Ik ben leuker. En ik heb je geen toestemming gegeven om het te gebruiken, leijer.quote:
Ik had je spoiler al gelezen voordat ik keek, maar ik vind het vrij matig eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Moet je maar 's goed luisteren. De vaagheid van Bløf, maar toch met een tweede laag.
"Tranen tuiten uit m'n gulp"
"Puur voor het rijm pak jij je biezen."
Het staat op youtube..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben leuker. En ik heb je geen toestemming gegeven om het te gebruiken, leijer.
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?quote:
Wil je met mij trouwen?quote:
Die heb ik ook niet nodig gelukkig..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?
Heb je wel nodig. Staat in de OP, maar die heb jij waarschijnlijk niet gelezen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet nodig gelukkig..
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch geen toestemming gegeven om er een moment uit te printscreenen en hier te plaatsen?
Welke is goedkoper?quote:
Wel kut dat IQM te lui is geweest om de OP in dit topic te copy-pastenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb je wel nodig. Staat in de OP, maar die heb jij waarschijnlijk niet gelezen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |