Ik hoop niemandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wie opent een geld inzamel topic?
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets gaat gebeuren en ik doe het. En als ze niet uitkomen, ach.![]()
Hmmz ik ga de komende dage dan maar gewoon weer eens goed oefenen met tekenen en illustreren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Verkijk je niet te veel op je tools hoor Japsnars
En te veel vrijheid kan ook een dooddoener voor creativiteit zijn!
Gewoon veel rondspelen totdat je iets vind wat voor je werkt
Black people of buttplug?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
Maar Maisnon, wat ik vooral knap vind is de opbouw qua kleur, of is dat niet zo moeilijk?
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Homo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
Ik luister nu naar Ti Amo. [ afbeelding ]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Ik heb nergens gezegd dat ik seks ga hebben met hem...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.![]()
Niet eerlijk.
4EBEquote:
Hmm, snap niet helemaal wat je bedoelt, maar oké.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Als je je ook maar in deze situatie kon verplaatsen, had je gesnapt dat zo'n keuze niet 1, 2, 3 gemaakt is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.M dus.
Stiekem luister ik nu Gente di mare.quote:
Pipet, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Wie heeft gezegd dat keuzes maken makkelijk is? Ik vind alleen wel dat je er een moet maken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je je ook maar in deze situatie kon verplaatsen, had je gesnapt dat zo'n keuze niet 1, 2, 3 gemaakt is.
Die wil ik pas maken na de date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Wie heeft gezegd dat keuzes maken makkelijk is? Ik vind alleen wel dat je er een moet maken.
Licht eraan he, als je met een licht vlak begint en dan met een donkerdere kleur erover heen gaat dan wordt het steeds donkerderquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Pipet, bedoel je?![]()
Maar dan wordt de kleur juist steeds lichter toch?
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik pas maken na de date.
Ik zou aan al je twijfels een einde kunnen maken wanneer we pannenkoeken mozzarella en fetta zouden gaan bakken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die wil ik pas maken na de date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had het ook nergens over seks, als je daarop doelt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.
Nu heb ik trek in feta/kaas.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou aan al je twijfels een einde kunnen maken wanneer we pannenkoeken mozzarella en fetta zouden gaan bakken.
Alleen thuis...checkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik seks ga hebben met hem...
Niet enkel daarop. Gewoon. Je weet best wat ik bedoel, denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had het ook nergens over seks, als je daarop doelt.
Dat heb ik ook ooit gehad, een paar jaar terug. Maar toen besloot ik dat gewoon links te laten liggen en me te richten op andere kwaliteiten die ik verder kon ontplooien. En nu heb ik andere mensen om jaloers op te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef Adolecens het volgende:
Mensen die Photoshop echt goed snappen en mee kunnen werken...![]()
Ik ben jaloers![]()
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Alleen thuis...check
hij kookt voor je...check
het is een man/jonge..check
jullie vinden elkaar leuk..check...toch?
hij wil duidelijk....![]()
je gaat (met deze kennis in je achterhoofd)..check
99% chance of fucking
Thanks for the tip man!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zou de bedprestaties gewoon vergelijken WD, toch hetgeen waarop een relatie gebaseerd is.
Metalnerd.quote:
Begrijpelijk? Ik snap hier allemaal niets meer vanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar dan zou ik wel enigszins terughoudend zijn met... daden tijdens de date.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:52 schreef Maisnon het volgende:
De pulpfilm die alles heeft
Als je de intro credits ziet, die acteurs, geweldig
Ik dacht bij mezelf, als Samuel L Jackson ook mee doet dan is het af en ja hoor! Daar kwam ie voorbij!
Hij was alleen weldie gast speelt idd in zo ongeloofelijk veel films zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dankjewel voor het zo inschatten van mij.
Yeah, I get the point, maar ik ben toch sowieso van plan geen seks te hebben. Ik ga een maand celibatair.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet enkel daarop. Gewoon. Je weet best wat ik bedoel, denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |