Als je maar over the top gaat, is het kennelijk geoorloofd...quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
omg bestaat dat gore roze ding nog, ik dacht dat die inmiddels al vergaan was. Amanda woonde zowat in dat ding in het begin.quote:
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)quote:
Hier ook alquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef Kinga het volgende:
MUUUUUTE op Brian.
Mag ik dweiltje even een grote ziekte met een kleine naam wensenquote:Op maandag 21 april 2008 19:17 schreef rooie3 het volgende:
En Ricardo mag natuurlijk bij alletwee de feestjes zijn.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
Gaat over die opmerkingen tussendoor.. over het broodjes smeren en huub die brian dan een dwarsleasie wenst... dat staat gewoon in de cossen toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
[..]
huh... ik dacht dat die helemaal tot op het draad versleten was (of weggeschimmeld...)
Brian waarschuwt Amanda scherp te blijven
Brian "ik krenk hem de hele tijd ! Hij kijkt zúúr. De hele middag ben ik al bezig met hem"
Eh, COSsers... verzaken jullie je taak? Waren Huub en Brian bij elkaar in de buurt en zelfs in conversatie?
quote:Op maandag 21 april 2008 18:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Brian wordt stelselmatig belachelijk gemaakt in deze COS, maar dat Huub Brian een uurtje geleden 'een dwarslaesie net boven het bovenste wervel' toewenste wordt voor het gemak maar ff vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |