Ik heb Lieke nooit een hoer gevonden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef Suikeroom het volgende:
oh gaan we nu kiezen tussen Huub en Lieke
- periode van Lieke als schoonmaakster kies ik voor Huub,.. Lieke gewoon neuken op personeelsfeestje met aldi extensions en het niet erg vinden dat Huub met 6 anderen ging zoenen en met een hoer ging neuken
- 1e periode als miljonair van Lieke kies ik voor Huub.. Lieke was alleen een leuk slachtoffer van Terror Jaap.. verder ging ze teveel slijmen bij Natasia, en sporten met Brian en dansen als Amanda, en ze deed blij tegen Nicolaas, de leermeester van Terror Jaap
- zomer 2007 kies ik voor Lieke, had echt medelijden met haar.. 6-2 incident was het dieptepunt van de kooi en de dag erna met dat groepsgesprek werd haar verweten door de huis-tuin-en-keuken psycholoog dat ze agressie uitlokte, en ze ging het zelf ook nog geloven en zou er aan gaan werkenen dan nog die pesterijen van Amanda en Nadia, heb toen ook geloof ik een maand niet gekeken vond het echt te zielig voor haar
- toen Lieke en Huub uit elkaar gingen kies ik voor Lieke, Huub ging haar bang maken enzo en manipuleren in bed en ging met zn ex naast haar neuken, (die zat toen overigens in een illuster rijtje hoeren en groupies, mag ze achteraf zeer trots op zijn, big ups Hoer Heddaschitterende bijnaam van .NL toen), anyway in die periode vond ik de gesprekken tussen Lieke en Jaap in bed ook leuk.. aan de andere kant was ik wel blij dat Lieke weg ging want ik kon die Michael Buble niet meer horen.. I wanna go hoohohohoome.. ja ga dan kuthoer!!
- periode van Lieke als ex-miljonair kies ik voor Huub.. alleen al omdat die vriendschap tussen haar en Amanda verschrikkelijk nep was.
eigenlijk was Huub zonder Lieke veel sterker in het spel..
en na de kooi kies ik voor Huub
eindstand 4-2 voor Huub.. take that bitches (no Gary Barlow)
Wat dus jouw waarheid is,prima tochquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:06 schreef ThunderBitch het volgende:
Verder geen probleem hoor, af en toe moet 'de waarheid' gezegd kunnen worden.
Staat ook tussen aanhalingstekens.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat dus jouw waarheid is,prima toch![]()
Yep, anders zou ik liegen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat dus jouw waarheid is,prima toch![]()
Dus datquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
hou nu maar op met dat huub-lieke gezeik.
Nadia Amanda, Brian-Natasia Brian-Jaap nog contact?
haha?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:56 schreef Suikeroom het volgende:
er is geen stoel meer die Jaap kan houden dus hij kan niet achter de pc zitten, straks moet ie nog uit zn huis gezaagd worden als die ene bij Jerry Springer
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:01 schreef jopiebaco het volgende:
hou nu maar op met dat huub-lieke gezeik.
Nadia Amanda, Brian-Natasia Brian-Jaap nog contact?
Wat loop je toch te zeiken tuinfluiter, iedere keer je OP veranderen, maar het zal wel aan mij liggen hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[ afbeelding ]
Thunderbitch bleek in het vorige topic inene haast te hebben en deed de laatste 2 posten
iedereen weet wel dat wanneer je de laatste post hebt , je het volgende topic mag openen,
maar dat deed ze niet, dus 5 minuten netjes gewachten en dan open ik .
Huub heeft dat altijd ontkend. Sinds wanneer trek jij ook maar één woord van Huub in twijfel?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Waar ik me nog steeds afvraag of Jaap nietJaap van Otterloo isIk ben nog steeds niet overtuigd dat hij het niet is
![]()
Ik heb dat nooit van Huub gehoord.En ik geloof Huub z'n bruine ogen niet altijd hoor.Gezelig dat je er bent trouwensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub heeft dat altijd ontkend. Sinds wanneer trek jij ook maar één woord van Huub in twijfel?![]()
Post 21-03-2008 Huub Deel 1quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:04 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Als iemand een filmpje van de paaspost Huub 2008 heeft graag per inbox.Bvd![]()
Peet .zo lief dat je moeite doet ,is het al weer zo lang geleden dat ik de paaspost van 2007 bedoel,?waar Huub oa muziekboek krijgt waar ie zo blij mee was..Jeetje ,wat gaat de tijd snel Was het toch 2008quote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Post 22-04-2008 Huub en Claire
http://www.clipser.com/watch_video/183551
"Hey Peetje ,deel 2 is top,maar heb je ook voordat ze naar die kamer gingen waar ze de Wuppies gingen voorlezen..pleasequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:17 schreef peeet1 het volgende:
[..]
Post 21-03-2008 Huub Deel 1
http://www.clipser.com/watch_video/129922
Post 21-03-2008 Huub Deel 2
http://www.clipser.com/watch_video/129947&mvpageno=1
Oh ,oh snel kijken, nu hopen dat ik het kan opslaan en aan m'n kleinkinderen "hopelijk ooit"quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ik beb het filmpje gevonden ik heb me vorige post aan gepast in deel 1 is de muziekboek tezien![]()
Net gezien,zal ik 'm even hier plaatsen.Huuub moest er gelukkig om lachenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan wat aan je kleinkinderen wilt laten zien, hoe oma soms ook kon zijn tegen een stranger. De teruggestuurde kaart![]()
Wil je svp uitleggen via pb hoe ik het op kan slaan en eventueel kan bewaren.love youquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:09 schreef peeet1 het volgende:
ik heb het filmpje gevonden ik heb me vorige post aan gepast in deel 1 is de muziekboek tezien![]()
![]()
Je wilt toch niet dat de kleinkinderen zich voor hun oma gaan schamen?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:29 schreef sunny16947 het volgende:
Als je dan wat aan je kleinkinderen wilt laten zien, hoe oma soms ook kon zijn tegen een stranger. De teruggestuurde kaart![]()
Via mij???quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wil je svp uitleggen via pb hoe ik het op kan slaan en eventueel kan bewaren.love you
Arrogantie ten topquote:
Bron: Bruno.nlquote:Eerste column van Amanda Balk!
03-08-2009 09:40:12
Het einde van de Gouden Kooi was pas het begin voor Amanda Balk. De vrolijke blondine werkt sinds het einde van de show, alweer een jaar geleden, keihard aan haar carrière. Ze brengt binnenkort haar allereerste single Bye Boy uit, werkt aan een tweede kalender en vanaf nu is ze de kersverse columniste van Bruno.nl.
Wat fijn om weer lekker mijn column te schrijven, ik heb er erg veel zin in en ik hoop dat jullie het ook allemaal leuk vinden. Om te beginnen wil ik jullie laten weten dat het ontzettend goed met mij gaat. Ik zit lekker in mijn vel en ben nog steeds helemaal verliefd op Nick. Deze eerste column komt vanuit Spanje, omdat ik al een aantal weken aan het touren ben met mijn vriendje, die dj is. Hij heeft deze zomer vijf dagen in de week buitenlandse boekingen door vele plaatsen in Europa. Ik ga drie van de vijf dagen mee, want we kunnen niet zo lang zonder elkaar. Hihi.
Meer dagen kan ik ook niet mee, want ik heb natuurlijk mijn eigen werkzaamheden in Nederland. Het valt me nu echter op dat het leven van een dj zwaar is. Het is draaien op feesten, vliegtuig in en vliegtuig uit. Vorige week waren wij in Lloret de Mar, samen met zijn collega´s Sunnery en Ryan. Een paar uren voordat ze weer moesten draaien, kregen we honger en zijn we op zoek gegaan naar een goed restaurant waar we even snel wat gezonds konden eten. Een goede maaltijd blijft belangrijk. Na tien keer heen en weer lopen op de boulevard, viel de keuze op een Hollands restaurant.
Een goeie Hollandse maaltijd is nooit verkeerd, want door alle drukte komt het daar deze zomer weinig van. We wilden wel snel eten, daarom bestelden we meteen. Maar wat ons werd voorgeschoteld... we bleven er eerst met verbazing naar kijken. Ik had Hollandse kippensoep besteld, maar mijn kippensoep zag eruit als slootwater zonder kip. Het stuk vlees van Ryan zag er al uit als een stuk schoenzool, maar het smaakte ook net als een schoenzool. Ook de rest was niet veel beter, waardoor onze eetlust een stuk minder werd. Omdat het er allemaal zo onbetrouwbaar uitzag en we toch wel trek hadden, gingen we maar voor de patat, want ja, dat is meestal wel oké, dachten we.
Ryan nam een hap van zijn patatje met ketchup en keek met een erg zuur gezicht. Hij zei: "Er is iets niet goed aan die ketchup." Bleek de ketchup een maand over datum! Gatverdamme! Als de ketchup al over datum is, hoe zit het dan met de rest van het eten? We riepen de serveerster erbij en we legden de situatie uit. Toen vielen we helemaal van onze stoel van verbazing van haar antwoord: "Daar is nog nooit iemand aan dood gegaan".
What the f...? Dat zeg je toch niet tegen je gasten? We konden er gelukkig de humor nog van in zien. Alles laten staan en de rekening betaald. Op naar Mc Donalds. Heerlijk! Ik ben inmiddels weer in Spanje, maar de ketchup blijf ik in de gaten houden. Een goede tip voor iedereen zou ik zo zeggen...
Xx Amanda
Ik vind het op zich wel een leuk geschreven stukje,maar kan me haast niet voorstellen dat Amanda dit geschreven heeft.Op 1 keer goeie ipv goede ,geen spelfout te bekennen..Maar fijn dat ze zo gelukkig isquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:16 schreef Gert het volgende:
Dat belooft wat, als je in je eerste column al niet verder komt dan 'goh wat was dat een slecht restaurant'.
Nah, ik vind het nogal saai. Zo'n verhaaltje is prima voor in de koffiecorner op kantoor, of in een slowchat.. Maar als "column", mwah. En zeker weten dat hier nog even door een redacteur naar gekeken is, maar dat is op zich ook wel logisch, dat ze geen kromme zinnen en spelfouten plaatsen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:24 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een leuk geschreven stukje,maar kan me haast niet voorstellen dat Amanda dit geschreven heeft.Op 1 keer goeie ipv goede ,geen spelfout te bekennen..Maar fijn dat ze zo gelukkig is
Juist wél. Dat maakt het een echte Amanda-kolumquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, ik vind het nogal saai. Zo'n verhaaltje is prima voor in de koffiecorner op kantoor, of in een slowchat.. Maar als "column", mwah. En zeker weten dat hier nog even door een redacteur naar gekeken is, maar dat is op zich ook wel logisch, dat ze geen kromme zinnen en spelfouten plaatsen.
ze is zeker nooit in spanje geweest daar smaakt als zuurquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:57 schreef Copycat het volgende:
Gouden tip! Ik ga vanavond mijn keukenkastjes checken op over de datum ketchup!
Nee hoor doe ik niet. De uitleg was voor Amanda, als ze ms nog eens hier kijkt. Leert ze ms ook nog iets over houdbaarheidsdatums.quote:Op maandag 3 augustus 2009 12:18 schreef Copycat het volgende:
Niet alles serieus nemen, Sunny!
Maar inmiddels is Amanda weer thuis. Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desertquote:
Neeeeee.maar ik ben ook geen stalker en niet helemaal bezeten van DGK ha ha en Jumbo is the bestquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar inmiddels is Amanda weer thuis. Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert![]()
Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |