abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71909809
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel stoer om te vragen
Ik zeg het haar wel als ik Mannie bij de super zie
Love music!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:25:42 #77
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_71909996
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:

Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert

Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:41:40 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71911568
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:39 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Proest!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:48:12 #79
184769 crew  Deisyy
pi_71911659
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!
Ik wist niet dat jij een fan van Amanda was

Maar ik zal het de volgende keer tegen haar zeggen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71931476
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:59 schreef peeet1 het volgende:
Amanda balk - Bye Boy

Daar is echt aan haar stem gesleuteld! Ik kan me nog goed herinneren hoe het klonk als ze meezong in de kooi
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:39:19 #81
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71938945
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_71940524
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
Hier lijkt mij een simpele verklaring achter te zitten. Als je een programma maakt, zul je er op z'n minst zelf helemaal achter moeten staan, toch? En of je dat nou ook daadwerkelijk meent, doet weinig ter zake.

Dat jij of ik er wellicht geen bal aan vinden, is ook niet echt interessant. Zaak is om je produkt in ieder geval zelf zoveel mogelijk te promoten. Zo werkt dat nou eenmaal. Of je nou tv-programma;s maakt of oliebollen bakt. En Huub heeft hiervoor zijn medium gevonden, dus wat let hem, zou ik zo zeggen, dusss...

En of die kijkcijfers nou wel of niet correct zijn, maakt niet veel uit. Je kent toch wel dat gezegde: "Het maakt niet uit, HOE ze over je lullen. ALS ze maar over je lullen". Dan blijf je in ieder geval in the picture.

Dit had je toch ook wel zelf kunnen bedenken, lijkt mij.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
  maandag 17 augustus 2009 @ 02:57:57 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_71940568
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:49 schreef Diamonds het volgende:

En of die kijkcijfers nou wel of niet correct zijn, maakt niet veel uit. Je kent toch wel dat gezegde: "Het maakt niet uit, HOE ze over je lullen. ALS ze maar over je lullen". Dan blijf je in ieder geval in the picture.
Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71940714
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:57 schreef APK het volgende:

[..]

Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?
Weet ik niet eens. Hou ik allemaal niet bij. Volgens Suikeroom tot vervelends toe door Huub. Dat Huub dat doet, vind ik heel normaal, zakelijk gezien. That's all.
pi_71940722
Ik weet trouwens niet wie hier meer opgefokt is. Huub omdat hij zijn programma's promoot of Suikeroom, die alles van Huub overal bijhoudt?
pi_71940889

[ Bericht 9% gewijzigd door peeet1 op 17-08-2009 06:10:53 ]
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71946252
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.

Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
pi_71946452
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.

Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
Misschien omdat bijna niemand op Elvis imitators zit te wachten en ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en K2 zoekt K3.
En je trekt volgens mij geen jong publiek met de liedjes van Elvis.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:48 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71947273
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 03:47 schreef Diamonds het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier meer opgefokt is. Huub omdat hij zijn programma's promoot of Suikeroom, die alles van Huub overal bijhoudt?
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek

lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
pi_71947786
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Gordon
als hij shownieuws presteert kijkt er ook geen hond naar
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:17:43 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71947868
En Jamai kan niet presenteren en het is veel te rommelig. Lijkt qua slechte uitvoering wel op die remake van Top of Flop. Ook al zo bar ende boos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71948014
Zag ik nou net een foto van Lieke in een bloemetjes jurk???

Single van Amanda vind ik niet om aan te horen, maar leuk voor haar dat ze het voor elkaar heeft gekregen!
pi_71948114
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Gordon
als hij shownieuws presteert kijkt er ook geen hond naar
Maar Singing Bee scoorde zaterdag j.l 468.000 kijkcijfers,maar daar hoor je dan weer niemand over
OT Leuke foto's van Amanda Peeet
Love music!
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:25:42 #94
162917 tuinfluiter
pi_71949925
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:

ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en [b]K2 zoekt K3.
En je trekt volgens mij geen jong publiek met de liedjes van Elvis.
Waar is Elvis heeft de finale volgende week vrijdag.

De winnaars van de afleveringen strijden 28 augustus in de finale tegen elkaar.

Gisteren werd bekend dat RTL het programma Waar is Elvis?! verplaatst naar de late vrijdagavond,
vanwege hele slechte kijkcijfers. RTL4 zendt nu op vrijdagavond prime-time een film uit.
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst
wat niet door Talpa wordt gemaakt
Kijkcijfers Waar is Elvis vrijdag 14 augustus 180.000 kijkers -marktaandeel 4.5.

K2 zoekt K3
Zondag 23 augustus om 20 uur start op VTM de zoektocht naar de opvolgster van Kathleen Aerts
voor het trio K3 (Eurosong 99). Na de eerste auditieronden zullen op 6 september acht finalistes
overblijven. Finale op zaterdag 3 oktober.

Popstars
Het tweede seizoen van de succesvolle Popstars is gisteren van start gegaan. Gemiddeld 1,5 miljoen mensen stemden af , wat goed was voor een marktaandeel van 37,4 %
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
En Jamai kan niet presenteren en het is veel te rommelig. Lijkt qua slechte uitvoering wel op
die remake van Top of Flop. Ook al zo bar ende boos.

Volgende week vrijdag dus alweer de finale van Waar is Elvis ?!
pi_71951051
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek

lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
tuurlijk kijk ik nu beroepsmatig televisie, wij maken zelf veel entertainment programma's dus tuurlijk kijk je. En het enige wat ik bedoelde en daar blijf ik nog steeds bij. Dat het op zich niet zo slechts programma en daarom niet helemaal begrijp dat het totaal flopt.

Ik prijs niets aan, ik zei: best een ok show toch? Dat is wat anders. En Gordon doet het gewoon best goed, terwijl ik hem persoonlijk niet een van de meest symphatieke mensen vind, maar hij is wel een duizendpoot,

en ik neem mijn werk gewoon serieus en niet zomaar als een "baantje"
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:51:14 #96
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71952262
logisch, je hebt een gezin

nog nieuwe programma's op de plank of nieuwe seizoenen?
pi_71952972
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
logisch, je hebt een gezin

nog nieuwe programma's op de plank of nieuwe seizoenen?
het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftiteling
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:32:24 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71953286
Misschien is een luchtige talkshow een goed idee.. en dan geen journalisten als presentatoren maar bijvoorbeeld Cees Geel en Bridget Maasland.. stel het is voor aan Deborah Flens kijken wat zij ervan vindt
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:35:57 #99
162917 tuinfluiter
pi_71953370
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef ditisHuub het volgende:

het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftiteling

Sinds ik deze youtube met Johan zag , kijk ik nu ook , ga binnenkort alle uitzendingen bekijken,
had het nog niet eerder gezien, leuk programma.

pi_71953401
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik prijs niets aan, ik zei: best een ok show toch? Dat is wat anders. En Gordon doet het gewoon best goed, terwijl ik hem persoonlijk niet een van de meest symphatieke mensen vind, maar hij is wel een duizendpoot,

dat is het juist.. Gordon verknalt het, DIE moet achter de schermen !!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')