quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 01:47 schreef Suikeroom het volgende:oh gaan we nu kiezen tussen Huub en Lieke
- periode van Lieke als schoonmaakster kies ik voor Huub,.. Lieke gewoon neuken op personeelsfeestje met aldi extensions en het niet erg vinden dat Huub met 6 anderen ging zoenen en met een hoer ging neuken
- 1e periode als miljonair van Lieke kies ik voor Huub.. Lieke was alleen een leuk slachtoffer van Terror Jaap.. verder ging ze teveel slijmen bij Natasia, en sporten met Brian en dansen als Amanda, en ze deed blij tegen Nicolaas, de leermeester van Terror Jaap
- zomer 2007 kies ik voor Lieke, had echt medelijden met haar.. 6-2 incident was het dieptepunt van de kooi en de dag erna met dat groepsgesprek werd haar verweten door de huis-tuin-en-keuken psycholoog dat ze agressie uitlokte, en ze ging het zelf ook nog geloven en zou er aan gaan werken

en dan nog die pesterijen van Amanda en Nadia, heb toen ook geloof ik een maand niet gekeken vond het echt te zielig voor haar
- toen Lieke en Huub uit elkaar gingen kies ik voor Lieke, Huub ging haar bang maken enzo en manipuleren in bed en ging met zn ex naast haar neuken, (die zat toen overigens in een illuster rijtje hoeren en groupies, mag ze achteraf zeer trots op zijn, big ups Hoer Hedda

schitterende bijnaam van .NL toen), anyway in die periode vond ik de gesprekken tussen Lieke en Jaap in bed ook leuk.. aan de andere kant was ik wel blij dat Lieke weg ging want ik kon die Michael Buble niet meer horen.. I wanna go hoohohohoome.. ja ga dan kuthoer!!
- periode van Lieke als ex-miljonair kies ik voor Huub.. alleen al omdat die vriendschap tussen haar en Amanda verschrikkelijk nep was.
eigenlijk was Huub zonder Lieke veel sterker in het spel..
en na de kooi kies ik voor Huub
eindstand 4-2 voor Huub.. take that bitches (no Gary Barlow)
Ik heb Lieke nooit een hoer gevonden.
Dat Lieke met anderen moest gaan aanpappen was oke voor Huub, want hij misbruikte haar ook waar hij kon (gelukkig liet ze dat later niet meer toe).
Huub was sterker in het spel met Lieke, want Jaap was dan geen echte bedreiging omdat hij alleen stond. Al denk ik dat Huub altijd een beetje bang is geweest voor Jaap en zijn akties, en hem gegeven moment altijd als 'vriendje' en mogelijke (lees broodnodige) spelpartner is gaan zien na vertrek Sylvia en toen hij problemen kreeg met Lieke) 1 +1 +2 Huub kon geen kant meer op.
Claire (btw, ik zal niet zeggen hoer Claire, want ik heb nooit gratis sex met haar gehad, maar volgens jouw normen zou dat wel zo zijn,) is erin gezet om Huub zijn ass te redden. Lieke was zelf zo fideel om te zeggen, speel maar met Huub.
Ik blijf me nog steeds verbazen over het feit dat het de ene keer 'het spel' is en de andere keer (met name als een ander heftige dingen doet, verschrikkelijk).
Er is geen enkel moment dat ik voor Huub zou kiezen, ja, misschien heel in het begin, omdat ik het zo'n zielig puppie vond, maar zoals ik al gezegd heb, dat was gauw over toen hij in schedels van moeders wilde pissen (o, o, o, wat was hij zichzelf

).
Jij zegt dat Huub altijd zichzelf is geweest, nou dat is het hem nou juist, zelfs in een spel kunnen gevoelens voor anderen veranderen, omdat je toch meer menselijkheid ziet dan je werd voorgehouden. Ik vind het alleen maar goed.
Dus Sugerdaddy, jouw evaluatie is de jouwe en zoals blijkt zitten er aardig wat haken en ogen aan).
Ik hoef niet te tellen, ik weet het zo wel, in general is Lieke een kanjer, alleen al als je er rekening mee houdt dat zij niet met haar arm in Huubs ass wilde zitten, daar waar anderen minder moeite mee hebben.
En het is nog wel een vrouw.
Eat your heart out, en gefeliciteerd met je keuze.De manier waarop je over vrouwen praat, maakt al duidelijk waarom je zo pleit voor Huub. Ik weet dat ik de mijne over 20 jaar nog zou kunnen maken.
And for your information, I may be a bitch, but I'm not your bitch, so I don't take shit