Heb je alles al gezien?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:27 schreef Maisnon het volgende:
Je bent echt een gastronomisch dichtster, wd. Het gaat altijd over eten en drinken
Ik wil alleen weten hoe ze eruit ziet btw.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, wd, heeft jouw zusje hyves?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Oh en ik raad de ondraaglijke lichtheid van het bestaan af.
Persoonlijk vond ik die veel te langdradig
Daar heb ik over gehoord bij Dwdd. Een schrijver had het over hem .quote:
Ze is TWAALF, for fucks sake!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten hoe ze eruit ziet btw.
Nee, Rossignolphilomele.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef Maisnon het volgende:
[..]
jep, xxlonely_moOnl1ght_rose93xx op deviantart toch?
Oui, pourqoui?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:29 schreef Fascination het volgende:
Oh trouwens, wd, heeft jouw zusje hyves?
nog kaarten uit Madrid ontvangen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef Japsnars het volgende:
Grote steden ken ik niet behalve uit de boeken behalve van TV
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik wil alleen weten hoe ze eruit ziet btw.
Nee, maar iemand die hier voor schrijft en wier mening ik vaak deel, is er hartstikke over te spreken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:30 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Het leek me juist een heel boeiend boek.
Kan je uitleggen waarom?
[..]
Daar heb ik over gehoord bij Dwdd. Een schrijver had het over hem .
Een schrijver die ik goed vind weet alleen niet meer wie. xD
Heb je wat gelezen van Haruki Murakami ?
Zo ja: hoe was het?
quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef Fascination het volgende:
Teruggespoelde dvd's
Aan elkaar gelijmde stukken plastic
Overheersende somberheid vermengt met subtiele melancholie
Alles kon zo mooi zijn als alleen de tijd zich niet zou bemoeien met de helderheid
Ik ook. Waarom wil je weten hoe iemands zwaar minderjarige zusje eruit ziet?quote:
Ik wist niet dat je een jongvolwassen vrouw bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, maar iemand die hier voor schrijft en wier mening ik vaak deel, is er hartstikke over te spreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
Nope, die is nog niet aangekomen. Misschien is hij onderschept door de ETAquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef Maisnon het volgende:
[..]
nog kaarten uit Madrid ontvangen?
Omdat wd zei dat ze zo'n manwijf is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:34 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook. Waarom wil je weten hoe iemands zwaar minderjarige zusje eruit ziet?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een jongvolwassen vrouw bent.
Het wordt gerund door een FOK!ster.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk morgen dus een teken van leven uit Londen. Je moet het die postbode ook niet zo moeilijk maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nope, die is nog niet aangekomen. Misschien is hij onderschept door de ETA![]()
Ik heb wel een kattebel en een brief uit Moskou gehad!!!
Kutkloon die geen Nederlands kan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef De.Rijmpiet het volgende:
Zeg, kinders, ik wil jullie niet ontwrichten,
Maar wanneer stoppen jullie nou eens met dichten?
Naar mijn mening wordt te weinig aangekaart:
Het is beter als je dichten voor de Sint bewaard!
De Rijmlijer
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Het wordt gerund door een FOK!ster.Wut welke FOK!sterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik ga eerst even raden![]()
Jammer dat je kloon niet gewaardeerd werdquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutkloon die geen Nederlands kan.
Barabas ownt je op alle fronten.
Met ingang van morgen wil de TNT niet meer bij mij bezorgen. Of ik moet een brievenbus aan het begin van mijn ellenlange oprit zettenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:36 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hopelijk morgen dus een teken van leven uit Londen. Je moet het die postbode ook niet zo moeilijk maken.
zarGon, waar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:39 schreef Maisnon het volgende:
Het is trouwens veel mooier met een dzarGon, zeg jij er eens wat van
Suske + Wiskequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutkloon die geen Nederlands kan.
Barabas ownt je op alle fronten.
Lijkt me, ook al zou ik het anders willen, een kutfilm.quote:
Vind ik een beetje hypocriet hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er expres niks van gezegd.Omdat jij.
