heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Guillaume85 het volgende:
Een foto van Amanda in haar bekende pose met haar vriend. En die tieten.....misschien heeft ze nieuwe grotere boobs gekregen.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoondquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ja, een doorwrochte column over ketchup en McDonalds. Vol gelaagdheid, spitsvondige observaties en met een killer van een conclusie.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef spuitje het volgende:
heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .
En toch wisselt ze dit zo knap af met pure suspense!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoond
Bij zo'n zin stokt mijn adem even hoor! "Wat is er aan de hand! Waar zijn we nú weer in beland met onze Amanda!" schiet het dan zenuwachtig door me heen. Wordt Ryan vergiftigd? Waarom? En wie zou daar achter kunnen zitten? Brian zeker! De RAT!quote:Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup."
Eat this, Saskia Noort!quote:Bleek de ketchup een maand over datum!
Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:34 schreef Margo37 het volgende:
Lieke is nog steeds aan het zweven lees ik op dr hyves![]()
Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.quote:"Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te... "
"Ik heb deze keer gekozen om wat dieper in te gaan op de Trimurti, de Heilige Hindoe-drie-eenheid. Deze bestaat uit:
Brahma (de schepper), Vishnu (de beschermer) en Shiva (de verwoester)"
Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
WieWatWaarquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.
[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt]quote:Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.![]()
[..]
o nu zijn het soepjurken waarvan jij [i][denk te weten/i][ dat veel mensen die aanhebben ipv bloemetjesjurken/b]wat ken jij iedereen tochh goed,denkt iedereen te kennen
Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nlquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt][/b]
Doe er dan meteen de workshop 'wat te doen met de previewbutton' erbijquote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nl
Sorry, lukt niet meer, kan de post niet meer wijzigen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Go
laatste post vorig draadje BB, CBML , TBO en DGK'ers #39
OP volgt later.
quote:Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Deisyy het volgende:
Oma Recourt komt ook op de bruiloft, die kan pas drinken, volgens Claire.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die in die boom is prachtige foto![]()
![]()
Leon was trouwens 1000 keer leuker als dat vriendje wat ze nu heeft"om te zien"maar misschien heeft ie meer geld of juist niet.,en is ie heeeeel lief.Reikiehhhhhhh en niet boeiend..
![]()
Maar ja,als ze maar gelukkig is is en zich "kei goed" voelt dat is het belangrijkste
![]()
Trustehh Fokkers![]()
Bron
Hier sprak Jaap over Annelies, hij kreeg er rode koontjes van.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Jaap ooit over mij:
http://forum.headliner.nl/topic-8203/
![]()
![]()
Lieke en de gouden muiltjesquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En deel 2, omdat we er maar geen genoeg van krijgen!!!![]()
[ afbeelding ]
volgens mij had ze die al voor de kooi! als sport schoentjes, tenminste die had ze altijd met sport lessen aanquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Lieke en de gouden muiltjes, had ze die niet van de kooi?
Volgens mij is Lieke nou juist de enige die zich niet als ex-DGK'er profileert.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
Dat gemaakte lachje, dat hele poseerderige wannabe BN-gezicht.
Maar ze wint wél vaak met armpje drukken.![]()
If you got it, flaunt it, heeft niets met wannebe wat dan ook te maken.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:51 schreef Gert het volgende:
Dat gemaakte lachje, dat hele poseerderige wannabe BN-gezicht.
Maar ze wint wél vaak met armpje drukken.![]()
Wat een schatje he?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:45 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
volgens mij had ze die al voor de kooi! als sport schoentjes, tenminste die had ze altijd met sport lessen aan
Ik moet nodig eens filmpjes terug gaan kijken. Kan me geen inhoudelijke, onder de tafel kletsende discussie herinneren. Het enige wat me bijstaat is dat ze harder kon schreeuwen, loze kreten, waar zelfs Huub niet tussen kon komen omdat ze maar doorkakelde.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
ze kletst menigeen onder te tafel, vraag het maar aan Huub.![]()
Kijk even op haar hyves heeft ze wat foto's geplaatst in een mapje dgk.Toch een kleine verwijzing naar iets waar ze niets meer mee van doen wilde hebben. Maar profileren doet ze zich niet dat klopt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieke nou juist de enige die zich niet als ex-DGK'er profileert.
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
If you got it, flaunt it, heeft niets met wannebe wat dan ook te maken.
Niet alleen met armpje drukken, ze kletst menigeen onder te tafel, vraag het maar aan Huub.![]()
Niet nodig, je weet dat het zo is.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 15:55 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik moet nodig eens filmpjes terug gaan kijken. Kan me geen inhoudelijke, onder de tafel kletsende discussie herinneren. Het enige wat me bijstaat is dat ze harder kon schreeuwen, loze kreten, waar zelfs Huub niet tussen kon komen omdat ze maar doorkakelde.
Dus misschien heb je wat linkjes voor me.
Nou, dan wil je vluchten naar een rustige plek. Maar nee, daar gaf ze Huub de kans niet voor, overal liep ze achter hem aan en maar snerpenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.
En als er een kenau met snerpende stem tegen je loopt te balken, dan is onder de tafel gaan zitten best een te overwegen optie.
Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen. Alleen is ze eraan blijven hangen. Ik weet alleen niet wie wie uiteindelijk gevangen heeft.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:58 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele reden alleen al waarom ze dat huis in kwam en zich liet neuken door Huub. Zo doet ze nu nog steeds, alleen lukt het maar niet om een echte BN'er aan de haak te slaan.
En als er een kenau met snerpende stem tegen je loopt te balken, dan is onder de tafel gaan zitten best een te overwegen optie.
Whahaha, Huub deed niet anders.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan wil je vluchten naar een rustige plek. Maar nee, daar gaf ze Huub de kans niet voor, overal liep ze achter hem aan en maar snerpen
Mooi toch?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 01:41 schreef liesje1979 het volgende:
Jaap ooit over mij:
http://forum.headliner.nl/topic-8203/
![]()
![]()
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen. Alleen is ze eraan blijven hangen. Ik weet alleen niet wie wie uiteindelijk gevangen heeft.![]()
Ships en hij had nog gelijk ookquote:fok jou" "tiephus hoer" "het is mijn huis" "ik stem je eruit"
Beiden opportunisten, en ze wisten het van elkaar. Niks mis mee, zo speel je het spel.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.
OK, andersom was het waarschijnljik niet veel anders: Huub zag het als een mooi tijdverdrijf om Lieke een tijdje uit te wonen. Op een gegeven moment was haar rol uitgespeeld en moest ze opzouten, godzijdank.
Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Verschil is dat Claire van Huub houdt. Lieke liet zich alleen maar neuken om hogerop te komen. De, op dat moment, meest spraakmakende DGK-bewoner het bed in krijgen om zo een graantje van de "roem" mee te pikken. Ze heeft het zelf toegegeven.
OK, andersom was het waarschijnljik niet veel anders: Huub zag het als een mooi tijdverdrijf om Lieke een tijdje uit te wonen. Op een gegeven moment was haar rol uitgespeeld en moest ze opzouten, godzijdank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |