Een goede tip, die Huub blijkbaar meteen opvolgt.quote:Op maandag 21 april 2008 18:01 schreef Ziet het volgende:
pffff huub heeft al been broodje gesmeerd voor claire
hij heeft de tip van brian al aangenomen.
Huub heeft een broodje gegeten die hij eigenlijk aan Claire wilde geven.quote:
Nou, dat is mij dan ontgaan, zo leuk vond ik het nietquote:Op maandag 21 april 2008 18:09 schreef Marrije het volgende:
Brian in het kantoor tegen Jaap over de pinata.
Blijkbaar was die parodie echt een succes.
Heeft hij het ook al over het goed verzorgen van je lichaam gehad?quote:
Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 21 april 2008 18:09 schreef Ziet het volgende:
jaap moet toch in een deuk liggen in zichzelf nu
Het effect van de parodie mag er zijn, de parodie zelf was om te huilen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat is mij dan ontgaan, zo leuk vond ik het niet
ja vind je het gekquote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef Marrije het volgende:
Jaap is wel wat stilletjes.
En die kop van Jaap terwijl die rat zit te pratenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef blomst het volgende:
wat doet Brian nu vreemd over een broodje voor Claire, Huub maakt wel vaker een broodje voor haar, of brengt haar koffie op bed als ze mag uitslapen.
Maar omdat Sandy laatst tegen BriAN zei dat het om de kleine dingen gaat, zoals wat te eten maken voor je vriendin, en Brian toen bij terug komst voor Amanda er op stond om een broodje te maken voor Amanda, denkt Brian dat je pas je liefde toont als je een broodje voor iemand klaa rmaakt![]()
![]()
Brian kan beter Amanda eens klaarmaken.
Het effect was grandioos!quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het effect van de parodie mag er zijn, de parodie zelf was om te huilen.
Meestal weet Japie dat wel op te vangen met wat praatjes. Maar hij zal met zn hoofd wel ergens zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja vind je het gek
die brian is echt doorgedraaid nu
Pijpt hij nu zichzelf?quote:
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.quote:
Och, als ze enkel zijn bedoeld om mee te gooien naar Huub en Claire dan heb je aan 20 wel genoegquote:Op maandag 21 april 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Maar 20 hamburgers?
Damn daar is het budget weer.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
lijst voor bruiloft op woensdag:
hamburgers 20st
20 is niks.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, als ze enkel zijn bedoeld om mee te gooien naar Huub en Claire dan heb je aan 20 wel genoeg
En wat is daar verkeerd aan dan? Ooowww ik weet het, dan kan hij niet meer goed voor zijn lichaam zorgen natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.
Als Brian Huub zo`n levenslange zware handicap had toegewenst was de COS te klein geweest.quote:Op maandag 21 april 2008 18:27 schreef Borga het volgende:
[..]
En wat is daar verkeerd aan dan? Ooowww ik weet het, dan kan hij niet meer goed voor zijn lichaam zorgen natuurlijk.
Je weet toch dat de van Ballegooy en Recourtjes anders in elkaar steken dan de Kubatzen. De enige die los zou kunnen gaan is Bram. Mijn hoop in bange dagen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
lijst voor bruiloft op woensdag:
nou familie van Ballegooy & Recourt.... neem de counterplannen maar mee....(want ik ben vrij)
doe het wel met humor en niet met geweld... jullie zijn geen Kubatzen
Jaquote:
hij wordt al stelselmatig afgeschilderd als racist door iemand die het woord waarschijnlijk niet eens kan spellen..quote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Brian Huub zo`n levenslange zware handicap had toegewenst was de COS te klein geweest.
Hoe zal dat nou komen dat Brian belachelijk word gemaakt,zorgt die jongen echt zelf voor.quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.
Klopt... Er heerst een beetje dezelfde houding als bij Brian en Amanda... als je het niet met de ze eens bent dan ben je "de vijand" en waarschijnlijk zelfs pro-Brian.quote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als Brian Huub zo`n levenslange zware handicap had toegewenst was de COS te klein geweest.
En gisteravond ramde hij haar tegen een palmboom... maar dat was onderdeel van de persiflagequote:Op maandag 21 april 2008 18:30 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, met die opblaaspop toch? Alleen schijnen er wat strubbelingen in het huwelijk te zijn, hij heeft haar al voor een auto gelegd, dus echt lekker gaat het niet
ja knap hé ze moet wel heel veel fantasie hebbenquote:Op maandag 21 april 2008 18:34 schreef Dementor het volgende:
Zo zo de stagiair achter heeft flink zijn best gedaan op de post van B en A.
Het is net echt
jij ouwe ramptoerist !quote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat de van Ballegooy en Recourtjes anders in elkaar steken dan de Kubatzen. De enige die los zou kunnen gaan is Bram. Mijn hoop in bange dagen.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die kop van Jaap terwijl die rat zit te praten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jemig, dan ben je ver heen hoor, zielig vind ik dat.quote:Op maandag 21 april 2008 18:37 schreef Dementor het volgende:
Fans die stemmen zijn ook behoorlijk achterlijk en naief om te denken dat de bewoners er ook daadwerkelijk profijt van hebben.
Brian las net een brief voor van een fan die schreef dat ze niet meer kon missen maar wel veel smsjes had gestuurd.
![]()
brian wenst huub al meer dan een jaar de dood toe, wat misschien nog de meest menselijkequote:Op maandag 21 april 2008 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Straks? Die gozer denkt al vanaf zijn geboorte dat hij God's gift to mankind is.quote:Op maandag 21 april 2008 18:39 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
wat een kwijl kaartjes krijgt brian weer
![]()
dat is gewoon ongezond voor die jongen, straks denk ie écht dat ie wat voorsteld
Maar zijn vader moest hem nietquote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Straks? Die gozer denkt al vanaf zijn geboorte dat hij God's gift to mankind is.
Tnx.quote:Op maandag 21 april 2008 18:40 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje:
Huubs dwarslaesie gebed voor Brian
Zie Huubfans toch ook veel normale dingen posten.De groep die tegen Huub is kan het alleen maar over Huub hebben en posten amper andere dingen.T lex is een leuke poster die echt pro Brian en amanda is,maar hij heeft nog nooit problemen hier gehad.quote:Op maandag 21 april 2008 18:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt... Er heerst een beetje dezelfde houding als bij Brian en Amanda... als je het niet met de ze eens bent dan ben je "de vijand" en waarschijnlijk zelfs pro-Brian.
Het was al triest, en met degenen die er de afgelopen weken bijgekomen zijn is het nog erger geworden
De groep die tegen Huub is, is volgens mij inmiddels grotendeels weggejaagd.quote:Op maandag 21 april 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De groep die tegen Huub is kan het alleen maar over Huub hebben en posten amper andere dingen.
logisch, als brian diezelfde domme dingen ook meer dan vaak herhaalt.quote:Op maandag 21 april 2008 18:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De groep die tegen Huub is, is volgens mij inmiddels grotendeels weggejaagd.
De groep die tegen Brian is, valt ook heel erg in herhaling.
*groep Eindhoven meldt zichquote:Op maandag 21 april 2008 18:49 schreef Copycat het volgende:
Heel dat in groepen denken is zo kinderachtig. Het is hier potdomme VOL niet.
Het verschil zit hem erin, dat Brian het echt meent als ie hem het slechtste toewenst. Huub heeft meerdere malen gezegd dat dit niet gemeend is. En zelfs om Brian te fucken gezegd wordt.quote:Op maandag 21 april 2008 18:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tnx.
Goed voor het evenwicht dat ook dit zichbaar is, na dat o zo originele compilatiefilmpje van Brians fysieke uitspattingen.
Kampioenuh!quote:Op maandag 21 april 2008 18:53 schreef mootie het volgende:
*groep Eindhoven meldt zich
Huub zegt altijd dat ie alleen een hekel heeft aan Brian in het spel, dat ie na dgk samen wel een biertje wil drinken. Daar twijfel ik toch aan, volgens mij gaat de 'haat' wel dieper dan alleen spel.quote:Op maandag 21 april 2008 18:40 schreef BsJanssen het volgende:
filmpje:
Huubs dwarslaesie gebed voor Brian
Sommige users hier weten dus echt niet meer wat werkelijkheid is en realiteit is. Jammer had ik niet van Peter6000 verwachtquote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En terecht, bij Amanda weet je maar nooit wat er uit die slabek komt ook al heeft ze beloofd info voor zich te houden.quote:Op maandag 21 april 2008 18:42 schreef Lady-night het volgende:
Amanda mag de post van Brian niet stiekum meelezen....volgens mij is hij zo achterdochtig dat hij het eerst zelf gelezen moet hebben om te beoordelen of ze het wel mag lezen
Er zijn er ook die niet "tegen Huub" zijn.... als je hier werkelijk neutraal post, dus niet een voorkeur voor een bepaalde bewoner hebt of een overdreven afkeur, dan word je al behandeld als zijnde "de vijand"quote:Op maandag 21 april 2008 18:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zie Huubfans toch ook veel normale dingen posten.De groep die tegen Huub is kan het alleen maar over Huub hebben en posten amper andere dingen.T lex is een leuke poster die echt pro Brian en amanda is,maar hij heeft nog nooit problemen hier gehad.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Sommige users hier weten dus echt niet meer wat werkelijkheid is en realiteit is. Jammer had ik niet van Peter6000 verwacht
was toch grappenderwijsquote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Lijkt me toch ook wel logischdat die haat steeds groter wordt. Brian gedraagt zich toch als een mongool.. Er komt geen normaal zinnig woord meer uit die gast. Geen enkele zelfreflectie. Discussieren durft ie niet omdat ie weet dat ie het verliest zonder die slabek van hem aan z'n zijde. Met andere woorden... er valt gewoon geen spel meer te spelen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub zegt altijd dat ie alleen een hekel heeft aan Brian in het spel, dat ie na dgk smane wel een biertje wil drinken. Daar twijfel ik toch aan, volgens mij gaat de 'haat' wel dieper dan alleen spel.
Cora?!?!quote:Op maandag 21 april 2008 19:02 schreef ericahysterica het volgende:
de fonteinen!
inderdaad zo 1,2 ,3 ben je alle realiteitszin kwijt ;zoals vandaag, toen ik na een paar heerlijke dagen in tukkerland langs Oldenzaal kwam en ik dacht ;oh god huub zijn moeder woont toch hier, even zwaaien.......quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef ikzegpeanuts het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou.
Ik zou het verschil tussen werkelijkheid en realiteit niet zo 1,2,3 kunnen ophoesten.
Zo, jij hebt je hart ff geluchtquote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er ook die niet "tegen Huub" zijn.... als je hier werkelijk neutraal post, dus niet een voorkeur voor een bepaalde bewoner hebt of een overdreven afkeur, dan word je al behandeld als zijnde "de vijand"
En ja, als er 6 pagina's vol staan met "die rat" en weet ik veel, dan is het niet zo'n drama als er iemand een keer iets lelijks over Huub post, en dat zou het ook niet hoeven zijn, maar de verstokte Huub-fans voelen zich gelijk in hun kruis getast. En dat moet een keer afgelopen zijn. Laat iedereen toch posten wat hij/zij wil posten, en als iemand het niet met je eens is?? So what, als je zo graag op een kwijlforum wilt posten dan is er volgens mij VOL voor de Brian-fanatics en NoLife voor de Huub-adepten...
En aan al die infantiele posts die van NoLife te zien, die hier neergeplempt worden (al dan niet binnen de policy vallend, want overduidelijk een chatlog) zijn er zat die daar ook kunnen lezen en dus ook kunnen posten.
Als ik wilde weten wat er op NoLife gebeurde dan had ik me daar wel aangemeld.... maar zelfs spoilertagjes zijn te veel als het om die bagger van NoLife gaat.
Wat een onzin.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er zijn er ook die niet "tegen Huub" zijn.... als je hier werkelijk neutraal post, dus niet een voorkeur voor een bepaalde bewoner hebt of een overdreven afkeur, dan word je al behandeld als zijnde "de vijand"
En ja, als er 6 pagina's vol staan met "die rat" en weet ik veel, dan is het niet zo'n drama als er iemand een keer iets lelijks over Huub post, en dat zou het ook niet hoeven zijn, maar de verstokte Huub-fans voelen zich gelijk in hun kruis getast. En dat moet een keer afgelopen zijn. Laat iedereen toch posten wat hij/zij wil posten, en als iemand het niet met je eens is?? So what, als je zo graag op een kwijlforum wilt posten dan is er volgens mij VOL voor de Brian-fanatics en NoLife voor de Huub-adepten...
En aan al die infantiele posts die van NoLife te zien, die hier neergeplempt worden (al dan niet binnen de policy vallend, want overduidelijk een chatlog) zijn er zat die daar ook kunnen lezen en dus ook kunnen posten.
Als ik wilde weten wat er op NoLife gebeurde dan had ik me daar wel aangemeld.... maar zelfs spoilertagjes zijn te veel als het om die bagger van NoLife gaat.
het lijkt wel een spekkiequote:Op maandag 21 april 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
We mogen vanavond genieten van Rachel in het slaapjurkje van Amanda, how sad.
ik ben geen fan meer van Huub, en heb telkens het gevoel dat ik dat hier openlijk moet belijden, want, werkelijk, userbashen is evenzeer richting Huubfans.quote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
.
Oh Cora, dat hoooop ik, die vind ik altijd wel gezelligquote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Cora?!?!
Kan ze morgen getuige zijn bij het huwelijk van Jaap en Ricardo
quote:Op maandag 21 april 2008 19:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
inderdaad zo 1,2 ,3 ben je alle realiteitszin kwijt ;zoals vandaag, toen ik na een paar heerlijke dagen in tukkerland langs Oldenzaal kwam en ik dacht ;oh god huub zijn moeder woont toch hier, even zwaaien.......
er zijn in mijn leven ookwel een aantal mensen die ik dood wens.....quote:Op maandag 21 april 2008 18:43 schreef miesy het volgende:
[..]
brian wenst huub al meer dan een jaar de dood toe, wat misschien nog de meest menselijke
reactie is in vergelijking bij al die andere verknipte trekjes die hij vertoont. die jongen spoort niet, imo,
voor de volle 100%.
Helaas wordt dat al snel user-bashen, puur op het feit dat die user een andere voorkeur heeft.quote:Op maandag 21 april 2008 19:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Hier baal ik nu van. Altijd alles maar over 1 kam scheren. Als een user problemen heeft over bepaalde post moet ie de user aanspreken. Maar dat gebeurt vaak niet en dan gaan ze janken dat heel Fok pro Huub is. Daar ben ik het niet mee eens. Geoon zoals het hoort de user aanspreken en niet iedereen op 1 hoop gooien.
achquote:Op maandag 21 april 2008 19:07 schreef ikzegpeanuts het volgende:
De veelheid aan nutteloze informatie speelt ons parten...
[..]
als je nowlive al zo gaat noemen is je hele post al niks meer waardquote:Op maandag 21 april 2008 18:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
FYI: Zo wordt NowLive al vrijwel vanaf het moment dat ze begonnen op FOK! genoemd... of je leest je inquote:Op maandag 21 april 2008 19:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
als je nowlive al zo gaat noemen is je hele post al niks meer waardwant dan heb je duidelijk een afkeer van dat forum waar heel veel fans zitten voor Huub
Tnx, ik weet dat je het meent.quote:Op maandag 21 april 2008 19:14 schreef tuinfluiter het volgende:
@peter600, bedankt , leuk dat je van plan bent om de laatste weken van DGK meer te komen
bij FOk.
Als je maar over the top gaat, is het kennelijk geoorloofd...quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
omg bestaat dat gore roze ding nog, ik dacht dat die inmiddels al vergaan was. Amanda woonde zowat in dat ding in het begin.quote:
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)quote:
Hier ook alquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
MUUUUUTE op Brian.
Mag ik dweiltje even een grote ziekte met een kleine naam wensenquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
En Ricardo mag natuurlijk bij alletwee de feestjes zijn.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
Gaat over die opmerkingen tussendoor.. over het broodjes smeren en huub die brian dan een dwarsleasie wenst... dat staat gewoon in de cossen toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)
Brian waarschuwt Amanda scherp te blijven
Brian "ik krenk hem de hele tijd ! Hij kijkt zúúr. De hele middag ben ik al bezig met hem"
Eh, COSsers... verzaken jullie je taak? Waren Huub en Brian bij elkaar in de buurt en zelfs in conversatie?
quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |