Ik hoop niemandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Wie opent een geld inzamel topic?
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet dat er iets gaat gebeuren en ik doe het. En als ze niet uitkomen, ach.![]()
Hmmz ik ga de komende dage dan maar gewoon weer eens goed oefenen met tekenen en illustreren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:39 schreef Maisnon het volgende:
Verkijk je niet te veel op je tools hoor Japsnars
En te veel vrijheid kan ook een dooddoener voor creativiteit zijn!
Gewoon veel rondspelen totdat je iets vind wat voor je werkt
Black people of buttplug?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:40 schreef Fascination het volgende:
Maar Maisnon, wat ik vooral knap vind is de opbouw qua kleur, of is dat niet zo moeilijk?
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:41 schreef IQM het volgende:
[..]
Duuuuuuuuuuuuuuuuuude! Don't forget bp.Nu vind ik je wel een fucktard.
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Homo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef IQM het volgende:
Ik luister nu naar Ti Amo. [ afbeelding ]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe ik niet. Maar het vraagt er toch gewoon om?
Ik heb nergens gezegd dat ik seks ga hebben met hem...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Die gozer is dus wel verzekerd van sex.![]()
Niet eerlijk.
4EBEquote:
Hmm, snap niet helemaal wat je bedoelt, maar oké.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Als je je ook maar in deze situatie kon verplaatsen, had je gesnapt dat zo'n keuze niet 1, 2, 3 gemaakt is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee. Het vraagt om een keuze. En blijkbaar heb je die bij dezen gemaakt.M dus.
Stiekem luister ik nu Gente di mare.quote:
Pipet, bedoel je?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:45 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ehm, nou dat viel best mee eigenlijk
Wat ik vaak doe is een brush nemen die ik best doorzichtig zet, de opacity gewoon op 30% ofzo.
En dan als ik over een vlak heen ben gegaan, wat daarna verkleurd is, die verkleurde kleur met dat kleurzuigding (alt toets in photoshop) opzuigen zodat dat mijn nieuwe standaardkleur wordt.
En maar herhalenZo kan je mooie overgangen etc maken.
Beetje vaag, maar I can't help it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |