Johan Vlemmix is per definitie niet leuk vind ik danquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:35 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sinds ik deze youtube met Johan zag , kijk ik nu ook , ga binnenkort alle uitzendingen bekijken,
had het nog niet eerder gezien, leuk programma.![]()
Excuus, Suikeroom. Ik las opgefokt i.p.v. opgeslokt in jouw post. Misschien moet ik toch even bij de opticiën langs.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehm wat bedoel je met opgefokt? en twitter is geniaal omdat het zo vrijblijvend is en overzichtelijk en het heeft humor..dus alles en overal bijhouden lijkt me ook niet van toepassing
en ja het ging over dat Elvis programma.. viel me gewoon op dat Huub een programma aanprijst wat niet door Talpa wordt gemaakt en gepresenteerd wordt door Gordon als ik me niet vergis, terwijl ie volgens mij voor dit baantje zelden tv keek
lijkt me wel een hel om beroepsmatig naar Gordon te moeten kijken
Nou, dat is nou weer wel heel rigoureus. Alleen Gordon een beetje laten temmen, da's zat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef Suikeroom het volgende:
Tip voor al Qaida.. mochten jullie nog een aanslag plannen in Nederland.. kies het toppers concert in de arena.. daar helpen jullie niet alleen jezelf mee
Oh dat is maar goed ook voor ze!quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Waar is Elvis heeft de finale volgende week vrijdag.
De winnaars van de afleveringen strijden 28 augustus in de finale tegen elkaar.
Gisteren werd bekend dat RTL het programma Waar is Elvis?! verplaatst naar de late vrijdagavond,
vanwege hele slechte kijkcijfers. RTL4 zendt nu op vrijdagavond prime-time een film uit.
[..]
Kijkcijfers Waar is Elvis vrijdag 14 augustus 180.000 kijkers -marktaandeel 4.5.
K2 zoekt K3
Zondag 23 augustus om 20 uur start op VTM de zoektocht naar de opvolgster van Kathleen Aerts
voor het trio K3 (Eurosong 99). Na de eerste auditieronden zullen op 6 september acht finalistes
overblijven. Finale op zaterdag 3 oktober.
Popstars
Het tweede seizoen van de succesvolle Popstars is gisteren van start gegaan. Gemiddeld 1,5 miljoen mensen stemden af , wat goed was voor een marktaandeel van 37,4 %
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende week vrijdag dus alweer de finale van Waar is Elvis ?!
ik heb haar naam al heel lang niet meer op de aftiteling bij Talpa zien staan....quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef Suikeroom het volgende:
Misschien is een luchtige talkshow een goed idee.. en dan geen journalisten als presentatoren maar bijvoorbeeld Cees Geel en Bridget Maasland.. stel het is voor aan Deborah Flens kijken wat zij ervan vindt
Bracht zeker een smile om je mond van oor tot oor toen zij weg ging bij talpa en jij daar nog steeds elke maand je salaris van betaald krijgt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
ik heb haar naam al heel lang niet meer op de aftiteling bij Talpa zien staan....
Voor de rest oude info?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:45 schreef Dementor het volgende:
Oh dat is maar goed ook voor ze!
Voor de rest oude info.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:37 schreef Elske6 het volgende:
dat is het juist.. Gordon verknalt het, DIE moet achter de schermen !!!!!!!!!!!!!
Tuurlijk wel , ......oooh oeps , geef t niet aan een ***** fan ???? nee hoor , grapje , maar zn adressen geeft hij zelf maar . ook al begrijp ik niet ? snap je ? ....dus datquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
huub, wat is je twitter adres, of heb je het niet meer?
google twitter,dan naar die twitterpagina en probeer ... ... ...quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
Zie het als een puzzel,je komt er vast wel achterquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:35 schreef Estherdv het volgende:
Hoeveel mannen zien we op de foto:quote:
We gaan een feestje bouwen @PB ,kan mij 't schelen,ben dat gezeur zatquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
En nog een paar voor alle fans.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke alle fans? 2 a 3?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lieke ziet er hier 10x leuker uit dan wanneer ze een jurkje aan heeft... dat past gewoon niet bij haar... vind ik dan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan wordt het toch hoog tijd dat je eens met Ome John om de tafel gaat zitten en gaat brainstormen. Het realitygat moet opgevuld worden. Jij weet toch wel wat leuks te verzinnen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:43 schreef ditisHuub het volgende:
Helaas, geen reality show dit seizoen! (tenminste zover ik weet dan)
ik wou dat het zo makkelijk wasquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dan wordt het toch hoog tijd dat je eens met Ome John om de tafel gaat zitten en gaat brainstormen. Het realitygat moet opgevuld worden. Jij weet toch wel wat leuks te verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |