quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik had eerst een "WTF, waar heeft zij het nou weer over?", maar nu snap ik 'm pas.
Ik wilde je er net nog naar vragen.
Wanneer gebeurt het?
En zal je -van tevoren- nog steeds tevreden zijn als er niks gebeurt?
Oefenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Japsnars het volgende:
Iemand enige tips om goed te leren tekenen met Photoshop en een tablet?![]()
(Heb nu een crappy a5 ding waar ik echt helemaal niks mee kan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
Ik zag de tekening laatst nog liggen hier ergens.quote:
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
goede albums hebben wat tijd nodig, dus dat komt waarschijnlijk wel goed
Ik vond 'm echt mooi geluktquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zag de tekening laatst nog liggen hier ergens.
Lukt nog steeds voor geen drol, ben nu gelimiteerd tot vectoren met de pen tool in photoshop en illustrator.quote:
Ja, duh, maar ik had het meer over jouw verwachtingen, jouw mogelijke acties om die verwachtingen waar te kunnen maken en wat je ervan zou vinden als de verwachtingen niet uitkomen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
I dunno yet, in ieder geval voor Lowlands. En natuurlijk gaat er iets gebeuren, hij kookt voor me en is alleen thuis.. (stewie zou zeggen: this calls for a sexy party)Ik neem aan dat hij ook wel iets in z'n hoofd heeft, ik bedoel hij nodigt me wel uit om alleen met hem iets te eten. Het vraagt gewoon om meer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef Adolecens het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
En voor de vrouwen
Goh zou dat nep zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
I dunno yet, in ieder geval voor Lowlands. En natuurlijk gaat er iets gebeuren, hij kookt voor me en is alleen thuis.. (stewie zou zeggen: this calls for a sexy party)Ik neem aan dat hij ook wel iets in z'n hoofd heeft, ik bedoel hij nodigt me wel uit om alleen met hem iets te eten. Het vraagt gewoon om meer.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
Wacomquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lukt nog steeds voor geen drol, ben nu gelimiteerd tot vectoren met de pen tool in photoshop en illustrator.
Misschien lukt het als ik ooit deze heb;
[ afbeelding ]
Het ging toch over bewerken enzo?quote:
Ik weet dat er iets gaat gebeuren en ik doe het. En als ze niet uitkomen, ach.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, duh, maar ik had het meer over jouw verwachtingen, jouw mogelijke acties om die verwachtingen waar te kunnen maken en wat je ervan zou vinden als de verwachtingen niet uitkomen.
Awesomequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:37 schreef iszinloos het volgende:
[..]
![]()
Hij wil je.
Je vakantie liefde?
Ik heb nog wel een achtergrond muziek tipje voor hem:
Wie opent een geld inzamel topic?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:36 schreef Maisnon het volgende:
[Sitenieuws] PC tong80 doet het niet meer
wtf man, hoe krijg je dat voor elkaar, zit je al 5 jaar op youtube en heb je er 1000 films op gekeken ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |