Je zal er maar met 2 accounts in staan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
Is BT er niet?
Ik wou haar feliciteren met haar binnenkomst in de top-500:
#500 Breathtaking 26709
Je weet dat je gefaald hebt in het leven, wanneer je in een beste/grootste/meeste lijst komt met tong80 boven aan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:47 schreef remlof het volgende:
Is BT er niet?
Ik wou haar feliciteren met haar binnenkomst in de top-500:
#500 Breathtaking 26709
Die gedachte deel ik volledig met je.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:43 schreef IQM het volgende:
[..]
Lijkt me, ook al zou ik het anders willen, een kutfilm.
Je zusje kan niet scheel kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ja, maar nooit in m'n bezit gehad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef Maisnon het volgende:
Hey IQM, ken je Suske en Wiske Stripmaker?
http://suskeenwiske.ophetwww.net/computer/tijdtemmers.phpquote:
Misschien is ie nog ergens te krijgen. Was wel supervet, je kon je eigen strips ook uitprinten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, maar nooit in m'n bezit gehad.Had ik wel altijd gewild...
Heb al een rom zitten zoeken maar tevergeefsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://suskeenwiske.ophetwww.net/computer/tijdtemmers.php
FF de rom en een emulatortje zoeken
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Je zusje kan niet scheel kijken.!!
BRRRRRRRBPZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
verkeerd begrepen, en ja ik weet dat het tries is.. mijn Engels was toen blijkbaar nog niet zo ver.
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
Omdat ik twaalf was toen ik youtube aanmaakte.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:55 schreef Siniti het volgende:
Wd, waarom heb je XD achter je YT-username staan
It's about timequote:
Jij was twaalf in 2007?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik twaalf was toen ik youtube aanmaakte.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij was twaalf in 2007?Dat klopt toch niet?
Ik was niet serieus..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Je verpest het.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |