heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Guillaume85 het volgende:
Een foto van Amanda in haar bekende pose met haar vriend. En die tieten.....misschien heeft ze nieuwe grotere boobs gekregen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoondquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ja, een doorwrochte column over ketchup en McDonalds. Vol gelaagdheid, spitsvondige observaties en met een killer van een conclusie.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef spuitje het volgende:
heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .
En toch wisselt ze dit zo knap af met pure suspense!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoond
Bij zo'n zin stokt mijn adem even hoor! "Wat is er aan de hand! Waar zijn we nú weer in beland met onze Amanda!" schiet het dan zenuwachtig door me heen. Wordt Ryan vergiftigd? Waarom? En wie zou daar achter kunnen zitten? Brian zeker! De RAT!quote:Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup."
Eat this, Saskia Noort!quote:Bleek de ketchup een maand over datum!
Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:34 schreef Margo37 het volgende:
Lieke is nog steeds aan het zweven lees ik op dr hyves![]()
Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.quote:"Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te... "
"Ik heb deze keer gekozen om wat dieper in te gaan op de Trimurti, de Heilige Hindoe-drie-eenheid. Deze bestaat uit:
Brahma (de schepper), Vishnu (de beschermer) en Shiva (de verwoester)"
Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
WieWatWaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.
[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt]quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.![]()
[..]
o nu zijn het soepjurken waarvan jij [i][denk te weten/i][ dat veel mensen die aanhebben ipv bloemetjesjurken/b]wat ken jij iedereen tochh goed,denkt iedereen te kennen
Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt][/b]
Doe er dan meteen de workshop 'wat te doen met de previewbutton' erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nl
Sorry, lukt niet meer, kan de post niet meer wijzigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Go
laatste post vorig draadje BB, CBML , TBO en DGK'ers #39
OP volgt later.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Oma Recourt komt ook op de bruiloft, die kan pas drinken, volgens Claire.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in die boom is prachtige foto![]()
![]()
Leon was trouwens 1000 keer leuker als dat vriendje wat ze nu heeft"om te zien"maar misschien heeft ie meer geld of juist niet.,en is ie heeeeel lief.Reikiehhhhhhh en niet boeiend..
![]()
Maar ja,als ze maar gelukkig is is en zich "kei goed" voelt dat is het belangrijkste
![]()
Trustehh Fokkers![]()
Bron
Hier sprak Jaap over Annelies, hij kreeg er rode koontjes van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Jaap ooit over mij:
http://forum.headliner.nl/topic-8203/
![]()
![]()
Lieke en de gouden muiltjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En deel 2, omdat we er maar geen genoeg van krijgen!!!![]()
[ afbeelding ]
volgens mij had ze die al voor de kooi! als sport schoentjes, tenminste die had ze altijd met sport lessen aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke en de gouden muiltjes, had ze die niet van de kooi?
Volgens mij is Lieke nou juist de enige die zich niet als ex-DGK'er profileert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
Dat gemaakte lachje, dat hele poseerderige wannabe BN-gezicht.
Maar ze wint wél vaak met armpje drukken.![]()
If you got it, flaunt it, heeft niets met wannebe wat dan ook te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
Dat gemaakte lachje, dat hele poseerderige wannabe BN-gezicht.
Maar ze wint wél vaak met armpje drukken.![]()
Wat een schatje he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
volgens mij had ze die al voor de kooi! als sport schoentjes, tenminste die had ze altijd met sport lessen aan
Ik moet nodig eens filmpjes terug gaan kijken. Kan me geen inhoudelijke, onder de tafel kletsende discussie herinneren. Het enige wat me bijstaat is dat ze harder kon schreeuwen, loze kreten, waar zelfs Huub niet tussen kon komen omdat ze maar doorkakelde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ze kletst menigeen onder te tafel, vraag het maar aan Huub.![]()
Kijk even op haar hyves heeft ze wat foto's geplaatst in een mapje dgk.Toch een kleine verwijzing naar iets waar ze niets meer mee van doen wilde hebben. Maar profileren doet ze zich niet dat klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieke nou juist de enige die zich niet als ex-DGK'er profileert.
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
If you got it, flaunt it, heeft niets met wannebe wat dan ook te maken.
Niet alleen met armpje drukken, ze kletst menigeen onder te tafel, vraag het maar aan Huub.![]()
Niet nodig, je weet dat het zo is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens filmpjes terug gaan kijken. Kan me geen inhoudelijke, onder de tafel kletsende discussie herinneren. Het enige wat me bijstaat is dat ze harder kon schreeuwen, loze kreten, waar zelfs Huub niet tussen kon komen omdat ze maar doorkakelde.
Dus misschien heb je wat linkjes voor me.
Nou, dan wil je vluchten naar een rustige plek. Maar nee, daar gaf ze Huub de kans niet voor, overal liep ze achter hem aan en maar snerpenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.
En als er een kenau met snerpende stem tegen je loopt te balken, dan is onder de tafel gaan zitten best een te overwegen optie.
Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen. Alleen is ze eraan blijven hangen. Ik weet alleen niet wie wie uiteindelijk gevangen heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.
En als er een kenau met snerpende stem tegen je loopt te balken, dan is onder de tafel gaan zitten best een te overwegen optie.
Whahaha, Huub deed niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan wil je vluchten naar een rustige plek. Maar nee, daar gaf ze Huub de kans niet voor, overal liep ze achter hem aan en maar snerpen
Mooi toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Jaap ooit over mij:
http://forum.headliner.nl/topic-8203/
![]()
![]()
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen. Alleen is ze eraan blijven hangen. Ik weet alleen niet wie wie uiteindelijk gevangen heeft.![]()
Ships en hij had nog gelijk ookquote:fok jou" "tiephus hoer" "het is mijn huis" "ik stem je eruit"
Beiden opportunisten, en ze wisten het van elkaar. Niks mis mee, zo speel je het spel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.
OK, andersom was het waarschijnljik niet veel anders: Huub zag het als een mooi tijdverdrijf om Lieke een tijdje uit te wonen. Op een gegeven moment was haar rol uitgespeeld en moest ze opzouten, godzijdank.
Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.
OK, andersom was het waarschijnljik niet veel anders: Huub zag het als een mooi tijdverdrijf om Lieke een tijdje uit te wonen. Op een gegeven moment was haar rol uitgespeeld en moest ze opzouten, godzijdank.
In zijn wereld wel. Dat is precies de reden waarom hij het terug krijgt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ships en hij had nog gelijk ook
En gelukkig was er een die uiteindelijk toch de eer aan zichzelf hield. Go Lieke.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beiden opportunisten, en ze wisten het van elkaar. Niks mis mee, zo speel je het spel.
Nou dat viel reuze (quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.
Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie.Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
Ik heb echt niets bijzonders gezien hoor. Om uitgewoond te worden moet je toch wel meer in huis hebben.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat viel reuze () mee anders, hebben we kunnen zien op foto's
ik bedoel sexchoreografiequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.
Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie.
Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
Op mijn tv ging ze toch echt met een koffertje vol geld het huis uit. Bij jou niet?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen.
Volgens mij ben jij van geen enkele lul onder de indruk, is het wel? Types als Lieke hebben toch meer jouw voorkeur? Dan is geen enkele lul goed genoeg, toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niets bijzonders gezien hoor. Om uitgewoond te worden moet je toch wel meer in huis hebben.
Hij is dun en zeker niet lang. Het is geen maatje Jaap, maar daar is dan alles mee gezegd.
En kei en keihard lijkt hij me ook niet.(dat zou nog een hoop kunnen goedmaken).
![]()
Goh ben je ook wel eens met huub naar bed geweest dat je zo goed weet hoe of wat hij presteerd in bed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
[b]Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie
Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
Nou, zag er anders prima uit hoor, ready, willing and able zal ik maar zeggenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb echt niets bijzonders gezien hoor. Om uitgewoond te worden moet je toch wel meer in huis hebben.
Hij is dun en zeker niet lang. Het is geen maatje Jaap, maar daar is dan alles mee gezegd.
En kei en keihard lijkt hij me ook niet.(dat zou nog een hoop kunnen goedmaken).
![]()
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, zag er anders prima uit hoor, ready, willing and able zal ik maar zeggen
Och, ik heb de stud kunnen observeren, zoals zovelen met mij. Ik was niet onder de indruk, mag dat?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:44 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Goh ben je ook wel eens met huub naar bed geweest dat je zo goed weet hoe of wat hij presteerd in bed.
wat geinig
Ja, inderdaad, ze pakte het geld, en dat was wel weer slim, ze liet zich er wel voor betalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Op mijn tv ging ze toch echt met een koffertje vol geld het huis uit. Bij jou niet?![]()
Nou, daar zit je dan helemaal mis. Ik ben niet van de vrouwtjes, een beetje lul is niets mis mee, ik ben zo hetero als een homofoob (maar dan wat mannen betreft eigenlijk) en als ik iets met potten te maken heb, dan zit er in ieder geval een steel aan (steelpan).quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Diamonds het volgende:
Volgens miij ben jij van geen enkele lul onder de indruk, is het wel? Types als Lieke hebben toch meer jouw voorkeur? Dan is geen enkele lul goed genoeg, toch?![]()
.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Diamonds het volgende:
Als je het überhaupt al zo plastisch wilt bekijken tenminste
Niet iedereen kan een lid hebben qua formaat als die van Afrikaanse mannen. Jammer, maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
Nou, daar zit je dan helemaal mis. Ik ben niet van de vrouwtjes, een beetje lul is niets mis mee, ik ben zo hetero als een homofoob (maar dan wat mannen betreft eigenlijk) en als ik iets met potten te maken heb, dan zit er in ieder geval een steel aan (steelpan).![]()
En toch vind ik Lieke een toppertje.![]()
[..]
Ach, het hoeft ook geen honkbalknuppel te zijn, het moet wel zoiets hebben van, hier bij ik, en ik vind je leuk, wat vind je van mij.....quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een lid hebben qua formaat als die van Afrikaanse mannen. Jammer, maar het is niet anders.![]()
Moet er trouwens niet aan denken, zo'n formaat. Alles wat er niet in kan, is toch overbodig toch?Ohhh... beetje erg, maar goed. Af en toe moet dat kunnen.
En wat Huub betreft: ik vond het wel mee vallen hoor. Menig man (en vrouw) zou er jaloers op zijn.
Ik hou van bruin en van wit.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 12:29 schreef Diamonds het volgende:
Ach, zoals ik al zo vaak heb geroepen: de een houdt nu eenmaal van wit brood en de ander van bruin brood. Maar schijnbaar kan de ene het niet hebben, dat de ander van een ander soort brood houdt. Nergens voor nodig, want het spelletje is ALLANG voorbij.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dat sommige mensen huub een toppertje vonden is niks mis mee!!!.Maar dat door de strot krijgen wordt ik kots misselijk van.huub kan niks fout doen.pffff Bakkie erbij...lieke heeft veel meer kanten laten zien ,goede en slechte en die slechte/vervelende kanten is al zoveel over aangehaald.Maar over huub gaat het alleen maar dat het een topper een lekker boy is en dan noemt iemand anders liekes:aanhangers" soppers.Jeetje..Ik zie over die huub Dido ,Eline/Amber alleen maar berichten"tussen de regels doorlezen dat iemand hem het liefst wil neuken hoe dan,maar gaat haar niet lukken..Maar fantaseren mag
Maar 1 raad love the one you're with
![]()
bZou je svp mijn post niet willen veranderen Je lijkt Lieke wel,ook alles verdraaienquote:
quote:vriendjes en vriendinnetjes.
Ik heb de laatste tijd weer niet stil gezeten, mijn single is uit en is helemaal top geworden.
Ik ben er reuze trots op, allemaal een stuk later als ik gedacht had, maar het was het wachten waard volgens mij.
Het is een heerlijk nummer geworden, en ik hoop dat jullie het nummer allemaal ook zo leuk vinden.
Je kan hem o.a. bij Radio 538 downloaden via deze link is dat mogelijk:
http://www.radio538.nl/web/show/id=876139/bundleid=339219
De single is voor ¤ 1.09 te downloaden, ik zou het heel leuk vinden als jullie mij onder deze blog laten weten hoe jullie mijn single vinden.
Dikke kus, Amanda
Best leuk,live zingen zal lastiger zijn en ben toch wel benieuwd naar het nummer.Downloden doe ik niet.Binnenkort vast wel helemaal te horen.Hoop stiekem toch dat er een sneer naar Brian toe inzit.Kan het niet helpen.Vind die gast nog enger dan Liekequote:
Dat vind ik dan wel stoer om te vragenquote:ik zou het heel leuk vinden als jullie mij onder deze blog laten weten hoe jullie mijn single vinden.
Ik zeg het haar wel als ik Mannie bij de super ziequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel stoer om te vragen
Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert![]()
Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Proest!quote:
Ik wist niet dat jij een fan van Amanda wasquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!
quote:
Hier lijkt mij een simpele verklaring achter te zitten. Als je een programma maakt, zul je er op z'n minst zelf helemaal achter moeten staan, toch? En of je dat nou ook daadwerkelijk meent, doet weinig ter zake.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:49 schreef Diamonds het volgende:
En of die kijkcijfers nou wel of niet correct zijn, maakt niet veel uit. Je kent toch wel dat gezegde: "Het maakt niet uit, HOE ze over je lullen. ALS ze maar over je lullen". Dan blijf je in ieder geval in the picture.
Weet ik niet eens. Hou ik allemaal niet bij. Volgens Suikeroom tot vervelends toe door Huub. Dat Huub dat doet, vind ik heel normaal, zakelijk gezien. That's all.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?
? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
Misschien omdat bijna niemand op Elvis imitators zit te wachten en ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en K2 zoekt K3.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.
Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassingquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:47 schreef Diamonds het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier meer opgefokt is. Huub omdat hij zijn programma's promoot of Suikeroom, die alles van Huub overal bijhoudt?
Gordonquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.
Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
Maar Singing Bee scoorde zaterdag j.l 468.000 kijkcijfers,maar daar hoor je dan weer niemand overquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Gordon![]()
als hij shownieuws presteert kijkt er ook geen hond naar
Waar is Elvis heeft de finale volgende week vrijdag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:
ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en [b]K2 zoekt K3.
En je trekt volgens mij geen jong publiek met de liedjes van Elvis.
Kijkcijfers Waar is Elvis vrijdag 14 augustus 180.000 kijkers -marktaandeel 4.5.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst
wat niet door Talpa wordt gemaakt
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
En Jamai kan niet presenteren en het is veel te rommelig. Lijkt qua slechte uitvoering wel op
die remake van Top of Flop. Ook al zo bar ende boos.
tuurlijk kijk ik nu beroepsmatig televisie, wij maken zelf veel entertainment programma's dus tuurlijk kijk je. En het enige wat ik bedoelde en daar blijf ik nog steeds bij. Dat het op zich niet zo slechts programma en daarom niet helemaal begrijp dat het totaal flopt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing
en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek
lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftitelingquote:Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
logisch, je hebt een gezin![]()
nog nieuwe programma's op de plank of nieuwe seizoenen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef ditisHuub het volgende:
het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftiteling
dat is het juist.. Gordon verknalt het, DIE moet achter de schermen !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ik prijs niets aan, ik zei: best een ok show toch? Dat is wat anders. En Gordon doet het gewoon best goed, terwijl ik hem persoonlijk niet een van de meest symphatieke mensen vind, maar hij is wel een duizendpoot,
Johan Vlemmix is per definitie niet leuk vind ik danquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sinds ik deze youtube met Johan zag , kijk ik nu ook , ga binnenkort alle uitzendingen bekijken,
had het nog niet eerder gezien, leuk programma.![]()
Excuus, Suikeroom. Ik las opgefokt i.p.v. opgeslokt in jouw post. Misschien moet ik toch even bij de opticiën langs.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing
en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek
lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
Nou, dat is nou weer wel heel rigoureus. Alleen Gordon een beetje laten temmen, da's zat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
Tip voor al Qaida.. mochten jullie nog een aanslag plannen in Nederland.. kies het toppers concert in de arena.. daar helpen jullie niet alleen jezelf mee
Oh dat is maar goed ook voor ze!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar is Elvis heeft de finale volgende week vrijdag.
De winnaars van de afleveringen strijden 28 augustus in de finale tegen elkaar.
Gisteren werd bekend dat RTL het programma Waar is Elvis?! verplaatst naar de late vrijdagavond,
vanwege hele slechte kijkcijfers. RTL4 zendt nu op vrijdagavond prime-time een film uit.
[..]
Kijkcijfers Waar is Elvis vrijdag 14 augustus 180.000 kijkers -marktaandeel 4.5.
K2 zoekt K3
Zondag 23 augustus om 20 uur start op VTM de zoektocht naar de opvolgster van Kathleen Aerts
voor het trio K3 (Eurosong 99). Na de eerste auditieronden zullen op 6 september acht finalistes
overblijven. Finale op zaterdag 3 oktober.
Popstars
Het tweede seizoen van de succesvolle Popstars is gisteren van start gegaan. Gemiddeld 1,5 miljoen mensen stemden af , wat goed was voor een marktaandeel van 37,4 %
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag dus alweer de finale van Waar is Elvis ?!
ik heb haar naam al heel lang niet meer op de aftiteling bij Talpa zien staan....quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
Misschien is een luchtige talkshow een goed idee.. en dan geen journalisten als presentatoren maar bijvoorbeeld Cees Geel en Bridget Maasland.. stel het is voor aan Deborah Flens kijken wat zij ervan vindt
Bracht zeker een smile om je mond van oor tot oor toen zij weg ging bij talpa en jij daar nog steeds elke maand je salaris van betaald krijgt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb haar naam al heel lang niet meer op de aftiteling bij Talpa zien staan....
Voor de rest oude info?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Dementor het volgende:
Oh dat is maar goed ook voor ze!
Voor de rest oude info.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef Elske6 het volgende:
dat is het juist.. Gordon verknalt het, DIE moet achter de schermen !!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk wel , ......oooh oeps , geef t niet aan een ***** fan ???? nee hoor , grapje , maar zn adressen geeft hij zelf maar . ook al begrijp ik niet ? snap je ? ....dus datquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
huub, wat is je twitter adres, of heb je het niet meer?
google twitter,dan naar die twitterpagina en probeer ... ... ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
Zie het als een puzzel,je komt er vast wel achterquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
Hoeveel mannen zien we op de foto:quote:
We gaan een feestje bouwen @PB ,kan mij 't schelen,ben dat gezeur zatquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog een paar voor alle fans.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke alle fans? 2 a 3?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieke ziet er hier 10x leuker uit dan wanneer ze een jurkje aan heeft... dat past gewoon niet bij haar... vind ik dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wordt het toch hoog tijd dat je eens met Ome John om de tafel gaat zitten en gaat brainstormen. Het realitygat moet opgevuld worden. Jij weet toch wel wat leuks te verzinnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:43 schreef ditisHuub het volgende:
Helaas, geen reality show dit seizoen! (tenminste zover ik weet dan)
ik wou dat het zo makkelijk wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch hoog tijd dat je eens met Ome John om de tafel gaat zitten en gaat brainstormen. Het realitygat moet opgevuld worden. Jij weet toch wel wat leuks te verzinnen?
das balen, heb echt wel zin in een DGK 2quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:43 schreef ditisHuub het volgende:
Helaas, geen reality show dit seizoen! (tenminste zover ik weet dan)
Bron: Bruno.nlquote:Tweede column van Amanda
18-08-2009 09:33:11
Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk. De vrolijke blondine werkt sinds het einde van de show, alweer een jaar geleden, keihard aan haar carrière. Haar allereerste single Bye Boy is net uit en ze werkt aan een tweede kalender. Lees hier exclusief wat Amanda allemaal meemaakt in haar drukke leven.
Ik heb het de afgelopen twee weken weer heel druk, maar ook héérlijk gehad. Vooral met dit weer kom ik tijd te kort. Ik wil genieten van het prachtige weer, leuke dingen doen met mijn vriendje, vrienden en familie, maar het werk moet natuurlijk ook door gaan.
Zo moest ik een 5 tegen 5 Quiz presenteren in Tilburg op een studentenfeest. Het was de eerste keer dat ik dit gedaan heb, maar ik vond het ontzettend leuk om het te doen. Die studentenfeesten zijn altijd heel gezellig, studenten zijn goed in studeren, maar vooral goed in drinken! Het was een groot succes en is zeker voor herhaling vatbaar.
Daarna ben ik met een vriendin naar het casino geweest in Rotterdam. Het is pas de tweede keer dat ik in een casino was. De eerste keer dat ik er was, hadden we geld verloren, maar gisteren ging het een stuk beter. We hadden besloten om met 500 euro te spelen, want we wilden niet weer zo een blunder maken als de vorige keer. En dat is deze keer ook goed gelukt, want we gingen met duizend euro naar huis!
Ik snap wel dat het casino echt verslavend kan zijn en dat veel mensen in de problemen komen. Dus ik ga dit zeker niet elke week doen. Als je ziet met wat voor grote bedragen sommige mensen spelen, schrik ik me dood. Dat risico durf ik echt niet te nemen. Ik vind één keer in de zoveel tijd voor de lol naar het casino gaan leuk, maar daar moet het ook bij blijven.
Ook ben ik weer naar Italië geweest, Rimini om precies te zijn. Ik ben gek op Italië: het eten, de sfeer, de mensen, eigenlijk alles. Mijn vriend moest daar draaien, dus ging ik met hem mee. Zijn Europese zomertour is nu gelukkig voorbij. Ik heb het super gevonden al die maanden, maar nu kunnen we weer lekker van elkaar genieten in Nederland.
Mijn single Bye Boy is sinds vorige week uit. Als je benieuwd bent kan je hem onder andere downloaden op de website van Radio 538. Het is echt een lekker meidennummer geworden, vind ik zelf. Het opnemen in de studio heb ik ook als super ervaren en ik heb daar veel van opgestoken. Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over mijn nieuwe single zijn als ik.
XX Amanda
Hoezo? Vertel, vertel? Ik ruik een vette roddel....quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb haar naam al heel lang niet meer op de aftiteling bij Talpa zien staan....
En waarom niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:12 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik wou dat het zo makkelijk wasen denk dat hij zelf ook genoeg ideeen heeft
ik zie het nu niet zo 1,2,3, gebeuren
Het probleem is ook de streamersmaffia die denkt dan de dienst uit te kunnen maken. Ik geef JdM groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:26 schreef sunny16947 het volgende:
3,95 voor een maand streamen was natuurlijk peanuts. Ik denk dat mensen best bereid zijn wat meer te betalen, (die bereidheid zag je ook bij de bunker). Als het maar interessant en spannend genoeg is.
Ik denk niet dat De Mol zich daar ook maar iets aan gelegen laat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Het probleem is ook de streamersmaffia die denkt dan de dienst uit te kunnen maken. Ik geef JdM groot gelijk.
Misschien een nieuwe generatie streamers.
't gaat om kijkcijfers, daar draait alles om. Een programma maker die programma's bedenkt wil gewoon dat zijn programma's scoren, en dan komt pas het geld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:15 schreef Gert het volgende:
[..]
En waarom niet?
Dat moét wel zijn: omdat ze denken er niet (genoeg) aan denken te kunnen verdienen, lijkt me?
De platenmaatschappij die het uit gaat geven wel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:48 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
't gaat om kijkcijfers, daar draait alles om. Een programma maker die programma's bedenkt wil gewoon dat zijn programma's scoren, en dan komt pas het geld.
Een muzikant is toch ook niet bezig om te denken dit liedje maakt mij rijk?
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen iets commercieels uitbrengen en iets maken met het oogpunt winst. Wellicht een nuance verschil maar voor mji wel een wezenlijk verschil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
[..]
De platenmaatschappij die het uit gaat geven wel.
(trouwens, muzikanten zelf veelal ook)
En hoge kijkcijfers betekenen hoge reclame-inkomsten.
Dus: ze zien er letterlijk en figuurlijk geen brood in blijkbaar.
Ik dacht dat op DGK winst werd gemaakt, maar blijkbaar is de business case voor DGK2 afgekeurd.
Kun je een recent programma van Talpa noemen wat met het hart is gemaakt en niet met de gedachte ook goed te kunnen scoren met het desbetreffende format in het buitenland?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen iets commercieels uitbrengen en iets maken met het oogpunt winst. Wellicht een nuance verschil maar voor mji wel een wezenlijk verschil.
Heeft namelijk ook te maken met het verschil met je hart werken (en maken wat jij wilt) en puur alleen voor de commercie. Imo is Talpa een bedrijf wat vernieuwende formats maakt en dus veel meer met hun hart produceren
Ligt aan de definitie van een goed format en de invulling daarvan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
Kan een goed format niet op beide gedachten hinken?
"Wij zijn heus ook creatief en niet alleen geldwolven", bedoel je.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:50 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is een verschil tussen iets commercieels uitbrengen en iets maken met het oogpunt winst. Wellicht een nuance verschil maar voor mji wel een wezenlijk verschil.
Heeft namelijk ook te maken met het verschil met je hart werken (en maken wat jij wilt) en puur alleen voor de commercie. Imo is Talpa een bedrijf wat vernieuwende formats maakt en dus veel meer met hun hart produceren
DGK scoorde ook niet, het is more or less bij de kijker door de strot gedrukt maar het scoorde geen enorm goede kijkcijfers. Laatste maanden scoorde het goed, maar daarvoor gewoon matig, (goed is voor een daily show in dat slot vanaf 500.000)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:21 schreef Gert het volgende:
[..]
"Wij zijn heus ook creatief en niet alleen geldwolven", bedoel je.
En dat is fijn hoor Huub, dat jij en je team een beetje kunstenaars zijn.
Maar let's face it: de reden dat er geen DGK2 of ander realitiyprogramma komt, is niét omdat er een andere creatieve wind waait of zo, maar omdat er niet (genoeg) aan te verdienen valt.
de kijker EN buitenlandse productiemaatschappijenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ligt aan de definitie van een goed format en de invulling daarvan.
Uiteindelijk bepaalt de kijker of iets "goed" is of niet, dus men moet wel kijkcijfers scoren om het bestaan van het programma te kunnen waarborgen.
Bij de PO zal dat wel anders liggen, daar is denk ik dan weer meer ruimte om te kiezen voor een format dat wellicht niet zo hoog scoort maar wel een andere functie vervult.
[ afbeelding ]
Die productie maatschappijen zijn uiteindelijk toch ook overgeleverd aan de kijker?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
de kijker EN buitenlandse productiemaatschappijen
talpa heeft een content afdeling en produceert zijn eigen formats. Heel veel andere productie bedrijven produceren ook andere formats. Dus een bedrijf als Talpa meet zijn succes aan de kijkcijfers van binnenlandse producties maar ook aan de verkoop aan buitenlandse partijen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Die productie maatschappijen zijn uiteindelijk toch ook overgeleverd aan de kijker?
Maar die buitenlandse partijen kopen (vaak) alleen programma's waarvan men aan de hand van kijkcijfers uit het verleden (bijvoorbeeld die van het programma in de oorspronkelijke taal) een inschatting kan maken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:10 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
talpa heeft een content afdeling en produceert zijn eigen formats. Heel veel andere productie bedrijven produceren ook andere formats. Dus een bedrijf als Talpa meet zijn succes aan de kijkcijfers van binnenlandse producties maar ook aan de verkoop aan buitenlandse partijen.
Geen verkeerde carrièrestap.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=30396
tjonge tjonge dementor, het is vaak bij jou ook uitersten hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Maar die buitenlandse partijen kopen (vaak) alleen programma's waarvan men aan de hand van kijkcijfers uit het verleden (bijvoorbeeld die van het programma in de oorspronkelijke taal) een inschatting kan maken.
Of beweer je dat buitenlandse productie maatschappijen lukraak programma's bestellen?
Over de duivel gesproken. Arnie heeft zijn zaakjes goed voor elkaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:51 schreef ditisHuub het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=30396
Maar richt Talpa zich toch niet voornamelijk op het maken van wellicht succesvolle formats?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:05 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
tjonge tjonge dementor, het is vaak bij jou ook uitersten he
er zit echt nog wel wat tussen het aankopen van bewezen succesformats en "lukraak"programma's inkopen.
Een zender kan ook een programma kopen zonder dat het in het land van herkomst nou een enorme hit is geweest, maar er toch in gelooft (geschikt acht voor de eigen markt) Kijk naar Daten in het Donker, in Nederland geen kijkcijfer kanon maar scoort in Amerika hoge ogen!
Het is net echt hè? Het hokje in full operation.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:42 schreef ditisHuub het volgende:
oh bij de mannen zijn het zat, toen heb ik zo gelachen die avond achter de schermen, tjonge tjonge, ze waren het ook echt zat! Mogen wij alle armbandjes terugnemen, we keken elkaar aan achter de schermen, Tuurlijk mag dat!
Het begon eigenlijk allemaal met het kleine kickje van Nena.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:31 schreef Lavenderr het volgende:Dat laatste linkje, omg, het is bijna primitief
En dan nog alles achter elkaar ook
En of je er even voor zorgt dat het dan binnen 8 weken op tv komtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch hoog tijd dat je eens met Ome John om de tafel gaat zitten en gaat brainstormen. Het realitygat moet opgevuld worden. Jij weet toch wel wat leuks te verzinnen?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:48 schreef -sabine- het volgende:
Leuk die filmpies.
Weet iemand waar ik bv het dooievissenfilmpje van BB5 kan kijken?
Ik wil graag wat van BB5 trugzien.
Kben toch meer van de BB dan van de DGK.
Didoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef FANN het volgende:
Dido van Kuijk eindigde als 6de in Big Brother 5.
Big Brother 5 werd uitgezonden door Talpa(later Tien) in het jaar 2005.
Joost won deze editie van Big Brother.
Het was de eerste keer dat er in een Big Brother huis een baby werd geboren.
Roel eindigde als 2de in Big Brother 5.
Moniquequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:46 schreef FANN het volgende:
Big Brother 6 werd uitgezonden door Talpa(later Tien) in het jaar 2006.
Jeroen won deze editie van Big Brother.
Het was de eerste keer dat je, je samen op mocht geven met een familielid of een vriend/vriendin.
quote:
Fann leuk van je , bedankt voor het opzoeken van de vele youtubes BB, CBML en DGK.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:45 schreef FANN het volgende:
Dido van Kuijk eindigde als 6de in Big Brother 5.
Nog meer ? Heb je ze alle zeven filmpjes met Dido , Roel van Fann en Peeet1 al bekeken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:06 schreef -sabine- het volgende:
Iemand nog meer BB5?
En dan eigenlijk alleen met Dido en Roel.
De rest maggie houwe.
Die bovenste foto vind ik mooi.quote:
dat was bb3quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:47 schreef FANN het volgende:
sorry Fluitertje ik weet niet meer welke BB dit was... met Kelly in ieder geval
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fann leuk van je , bedankt voor het opzoeken van de vele youtubes BB, CBML en DGK.![]()
Ik kocht van de week een lekkere sofa dus de komende herfst ga ik af en toe wat bekijken.
.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:41 schreef Mooiiiiiii het volgende:
M'n agenda ligt naast me Huub![]()
![]()
Ik zal geen bloemetjesjurk aantrekken en ik beloof niet te soppen
O en Floortje wilde toendertijd in m'n rugzak mee "nog wel denk ik"
,geen probleem toch
![]()
![]()
Binnen 4 jaar zou leuk zijn
![]()
http://www.clipser.com/watch_video/102720
p.s jij kan beter voordragen dan Eric zingen ha ha ,en die blik van Claire op een gegeven moment over Lieke kaart,begrijp het ook wel van haar.Ik was behoorlijk into emotions zeg maar.Net als veel mensen toen.![]()
Jij ookquote:
+1quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
Fijn, dat dit topic zo leeft terwijl het genre dood is verklaard door HUUB en consorten.
WIJ WILLEN STREAMS!!!
En we willen er (tegenwoordig) vet voor betalen als het moet ook, ja toch mensen!![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het begon eigenlijk allemaal met het kleine kickje van Nena.
Consort meldt zich.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:55 schreef Gert het volgende:
Fijn, dat dit topic zo leeft terwijl het genre dood is verklaard door HUUB en consorten.
Wat enig dat ik de lievelingstante uit Marocco ben hahahaha. Had deze nooit gezien. Jammer dat Mickey met zijn gekraak Huub's audio weer verpestte hahahaha.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Nog eentje,de laatste van mij .wat was het leuk die acties doen .En iedereen deed mee![]()
![]()
Huubs verre familie![]()
http://www.clipser.com/watch_video/78073
xx Je enige echte adoptiemoeder![]()
Nuen
![]()
![]()
Deze is zo geweldig. Huub heb je die wel eens gezien? Ondanks alle negativiteit gebeurde er rondom toch ook heel veel positiefs.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:23 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
+1![]()
Dit was ook zo mooi,ik neem aan dat ik het neer mag zetten,staat gewoon op internet..Zonde dat alles met Nl zo is gegegaan zoals het is gegaan..
Maar mooie tijd was het
en we willen het terug he "nou ja,streams,ik persoonlijk geen NL terug @Gert[/b] Ik heb er wel wat geld voor overIk ga stoppen met roken
![]()
http://www.clipser.com/watch_video/48485
nee nooit gezien, en die heb ik zojuist wel even een stukje van bekeken! echt super leuk!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Deze is zo geweldig. Huub heb je die wel eens gezien? Ondanks alle negativiteit gebeurde er rondom toch ook heel veel positiefs.
Is een compilatie van alle positieve acties geen goed idee voor JdM. Daar zijn echt wel wat half uurtjes mee te vullen. Zou een goede tegenhanger zijn voor die mensen die alleen maar een negatief beeld hebben gekregen van DGK.
Haha, wel een tikkie genant ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
jammer dat ik op mijn werk zit en die filmpjes niet kan terugkijken,
heb dat 1 keer gedaan, kwam er een collega aan en dat was toen toch wel een beetje treurig: "ben je jezelf aan het bekijken huub?"
Mij ook niet, maar Gert-Jan wélquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Copycat het volgende:
Zoveel mensen die mij echt helemaal niks meer zeggen.
Richard![]()
Tania![]()
Nancy
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Dementor het volgende:
Aldrico is toch die gast die helemaal gek werd na 911?
quote:
En dan was er ook nog één die er uit gestemd werd en die ging nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.
[..]
![]()
Dat vond ik zo'n sufkut.
Op een gegeven moment begon hij een vuilnisemmer rond te schoppen in de tuin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.
[..]
![]()
Dat vond ik zo'n sufkut.
Ed! Geweldig! Dat staat echt in mijn RLS hoogtepunten top-3, dat moment. "Ik ga niet, Beau."quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan was er ook nog één die er uit gestemd werd en die ging nietheette die Eddie?
Oh dat weet ik ook nog wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ed! Geweldig! Dat staat echt in mijn hoogtepunten top 3 van RLS, dat moment. "Ik ga niet, Beau."
Maar Patty deed het geweldig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat ongezouten en ongefundeerd afbranden mis ik dan weer wel.
Op coke ging ze inderdaad als een speer.quote:
Nóu!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op coke ging ze inderdaad als een speer.
Iemand moest dit een keer doen natuurlijk, en hij deed het. Vette aktie.quote:Commotie bij BB: Ed weigert het huis te verlaten
door Marcel Frost
ALMERE - Bewoner Ed heeft gisteravond geweigerd het Big Brother-huis in Almere te verlaten. Ed werd na zijn nominatie door de kijkers massaal weggestemd, maar peinsde er niet over te vertrekken.
Ed ging niet weg omdat hij het niet eens was met het nominatiesysteem, dat in zijn ogen oneerlijk is. Volgens hem krijgen nieuwe bewoners geen faire kans om te blijven.
"Ik ga morgenvroeg gewoon de kippen voeren", aldus Ed, die enkele weken geleden de plaats in heeft genomen van de vrijwillig vertrokken Leo. Ed kreeg door zijn tegendraadse houding de andere bewoners regelmatig tegen zich, die hem dan ook prompt nomineerden. Ook de kijkers pikten dit niet: ruim 66 procent eiste dat Ed vertrok.
De makers van Big Brother waren door de actie van Ed met stomheid geslagen.
Presentator Beau van Erven Dorens wist zich met de situatie geen raad en schakelde uit pure wanhoop over naar de reclame. De andere bewoners waren het niet eens met de actie van Ed, omdat hij tegen de regels van Big Brother handelde. Ook Eds vrouw slaagde er niet in haar man het huis uit te praten.
Veronica zit met de handen in het haar en hoopt vandaag een oplossing te vinden.
Maar ze ging wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op coke ging ze inderdaad als een speer.
Hoe is hij toen uiteindelijk weggegaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
Telegraaf:
[..]
Iemand moest dit een keer doen natuurlijk, en hij deed het. Vette aktie.![]()
Ha en daar trapte men als kijker in.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
jammer dat ik op mijn werk zit en die filmpjes niet kan terugkijken,
heb dat 1 keer gedaan, kwam er een collega aan en dat was toen toch wel een beetje treurig: "ben je jezelf aan het bekijken huub?"
Ed eiste twee minuten live zendtijd, en daarna zou hij het huis verlaten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is hij toen uiteindelijk weggegaan?
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha en daar trapte men als kijker in.![]()
Tegenwoordig weten we wel beter, als je niet luistert naar achter draaien ze gewoon de camera weg en nemen ze je in de houdgreep.
pfff dat is echt lang geleden,quote:
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....
had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....
had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
Ja omdat het live was kwam hij er mee weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
Martin Luther King, hahahaha.
Nou ja, hij had maar twee minuten dus hij kwam met grof geschut![]()
Zo gek, ik herinner me wel dat hij weigerde om naar huis te gaan en die toespraak weet ik niks meer van.
bij ons bij de live uitzendingen werd ons 33 keer op het hart gedrukt dat we niets mochten zeggen behalve antwoorden (en de inhoud van de vragen kenden we ook al ruwweg)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?
Big Brother-liefdesbaby Datum: 11 september 2004quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef sunny16947 het volgende:
Nancy en Richard hadden elkaar leren kennen in Spanje waar de reserves naartoe waren gebracht en werden daar verliefd. Eerst betrad Nancy het huis. Na 2 of 3 weken (meen ik) Betrad Richard het huis. Hoewel ze zich daar natuurlijk erg op verheugde werd Nancy dezelfde avond eruit gestemd. De een ging de ander kwam, en ze kwamen elkaar alleen nog even tegen op het pad.
Leuk detaill Richard en Nancy zijn getrouwd en hebben 3 kinderen.
Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archiefquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.
Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!
Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
of je moet midden in het zwembad gaan staan en een taxi eisenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee BB had Hummie die was nog veel ergerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
huub heb jij de bunker wel gezien??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
Goed zo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.
zou huub nog steeds gestuurd worden van uit het hokjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
Vertelde Bart niet dat hun hokje/FEBO "de bok" genoemd werd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
Peeet1, Mazaru en Fann zijn van de filmpjes en opzoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archief
Ook van een ander gejat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pfff dat is echt lang geleden,
die dronken quote ook van mij
ik was het beste wat de gouden kooi kon overkomen, en de gouden kooi was het beste wat mij overkomen.
Ik meende dat ook echt toen ik het zei
In BB3 zat ook een Ed. Een wannabe biker. Baardje, homofoob.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:03 schreef Lavenderr het volgende:
Bedankt voor het zoeken Tuinfluiter. Leuke foto's!
Ik weet niet of er twee Ed's in zaten. Kan me alleen de 'ik ga niet Beau Ed' herinneren.
Trouwens die Hieke, dat vond k zo'n mooie vrouw. Die ging daar toch met die jonge gozer? Weet niet of dat nog wat geworden is na BB.
Je linkt naar mijn post....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Copycat het volgende:
In deze post staat die Ed:
BB, CBML , TBO en DGK'ers #40
Homofoob ja? Dat kan ik me niet meer herinneren.
Ja Ed Veter was zijn naam, kwam officieel uit alkmaar en was verhuisd naar amsterdam met zijn moeder en broers. Was toen met die coos en dan andere jonge knulletje tegen gertjan bezig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:03 schreef Gert het volgende:
[..]
In BB3 zat ook een Ed. Een wannabe biker. Baardje, homofoob.
Die lievelingstante had je zelf opgegevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Wat enig dat ik de lievelingstante uit Marocco ben hahahaha. Had deze nooit gezien. Jammer dat Mickey met zijn gekraak Huub's audio weer verpestte hahahaha.
Hij zat hier op FOK! tijdens BB1, behoorlijk aktieve poster (doordevil).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:02 schreef FANN het volgende:Dijkshoorn over Big Brother 1
![]()
Nico Dijkshoorn 1999/2000
Dijkshoorn keek Big Brother
Vreselijke vent vind ik het. Zoals hij bij DWDD zijn gedichten zit voor te lezen, bij de laatste strofe al lachend om zijn eigen grappen, blegh.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij zat hier op FOK! tijdens BB1, behoorlijk aktieve poster (doordevil).
Ik vond hem toen erg grappig, maar de laatste jaren is het een kunstje geworden.
Is toch de Nico die in conclave was met Pattie Brard,raar mannetje,Wel met een mening,is niks mis mee maar niet geschikt voor TV..vind ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:52 schreef ThunderBitch het volgende:
Nico Dijkshoom, die zag ik bij de Twitter-contest. Hij ging lekker. Had nog nooit van hem gehoord, maar ik begreep wel dat hij 'hot' moest zijn. Hij ging erg hard.
Volgens mij is dit dus bram recourtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:41 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER BART, maar dan niet die ene maar die andere ...![]()
[ afbeelding ]
jah...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Volgens mij is dit dus bram recourt
Ow, is hij dat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vreselijke vent vind ik het. Zoals hij bij DWDD zijn gedichten zit voor te lezen, bij de laatste strofe al lachend om zijn eigen grappen, blegh.
Jammer dat ik hem niet heb meegemaakt in zijn begintijd hier op FOK!
Daar heb jij mij nou weer een plezier mee gedaan !quote:
Deze dame lijkt een beetje op Marilene, de vrouw van Prins Maurits.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:42 schreef FANN het volgende:
BIG BROTHER 2 2000
Veronica; 14 september 2000 - 30 december 2000; 108 dagen.
Presentatie Beau van Erven Dorens en Esther Duller. Titelsong: 'Kijk' (Gordon).
Deelnemers: 9 mannen, 7 vrouwen.
Winares; Bianca Hagenbeek fl 250.000
[ afbeelding ]
-knip-
Ja! Dat vertelde Gert.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Ik vind hem wel grappig. Af en toe schiet hij een beetje door, maar ach, het kan niet altijd grappig zijn voor iedereen.
Had geen idee dat hij het was. Jeetje, dus die zat hier te forummen?!
Grappig. Jammer dat ik hem gemist heb.quote:
Ik ook, had hem graag gelezen voordat hij zo zelfvoldaan was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Grappig. Jammer dat ik hem gemist heb.
Ah thanks! Ga ik eens lekker lezenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:28 schreef Copycat het volgende:
Big Brother Archief
Hier kun je aardig wat doordevils vinden.
Niet gaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Ik vind hem wel grappig. Af en toe schiet hij een beetje door, maar ach, het kan niet altijd grappig zijn voor iedereen.
Taraaaaaaaaaaaaaaa......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:36 schreef FANN het volgende:
Playboy foto's van Big Brother 1 Tara
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zie meer op
http://www.apekool.com/xxx/celebs6/tara1/index.htm
Bij BB5 en BB6 fungeerde de DBK ook al als hokje. Er werd behoorlijk gemanipuleerd en het leuke is dat dat ook ruiterlijk werd toegegeven in de de interviews die Bart met sommige kandidaten had.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
O nee????quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
Hij is hier begonnen met columns over BB, daarna op de veronica website daarna overal en nergens oa: volkskrant en geenstijl (kouwes).quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow, is hij dat?
Nee, hij heeft toen 14 dagen niet kunnen schijten van de spanning.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:16 schreef ditisHuub het volgende:
laatst toen ik bij familie recourt was hebben we oude foto's uit een doos bekeken en daar zaten ook nog wat foto's van Bram uit zijn BB tijd bij, die hebben we toen aan zijn deur gehangen, hij wil er niet graag aan herinnerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |