Dat weet ik wel zeker.quote:Op maandag 21 april 2008 18:09 schreef Ziet het volgende:
jaap moet toch in een deuk liggen in zichzelf nu
Het effect van de parodie mag er zijn, de parodie zelf was om te huilen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, dat is mij dan ontgaan, zo leuk vond ik het niet
ja vind je het gekquote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef Marrije het volgende:
Jaap is wel wat stilletjes.
En die kop van Jaap terwijl die rat zit te pratenquote:
quote:Op maandag 21 april 2008 18:11 schreef blomst het volgende:
wat doet Brian nu vreemd over een broodje voor Claire, Huub maakt wel vaker een broodje voor haar, of brengt haar koffie op bed als ze mag uitslapen.
Maar omdat Sandy laatst tegen BriAN zei dat het om de kleine dingen gaat, zoals wat te eten maken voor je vriendin, en Brian toen bij terug komst voor Amanda er op stond om een broodje te maken voor Amanda, denkt Brian dat je pas je liefde toont als je een broodje voor iemand klaa rmaakt![]()
![]()
Brian kan beter Amanda eens klaarmaken.
Het effect was grandioos!quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Het effect van de parodie mag er zijn, de parodie zelf was om te huilen.
Meestal weet Japie dat wel op te vangen met wat praatjes. Maar hij zal met zn hoofd wel ergens zijn.quote:Op maandag 21 april 2008 18:12 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja vind je het gek
die brian is echt doorgedraaid nu
Pijpt hij nu zichzelf?quote:
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.quote:
Och, als ze enkel zijn bedoeld om mee te gooien naar Huub en Claire dan heb je aan 20 wel genoegquote:Op maandag 21 april 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Maar 20 hamburgers?
Damn daar is het budget weer.
quote:Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
lijst voor bruiloft op woensdag:
hamburgers 20st
20 is niks.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Och, als ze enkel zijn bedoeld om mee te gooien naar Huub en Claire dan heb je aan 20 wel genoeg
En wat is daar verkeerd aan dan? Ooowww ik weet het, dan kan hij niet meer goed voor zijn lichaam zorgen natuurlijk.quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.
Als Brian Huub zo`n levenslange zware handicap had toegewenst was de COS te klein geweest.quote:Op maandag 21 april 2008 18:27 schreef Borga het volgende:
[..]
En wat is daar verkeerd aan dan? Ooowww ik weet het, dan kan hij niet meer goed voor zijn lichaam zorgen natuurlijk.
Je weet toch dat de van Ballegooy en Recourtjes anders in elkaar steken dan de Kubatzen. De enige die los zou kunnen gaan is Bram. Mijn hoop in bange dagen.quote:Op maandag 21 april 2008 18:20 schreef Desii het volgende:
lijst voor bruiloft op woensdag:
nou familie van Ballegooy & Recourt.... neem de counterplannen maar mee....(want ik ben vrij)
doe het wel met humor en niet met geweld... jullie zijn geen Kubatzen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |