Excuses.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Begrijpelijk? Ik snap hier allemaal niets meer van
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''quote:
Gewoon beginnen met het verbeteren van foto's en dan doorgaan met het maken van composities uit meerdere foto's. Op een gegeven moment lukt het vanzelf welquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Mensen die Photoshop echt goed snappen en mee kunnen werken...![]()
Ik ben jaloers![]()
http://chathierdan.pastebin.comquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Excuses.Heb ook geen zin om het allemaal via PM te doen, want dan zit m'n box weer vol.
quote:
Sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.
Uitnodiging van de EO gehad?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Yeah, I get the point, maar ik ben toch sowieso van plan geen seks te hebben. Ik ga een maand celibatair.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''
Het is net te lang.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo moeilijk is een maand niet.
Arie Boomsma wil met me naar bed als ik een maand vol kan houdenquote:
Jouw PM-box is een soort van Mona weet raad rubriek?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Excuses.Heb ook geen zin om het allemaal via PM te doen, want dan zit m'n box weer vol.
Dat mag Boomsa toch niet van de EO.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Arie Boomsma wil met me naar bed als ik een maand vol kan houden![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee eerder ''40 jarige hippie , daar zit fok vol mee lijkt het''
Ja maar ik zei extra metalnerd, omdat dat zo de plank misslaat en dat doet Ritmo ook wel vaak.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In die tijd was er nog niet eens metal.
Nee, is hij niet, hij wil gewoon een gezellige dag hebben. Daarnaast wist ik al dat hij alleen thuis zou zijn. So.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:58 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik wil alleen zeggen dat het wel zijn bedoeling is (denk ik).
Kom op hij is er op uit.
Ik eerst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ben bijna jarig bedenk ik mij net.
Wel met mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat mag Boomsa toch niet van de EO.
En dan ben je nog maagd!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Wanneer ben je jarig dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
Dat raakte je wel inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Ja maar ik zei extra metalnerd, omdat dat zo de plank misslaat en dat doet Ritmo ook wel vaak.
Neu, ik deze maand al man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik eerst.
Bijna, nog meer dan een maand man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |