Ze toont niet echt veel interesse in haar vriendin.quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef Kaleddis het volgende:
Zagen jullie ook dat glimlachje van Tiffany toen Amanda aan het kotsen was
Dat kan heeeeel goed inderdaad, want dan staat ze niet in het middelpunt van de belangstelling.quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt heul niet op hoor. Ze wil schuilen voor het vrijgezellenfeestje van Claire, misselijk van jaloezie.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "Je wil dus eigenlijk dat ik bij je blijf..." tegen Brian
quote:Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
claire dr mam arriveert en dat is nou iets waar amanda heul ziek van wordt
Volgens mij heeft ze het dan over de katerquote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef Kinga het volgende:
Grappig, Amanda noemt dronken altijd "ik ben niet lekker, gewoon zïek"
Beetje jammer dat Amanda er niet bij was toen de mam van Claire aan kwam.quote:Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
claire dr mam arriveert en dat is nou iets waar amanda heul ziek van wordt
Heeft ze hier niet gewoon last van ?quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het dan over de kater
Mooi gifje weer lieve @Mazaru. En wat heerijk dat Berga tot woensdag blijft.quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef mazaru het volgende:
Moeders blijft tot woensdag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEE
Ik heb geen vrienden, mijn SM-maatje wil niet met me trouwen, mijn moeder wil niets van me weten
BOEHOEHOEHOEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze er nu vooral last van dat hij haar niet ten huwelijk heeft gevraagdquote:Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze hier niet gewoon last van ?
[ afbeelding ]
Loopt ze niet per ongeluk op platte schoenen en schiet de pijn van haar kuiten nu naar haar maag?quote:Op maandag 21 april 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEE
Ik heb geen vrienden, mijn SM-maatje wil niet met me trouwen, mijn moeder wil niets van me weten
BOEHOEHOEHOEEEEEEEE
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken waarin Huub Claire troost met het feit dat hij Claire's moeder voor 2 uur heeft uitgenodigd.quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Starlie het volgende:
Claire haar moeder blijft tot woendag!
Dan lopen de uitzendingen nog steeds een week achter dus... dan moeten ze wel heel hard gaan inlopenquote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken waarin Huub Claire troost met het feit dat hij Claire's moeder voor 2 uur heeft uitgenodigd.
ja en?quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Huub zo ziet je vrouw er over 25 jaar uit ...
Wat is er mis met Berga dan? Ik vind het een charmante vrouw.quote:
Dan kan die rat haar behandelen. Ik wil nou eindelijk wel eens die dwarslezing zienquote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loopt ze niet per ongeluk op platte schoenen en schiet de pijn van haar kuiten nu naar haar maag?![]()
Nee, Jaap is in geen velden of wegen te bekennen. Verwacht je iets ergs?quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jaap de moeder van Claire al gedag gezegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |