abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:02:31 #51
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71881618
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:43 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ships en hij had nog gelijk ook
In zijn wereld wel. Dat is precies de reden waarom hij het terug krijgt.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:03:38 #52
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71881638
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Beiden opportunisten, en ze wisten het van elkaar. Niks mis mee, zo speel je het spel.
En gelukkig was er een die uiteindelijk toch de eer aan zichzelf hield. Go Lieke.
pi_71881775
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:01 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.

Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie.Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
Nou dat viel reuze ( ) mee anders, hebben we kunnen zien op foto's
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:27:29 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71882038
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou dat viel reuze ( ) mee anders, hebben we kunnen zien op foto's
Ik heb echt niets bijzonders gezien hoor. Om uitgewoond te worden moet je toch wel meer in huis hebben.
Hij is dun en zeker niet lang. Het is geen maatje Jaap, maar daar is dan alles mee gezegd.
En kei en keihard lijkt hij me ook niet. (dat zou nog een hoop kunnen goedmaken).

[ Bericht 7% gewijzigd door ThunderBitch op 14-08-2009 18:34:45 ]
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:31:31 #55
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71882115
quote:

[..]

Ik denk dat Lieke enig moment ook gevoelens had voor Huub, maar die heeft hij verspeeld. Ik kan er ook niets aan doen dat niets (zelfs niet een hoer neuken en aan tepels zuigen van groupies e.d., de avond voor je huwelijk) reden is geweest voor Claire om Huub een paar flinke trappen tegen zijn ballen te geven zodat hij meteen wist hoe hij met vrouwen hoort om te gaan. But hey, je hebt vrouwen en vrouwen.

Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie.
Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
ik bedoel sexchoreografie al moet ik zeggen dat sexgeografie ook grappig klinkt.
pi_71883218
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:09 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan geldt hetzelfde voor Claire, die heeft zich niet alleen laten neuken, maar ze heeft er een flinke prijs voor moeten betalen.
Op mijn tv ging ze toch echt met een koffertje vol geld het huis uit. Bij jou niet?
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb echt niets bijzonders gezien hoor. Om uitgewoond te worden moet je toch wel meer in huis hebben.
Hij is dun en zeker niet lang. Het is geen maatje Jaap, maar daar is dan alles mee gezegd.
En kei en keihard lijkt hij me ook niet. (dat zou nog een hoop kunnen goedmaken).
Volgens mij ben jij van geen enkele lul onder de indruk, is het wel? Types als Lieke hebben toch meer jouw voorkeur? Dan is geen enkele lul goed genoeg, toch?

Als je het überhaupt al zo plastisch wilt bekijken tenminste.
Diamonds are a girls best friend, but love and respect are my priorities!
pi_71883571
Jullie weten tog dat die lieko de sl...ehm.. nix meer temaken wil hebben van de dgk dus please geen fotos meer van haar plaatsen met die gemaakte lachjes van haar....brrrrr.
pi_71883578
quote:

[..]
[b]Als ik Lieke zo zie, denk ik niet dat ze uitgewoond is, vooral niet als ik rekening hou met dat kleine pikkie van Huub en zijn saaie sexgeografie
Mannen, of mensen in het algemeen die ondanks Huub's vrouwonvriendelijk gedrag (buiten alle proporties om) vinden het waarschijnlijk okay. I simply raise my eyebrow and sigh, thinking " this world has gone to the dogs".
Goh ben je ook wel eens met huub naar bed geweest dat je zo goed weet hoe of wat hij presteerd in bed.
wat geinig
pi_71883691
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 18:27 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Nou, zag er anders prima uit hoor, ready, willing and able zal ik maar zeggen
pi_71883711
Negeren gaat me steeds beter af
Love music!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:03:23 #61
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71884055
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou, zag er anders prima uit hoor, ready, willing and able zal ik maar zeggen

Willing and able dat snap ik wel, en ready ook, maar dat zijn in principe alle mannen.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:05:06 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71884111
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:44 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Goh ben je ook wel eens met huub naar bed geweest dat je zo goed weet hoe of wat hij presteerd in bed.
wat geinig
Och, ik heb de stud kunnen observeren, zoals zovelen met mij. Ik was niet onder de indruk, mag dat?
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:18:06 #63
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71884424
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 19:29 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Op mijn tv ging ze toch echt met een koffertje vol geld het huis uit. Bij jou niet?
Ja, inderdaad, ze pakte het geld, en dat was wel weer slim, ze liet zich er wel voor betalen.
[..]
quote:
Volgens miij ben jij van geen enkele lul onder de indruk, is het wel? Types als Lieke hebben toch meer jouw voorkeur? Dan is geen enkele lul goed genoeg, toch?
Nou, daar zit je dan helemaal mis. Ik ben niet van de vrouwtjes, een beetje lul is niets mis mee, ik ben zo hetero als een homofoob (maar dan wat mannen betreft eigenlijk) en als ik iets met potten te maken heb, dan zit er in ieder geval een steel aan (steelpan).
En toch vind ik Lieke een toppertje.
quote:
Als je het überhaupt al zo plastisch wilt bekijken tenminste
.
Plastisch is goed, plastisch is okay, tell it like it is.

[ Bericht 2% gewijzigd door ThunderBitch op 14-08-2009 20:24:22 ]
pi_71885567
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:

Nou, daar zit je dan helemaal mis. Ik ben niet van de vrouwtjes, een beetje lul is niets mis mee, ik ben zo hetero als een homofoob (maar dan wat mannen betreft eigenlijk) en als ik iets met potten te maken heb, dan zit er in ieder geval een steel aan (steelpan).
En toch vind ik Lieke een toppertje.
[..]

Niet iedereen kan een lid hebben qua formaat als die van Afrikaanse mannen. Jammer, maar het is niet anders.

Moet er trouwens niet aan denken, zo'n formaat. Alles wat er niet in kan, is toch overbodig toch? Ohhh... beetje erg, maar goed. Af en toe moet dat kunnen.

En wat Huub betreft: ik vond het wel mee vallen hoor. Menig man (en vrouw) zou er jaloers op zijn.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:12:46 #65
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71885848
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 21:00 schreef Diamonds het volgende:

[..]

Niet iedereen kan een lid hebben qua formaat als die van Afrikaanse mannen. Jammer, maar het is niet anders.

Moet er trouwens niet aan denken, zo'n formaat. Alles wat er niet in kan, is toch overbodig toch? Ohhh... beetje erg, maar goed. Af en toe moet dat kunnen.

En wat Huub betreft: ik vond het wel mee vallen hoor. Menig man (en vrouw) zou er jaloers op zijn.
Ach, het hoeft ook geen honkbalknuppel te zijn, het moet wel zoiets hebben van, hier bij ik, en ik vind je leuk, wat vind je van mij.....

Ach, ik vind die van Huub wel meevallen als je rekening houdt met het feit dat zo'n kleuterlichaampje snel een grotere toont.
En ja er zullen mensen zijn die er jaloers op zijn. Echt hoor, er zijn er ook die het met 4 cm moeten doen.
pi_71892460
Dat sommige mensen Lieke een toppertje vonden is niks mis mee!!!.Maar dat door de strot krijgen wordt ik kots misselijk van.Lieke kan niks fout doen.pffff Bakkie erbij...Huub heeft veel meer kanten laten zien ,goede en slechte en die slechte/vervelende kanten is al zoveel over aangehaald.Maar over Lieke gaat het alleen maar dat het een topper een lekker wijf is en dan noemt iemand anders Huubs:aanhangers" soppers.Jeetje..Ik zie over die Lieke Dido ,Eline/Amber alleen maar berichten"tussen de regels doorlezen dat iemand haar het liefst wil neuken hoe dan,maar gaat haar niet lukken.. Maar fantaseren mag Maar 1 raad love the one you're with
Love music!
pi_71898232
Ach, zoals ik al zo vaak heb geroepen: de een houdt nu eenmaal van wit brood en de ander van bruin brood. Maar schijnbaar kan de ene het niet hebben, dat de ander van een ander soort brood houdt. Nergens voor nodig, want het spelletje is ALLANG voorbij.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:58:30 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71902674
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 12:29 schreef Diamonds het volgende:
Ach, zoals ik al zo vaak heb geroepen: de een houdt nu eenmaal van wit brood en de ander van bruin brood. Maar schijnbaar kan de ene het niet hebben, dat de ander van een ander soort brood houdt. Nergens voor nodig, want het spelletje is ALLANG voorbij.
Ik hou van bruin en van wit.
pi_71903425
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 00:30 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Dat sommige mensen huub een toppertje vonden is niks mis mee!!!.Maar dat door de strot krijgen wordt ik kots misselijk van.huub kan niks fout doen.pffff Bakkie erbij...lieke heeft veel meer kanten laten zien ,goede en slechte en die slechte/vervelende kanten is al zoveel over aangehaald.Maar over huub gaat het alleen maar dat het een topper een lekker boy is en dan noemt iemand anders liekes:aanhangers" soppers.Jeetje..Ik zie over die huub Dido ,Eline/Amber alleen maar berichten"tussen de regels doorlezen dat iemand hem het liefst wil neuken hoe dan,maar gaat haar niet lukken.. Maar fantaseren mag Maar 1 raad love the one you're with
[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/10/15/1255630722-40.gif[/img]
pi_71904731
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:39 schreef peeet1 het volgende:

[..]

bZou je svp mijn post niet willen veranderen Je lijkt Lieke wel,ook alles verdraaien
Love music!
pi_71904814
Huubs "aanhangers noemen Lieke "aanhangers trouwens geen "soppers" Het idee alleen al zum kotsen
Love music!
  † In Memoriam † zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:08:12 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_71906008
quote:
vriendjes en vriendinnetjes.

Ik heb de laatste tijd weer niet stil gezeten, mijn single is uit en is helemaal top geworden.
Ik ben er reuze trots op, allemaal een stuk later als ik gedacht had, maar het was het wachten waard volgens mij.
Het is een heerlijk nummer geworden, en ik hoop dat jullie het nummer allemaal ook zo leuk vinden.
Je kan hem o.a. bij Radio 538 downloaden via deze link is dat mogelijk:

http://www.radio538.nl/web/show/id=876139/bundleid=339219

De single is voor ¤ 1.09 te downloaden, ik zou het heel leuk vinden als jullie mij onder deze blog laten weten hoe jullie mijn single vinden.

Dikke kus, Amanda

Ik heb er geen ¤ 1,09 voor over om dat nummer te downloaden. Vrijwilligers?

[ Bericht 3% gewijzigd door beequeen op 15-08-2009 19:26:06 ]
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_71908190
Amanda balk - Bye Boy

pi_71909674
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:59 schreef peeet1 het volgende:
Amanda balk - Bye Boy

Best leuk,live zingen zal lastiger zijn en ben toch wel benieuwd naar het nummer.Downloden doe ik niet.Binnenkort vast wel helemaal te horen.Hoop stiekem toch dat er een sneer naar Brian toe inzit.Kan het niet helpen.Vind die gast nog enger dan Lieke .kun je nagaan
Alles beter dan dat Mannie weer in de paal gaat hangen ,dus go girl En niet van die enge seksie blikken opzetten,staat je niet
Love music!
pi_71909759
quote:
ik zou het heel leuk vinden als jullie mij onder deze blog laten weten hoe jullie mijn single vinden.
Dat vind ik dan wel stoer om te vragen
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_71909809
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:13 schreef Charmian het volgende:

[..]

Dat vind ik dan wel stoer om te vragen
Ik zeg het haar wel als ik Mannie bij de super zie
Love music!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:25:42 #77
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_71909996
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:24 schreef Deisyy het volgende:

Mijn dochter heeft haar vandaag gespot bij de Super, alwaar ze een kleine discussie had met Afrojack over het desert

Ben jij haar nog niet tegengekomen, Mooiiiiii?
Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:41:40 #78
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_71911568
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 16:39 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Proest!
  Moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:48:12 #79
184769 crew  Deisyy
pi_71911659
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wil je wanneer je Amanda ziet de groetjes doen? tuinfluiter van Fok!
Ik wist niet dat jij een fan van Amanda was

Maar ik zal het de volgende keer tegen haar zeggen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_71931476
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 20:59 schreef peeet1 het volgende:
Amanda balk - Bye Boy

Daar is echt aan haar stem gesleuteld! Ik kan me nog goed herinneren hoe het klonk als ze meezong in de kooi
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:39:19 #81
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71938945
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_71940524
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
ik zie Huub kutprogramma's aanprijzen op twitter en trots zijn op kijcijferkanonnen waar ik echt nog nooit van heb gehoord.. is ie zo opgeslokt in dat tv wereldje of zou ie het echt goede programma's vinden?
Hier lijkt mij een simpele verklaring achter te zitten. Als je een programma maakt, zul je er op z'n minst zelf helemaal achter moeten staan, toch? En of je dat nou ook daadwerkelijk meent, doet weinig ter zake.

Dat jij of ik er wellicht geen bal aan vinden, is ook niet echt interessant. Zaak is om je produkt in ieder geval zelf zoveel mogelijk te promoten. Zo werkt dat nou eenmaal. Of je nou tv-programma;s maakt of oliebollen bakt. En Huub heeft hiervoor zijn medium gevonden, dus wat let hem, zou ik zo zeggen, dusss...

En of die kijkcijfers nou wel of niet correct zijn, maakt niet veel uit. Je kent toch wel dat gezegde: "Het maakt niet uit, HOE ze over je lullen. ALS ze maar over je lullen". Dan blijf je in ieder geval in the picture.

Dit had je toch ook wel zelf kunnen bedenken, lijkt mij.
  maandag 17 augustus 2009 @ 02:57:57 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_71940568
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:49 schreef Diamonds het volgende:

En of die kijkcijfers nou wel of niet correct zijn, maakt niet veel uit. Je kent toch wel dat gezegde: "Het maakt niet uit, HOE ze over je lullen. ALS ze maar over je lullen". Dan blijf je in ieder geval in the picture.
Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71940714
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 02:57 schreef APK het volgende:

[..]

Probleempje is volgens mij dat er nauwelijks over die programma's geluld wordt, of ben ik nou net zo wereldvreemd als Suikeroom?
Weet ik niet eens. Hou ik allemaal niet bij. Volgens Suikeroom tot vervelends toe door Huub. Dat Huub dat doet, vind ik heel normaal, zakelijk gezien. That's all.
pi_71940722
Ik weet trouwens niet wie hier meer opgefokt is. Huub omdat hij zijn programma's promoot of Suikeroom, die alles van Huub overal bijhoudt?
pi_71940889

[ Bericht 9% gewijzigd door peeet1 op 17-08-2009 06:10:53 ]
pi_71946252
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:39 schreef Suikeroom het volgende:
? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.

Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
pi_71946452
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

? Ik Kom Bij Je Eten scoort gewoon goed, punt. www.kijkonderzoek.nl voor de cijfers.

Twitterde gisteravond dat Wie is Elvis best een ok programma is, m.a.w. dat ik niet snap waarom het zo een flop geworden is, thats all
Misschien omdat bijna niemand op Elvis imitators zit te wachten en ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en K2 zoekt K3.
En je trekt volgens mij geen jong publiek met de liedjes van Elvis.
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:57:48 #89
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71947273
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 03:47 schreef Diamonds het volgende:
Ik weet trouwens niet wie hier meer opgefokt is. Huub omdat hij zijn programma's promoot of Suikeroom, die alles van Huub overal bijhoudt?
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek

lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
pi_71947786
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Gordon
als hij shownieuws presteert kijkt er ook geen hond naar
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:17:43 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_71947868
En Jamai kan niet presenteren en het is veel te rommelig. Lijkt qua slechte uitvoering wel op die remake van Top of Flop. Ook al zo bar ende boos.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_71948014
Zag ik nou net een foto van Lieke in een bloemetjes jurk???

Single van Amanda vind ik niet om aan te horen, maar leuk voor haar dat ze het voor elkaar heeft gekregen!
pi_71948114
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:14 schreef peeet1 het volgende:

[..]

Gordon
als hij shownieuws presteert kijkt er ook geen hond naar
Maar Singing Bee scoorde zaterdag j.l 468.000 kijkcijfers,maar daar hoor je dan weer niemand over
OT Leuke foto's van Amanda Peeet
Love music!
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:25:42 #94
162917 tuinfluiter
pi_71949925
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:30 schreef Dementor het volgende:

ze gaan het nog zwaarder krijgen i.v.m. Popstars en [b]K2 zoekt K3.
En je trekt volgens mij geen jong publiek met de liedjes van Elvis.
Waar is Elvis heeft de finale volgende week vrijdag.

De winnaars van de afleveringen strijden 28 augustus in de finale tegen elkaar.

Gisteren werd bekend dat RTL het programma Waar is Elvis?! verplaatst naar de late vrijdagavond,
vanwege hele slechte kijkcijfers. RTL4 zendt nu op vrijdagavond prime-time een film uit.
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst
wat niet door Talpa wordt gemaakt
Kijkcijfers Waar is Elvis vrijdag 14 augustus 180.000 kijkers -marktaandeel 4.5.

K2 zoekt K3
Zondag 23 augustus om 20 uur start op VTM de zoektocht naar de opvolgster van Kathleen Aerts
voor het trio K3 (Eurosong 99). Na de eerste auditieronden zullen op 6 september acht finalistes
overblijven. Finale op zaterdag 3 oktober.

Popstars
Het tweede seizoen van de succesvolle Popstars is gisteren van start gegaan. Gemiddeld 1,5 miljoen mensen stemden af , wat goed was voor een marktaandeel van 37,4 %
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:17 schreef Copycat het volgende:
En Jamai kan niet presenteren en het is veel te rommelig. Lijkt qua slechte uitvoering wel op
die remake van Top of Flop. Ook al zo bar ende boos.

Volgende week vrijdag dus alweer de finale van Waar is Elvis ?!
pi_71951051
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing

en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek

lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
tuurlijk kijk ik nu beroepsmatig televisie, wij maken zelf veel entertainment programma's dus tuurlijk kijk je. En het enige wat ik bedoelde en daar blijf ik nog steeds bij. Dat het op zich niet zo slechts programma en daarom niet helemaal begrijp dat het totaal flopt.

Ik prijs niets aan, ik zei: best een ok show toch? Dat is wat anders. En Gordon doet het gewoon best goed, terwijl ik hem persoonlijk niet een van de meest symphatieke mensen vind, maar hij is wel een duizendpoot,

en ik neem mijn werk gewoon serieus en niet zomaar als een "baantje"
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:51:14 #96
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71952262
logisch, je hebt een gezin

nog nieuwe programma's op de plank of nieuwe seizoenen?
pi_71952972
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:51 schreef Suikeroom het volgende:
logisch, je hebt een gezin

nog nieuwe programma's op de plank of nieuwe seizoenen?
het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftiteling
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:32:24 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_71953286
Misschien is een luchtige talkshow een goed idee.. en dan geen journalisten als presentatoren maar bijvoorbeeld Cees Geel en Bridget Maasland.. stel het is voor aan Deborah Flens kijken wat zij ervan vindt
  maandag 17 augustus 2009 @ 16:35:57 #99
162917 tuinfluiter
pi_71953370
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:20 schreef ditisHuub het volgende:

het is allemaal bezig, maar doe daar op voorhand nooit geen uitspraken over. Jullie komen er toch altijd wel achter via de aftiteling

Sinds ik deze youtube met Johan zag , kijk ik nu ook , ga binnenkort alle uitzendingen bekijken,
had het nog niet eerder gezien, leuk programma.

pi_71953401
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef ditisHuub het volgende:

[..]

Ik prijs niets aan, ik zei: best een ok show toch? Dat is wat anders. En Gordon doet het gewoon best goed, terwijl ik hem persoonlijk niet een van de meest symphatieke mensen vind, maar hij is wel een duizendpoot,

dat is het juist.. Gordon verknalt het, DIE moet achter de schermen !!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')