!!
Zo kan je toch nooit een team samenstellen?!
Voor zover ik na kan gaan is dat niet nodig omdat het wel goed komt. Ik zal het voor de zekerheid nog even nagaan.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
De hele boel resetten dan maar lijkt me?
Leuk team , zeker het middenveldquote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:07 schreef w00h00 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat hem voor mij worden. Niet echte topspelers, maar wel veel spelers waar ik dit seizoen veel van verwacht.
Nee. Ik heb even gekeken en doordat 1 server niet goed bijwerkt kun je een minder team samenstellen, maar nadat het opgeslagen is, zie je het juiste budget waarna je je team aan kan passen naar de juiste situatie. Dus er is niets oneerlijks aan, maar ik ga wel even doorgeven dat een server loopt te bokken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar je hebt nu teams met Van Dijk gekozen voor 1.000.000 en 950.000? Of teams die ineens meer of minder waard zijn - zonder dat er ook nog maar iets gedaan is.
Dat is toch een oneerlijke start? Of kan dat allemaal zonder de teams te veranderen recht gezet worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |