Haha, wel een tikkie genant ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
jammer dat ik op mijn werk zit en die filmpjes niet kan terugkijken,
heb dat 1 keer gedaan, kwam er een collega aan en dat was toen toch wel een beetje treurig: "ben je jezelf aan het bekijken huub?"
Mij ook niet, maar Gert-Jan wélquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef Copycat het volgende:
Zoveel mensen die mij echt helemaal niks meer zeggen.
Richard![]()
Tania![]()
Nancy
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Dementor het volgende:
Aldrico is toch die gast die helemaal gek werd na 911?
quote:
En dan was er ook nog één die er uit gestemd werd en die ging nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.
[..]
![]()
Dat vond ik zo'n sufkut.
Op een gegeven moment begon hij een vuilnisemmer rond te schoppen in de tuin.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het fijne ben ik ook daarvan vergeten.
[..]
![]()
Dat vond ik zo'n sufkut.
Ed! Geweldig! Dat staat echt in mijn RLS hoogtepunten top-3, dat moment. "Ik ga niet, Beau."quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En dan was er ook nog één die er uit gestemd werd en die ging nietheette die Eddie?
Oh dat weet ik ook nog wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Ed! Geweldig! Dat staat echt in mijn hoogtepunten top 3 van RLS, dat moment. "Ik ga niet, Beau."
Maar Patty deed het geweldig.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef Copycat het volgende:
Dat ongezouten en ongefundeerd afbranden mis ik dan weer wel.
Op coke ging ze inderdaad als een speer.quote:
Nóu!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op coke ging ze inderdaad als een speer.
Iemand moest dit een keer doen natuurlijk, en hij deed het. Vette aktie.quote:Commotie bij BB: Ed weigert het huis te verlaten
door Marcel Frost
ALMERE - Bewoner Ed heeft gisteravond geweigerd het Big Brother-huis in Almere te verlaten. Ed werd na zijn nominatie door de kijkers massaal weggestemd, maar peinsde er niet over te vertrekken.
Ed ging niet weg omdat hij het niet eens was met het nominatiesysteem, dat in zijn ogen oneerlijk is. Volgens hem krijgen nieuwe bewoners geen faire kans om te blijven.
"Ik ga morgenvroeg gewoon de kippen voeren", aldus Ed, die enkele weken geleden de plaats in heeft genomen van de vrijwillig vertrokken Leo. Ed kreeg door zijn tegendraadse houding de andere bewoners regelmatig tegen zich, die hem dan ook prompt nomineerden. Ook de kijkers pikten dit niet: ruim 66 procent eiste dat Ed vertrok.
De makers van Big Brother waren door de actie van Ed met stomheid geslagen.
Presentator Beau van Erven Dorens wist zich met de situatie geen raad en schakelde uit pure wanhoop over naar de reclame. De andere bewoners waren het niet eens met de actie van Ed, omdat hij tegen de regels van Big Brother handelde. Ook Eds vrouw slaagde er niet in haar man het huis uit te praten.
Veronica zit met de handen in het haar en hoopt vandaag een oplossing te vinden.
Maar ze ging wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op coke ging ze inderdaad als een speer.
Hoe is hij toen uiteindelijk weggegaan?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef Gert het volgende:
Telegraaf:
[..]
Iemand moest dit een keer doen natuurlijk, en hij deed het. Vette aktie.![]()
Ha en daar trapte men als kijker in.quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:17 schreef ditisHuub het volgende:
jammer dat ik op mijn werk zit en die filmpjes niet kan terugkijken,
heb dat 1 keer gedaan, kwam er een collega aan en dat was toen toch wel een beetje treurig: "ben je jezelf aan het bekijken huub?"
Ed eiste twee minuten live zendtijd, en daarna zou hij het huis verlaten.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is hij toen uiteindelijk weggegaan?
nee, BB is echt deur dicht en geen contact, ik ken behoorlijk wat ex deelnemers (meer dan een handvol) en nog meer makers....quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ha en daar trapte men als kijker in.![]()
Tegenwoordig weten we wel beter, als je niet luistert naar achter draaien ze gewoon de camera weg en nemen ze je in de houdgreep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |