de mannen blijven in de villa en dweiltje mag bij de meisjesquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
waar gaan de mannen heen?
Ik zou het leuker vinden als Ricardo ook zou opzouten. Eens zien of Amanda zich in haar eentje een beetje gezellig kan zijn.
o de snol mag er wel bij , nou flink zuipen en over de scheef gaan ik hoop op een mitch erbij en brajen mag er niet bij zijn ooooooooooo wie zou er dan over de zeik zijn?quote:Op maandag 21 april 2008 19:20 schreef rooie3 het volgende:
Brian is zo bang dat Claire vanavond informatie krijgt,Amanda moet scherp opletten.
Haar moeder blijft toch slapen.quote:Op maandag 21 april 2008 19:20 schreef JEEtjuuh het volgende:
claire dr moeder komt ook straks dus no problem die rat denkt het echt te maken met zijn terror oooo die krijgt het nog zwaar als straks alle ballen op hun losgaan.
de stemming tussen huub en brian is aardig grimmig maar of dit een SL zal gaan opleveren...?quote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Goedenavond overigens mede-fokkers...
verwachten jullie nog SL vanavond, of morgen pas?
De mannen blijven in de villa, het feestje is denk ik in kantoor en zal zich wel verplaatsen naar de jacuzziquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Ik zou het leuker vinden als Ricardo ook zou opzouten. Eens zien of Amanda zich in haar eentje een beetje gezellig kan zijn.
ja die blijft tot aan de bruiloft.quote:
Ik zet 50 CP's in op vanavond. De stemming tussen Brian en Huub zit er al goed inquote:Op maandag 21 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Goedenavond overigens mede-fokkers...
verwachten jullie nog SL vanavond, of morgen pas?
quote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef Kinga het volgende:
Huub wenst Brian even een dwarsleasie, nekschot en kanker...
Rico heeft zichzelf toch al verRacheld?? Dan ben ik bang dat hij bij het meidenfeestje isquote:Op maandag 21 april 2008 19:22 schreef avonne het volgende:
Ik ook niet. Feestjes sucken, je kan meestal niets verstaan. Deze week in ieder geval 3 dagen feestquote:Op maandag 21 april 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
Wordt het erotisch eten?
Ik heb helemaal geen zin in een "feestje"
Plus morgen zo,n nepfeestje met mislukte stripsters en domme wijven.En Brian,Jaap en Huub als mannen erbij.quote:Op maandag 21 april 2008 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik ook niet. Feestjes sucken, je kan meestal niets verstaan. Deze week in ieder geval 3 dagen feest
Die moeder hebben we toch nog niet gezien?quote:
Waarom is er morgen weer een feestje dan?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Plus morgen zo,n nepfeestje met mislukte stripsters en domme wijven.En Brian,Jaap en Huub als mannen erbij.
Denk je dat moeder , net als Claire, een huilpoppetje is?quote:Op maandag 21 april 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Arme moeder.Leuk als Brian en Huub vanavond los zouden gaan op elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |