de mannen blijven in de villa en dweiltje mag bij de meisjesquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
waar gaan de mannen heen?
Ik zou het leuker vinden als Ricardo ook zou opzouten. Eens zien of Amanda zich in haar eentje een beetje gezellig kan zijn.
o de snol mag er wel bij , nou flink zuipen en over de scheef gaan ik hoop op een mitch erbij en brajen mag er niet bij zijn ooooooooooo wie zou er dan over de zeik zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is zo bang dat Claire vanavond informatie krijgt,Amanda moet scherp opletten.
Haar moeder blijft toch slapen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
claire dr moeder komt ook straks dus no problem die rat denkt het echt te maken met zijn terror oooo die krijgt het nog zwaar als straks alle ballen op hun losgaan.
de stemming tussen huub en brian is aardig grimmig maar of dit een SL zal gaan opleveren...?quote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Goedenavond overigens mede-fokkers...
verwachten jullie nog SL vanavond, of morgen pas?
De mannen blijven in de villa, het feestje is denk ik in kantoor en zal zich wel verplaatsen naar de jacuzziquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Ik zou het leuker vinden als Ricardo ook zou opzouten. Eens zien of Amanda zich in haar eentje een beetje gezellig kan zijn.
ja die blijft tot aan de bruiloft.quote:
Ik zet 50 CP's in op vanavond. De stemming tussen Brian en Huub zit er al goed inquote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Goedenavond overigens mede-fokkers...
verwachten jullie nog SL vanavond, of morgen pas?
quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
Rico heeft zichzelf toch al verRacheld?? Dan ben ik bang dat hij bij het meidenfeestje isquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Ik ook niet. Feestjes sucken, je kan meestal niets verstaan. Deze week in ieder geval 3 dagen feestquote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
Wordt het erotisch eten?
Ik heb helemaal geen zin in een "feestje"
Plus morgen zo,n nepfeestje met mislukte stripsters en domme wijven.En Brian,Jaap en Huub als mannen erbij.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Feestjes sucken, je kan meestal niets verstaan. Deze week in ieder geval 3 dagen feest
Die moeder hebben we toch nog niet gezien?quote:
Waarom is er morgen weer een feestje dan?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Plus morgen zo,n nepfeestje met mislukte stripsters en domme wijven.En Brian,Jaap en Huub als mannen erbij.
Denk je dat moeder , net als Claire, een huilpoppetje is?quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Arme moeder.Leuk als Brian en Huub vanavond los zouden gaan op elkaar.
En Rikwaldoquote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Plus morgen zo,n nepfeestje met mislukte stripsters en domme wijven.En Brian,Jaap en Huub als mannen erbij.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rico heeft zichzelf toch al verRacheld?? Dan ben ik bang dat hij bij het meidenfeestje is
Huwelijk Jaap en Ri, en er komen wat chicks voor Brian en Huub.. toch nog een soort van 'vrijgezellenfeestje'quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom is er morgen weer een feestje dan?
waar blijven die schilderijen?quote:
Jottum, ik verheug me er nu al opquote:Op maandag 21 april 2008 19:31 schreef BarryK het volgende:
[..]
Huwelijk Jaap en Ri, en er komen wat chicks voor Brian en Huub.. toch nog een soort van 'vrijgezellenfeestje'
quote:
Mijn ideequote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Feestjes sucken, je kan meestal niets verstaan. Deze week in ieder geval 3 dagen feest
Valt heul niet op hoor. Ze wil schuilen voor het vrijgezellenfeestje van Claire, misselijk van jaloezie.quote:
Of ze wil niet gescheiden zijn van Brian. Vanmiddag ook die blik toen hij niet bij haar en de rest ging zitten... gewoon een roofdierachtige blik met dichtgeknepen ogen, en toen rende ze achter hem aan om zich tegen hem aan te drukken.quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt heul niet op hoor. Ze wil schuilen voor het vrijgezellenfeestje van Claire, misselijk van jaloezie.
Zodra Amanda weer een glas in haar handen heeft is alles inene overquote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef ikzegpeanuts het volgende:
is overgeven niet gewoon een manier om te zeggen: IK MIS DE AANDACHT! ?
Ze toont niet echt veel interesse in haar vriendin.quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef Kaleddis het volgende:
Zagen jullie ook dat glimlachje van Tiffany toen Amanda aan het kotsen was
Dat kan heeeeel goed inderdaad, want dan staat ze niet in het middelpunt van de belangstelling.quote:Op maandag 21 april 2008 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Valt heul niet op hoor. Ze wil schuilen voor het vrijgezellenfeestje van Claire, misselijk van jaloezie.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 21 april 2008 19:36 schreef avonne het volgende:
Amanda "Je wil dus eigenlijk dat ik bij je blijf..." tegen Brian
quote:Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
claire dr mam arriveert en dat is nou iets waar amanda heul ziek van wordt
Volgens mij heeft ze het dan over de katerquote:Op maandag 21 april 2008 19:32 schreef Kinga het volgende:
Grappig, Amanda noemt dronken altijd "ik ben niet lekker, gewoon zïek"
Beetje jammer dat Amanda er niet bij was toen de mam van Claire aan kwam.quote:Op maandag 21 april 2008 19:37 schreef ericahysterica het volgende:
claire dr mam arriveert en dat is nou iets waar amanda heul ziek van wordt
Heeft ze hier niet gewoon last van ?quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het dan over de kater
Mooi gifje weer lieve @Mazaru. En wat heerijk dat Berga tot woensdag blijft.quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef mazaru het volgende:
Moeders blijft tot woensdag
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 april 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEE
Ik heb geen vrienden, mijn SM-maatje wil niet met me trouwen, mijn moeder wil niets van me weten
BOEHOEHOEHOEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze er nu vooral last van dat hij haar niet ten huwelijk heeft gevraagdquote:Op maandag 21 april 2008 19:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze hier niet gewoon last van ?
[ afbeelding ]
Loopt ze niet per ongeluk op platte schoenen en schiet de pijn van haar kuiten nu naar haar maag?quote:Op maandag 21 april 2008 19:41 schreef mazaru het volgende:
BOEHOEHOEHOEEEEEEEEE
Ik heb geen vrienden, mijn SM-maatje wil niet met me trouwen, mijn moeder wil niets van me weten
BOEHOEHOEHOEEEEEEEE
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken waarin Huub Claire troost met het feit dat hij Claire's moeder voor 2 uur heeft uitgenodigd.quote:Op maandag 21 april 2008 19:38 schreef Starlie het volgende:
Claire haar moeder blijft tot woendag!
Dan lopen de uitzendingen nog steeds een week achter dus... dan moeten ze wel heel hard gaan inlopenquote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb net de uitzending terug zitten kijken waarin Huub Claire troost met het feit dat hij Claire's moeder voor 2 uur heeft uitgenodigd.
ja en?quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Huub zo ziet je vrouw er over 25 jaar uit ...
Wat is er mis met Berga dan? Ik vind het een charmante vrouw.quote:
Dan kan die rat haar behandelen. Ik wil nou eindelijk wel eens die dwarslezing zienquote:Op maandag 21 april 2008 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Loopt ze niet per ongeluk op platte schoenen en schiet de pijn van haar kuiten nu naar haar maag?![]()
Nee, Jaap is in geen velden of wegen te bekennen. Verwacht je iets ergs?quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Jaap de moeder van Claire al gedag gezegd?
Niks mis mee wat mij betreft! Tis maar net hoe je het opvat...quote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met Berga dan? Ik vind het een charmante vrouw.
Lukte bij BB6 ook.....quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan lopen de uitzendingen nog steeds een week achter dus... dan moeten ze wel heel hard gaan inlopen
Nee was bij RTL gemist, uitzending van vrijdag.quote:Op maandag 21 april 2008 19:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan lopen de uitzendingen nog steeds een week achter dus... dan moeten ze wel heel hard gaan inlopen
ziet er stukken beter uit dan Nettyquote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er mis met Berga dan? Ik vind het een charmante vrouw.
Bram heeft zijn moeder gewaarschuwd dat ze niet te veel mag drinkenquote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef ikzegpeanuts het volgende:
Ben ik de enige of lijkt Mamaclaire nu al spannender dan C zelf?
Dat wordt een gezellig feestje met de Recourtjes, ik verheug me nu al.quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Oma Lecourt komt ook op de bruiloft, die kan pas drinken, volgens Claire.
ik verwacht dat Talpa een nachtje Witte Bergen aanbiedtquote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef coldstar het volgende:
Leuk dat de moeder van Claire tot woensdag blijft. Ik vraag me wel af hoe de huwelijks nacht van Claire en Huub dan zal verlopen. Of zou mama moeten helpen.....
Het zou wel een goeie mop zijn als hij nu inene naakt uit de bosjes kwam rennen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, Jaap is in geen velden of wegen te bekennen. Verwacht je iets ergs?![]()
Christ all mighty, ze trekt het echt niet.quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
Oke, ogen dicht. Deksel er op. Goed dichtschroeven. En zes meter onder de grond stoppen![]()
[ afbeelding ]
Kan ook makkelijk... er gebeurt toch vrijwel nietsquote:Op maandag 21 april 2008 19:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Lukte bij BB6 ook.....Ze skippen gewoon wat dagen.....
Alle meiden inclusief travo's hebben toegang tot het feestje....quote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk... er gebeurt toch vrijwel niets
Maarre..... gaat Tiffany nou ook mee voor dat vrijgezellenfeestje van Claire?? Dus dan hebben we Claire, Amanda, haar vriendin Tiffany, Rachel die eigenlijk een jongentje is, en voor Claire zelf is dus alleen haar moeder er??
Dan verkleden de mannen zich toch ff lekker als travo.. Mogen ze ook meedoenquote:Op maandag 21 april 2008 19:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Alle meiden inclusief travo's hebben toegang tot het feestje....
Ik zit sowieso niet op terror te wachten, maar ik vermoed dat Claire d'r moeder wat meer van zich afbijt... die heeft niet zo'n "ik begrijp het" uitstralingquote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef Peter6000 het volgende:
Die moeder maakt op mij een wat kwetsbare indruk.
Ik vind het bijna zielig als er terror op haar Claire komt.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:45 schreef Ceessie het volgende:
Ik vind Brian echt een top gozerd , hij heeft heul veul aan zijn zelfbeheersing gewerkt en aan zijn relasiee.
Ook naar Amanda toe is het een topgozerd zo een beetje het type ideale schoonzoon vind ik hem.
Brian doet alles voor alleenstaande moeders en kan supergoed gitaar spelen en reppen.
Ook golfen schijnt ie erg goed te doen elke week en wat dacht je van masseren tja onze Brian is van alle markten thuis hoor.
Het enige wat Brian mist is was duck tape op zijn mond verder niet.
Jaap gaat dat vast doen, maar Brian zal zich vast teveel in zijn mannelijkheid aangetast voelen....quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan verkleden de mannen zich toch ff lekker als travo.. Mogen ze ook meedoen
quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef coldstar het volgende:
Leuk dat de moeder van Claire tot woensdag blijft. Ik vraag me wel af hoe de huwelijks nacht van Claire en Huub dan zal verlopen. Of zou mama moeten helpen.....
ook nog 3 vriendinnenquote:Op maandag 21 april 2008 19:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ook makkelijk... er gebeurt toch vrijwel niets
Maarre..... gaat Tiffany nou ook mee voor dat vrijgezellenfeestje van Claire?? Dus dan hebben we Claire, Amanda, Amanda's vriendin Tiffany, Rachel die eigenlijk een jongentje is, en voor Claire zelf is dus alleen haar moeder er??
Misschien was Jaap heel zenuwachtig om Berga onder ogen te komen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jaap ligt helemaal dubbel om zijn Marijke Helwegen grap..... niemand lijkt hem te begrijpen..... Ach ja, asperger ten top, die jongen.....
Toen de teasers kwamen waren Brian, Huub en Jaap ook als travoquote:Op maandag 21 april 2008 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jaap gaat dat vast doen, maar Brian zal zich vast teveel in zijn mannelijkheid aangetast voelen....
Ik krijg ineens een déja vue van Roel in BB5.....
En vooral geen kaarsjes branden!quote:Op maandag 21 april 2008 19:50 schreef mazaru het volgende:
Oke, ogen dicht. Deksel er op. Goed dichtschroeven. En zes meter onder de grond stoppen![]()
[ afbeelding ]
oh, het was zéker geen compliment. Maar Berga liet zich niet kennen en blééf heel vrolijk doen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:54 schreef coldstar het volgende:
Jaap loopt heel enthousiast op de moeder van Claire af en zegt, heeeee Marijke Helwege.....ik weet niet of je dit als een comliment moet opvatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |