abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71784970
Go
laatste post vorig draadje BB, CBML , TBO en DGK'ers #39

OP volgt later.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_71792504
Een foto van Amanda in haar bekende pose met haar vriend. En die tieten.....misschien heeft ze nieuwe grotere boobs gekregen.

pi_71793941
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:05 schreef Guillaume85 het volgende:
Een foto van Amanda in haar bekende pose met haar vriend. En die tieten.....misschien heeft ze nieuwe grotere boobs gekregen.

[ afbeelding ]
heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:57:52 #5
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71796738
Ja, een doorwrochte column over ketchup en McDonalds. Vol gelaagdheid, spitsvondige observaties en met een killer van een conclusie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71802034
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:57 schreef Copycat het volgende:
Ja, een doorwrochte column over ketchup en McDonalds. Vol gelaagdheid, spitsvondige observaties en met een killer van een conclusie.
Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoond
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:15:39 #7
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_71806648
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:57 schreef spuitje het volgende:

heeft ze nu al eens een column (laten schrijven) geschreven? Kan het in ieder geval niet vinden .

Ja hoor in het vorige topic .

Eerste column van Amanda Balk!
03-08-2009 09:40:12

Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk. De vrolijke blondine werkt sinds het einde van de show, alweer een jaar geleden, keihard aan haar carrière. Ze brengt binnenkort haar allereerste single Bye Boy uit, werkt aan een tweede kalender en vanaf nu is ze de kersverse columniste van Bruno.nl.

Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat. Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.

Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland. Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery en Ryan. Een paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten. Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze op een Hollands restaurant.

Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool. Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd. Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.

Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum! Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten? We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".

What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien. Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...

Xx Amanda

pi_71807337
Dennis Titel: Crisis, Crisis NIEUWS Type:Privé berichten 2009-08-11 19:04:45
Aan: Vrienden van Dennis
Hey, alles goed?

Het CRISIS-LIED van 2009 is AF!!! Hier is ie dan, de VIDEOCLIP van de KX-radio Allstars met het Crisis-lied van 2009!!!!!!!

Met DENNIS BAX, Antje Monteiro, Rob Stenders (3FM), Peter Beense, Bouke, Fred Siebelink, Rob Zorn, Lana Wolf, Eric Dikeb, Henrike Brouwer en Ed Struijlaart (Stud Muffins)!

Dit is de VIDEOCLIP, klik op de link

Groetjes en tot snel

Dennis Bax
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71807739
Zus van Jonh Ewbank,Jennifer heeft beetje dezelfde trekjes als Selene van DGK.Viel mij tenminste op Wat denken jullie New star is born

[ Bericht 7% gewijzigd door Mooiiiiiii op 12-08-2009 02:05:27 ]
Love music!
  Moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 08:30:21 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71809766
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 21:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je vergeet nog: ontroerend en van een poëzie, zelden vertoond
En toch wisselt ze dit zo knap af met pure suspense!
quote:
Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup."
Bij zo'n zin stokt mijn adem even hoor! "Wat is er aan de hand! Waar zijn we nú weer in beland met onze Amanda!" schiet het dan zenuwachtig door me heen. Wordt Ryan vergiftigd? Waarom? En wie zou daar achter kunnen zitten? Brian zeker! De RAT!

Gelukkig laat ze ons niet te lang in spanning, en is daar de opluchting, met een briljante plot, die schijnbaar achteloos uit haar pen vloeit.
quote:
Bleek de ketchup een maand over datum!
Eat this, Saskia Noort!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 08:59:50 #11
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71810155
Amanda Christie.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:32:07 #12
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71810688
Net terug van 3 geweldige dagen Parijs en Antwerpen on the way back... Pics are coming soon! @ Home again

Bron

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71812008
Lieke is nog steeds aan het zweven lees ik op dr hyves

"Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te... "

"Ik heb deze keer gekozen om wat dieper in te gaan op de Trimurti, de Heilige Hindoe-drie-eenheid. Deze bestaat uit:
Brahma (de schepper), Vishnu (de beschermer) en Shiva (de verwoester)"
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:53:16 #14
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71812518
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:34 schreef Margo37 het volgende:
Lieke is nog steeds aan het zweven lees ik op dr hyves
Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.
quote:
"Ik zal de komende tijd iedere zoveel tijd mijn achtergrond vervangen met de God of Godin waar ik me op dat moment mee verbonden voel. Ik vind het mooi om wijze lessen te delen, omdat ik denk dat iedereen daar wat aan kan hebben om dichter bij zichzelf te komen en zoveel mogelijk uit het leven te... "

"Ik heb deze keer gekozen om wat dieper in te gaan op de Trimurti, de Heilige Hindoe-drie-eenheid. Deze bestaat uit:
Brahma (de schepper), Vishnu (de beschermer) en Shiva (de verwoester)"
Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71813536
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_71818918
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Ow, had ff de link van jou aangeklikt en daar stond het, niet up to date dus.
WieWatWaar
gisteren, 22:12 0 x bekeken
Net terug van 3 geweldige dagen Parijs en Antwerpen on the way back... Pics are coming soon! @ Home again

bron http://sporty-lieke.hyves.nl/wiewatwaar/153136419/SyKz/

[ Bericht 6% gewijzigd door peeet1 op 12-08-2009 18:58:20 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71824335
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 10:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Ach, zo lang ze niet met soepjurken en hoofddoekjes rondloopt vind ik het best.
[..]
o nu zijn het soepjurken waarvan jij [i][denk te weten/i][ dat veel mensen die aanhebben ipv bloemetjesjurken/b]wat ken jij iedereen tochh goed,denkt iedereen te kennen

Is trouwens een vrij oud bericht dat je hier aanhaalt.
[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt]
Love music!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:07:55 #18
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71826511
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

[bEen belofte die ze trouwens niet nakomt][/b]

Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nl
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71827820
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 19:07 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Cursusje "Iedereen kan kwoten": www.loi.nl
Doe er dan meteen de workshop 'wat te doen met de previewbutton' erbij
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:15:41 #20
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71846388
Tuvupu
pi_71850910
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:42 schreef ThunderBitch het volgende:
Go
laatste post vorig draadje BB, CBML , TBO en DGK'ers #39

OP volgt later.
Sorry, lukt niet meer, kan de post niet meer wijzigen.

Als troost maar even deze.

[ Bericht 9% gewijzigd door ThunderBitch op 13-08-2009 16:04:35 ]
  donderdag 13 augustus 2009 @ 19:02:28 #22
162917 tuinfluiter
pi_71855680
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:48 schreef Deisyy het volgende:

Oma Recourt komt ook op de bruiloft, die kan pas drinken, volgens Claire.

Gifje van Mazaru.
pi_71860148
  donderdag 13 augustus 2009 @ 23:51:02 #24
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71863991
waar blijven Jaap en Joran dan? die leugendetector is viesss Jaap hij is ook groooot Jaap ik zeg het Jaap ze gaat nooit meer gevonden worden
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 00:46:29 #25
162917 tuinfluiter
pi_71865259
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')