Ik zie hem nog verdacht weinig online. Het klonen laat hij inmiddels ook maar voor wat het is.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gewoon dag en nacht hier keek
Oh mag je best zeggen hoor, ik wil geen d/t-fouten maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er expres niks van gezegd.Omdat jij.
Dan is ie misschien zelfs stervende!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zie hem nog verdacht weinig online. Het klonen laat hij inmiddels ook maar voor wat het is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoelt condolerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
Is BT er niet?
Ik wou haar feliciteren met haar binnenkomst in de top-500:
#500 Breathtaking 26709
Het is in ieder geval een realistische weergavequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:46 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtige weergave van de natuur. Vooral de levendige atoomcentrale
Je zal er maar met 2 accounts in staan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
Is BT er niet?
#500 Breathtaking 26709
Je weet dat je gefaald hebt in het leven, wanneer je in een beste/grootste/meeste lijst komt met tong80 boven aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
Is BT er niet?
#500 Breathtaking 26709
Die gedachte deel ik volledig met je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt me, ook al zou ik het anders willen, een kutfilm.
Je zusje kan niet scheel kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, maar nooit in m'n bezit gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Hey IQM, ken je Suske en Wiske Stripmaker?
http://suskeenwiske.ophetwww.net/computer/tijdtemmers.phpquote:
Misschien is ie nog ergens te krijgen. Was wel supervet, je kon je eigen strips ook uitprinten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar nooit in m'n bezit gehad.Had ik wel altijd gewild...
Heb al een rom zitten zoeken maar tevergeefsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://suskeenwiske.ophetwww.net/computer/tijdtemmers.php
FF de rom en een emulatortje zoeken
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zusje kan niet scheel kijken.!!
BRRRRRRRBPZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verkeerd begrepen, en ja ik weet dat het tries is.. mijn Engels was toen blijkbaar nog niet zo ver.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omdat ik twaalf was toen ik youtube aanmaakte.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
Wd, waarom heb je XD achter je YT-username staan
It's about timequote:
Jij was twaalf in 2007?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik twaalf was toen ik youtube aanmaakte.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij was twaalf in 2007?Dat klopt toch niet?
Ik was niet serieus..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Je verpest het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik vond net wel een download, maar 't was een corrupt .rar-bestand.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Misschien is ie nog ergens te krijgen. Was wel supervet, je kon je eigen strips ook uitprinten.
Alleen was het aantal plaatjes en figuurtjes en achtergronden wat je kon gebruiken niet supergroot...
Mijn condoleances.quote:
ZOU JE LACHEN, ZOU JE SCHELDENquote:
xD xD xDquote:
Care to Share?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:03 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb net dus Kuifje in Tibet voor de Super Nintendo meteen gespeeld. Tof
Ja ga dat even hier plaatsen.quote:
quote:De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht
Boven het vlakke land trilt stil de warme lucht
Hé, iemand slaat soms onverwacht maar zeker op de vlucht
Alarmfase twee is hier nauwelijks nog berucht
Nu ga je te ver, verwijder die even uit je post dankjewel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vandoooorrr (2 maanden geleden) Toon Verbergen
0
Gemarkeerd als spam
Antwoorden | Spam
Volgens mij heeft er iemand keeltyfus.
SannaaahXD (2 maanden geleden) Toon Verbergen
Gemarkeerd als spam
Antwoorden
Sterf, kutjong.
Alle 1 reacties bekijken
En vervolgens ben jij zo aardig het nog ff te quoten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ga dat even hier plaatsen.
quote:
Oh ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En vervolgens ben jij zo aardig het nog ff te quoten.
Filmpje van mij a la. Maar niet van vriendinnen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En vervolgens ben jij zo aardig het nog ff te quoten.
Slim dat quoten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja ga dat even hier plaatsen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef IQM het volgende:
[..]Die ken ik nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Moet je maar 's goed luisteren. De vaagheid van Bløf, maar toch met een tweede laag.quote:
Ik ben leuker. En ik heb je geen toestemming gegeven om het te gebruiken, leijer.quote:
Ik had je spoiler al gelezen voordat ik keek, maar ik vind het vrij matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet je maar 's goed luisteren. De vaagheid van Bløf, maar toch met een tweede laag.
"Tranen tuiten uit m'n gulp"
"Puur voor het rijm pak jij je biezen."
Het staat op youtube..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben leuker. En ik heb je geen toestemming gegeven om het te gebruiken, leijer.
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?quote:
Wil je met mij trouwen?quote:
Die heb ik ook niet nodig gelukkig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?
Heb je wel nodig. Staat in de OP, maar die heb jij waarschijnlijk niet gelezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig gelukkig..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?
Welke is goedkoper?quote:
Wel kut dat IQM te lui is geweest om de OP in dit topic te copy-pastenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel nodig. Staat in de OP, maar die heb jij waarschijnlijk niet gelezen.
quote:
Die op bestaat niet meer.. maar als jij niet tegen een geintje kan en meteen kansloos gaat doen met rechten enzo.. wil ik m best editen hoor..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel nodig. Staat in de OP, maar die heb jij waarschijnlijk niet gelezen.
Idc, het staat ook wel ergens in de algemene voorwaarden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wel kut dat IQM te lui is geweest om de OP in dit topic te copy-pasten![]()
Tell me.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt een dikke nerd youtube account. Plus een liedje van M.I.A. wat ik heb geupload en wat richting de 20.000 keer bekeken is
M.I.A.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt een dikke nerd youtube account. Plus een liedje van M.I.A. wat ik heb geupload en wat richting de 20.000 keer bekeken is
Richard Ashcroft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef Maisnon het volgende:
Die was ik al vergeten
Met Richard nogiets van the Verve. Richard nogiets
nerd als in veels te veel videos gekekenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Maisnon het volgende:
Door er zo triest over te doen vestig je alleen maar de aandacht op het vrij onschuldige plaatje..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idc, het staat ook wel ergens in de algemene voorwaarden.
Daar nog wel jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar was ie nog een schattige neger.
Ik ga niet roken, dat is pasquote:
Ik vroeg je net ook al je andere post aan te passen met dat filmpje van een vriendin. En dat grapje van je maakt me niet uit, al was het de lameste grap ooit, ik kan het van jou niet hebben dat je een foto van me plaatst; de rest daar in tegen mag het wel, lief hè?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die op bestaat niet meer.. maar als jij niet tegen een geintje kan en meteen kansloos gaat doen met rechten enzo.. wil ik m best editen hoor..
Ja ook, maar ook nerd filmpjes en favorietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nerd als in veels te veel videos gekeken
Ligt aan de afwezigheid van zee olifanten in dit topicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom heb ik elke keer als ik hier kom toch een aanvaring met wolvendagenis zei nou zo moeilijk of ben ik nou zo irritant..
bla bla.. stoere praat hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vroeg je net ook al je andere post aan te passen met dat filmpje van een vriendin. En dat grapje van je maakt me niet uit, al was het de lameste grap ooit, ik kan het van jou niet hebben dat je een foto van me plaatst; de rest daar in tegen mag het wel, lief hè?
Zei...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
Waarom heb ik elke keer als ik hier kom toch een aanvaring met wolvendagenis zei nou zo moeilijk of ben ik nou zo irritant..
dat kan wel, maar als je een linkje in je profiel had staan of foto's in je fobo e.d redeneerde de modjes toch altijd dat dat het risico was wat erbij hoorde?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Idc, het staat ook wel ergens in de algemene voorwaarden.
Ik zie niet wat er stoer aan is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:21 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
bla bla.. stoere praat hoor.
zeiquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Demon_Hunter het volgende:
Ik heb geen filmpje van mezelf gepost.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:22 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat kan wel, maar als je een linkje in je profiel had staan of foto's in je fobo e.d redeneerde de modjes toch altijd dat dat het risico was wat erbij hoorde?
aangezien jij hier zelf het filmpje hebt gedumpt, denk ik dat dit nog wel kan tegenvallen.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:21 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ligt aan de afwezigheid van zee olifanten in dit topic
maar wat valt er onder nerdfilmpjes danquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ook, maar ook nerd filmpjes en favorieten
Woah skills, mooi hoorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja
ik heb em ook ooit getekend
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja
[ afbeelding ]
Wauw, wat mooi getekend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja
[ afbeelding ]
Good enough. Daar ging ik eigenlijk ook voor.quote:
oh verdomd ik zie het ja, nou dan kan je hem gewoon billenkoek geven dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen filmpje van mezelf gepost.
Z0MG! Gonzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nu lief doen allemaal
Mooooooooooiiiiiiiii.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja
[ afbeelding ]
voor herhaling vatbaar, maar nog niet helemaal overtuigd thoughquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef Siniti het volgende:
Syb wat vond je trouwens van Thick As A Brick? Geniaal toch?
Te laat. M'n internet besloot stom te doen. En het helemaal niet te doen.quote:
Nice!!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ohja
[ afbeelding ]
Mogen we ze ook soepenquote:
Ik gloei vanbinnen. Ik kijk uit naar het diner met 'm.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Good enough. Daar ging ik eigenlijk ook voor.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:27 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
voor herhaling vatbaar, maar nog niet helemaal overtuigd though
Het is reclame. Het leukste stuk komt nogquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Te laat. M'n internet besloot stom te doen. En het helemaal niet te doen.
[..]
Nice!!!
Ik had eerst een "WTF, waar heeft zij het nou weer over?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik gloei vanbinnen. Ik kijk uit naar het diner met 'm.
goede albums hebben wat tijd nodig, dus dat komt waarschijnlijk wel goedquote:
Ik weet niet of ik haar opnieuw wil proberen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:28 schreef Maisnon het volgende:
Thanks allenmaar ik moet eens een keer wat nieuws tekenen, en die russische sprookjes zijn er ideaal voor
Ik ben benieuwd naar Scarlettwd wel posten he!
Hoookeuj.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het is reclame. Het leukste stuk komt nog.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had eerst een "WTF, waar heeft zij het nou weer over?", maar nu snap ik 'm pas.
Ik wilde je er net nog naar vragen.
Wanneer gebeurt het?
En zal je -van tevoren- nog steeds tevreden zijn als er niks gebeurt?
Oefenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
Iemand enige tips om goed te leren tekenen met Photoshop en een tablet?![]()
(Heb nu een crappy a5 ding waar ik echt helemaal niks mee kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik zag de tekening laatst nog liggen hier ergens.quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goede albums hebben wat tijd nodig, dus dat komt waarschijnlijk wel goed
Ik vond 'm echt mooi geluktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag de tekening laatst nog liggen hier ergens.
Lukt nog steeds voor geen drol, ben nu gelimiteerd tot vectoren met de pen tool in photoshop en illustrator.quote:
Ja, duh, maar ik had het meer over jouw verwachtingen, jouw mogelijke acties om die verwachtingen waar te kunnen maken en wat je ervan zou vinden als de verwachtingen niet uitkomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
I dunno yet, in ieder geval voor Lowlands. En natuurlijk gaat er iets gebeuren, hij kookt voor me en is alleen thuis.. (stewie zou zeggen: this calls for a sexy party)Ik neem aan dat hij ook wel iets in z'n hoofd heeft, ik bedoel hij nodigt me wel uit om alleen met hem iets te eten. Het vraagt gewoon om meer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En voor de vrouwen
Goh zou dat nep zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
I dunno yet, in ieder geval voor Lowlands. En natuurlijk gaat er iets gebeuren, hij kookt voor me en is alleen thuis.. (stewie zou zeggen: this calls for a sexy party)Ik neem aan dat hij ook wel iets in z'n hoofd heeft, ik bedoel hij nodigt me wel uit om alleen met hem iets te eten. Het vraagt gewoon om meer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
Wacomquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lukt nog steeds voor geen drol, ben nu gelimiteerd tot vectoren met de pen tool in photoshop en illustrator.
Misschien lukt het als ik ooit deze heb;
[ afbeelding ]
Het ging toch over bewerken enzo?quote:
Ik weet dat er iets gaat gebeuren en ik doe het. En als ze niet uitkomen, ach.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, duh, maar ik had het meer over jouw verwachtingen, jouw mogelijke acties om die verwachtingen waar te kunnen maken en wat je ervan zou vinden als de verwachtingen niet uitkomen.
Awesomequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hij wil je.
Je vakantie liefde?
Ik heb nog wel een achtergrond muziek tipje voor hem:
Wie opent een geld inzamel topic?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
wtf man, hoe krijg je dat voor elkaar, zit je al 5 jaar op youtube en heb je er 1000 films op gekeken ofzoquote:
Ik hoop niemandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wie opent een geld inzamel topic?
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets gaat gebeuren en ik doe het. En als ze niet uitkomen, ach.![]()
Hmmz ik ga de komende dage dan maar gewoon weer eens goed oefenen met tekenen en illustreren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Verkijk je niet te veel op je tools hoor Japsnars
En te veel vrijheid kan ook een dooddoener voor creativiteit zijn!
Gewoon veel rondspelen totdat je iets vind wat voor je werkt
Black people of buttplug?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
Maar Maisnon, wat ik vooral knap vind is de opbouw qua kleur, of is dat niet zo moeilijk?
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Homo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
Ik luister nu naar Ti Amo. [ afbeelding ]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Ik heb nergens gezegd dat ik seks ga hebben met hem...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.![]()
Niet eerlijk.
4EBEquote:
Hmm, snap niet helemaal wat je bedoelt, maar oké.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Als je je ook maar in deze situatie kon verplaatsen, had je gesnapt dat zo'n keuze niet 1, 2, 3 gemaakt is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.M dus.
Stiekem luister ik nu Gente di mare.quote:
Pipet, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Wie heeft gezegd dat keuzes maken makkelijk is? Ik vind alleen wel dat je er een moet maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je je ook maar in deze situatie kon verplaatsen, had je gesnapt dat zo'n keuze niet 1, 2, 3 gemaakt is.
Die wil ik pas maken na de date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat keuzes maken makkelijk is? Ik vind alleen wel dat je er een moet maken.
Licht eraan he, als je met een licht vlak begint en dan met een donkerdere kleur erover heen gaat dan wordt het steeds donkerderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pipet, bedoel je?![]()
Maar dan wordt de kleur juist steeds lichter toch?
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik pas maken na de date.
Ik zou aan al je twijfels een einde kunnen maken wanneer we pannenkoeken mozzarella en fetta zouden gaan bakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik pas maken na de date.
Ik had het ook nergens over seks, als je daarop doelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.
Nu heb ik trek in feta/kaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou aan al je twijfels een einde kunnen maken wanneer we pannenkoeken mozzarella en fetta zouden gaan bakken.
Alleen thuis...checkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik seks ga hebben met hem...
Niet enkel daarop. Gewoon. Je weet best wat ik bedoel, denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het ook nergens over seks, als je daarop doelt.
Dat heb ik ook ooit gehad, een paar jaar terug. Maar toen besloot ik dat gewoon links te laten liggen en me te richten op andere kwaliteiten die ik verder kon ontplooien. En nu heb ik andere mensen om jaloers op te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Mensen die Photoshop echt goed snappen en mee kunnen werken...![]()
Ik ben jaloers![]()
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Alleen thuis...check
hij kookt voor je...check
het is een man/jonge..check
jullie vinden elkaar leuk..check...toch?
hij wil duidelijk....![]()
je gaat (met deze kennis in je achterhoofd)..check
99% chance of fucking
Thanks for the tip man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou de bedprestaties gewoon vergelijken WD, toch hetgeen waarop een relatie gebaseerd is.
Metalnerd.quote:
Begrijpelijk? Ik snap hier allemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
De pulpfilm die alles heeft
Als je de intro credits ziet, die acteurs, geweldig
Ik dacht bij mezelf, als Samuel L Jackson ook mee doet dan is het af en ja hoor! Daar kwam ie voorbij!
Hij was alleen weldie gast speelt idd in zo ongeloofelijk veel films zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.
Yeah, I get the point, maar ik ben toch sowieso van plan geen seks te hebben. Ik ga een maand celibatair.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet enkel daarop. Gewoon. Je weet best wat ik bedoel, denk ik.
Excuses.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Begrijpelijk? Ik snap hier allemaal niets meer van
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''quote:
Gewoon beginnen met het verbeteren van foto's en dan doorgaan met het maken van composities uit meerdere foto's. Op een gegeven moment lukt het vanzelf welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Mensen die Photoshop echt goed snappen en mee kunnen werken...![]()
Ik ben jaloers![]()
http://chathierdan.pastebin.comquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Excuses.Heb ook geen zin om het allemaal via PM te doen, want dan zit m'n box weer vol.
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.
Uitnodiging van de EO gehad?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, I get the point, maar ik ben toch sowieso van plan geen seks te hebben. Ik ga een maand celibatair.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''
Het is net te lang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een maand niet.
Arie Boomsma wil met me naar bed als ik een maand vol kan houdenquote:
Jouw PM-box is een soort van Mona weet raad rubriek?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Excuses.Heb ook geen zin om het allemaal via PM te doen, want dan zit m'n box weer vol.
Dat mag Boomsa toch niet van de EO.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arie Boomsma wil met me naar bed als ik een maand vol kan houden![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''
Ja maar ik zei extra metalnerd, omdat dat zo de plank misslaat en dat doet Ritmo ook wel vaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In die tijd was er nog niet eens metal.
Nee, is hij niet, hij wil gewoon een gezellige dag hebben. Daarnaast wist ik al dat hij alleen thuis zou zijn. So.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wil alleen zeggen dat het wel zijn bedoeling is (denk ik).
Kom op hij is er op uit.
Ik eerst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben bijna jarig bedenk ik mij net.
Wel met mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mag Boomsa toch niet van de EO.
En dan ben je nog maagd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Dat raakte je wel inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik zei extra metalnerd, omdat dat zo de plank misslaat en dat doet Ritmo ook wel vaak.
Neu, ik deze maand al man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eerst.
Bijna, nog meer dan een maand man!
Oh, dat was je registratiedatum.quote:
ritmo is achterlijk, maar zijn achterlijkheid kent wel grenzenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik zei extra metalnerd, omdat dat zo de plank misslaat en dat doet Ritmo ook wel vaak.
Dat wel, maar naast al mijn andere kwaliteiten zou ik het programma graag goed onder de knie krijgen. Vind het geweldig om te zien wat je er allemaal mee kan doenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit gehad, een paar jaar terug. Maar toen besloot ik dat gewoon links te laten liggen en me te richten op andere kwaliteiten die ik verder kon ontplooien. En nu heb ik andere mensen om jaloers op te zijn.
Ik nog 24 dagenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Arie is van de mannenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arie Boomsma wil met me naar bed als ik een maand vol kan houden![]()
Ontken het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ow, dat blijft hetzelfde ondanks een verjaardag?
Die Bt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Dat jullie niet moe zijn trouwensecht doordeweeks moet ik gewoon op tijd naar bed
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oh, dat was je registratiedatum.
Nee, Arie heeft een vriendin.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik nog 24 dagen
[..]
Arie is van de mannen
[ afbeelding ]
Oke als jij het zegt ..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, is hij niet, hij wil gewoon een gezellige dag hebben. Daarnaast wist ik al dat hij alleen thuis zou zijn. So.
Genieten was dat ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ritmo is achterlijk, maar zijn achterlijkheid kent wel grenzen![]()
dat kan ik als ritmo kenner wel zeggen![]()
al was dat van die rock it open air topic wel geniaal
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jouw PM-box is een soort van Mona weet raad rubriek?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Die Bt.Wat was ze toen nog lief en schattig.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, Arie heeft een vriendin.
Whehe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Die Bt.Wat was ze toen nog lief en schattig.
Dat hebben meerdere homo's.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan kijk ik eerst zo:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Oke als jij het zegt ..
Maar als hij Marvin Gaye aan zet moet je niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Je saisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wie, ik?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef IQM het volgende:
[..]Was jij het niet die vorige week nog dacht dat 'ie homo was?
quote:
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
Is dit trouwens een leuke SC of is het net zo puberaal als die van PUB?
quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:49 schreef IQM het volgende:
Hoi, trouwens. Ik ben IQM. Jullie niet.
Nee, gek. Was op zoek naar een gedichtje van me (wat later mijn eerste post in deze SC bleek te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Zit je haar posthistory door te nemen?
Ja jij, schavuit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |