pfff dat is echt lang geleden,quote:
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....
had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....
had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
Ja omdat het live was kwam hij er mee weg.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
Martin Luther King, hahahaha.
Nou ja, hij had maar twee minuten dus hij kwam met grof geschut![]()
Zo gek, ik herinner me wel dat hij weigerde om naar huis te gaan en die toespraak weet ik niks meer van.
bij ons bij de live uitzendingen werd ons 33 keer op het hart gedrukt dat we niets mochten zeggen behalve antwoorden (en de inhoud van de vragen kenden we ook al ruwweg)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:
[..]
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?
Big Brother-liefdesbaby Datum: 11 september 2004quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef sunny16947 het volgende:
Nancy en Richard hadden elkaar leren kennen in Spanje waar de reserves naartoe waren gebracht en werden daar verliefd. Eerst betrad Nancy het huis. Na 2 of 3 weken (meen ik) Betrad Richard het huis. Hoewel ze zich daar natuurlijk erg op verheugde werd Nancy dezelfde avond eruit gestemd. De een ging de ander kwam, en ze kwamen elkaar alleen nog even tegen op het pad.
Leuk detaill Richard en Nancy zijn getrouwd en hebben 3 kinderen.
Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archiefquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.
Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!
Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
of je moet midden in het zwembad gaan staan en een taxi eisenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
nee BB had Hummie die was nog veel ergerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
huub heb jij de bunker wel gezien??quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
Goed zo!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.
zou huub nog steeds gestuurd worden van uit het hokjequote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
Vertelde Bart niet dat hun hokje/FEBO "de bok" genoemd werd?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
Peeet1, Mazaru en Fann zijn van de filmpjes en opzoeken.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:
Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archief
Ook van een ander gejat.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
pfff dat is echt lang geleden,
die dronken quote ook van mij
ik was het beste wat de gouden kooi kon overkomen, en de gouden kooi was het beste wat mij overkomen.
Ik meende dat ook echt toen ik het zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |