abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 14:59:36 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71515355
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
oh gaan we nu kiezen tussen Huub en Lieke

- periode van Lieke als schoonmaakster kies ik voor Huub,.. Lieke gewoon neuken op personeelsfeestje met aldi extensions en het niet erg vinden dat Huub met 6 anderen ging zoenen en met een hoer ging neuken

- 1e periode als miljonair van Lieke kies ik voor Huub.. Lieke was alleen een leuk slachtoffer van Terror Jaap.. verder ging ze teveel slijmen bij Natasia, en sporten met Brian en dansen als Amanda, en ze deed blij tegen Nicolaas, de leermeester van Terror Jaap

- zomer 2007 kies ik voor Lieke, had echt medelijden met haar.. 6-2 incident was het dieptepunt van de kooi en de dag erna met dat groepsgesprek werd haar verweten door de huis-tuin-en-keuken psycholoog dat ze agressie uitlokte, en ze ging het zelf ook nog geloven en zou er aan gaan werken en dan nog die pesterijen van Amanda en Nadia, heb toen ook geloof ik een maand niet gekeken vond het echt te zielig voor haar

- toen Lieke en Huub uit elkaar gingen kies ik voor Lieke, Huub ging haar bang maken enzo en manipuleren in bed en ging met zn ex naast haar neuken, (die zat toen overigens in een illuster rijtje hoeren en groupies, mag ze achteraf zeer trots op zijn, big ups Hoer Hedda schitterende bijnaam van .NL toen), anyway in die periode vond ik de gesprekken tussen Lieke en Jaap in bed ook leuk.. aan de andere kant was ik wel blij dat Lieke weg ging want ik kon die Michael Buble niet meer horen.. I wanna go hoohohohoome.. ja ga dan kuthoer!!

- periode van Lieke als ex-miljonair kies ik voor Huub.. alleen al omdat die vriendschap tussen haar en Amanda verschrikkelijk nep was.

eigenlijk was Huub zonder Lieke veel sterker in het spel..

en na de kooi kies ik voor Huub

eindstand 4-2 voor Huub.. take that bitches (no Gary Barlow)
Ik heb Lieke nooit een hoer gevonden.
Dat Lieke met anderen moest gaan aanpappen was oke voor Huub, want hij misbruikte haar ook waar hij kon (gelukkig liet ze dat later niet meer toe).
Huub was sterker in het spel met Lieke, want Jaap was dan geen echte bedreiging omdat hij alleen stond. Al denk ik dat Huub altijd een beetje bang is geweest voor Jaap en zijn akties, en hem gegeven moment altijd als 'vriendje' en mogelijke (lees broodnodige) spelpartner is gaan zien na vertrek Sylvia en toen hij problemen kreeg met Lieke) 1 +1 +2 Huub kon geen kant meer op.
Claire (btw, ik zal niet zeggen hoer Claire, want ik heb nooit gratis sex met haar gehad, maar volgens jouw normen zou dat wel zo zijn,) is erin gezet om Huub zijn ass te redden. Lieke was zelf zo fideel om te zeggen, speel maar met Huub.
Ik blijf me nog steeds verbazen over het feit dat het de ene keer 'het spel' is en de andere keer (met name als een ander heftige dingen doet, verschrikkelijk).

Er is geen enkel moment dat ik voor Huub zou kiezen, ja, misschien heel in het begin, omdat ik het zo'n zielig puppie vond, maar zoals ik al gezegd heb, dat was gauw over toen hij in schedels van moeders wilde pissen (o, o, o, wat was hij zichzelf ).

Jij zegt dat Huub altijd zichzelf is geweest, nou dat is het hem nou juist, zelfs in een spel kunnen gevoelens voor anderen veranderen, omdat je toch meer menselijkheid ziet dan je werd voorgehouden. Ik vind het alleen maar goed.

Dus Sugerdaddy, jouw evaluatie is de jouwe en zoals blijkt zitten er aardig wat haken en ogen aan).

Ik hoef niet te tellen, ik weet het zo wel, in general is Lieke een kanjer, alleen al als je er rekening mee houdt dat zij niet met haar arm in Huubs ass wilde zitten, daar waar anderen minder moeite mee hebben.

En het is nog wel een vrouw.

Eat your heart out, en gefeliciteerd met je keuze.De manier waarop je over vrouwen praat, maakt al duidelijk waarom je zo pleit voor Huub. Ik weet dat ik de mijne over 20 jaar nog zou kunnen maken.

And for your information, I may be a bitch, but I'm not your bitch, so I don't take shit
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:06:08 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71515479
Verder geen probleem hoor, af en toe moet 'de waarheid' gezegd kunnen worden.
pi_71515567
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Verder geen probleem hoor, af en toe moet 'de waarheid' gezegd kunnen worden.
Wat dus jouw waarheid is,prima toch
Love music!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:13:15 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71515610
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Staat ook tussen aanhalingstekens.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:20:26 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71515732
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Yep, anders zou ik liegen.
pi_71523663
hou nu maar op met dat huub-lieke gezeik.
Nadia Amanda, Brian-Natasia Brian-Jaap nog contact?
pi_71524215
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
Dus dat Waar we geduldig wachten op foto's en nieuwtjes roddelsvan alle ex bewoners en wens iedereen alle goeds Ik las ergens iets over dat Jaap iets in een film zou doen:iets over God".weet niet meer precies hoe of wat Kom op Japio en laat iets van je horen,gezellig
Love music!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:56:48 #58
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71525211
er is geen stoel meer die Jaap kan houden dus hij kan niet achter de pc zitten, straks moet ie nog uit zn huis gezaagd worden als die ene bij Jerry Springer
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_71525397
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
er is geen stoel meer die Jaap kan houden dus hij kan niet achter de pc zitten, straks moet ie nog uit zn huis gezaagd worden als die ene bij Jerry Springer
haha?
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:04:42 #60
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71525429
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.............
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:09:42 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71525535
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 00:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]

Thunderbitch bleek in het vorige topic inene haast te hebben en deed de laatste 2 posten
iedereen weet wel dat wanneer je de laatste post hebt , je het volgende topic mag openen,
maar dat deed ze niet, dus 5 minuten netjes gewachten en dan open ik .

Wat loop je toch te zeiken tuinfluiter, iedere keer je OP veranderen, maar het zal wel aan mij liggen hoor.
Ik weet helemaal niet dat je verplicht bent om als je de laatste post geplaatst hebt, verplicht bent om een nieuwe te openen. Ik vind het helemaal niet erg om een draadje te openen hoor, maar er zijn mensen die dat maar wat graag doen, dacht ik, dus ik heb eerst rustig afgewacht. Het is niet zo dat dit topic storm loopt, dus de schade zal wel miniem zijn.
Nogmaals, ik vind het helemaal niet erg om er eentje te openen hoor, dus hou die insinuaties voor jezelf.

Back to business.
Verder vind ik je wel lief hoor.

[ Bericht 4% gewijzigd door ThunderBitch op 01-08-2009 22:19:04 ]
pi_71525634
Waar ik me nog steeds afvraag of Jaap nietJaap van Otterloo is Ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij het niet is
Love music!
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 22:53:48 #63
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71526356
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waar ik me nog steeds afvraag of Jaap nietJaap van Otterloo is Ik ben nog steeds niet overtuigd dat hij het niet is
Huub heeft dat altijd ontkend. Sinds wanneer trek jij ook maar één woord van Huub in twijfel?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71526414
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Huub heeft dat altijd ontkend. Sinds wanneer trek jij ook maar één woord van Huub in twijfel?
Ik heb dat nooit van Huub gehoord.En ik geloof Huub z'n bruine ogen niet altijd hoor.Gezelig dat je er bent trouwens ....Grapjehh
Love music!
  zondag 2 augustus 2009 @ 15:47:37 #65
168951 STAP01
body and brain
pi_71539605
Why don't you just use that thing inside your head....
pi_71548137
Als iemand een filmpje van de paaspost Huub 2008 heeft graag per inbox.Bvd
Love music!
pi_71550171
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als iemand een filmpje van de paaspost Huub 2008 heeft graag per inbox.Bvd
Post 21-03-2008 Huub Deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/129922
Post 21-03-2008 Huub Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/129947&mvpageno=1

[ Bericht 15% gewijzigd door peeet1 op 02-08-2009 22:59:45 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71551360
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Post 22-04-2008 Huub en Claire
http://www.clipser.com/watch_video/183551
Peet .zo lief dat je moeite doet ,is het al weer zo lang geleden dat ik de paaspost van 2007 bedoel,?waar Huub oa muziekboek krijgt waar ie zo blij mee was..Jeetje ,wat gaat de tijd snel Was het toch 2008
Love music!
pi_71551674
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Post 21-03-2008 Huub Deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/129922
Post 21-03-2008 Huub Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/129947&mvpageno=1
"Hey Peetje ,deel 2 is top,maar heb je ook voordat ze naar die kamer gingen waar ze de Wuppies gingen voorlezen..please Ik ben vergeten hoe die kamer heette,maar is alleen maar goed toch,goudenkooi is verleden tijd
Love music!
pi_71551735
ik beb het filmpje gevonden ik heb me vorige post aan gepast in deel 1 is de muziekboek tezien

[ Bericht 56% gewijzigd door peeet1 op 02-08-2009 23:14:57 ]
pi_71551813
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef peeet1 het volgende:

[..]

ik beb het filmpje gevonden ik heb me vorige post aan gepast in deel 1 is de muziekboek tezien
Oh ,oh snel kijken, nu hopen dat ik het kan opslaan en aan m'n kleinkinderen "hopelijk ooit" kan laten zienhoe lief oma was voor een stranger Huubbie.Niet goed gespeld stranger..of wel
Love music!
  zondag 2 augustus 2009 @ 23:29:01 #72
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71552354
Als je dan wat aan je kleinkinderen wilt laten zien, hoe oma soms ook kon zijn tegen een stranger. De teruggestuurde kaart
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_71552659
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan wat aan je kleinkinderen wilt laten zien, hoe oma soms ook kon zijn tegen een stranger. De teruggestuurde kaart
Net gezien,zal ik 'm even hier plaatsen.Huuub moest er gelukkig om lachen Toch raar dat Lieke mijn adres wist..En lullig van Huub Ging Lieke niks aan "mijn adres of van anderen die aan Huub hun adres stuurden "Ik vond het stom dat ze post van elkaar konden lezen..We konden niks stiekem doorgeven ha ha .Wat was het leuk

[ Bericht 12% gewijzigd door Mooiiiiiii op 02-08-2009 23:54:16 ]
Love music!
pi_71552739
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef peeet1 het volgende:
ik heb het filmpje gevonden ik heb me vorige post aan gepast in deel 1 is de muziekboek tezien
Wil je svp uitleggen via pb hoe ik het op kan slaan en eventueel kan bewaren.love you

[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 02-08-2009 23:49:05 ]
Love music!
pi_71553463
Hier dan en blijf lief voor me mensjes
Love music!
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:07:00 #76
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71553512
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
Je wilt toch niet dat de kleinkinderen zich voor hun oma gaan schamen?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  maandag 3 augustus 2009 @ 00:08:11 #77
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_71553539
quote:
Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Wil je svp uitleggen via pb hoe ik het op kan slaan en eventueel kan bewaren.love you
Via mij???
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_71553612
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:08 schreef Pearlbitch het volgende:

[..]

Via mij???
Arrogantie ten top PB Pers bericht

[ Bericht 0% gewijzigd door Mooiiiiiii op 03-08-2009 00:47:35 ]
Love music!
pi_71558315
quote:
Eerste column van Amanda Balk!
03-08-2009 09:40:12

Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk. De vrolijke blondine werkt sinds het einde van de show, alweer een jaar geleden, keihard aan haar carrière. Ze brengt binnenkort haar allereerste single Bye Boy uit, werkt aan een tweede kalender en vanaf nu is ze de kersverse columniste van Bruno.nl.

Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat. Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.

Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland. Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery en Ryan. Een paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten. Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze op een Hollands restaurant.

Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool. Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd. Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.

Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum! Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten? We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".

What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien. Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...

Xx Amanda
Bron: Bruno.nl
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 11:16:32 #80
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71559093
Dat belooft wat, als je in je eerste column al niet verder komt dan 'goh wat was dat een slecht restaurant'.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_71559335
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Dat belooft wat, als je in je eerste column al niet verder komt dan 'goh wat was dat een slecht restaurant'.
Ik vind het op zich wel een leuk geschreven stukje,maar kan me haast niet voorstellen dat Amanda dit geschreven heeft.Op 1 keer goeie ipv goede ,geen spelfout te bekennen..Maar fijn dat ze zo gelukkig is
Love music!
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 11:28:23 #82
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_71559467
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:

[..]

Ik vind het op zich wel een leuk geschreven stukje,maar kan me haast niet voorstellen dat Amanda dit geschreven heeft.Op 1 keer goeie ipv goede ,geen spelfout te bekennen..Maar fijn dat ze zo gelukkig is
Nah, ik vind het nogal saai. Zo'n verhaaltje is prima voor in de koffiecorner op kantoor, of in een slowchat.. Maar als "column", mwah. En zeker weten dat hier nog even door een redacteur naar gekeken is, maar dat is op zich ook wel logisch, dat ze geen kromme zinnen en spelfouten plaatsen.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:39:57 #83
111260 Charmian
a little joy
pi_71559804
Ow leuk Amanda gaat uit eten in Lloret. Hihi.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 3 augustus 2009 @ 11:57:58 #84
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71560289
Gouden tip! Ik ga vanavond mijn keukenkastjes checken op over de datum ketchup!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:09:36 #85
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71560627
Cc dat hoeft niet hoor. Er staat op alle producten TENMINSTE houdbaar tot. Hoef jou niet verder uit te leggen wat dat betekent denk ik. Maar voor diegene die het niet snappen.

Dan heb je geen garantie meer op de kwalitiet. Maar dat wil niet zeggen dat het na die datum niet goed meer is. Melk is sowieso tot 3 dagen na de datum nog goed.

Edit: Mits je het natuurlijk niet in de spaanse zon zet.
Snooker is top!!!
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:18:11 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71560877
Niet alles serieus nemen, Sunny!

Anyhood. Ik zag dat filmpje van Amanda. Wat gênant. Dat wil je toch niet uitgezonden hebben? Hoe je met je zatte harses slapper dan slap en schier onverstaanbaar loopt te babbelen? Met je rooie tas.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71560952
Ik had nooit verwacht dat het leven van een DJ zo zwaar was. Draaien op feesten, vliegtuig in, vliegtuig uit. Het is wat
pi_71560954
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Nah, ik vind het nogal saai. Zo'n verhaaltje is prima voor in de koffiecorner op kantoor, of in een slowchat.. Maar als "column", mwah. En zeker weten dat hier nog even door een redacteur naar gekeken is, maar dat is op zich ook wel logisch, dat ze geen kromme zinnen en spelfouten plaatsen.
Juist wél. Dat maakt het een echte Amanda-kolum
pi_71561072
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
Gouden tip! Ik ga vanavond mijn keukenkastjes checken op over de datum ketchup!
ze is zeker nooit in spanje geweest daar smaakt als zuur
  maandag 3 augustus 2009 @ 12:40:08 #90
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_71561470
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Niet alles serieus nemen, Sunny!
Nee hoor doe ik niet. De uitleg was voor Amanda, als ze ms nog eens hier kijkt. Leert ze ms ook nog iets over houdbaarheidsdatums.
Domme collum dus!!!!!
Snooker is top!!!
pi_71561852
is ze al niet over haar eigen houdbaarheidsdatum heen ?
  maandag 3 augustus 2009 @ 13:22:31 #92
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71562581
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_71563615
Gaypride 2009

Dennis (hij moet Nadia niet meer laten epileren, er blijft niets meer over )

Palma

pi_71564251
Die travestieten lijken wel zusjes van Palma.
  maandag 3 augustus 2009 @ 14:59:51 #95
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_71565043
Hoe zit het nu met Dennis en Nadia eigenlijk...? Ik zie ze hier wel eens samen door het dorp lopen en op het terrasje zitten met zijn moeder maar wonen ze nu samen? En waar??? En wat doet Nadia eigenlijk, op (stijl)tangen na??
pi_71567034

[ Bericht 76% gewijzigd door Elske6 op 03-08-2009 20:38:04 ]
pi_71570699
Van Huub z'n hyves

Joost (1551)

vandaag, 18:21jha met mij gaat het ook helemaal goed.

heb nu nog lekker 3 weken vakantie, me werk gaat ook top..

tussen mij en fiona is het helemaal voorbij.. woon weer lekker in amsterdam..

hoe gaat het met claire?.. heerlijk aan het genieten van de geboorte..

komen er weer veel nieuwe programma's?

ik had er laatst met ribas en marco over of nog een keer een kijkje konden nemen bij het oude huisje.. haha
Love music!
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 22:24:21 #98
184769 crew  Deisyy
pi_71577822
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:48 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Bron: Bruno.nl
Maar inmiddels is Amanda weer thuis. Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert

Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71578344
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Maar inmiddels is Amanda weer thuis. Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert

Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Neeeeee.maar ik ben ook geen stalker en niet helemaal bezeten van DGK ha ha en Jumbo is the best Als je Mannie ziet .zeg maar dat ze na 2 uur bij me mag komen niet perse hoor

[ Bericht 5% gewijzigd door Mooiiiiiii op 03-08-2009 23:21:31 ]
Love music!
pi_71582535
Kunnen we nog rekenen op een 2e CBML? Is financieel haalbaar, en duurt maar 3 maanden, heb weer zin aan een beetje reality! DGK 2 zal, en moet er nooit komen, blijf zeggen dat ik het super mis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')