abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72008096
quote:
pfff dat is echt lang geleden,

die dronken quote ook van mij

ik was het beste wat de gouden kooi kon overkomen, en de gouden kooi was het beste wat mij overkomen.

Ik meende dat ook echt toen ik het zei
pi_72008171
Martin Luther King, hahahaha.
Nou ja, hij had maar twee minuten dus hij kwam met grof geschut

Zo gek, ik herinner me wel dat hij weigerde om naar huis te gaan en die toespraak weet ik niks meer van.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 13:24:12 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72008181
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....

had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72008193
quote:

[..]

nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....

had je in de kooi moeten proberen idd, ik ga niet, was je er door de beveiliging uitgetrapt denk ik
Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?
pi_72008209
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:

[..]

DGK was een ander format. Ed kon dit kunstje flikken tijdens een live-uitzending waarin werd verteld wie van de genomineerden moest vertrekken. Uit m'n hoofd trok BB2 dagelijks nog zo'n 600.000 kijkers, dus de live-uitzending zat waarschijnlijk over het miljoen. Geweldige aktie.
Ja omdat het live was kwam hij er mee weg.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 13:25:45 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72008226
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:23 schreef Lavenderr het volgende:
Martin Luther King, hahahaha.
Nou ja, hij had maar twee minuten dus hij kwam met grof geschut

Zo gek, ik herinner me wel dat hij weigerde om naar huis te gaan en die toespraak weet ik niks meer van.
Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_72008280
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Gert het volgende:

[..]

bij ons bij de live uitzendingen werd ons 33 keer op het hart gedrukt dat we niets mochten zeggen behalve antwoorden (en de inhoud van de vragen kenden we ook al ruwweg)

snap nu denk ik waarom (dacht dat het toen vooral een tijdschema ding was, aan de andere kant, waren wij als finalisten ook al zulke "makers" of stonden we iig zo aan dezelfde kant dat het niet eens in ons opkwam om zoiets uit te halen)
pi_72008332
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:24 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hoe zat dat dan met de dagboek kamer?
jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!

Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
pi_72008376
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef sunny16947 het volgende:
Nancy en Richard hadden elkaar leren kennen in Spanje waar de reserves naartoe waren gebracht en werden daar verliefd. Eerst betrad Nancy het huis. Na 2 of 3 weken (meen ik) Betrad Richard het huis. Hoewel ze zich daar natuurlijk erg op verheugde werd Nancy dezelfde avond eruit gestemd. De een ging de ander kwam, en ze kwamen elkaar alleen nog even tegen op het pad.

Leuk detaill Richard en Nancy zijn getrouwd en hebben 3 kinderen.
Big Brother-liefdesbaby Datum: 11 september 2004

In enkele landen waar Big Brother op de buis is geweest zijn inmiddels wel baby´s
geboren bij de koppels die in de diverse huizen zijn ontstaan, behalve in het land waar
Big Brother zijn oorsprong heeft: Nederland. Vanaf nu is alles anders.
Vannacht om 04.43 werd Kyan geboren, gezonde zoon van Richard & Nancy!
Richard laat weten dat Kyan 3275 gram weegt en dat moeder en kind het goed maken.

[ Bericht 1% gewijzigd door FANN op 19-08-2009 22:51:31 ]
pi_72008462
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Ik weet 'm ook niet meer letterlijk, maar wél dat hij ineens een stuk minder eloquent leek, en dus die MLK-blunder maakte. Alsof hij ineens besefte dat er op dat moment een miljoen mensen naar 'm zaten te kijken. In het huis had hij van dat besef geen last, integendeel.
Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archief
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:33:58 #237
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_72008494
Vaag, heel vaag rinkelt er ergens een Rich en Nancy belletje. Maar die klepel krijg ik niet meer gevonden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_72008637
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

jij doelde toch duidelijk op contact met achter zonder dat kijker en streamert ervanaf wisten!

Big Brother had niet een hokje zoals bij DGK ( en was daarom ook een stuk tammer)
Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:40:05 #239
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_72008700
quote:

[..]

of je moet midden in het zwembad gaan staan en een taxi eisen
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 19 augustus 2009 @ 13:45:02 #240
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_72008823
quote:

nee BB had Hummie die was nog veel erger
die had jou na een maand gevraagd om het uit te maken met Claire en als je dat niet deed mocht je zelf oprotten.. zo deed ze dat gewoon met bb bewoners

maar idd het was geen hokje.. ik was blij dat bij bb het 'spontane tv maken' een stuk minder aanwezig was
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_72009054
quote:

[..]

huub heb jij de bunker wel gezien??
de ex bewoners van bb liegen zeker allemaal
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 14:04:47 #242
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72009424
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:37 schreef Dementor het volgende:

[..]

Klopt, ik geloof gewoon niet dat er buiten de opdrachten en live shows om geen contact was.
Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 14:09:12 #243
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72009536
quote:

[..]

Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
pi_72009607
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Gert het volgende:

[..]

Echt wel.
Sowieso had je al de "dagboekkamer", de Dee Bee Kaa voor intimi.
Daarnaast werd er wel degelijk gewoon overlegd met de bewoners, off camera, alleen lang niet zo extreem en lang niet zo sturend als bij DGK.
Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.
  Moderator woensdag 19 augustus 2009 @ 14:14:52 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_72009699
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:12 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ik het niet geloof.
Goed zo!
pi_72009842
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar hoor. Bewoners waren geregeld een tijdje weg, zéker in de latere Big Brothers.
Alleen was BB wél wat strikter in hun format. d.w.z. dat de bewoners het in principe zelf uit moesten zoeken en dat de groepsdynamiek z'n eigen gang moest gaan. Dat was bij DGK natuurlijk heel anders, om nog maar te zwijgen van CBML.
zou huub nog steeds gestuurd worden van uit het hokje
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  woensdag 19 augustus 2009 @ 14:30:46 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_72010150
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Vertelde Bart niet dat hun hokje/FEBO "de bok" genoemd werd?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 19 augustus 2009 @ 15:52:25 #248
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_72012324
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:32 schreef Lavenderr het volgende:

Zou leuk zijn als daar nog een filmpje van was. Tuinfluiter heeft het misschien wel in zijn archief
Peeet1, Mazaru en Fann zijn van de filmpjes en opzoeken.

Zelf kan ik weinig tot niets vinden van BB2 uit het jaar 2000, vele youtubes zijn verwijderd
of zijn er nooit geweest.

Keek zelf alle 6 BB's op de tv.

Sommige BB-bewoners herinner ik me zelfs niet meer van televisiebeelden.

Ed Nypels.

Kim

Beau en Esther.

Esher Duller.

Ferdi

Hieke en Kim.

Big Brother biedt degene die vrijwillig het huis verlaat 50.000 gulden aan. Koos pakt dit geld met beide handen aan omdat hij denkt dat hij toch niet kan winnen. Jammer Koos want hij staat de hele avond al voor in de polls. Maar goed, dat kan hij ook niet weten natuurlijk.

Annet, Miranda, Desiree, Hieke, Kim en Ferdi wachten op de exit van Koos.

Koos

Bianca

[ Bericht 2% gewijzigd door tuinfluiter op 19-08-2009 17:28:03 (Lavenderr sorry er was 1 Ed, die andere is Koos.) ]
pi_72012615
Bedankt voor het zoeken Tuinfluiter. Leuke foto's!
Ik weet niet of er twee Ed's in zaten. Kan me alleen de 'ik ga niet Beau Ed' herinneren.

Trouwens die Hieke, dat vond k zo'n mooie vrouw. Die ging daar toch met die jonge gozer? Weet niet of dat nog wat geworden is na BB.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 16:29:35 #250
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_72013383
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:21 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

pfff dat is echt lang geleden,

die dronken quote ook van mij

ik was het beste wat de gouden kooi kon overkomen, en de gouden kooi was het beste wat mij overkomen.

Ik meende dat ook echt toen ik het zei
Ook van een ander gejat.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')