ik ben geen fan meer van Huub, en heb telkens het gevoel dat ik dat hier openlijk moet belijden, want, werkelijk, userbashen is evenzeer richting Huubfans.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er ook die niet "tegen Huub" zijn.... als je hier werkelijk neutraal post, dus niet een voorkeur voor een bepaalde bewoner hebt of een overdreven afkeur, dan word je al behandeld als zijnde "de vijand"
En ja, als er 6 pagina's vol staan met "die rat" en weet ik veel, dan is het niet zo'n drama als er iemand een keer iets lelijks over Huub post, en dat zou het ook niet hoeven zijn, maar de verstokte Huub-fans voelen zich gelijk in hun kruis getast. En dat moet een keer afgelopen zijn. Laat iedereen toch posten wat hij/zij wil posten, en als iemand het niet met je eens is?? So what, als je zo graag op een kwijlforum wilt posten dan is er volgens mij VOL voor de Brian-fanatics en NoLife voor de Huub-adepten...
.
Oh Cora, dat hoooop ik, die vind ik altijd wel gezelligquote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cora?!?!
Kan ze morgen getuige zijn bij het huwelijk van Jaap en Ricardo
quote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
inderdaad zo 1,2 ,3 ben je alle realiteitszin kwijt ;zoals vandaag, toen ik na een paar heerlijke dagen in tukkerland langs Oldenzaal kwam en ik dacht ;oh god huub zijn moeder woont toch hier, even zwaaien.......
er zijn in mijn leven ookwel een aantal mensen die ik dood wens.....quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef miesy het volgende:
[..]
brian wenst huub al meer dan een jaar de dood toe, wat misschien nog de meest menselijke
reactie is in vergelijking bij al die andere verknipte trekjes die hij vertoont. die jongen spoort niet, imo,
voor de volle 100%.
Helaas wordt dat al snel user-bashen, puur op het feit dat die user een andere voorkeur heeft.quote:Op maandag 21 april 2008 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Hier baal ik nu van. Altijd alles maar over 1 kam scheren. Als een user problemen heeft over bepaalde post moet ie de user aanspreken. Maar dat gebeurt vaak niet en dan gaan ze janken dat heel Fok pro Huub is. Daar ben ik het niet mee eens. Geoon zoals het hoort de user aanspreken en niet iedereen op 1 hoop gooien.
achquote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef ikzegpeanuts het volgende:
De veelheid aan nutteloze informatie speelt ons parten...
[..]
als je nowlive al zo gaat noemen is je hele post al niks meer waardquote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er ook die niet "tegen Huub" zijn.... als je hier werkelijk neutraal post, dus niet een voorkeur voor een bepaalde bewoner hebt of een overdreven afkeur, dan word je al behandeld als zijnde "de vijand"
En ja, als er 6 pagina's vol staan met "die rat" en weet ik veel, dan is het niet zo'n drama als er iemand een keer iets lelijks over Huub post, en dat zou het ook niet hoeven zijn, maar de verstokte Huub-fans voelen zich gelijk in hun kruis getast. En dat moet een keer afgelopen zijn. Laat iedereen toch posten wat hij/zij wil posten, en als iemand het niet met je eens is?? So what, als je zo graag op een kwijlforum wilt posten dan is er volgens mij VOL voor de Brian-fanatics en NoLife voor de Huub-adepten...
En aan al die infantiele posts die van NoLife te zien, die hier neergeplempt worden (al dan niet binnen de policy vallend, want overduidelijk een chatlog) zijn er zat die daar ook kunnen lezen en dus ook kunnen posten.
Als ik wilde weten wat er op NoLife gebeurde dan had ik me daar wel aangemeld.... maar zelfs spoilertagjes zijn te veel als het om die bagger van NoLife gaat.
FYI: Zo wordt NowLive al vrijwel vanaf het moment dat ze begonnen op FOK! genoemd... of je leest je inquote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je nowlive al zo gaat noemen is je hele post al niks meer waardwant dan heb je duidelijk een afkeer van dat forum waar heel veel fans zitten voor Huub
Tnx, ik weet dat je het meent.quote:Op maandag 21 april 2008 19:14 schreef tuinfluiter het volgende:
@peter600, bedankt , leuk dat je van plan bent om de laatste weken van DGK meer te komen
bij FOk.
Als je maar over the top gaat, is het kennelijk geoorloofd...quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
omg bestaat dat gore roze ding nog, ik dacht dat die inmiddels al vergaan was. Amanda woonde zowat in dat ding in het begin.quote:
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)quote:
Hier ook alquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
MUUUUUTE op Brian.
Mag ik dweiltje even een grote ziekte met een kleine naam wensenquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
En Ricardo mag natuurlijk bij alletwee de feestjes zijn.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
Gaat over die opmerkingen tussendoor.. over het broodjes smeren en huub die brian dan een dwarsleasie wenst... dat staat gewoon in de cossen toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)
Brian waarschuwt Amanda scherp te blijven
Brian "ik krenk hem de hele tijd ! Hij kijkt zúúr. De hele middag ben ik al bezig met hem"
Eh, COSsers... verzaken jullie je taak? Waren Huub en Brian bij elkaar in de buurt en zelfs in conversatie?
quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |