Normaal gesproken niet heel erg intensief (al wisselt het per persoon), maar ik heb nu afgesproken dat ik maandagochtend bel hoe het gaat (vrijdagochtend is er een doktersbezoek) en dan heb ik maandagmiddag vrijgehouden om eventueel langs te gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef chacama het volgende:
Zeker niet makkelijk Yppy. Tot hoever begeleid je die mensen?
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef sjak het volgende:
Yp, dat lijkt me inderdaad zwaar. Is er wel een team waarin je dit soort dingen kunt bespreken?
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:30 schreef huuphuup het volgende:
oh ik was laatst bij de chinees met een lopend buffet en daar hadden ze pisang goreng staan. Uiteraard met de gebruikelijke poedersuiker erbij, maar hier stond ook een fles stroop naast. Van die gewone eh schenkstroop ofzo. Ik dacht al van heuhen ja hoor, de een na de ander stond rustig zn nasi op te scheppen, babi pangang dr naast, pisang dr bij en dan een flinke kledder stroop over die pisang
![]()
het zal vast geen rare combi zijn, de smaken lijken me wel normaal combineren ofzo maar ik had het echt nog nooit van mn leven op die manier gezien(en ik heb best wat jaar in een chinees restaurant gewerkt maar dit dus nog nooit meegewerkt.)
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef YPPY het volgende:
Mijn twee collega's hebben allebei vakantie en die zie ik weinig (maar 1 dag per week in deze functie), dat is wel lastig. Gelukkig heb ik bij een andere functie wel een collega waar ik het kan bespreken. Ik vind het wel heftig en hoop dat de opleiding die ik wil gaan volgen door kan gaan, dat ik hier beter mee om leer gaan.
Precies! Die mag in een nieuw topic nog wel eens genoemd wordenquote:Wat goed trouwens Belana van je baan!
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef E.T. het volgende:
ook lekker trouwens: boursin met kaas en salami op een witte boterham
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
owwww ja!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
pindakaas met suikerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:48 schreef Ynske het volgende:
k kan me nog een neefje herinneren die paté met hagelslag deed
Hahaha nouja dat was dus precies wat ik dachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef E.T. het volgende:
[..]
Nou smaakt Pisang goreng bij de meeste chinese restaurants ook gewoon naar pannekoek, dus de combi kan ik me wel voorstellen
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Nee, Franse mannen ken ik niet. Hoe smaken die?
precies, wat nou boterham. Die heb je hier helemaal niet bij nodig. Pffff, blij dat er niets in huis is.... ohhh wacht. Heb nog chips liggen.... Ribbelchips iemand?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef moussy het volgende:
[..]
plak salami, dot boursin er op, dicht frommelen en in je mond proppen! Doet het ook goed met likkepot!
Graag gedaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef _evenstar_ het volgende:
Rewimo thanks gaan we eens proberen
oei, schuif jij het ene het bankje op dan gooi ik de chips in de kom. Lekker dippen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:53 schreef LovelyLady het volgende:
Lekker chacama, ik heb nog zelfgemaakte salsa
ja doe ik ook altijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:51 schreef moussy het volgende:
pitabroodjes duw ik gewoon met beleg en al in de broodrooster
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.quote:
Kruip anders ff lekker samen in bad, of onder de douche, worden ze ook nog lekker rozig van... meestal...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef miss_sly het volgende:
hier een zakje mintnopjes!
en een ontevreden, huilerig meisje. al bijna 12 uur onafgebroken aan de borst...nog niet genoeg...ik word er een beetje wanhopig van
Als het goed is begin juni.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef sjak het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn. Dit soort dingen kunnen anders aan je gaan vreten. Wanneer hoor je dat.
Dat ga ik even pm'en, anders is het wel heel herkenbaar, ook voor m'n klanten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef chacama het volgende:
Yppy, welke opleiding is dat? Iets met psychologie of zo?
Dan vindt ze de melk wel lekker.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb de hele dag met haar op bed gezeten/gelegen. Nu even op de bank, maar misschien moet ik inderdaad maar terug naar bed. Zal wel een regeldagje zijn (3 weken vandaag), maar je zou zo zeggen dat haar maagje meer dan vol is als ze onafgebroken drinkt. Toch valt ze iedere keer weer hongerig aan alsof ze al uren niet gegeten heeft.
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef moussy het volgende:
Yppy, nee niks! Zelfs niet gekookt, broodjes in de oven gegooid en vol gepropt met lekkersen eigenlijk was dat gewoon goed zo
P. was trouwens ook gewoon aan het werk hoor.
Ik heb nog even moeten lachen om mn grote dochter, die heeft verder geen besef wat voor dag het is, ook niet echt over gesproken. Vroeg ze of we cake konden bakkenHet past zo mooi in het geheel van vandaag, plakje cake bij de koffie, alleen was ze eigenlijk een dagje te vroeg
![]()
Dus dat hebben we ook nog gedaan, maar doen we vaker!
Ja, die is geweldig met kleine kinderenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:58 schreef Igraine het volgende:
Ja, superleuk. Heel lekker weer gehad, gelukkig. Het was de eerste keer kamperen en in eigen land. Ik als anti-kampeerder heb het zelfs echt leuk gehad en het is me 100% meegevallen. We zaten op de sprookjescamping, is echt een aanrader.
Jawel, toch wel hoor, ook hoor je haar wel met Cas praten over Mink. Maar sowieso is Mink 'normaal' binnen het gezin, hij komt regelmatig nog voor in gesprekjes en dingetjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:14 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat goed dat het zo goed is, dat jullie het zo goed vinden. Heeft ze het er nog vaak over?
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, die is geweldig met kleine kinderen
Haha, ik las wat andersquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:31 schreef Koosje het volgende:
Ik zag hier iemand posten over hagelslag met pindakaas..
Een Snikkerboterham! Mijn favoriet!
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:30 schreef sjak het volgende:
[..]
Klinkt leuk zeg zo´n sprookjescamping.
Mij lijkt het ook super om eens naar zo´n Boerenbed te gaan. Denk alleen dat mijn grut dan wat groter moet zijn.
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
ck ipv kk had me al geholpenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef Koosje het volgende:
Ik twijfelde ook nog even of ik die 'r' vet zou drukken.
ja jij begon met die enorme taart hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Belana het volgende:
ow man al dat gepraat over stroopwafels en cake
Die site had ik net even doorgespit. Echt leuk. Alleen een camping, pffff. Ik moet echt nog aan het idee wennen. Ik heb zo lang niet gekampeerd. Wie weet volgend jaar. Maar dan wil ik zo graag naar Italie, kent iemand daar nog een leuke sprookjescamping?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaanquote:
En ik ben niet de enige...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Da's vast de variant met pindakaas, hagelslag en banaan
die fase komt niemand ooit voorbij denk ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb je meer "lekkere trek" nu je gestopt bent met roken? Of ben je die fase al een beetje voorbij?
wow netjes!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef Memmel het volgende:
Willen jullie ophouden met al die lekkere dingen?
Ik ben nu op dag 10 van mijn dieet en ik ben er - eindelijk - achter dat het echt tussen mijn oren zit, die lekkere trek.
*meldt trots al 4,7 kilo kwijt te zijn in 10 dagen
Ja dat is weer minder, ik heb een tijdje chroom geslikt toen ik ging stopte met roken, dat hielp wel tegen de "lekkere trek"quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Belana het volgende:
die fase komt niemand ooit voorbij denk ik
het is meer dat alles wat naar binnen gaat nu aan mijn buik en heupen blijft hangen
doe es ?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Memmel! wat knap!
Ik wil nog even terugkomen op het Eveliene verhaal. Ik vond net een hilarische reactie van mezelf op een PM van 'haar'. Ik schaam me wel een beetje maar ik mag in dit geval toch wel een stukje pm plaatsen?
Ik moet nu al lachenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Memmel! wat knap!
Ik wil nog even terugkomen op het Eveliene verhaal. Ik vond net een hilarische reactie van mezelf op een PM van 'haar'. Ik schaam me wel een beetje maar ik mag in dit geval toch wel een stukje pm plaatsen?
Tuurlijk mag dat Lishe, ze bestond toch niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:54 schreef Lishe het volgende:
Ja ho wacht ff, tis niet mislukt want let op:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:00 schreef Lishe het volgende:
Hoi Eveliene,
Wat vreselijk. Alleen het idee al. Het is iets wat je eigenlijk alleen leest in boeken, toch? Ik wou voor je dat het een slechte roman was, en niet je eigen leven.
Ik hoop echt, echt, echt dat je het alleen maar denkt. Bah, en dat allemaal tijdens je zwangerschap.
Dat schreef ik in een reactie op een PM van haar! And it did'nt ring a bell! Ik moet echt heel hard lachen om mezelf nu.
Nouja, experiment mislukt. Als de proefpersonen het al een slechte roman vinden.... Whahahaha!
Het kan nog álle kanten op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:49 schreef fIoortje het volgende:
Overigens zullen we persoonlijke dingen die aan -eveliene- in vertrouwen verteld zijn nooit openbaar maken of gebruiken in het boek.
We zijn allemaal sukkels geweest, en nog, want iedereen wordt met open armen ontvangenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef Lishe het volgende:
Ik ben zo'n mensensukkel soms, ik geloof alles volgens mij!
Ik weet niet Mous, ik hoop dat dat de druppel was!
je kan er wel oranje van wordenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh lishe wat ben je ook een lekkere poeperd
Nomnomnom doet ik! Al heel veel rauwe worteltjes op (ik denk zo'n 3kg per week) kun je daar teveel van eten eigenlijk? En nee, mijn blinde oog is er niks beter van geworden.
my thoughts exactlyquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef dutchie het volgende:
Soms ben ik zo blij dat er dingen aan me voorbij gaan hier.
Eveliene heb ik nooit echt gevolgd, wist alleen dat ze met een verhaal bezig was.
Reinhilde, die heb ik gewoon ontmoet samen met Nixxx en Thomas en dat vind ik dus wel een raar idee.
Ach en verder, het zal wel.
Ik denk dat ze er nu zelf het meeste last van heeft.
Mooi zo!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:33 schreef MamsX het volgende:
Dankjullie wel!!
Mijn moederfiets bevalt echt heel erg goed![]()
Dankzij het weten van de juiste maten is het een perfect fit
Hey! Dat ken ik!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:34 schreef oeke het volgende:
Och jee, arme X, wat zielig! Dat ze maar weer gauw beter wordt.![]()
Dames Dutch en Lishe, dat klinkt inderdaad als een heerlijk weekendje Kopenhagen.
Enne over broodbeleg: pindakaas met geraspte wortel
Precies wat ik dacht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef dutchie het volgende:
Soms ben ik zo blij dat er dingen aan me voorbij gaan hier.
Eveliene heb ik nooit echt gevolgd, wist alleen dat ze met een verhaal bezig was.
Reinhilde, die heb ik gewoon ontmoet samen met Nixxx en Thomas en dat vind ik dus wel een raar idee.
Ach en verder, het zal wel.
Ik denk dat ze er nu zelf het meeste last van heeft.
De wijzen kwamen uit het Oosten hč.quote:
Ik heb al moeite om teksten te schrijven zonder smiliesquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:42 schreef dutchie het volgende:
[..]
De wijzen kwamen uit het Oosten hč.
Ook hier een beterschapsvoor X.
Ik zou willen dat het spul hier ook eens uitgesnotterd was. Kan ik tenminste eens naar de overkant om te kroelen met mijn verse overbuurmeisje en jongen, ben echt verliefd.
Ik vind het trouwens zo leuk zoals iedereen hier reageert op ons uitstapje. Is helemaal niet nodig, maar ik vind het wel leuk.
waarom móet ik toch altijd smilies achter een zin plakken?
Niet a.s. maar dan die dinsdag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef sjak het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht.
Dutch, goed idee. Ben je deze week morgen of donderdag nog in A'dam?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja dutch, nog steeds hoor wijs osst best thuis west!
Ennuh, ik ben ook aan het cut downen met smilies. Ik word er zelf al niet goed van. Dan zal een ander wel helemaal zoiets hebben van
Ja maar er zitten oorprobleempjes in de familie dus dat probeer ik dus heel erg te voorkomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:43 schreef Memmel het volgende:
Oh Mams, dat is niet leuk! Maarja, als het doorbreekt dan is de pijn ook weg he.
Maar je gehoor is wel nog beterder geworden?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Oh lishe wat ben je ook een lekkere poeperd
Nomnomnom doet ik! Al heel veel rauwe worteltjes op (ik denk zo'n 3kg per week) kun je daar teveel van eten eigenlijk? En nee, mijn blinde oog is er niks beter van geworden.
Dankjequote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
MamsX beterschap voor je meisje!Ik ben trouwens bijna klaar met het poesje. Alleen nog het gezichtje (ogen, neus en snorharen). Ik hoop zo dat je het leuk vindt, morgen doe ik het op de post. Als je het niks vindt kun je het terugsturen
want Sterre vindt hem zooo schattig
maar ik heb d'r al duidelijk gemaakt dat ik écht niet ook nog een voor haar ging maken.
![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Valt best meer hoor!
![]()
Ik lees je posts graagHet stoort helemaal niet
vind ik, maar ja, wie ben ik
![]()
Ja zeg, zo worden we nog jaloerser!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
En lief inderdaad, die opmerkingen over onze date. Maar het was ook wel Echt leuk! En fijn!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:47 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Valt best meer hoor!
![]()
Ik lees je posts graagHet stoort helemaal niet
vind ik, maar ja, wie ben ik
![]()
en dat waren er weer 3quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Ja dutch, nog steeds hoor wijs osst best thuis west!
Ennuh, ik ben ook aan het cut downen met smilies. Ik word er zelf al niet goed van. Dan zal een ander wel helemaal zoiets hebben van
Ik zat er nog even over na te denken, kon niets bedenken dus toch maar googelenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Als je mijn twitter bekijkt bestaat het voor 1/3e uit uitroeptekens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
Ik doe altijd alleen die stomme knipoogmiley. alsof alles wat ik zeg een grapje is. En Uitroeptekens, veeeel. Terwijl ik in het echt helemaal niet zo hard praat.
En lief inderdaad, die opmerkingen over onze date. Maar het was ook wel Echt leuk! En fijn!
Dat zei ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:52 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik zat er nog even over na te denken, kon niets bedenken dus toch maar googelen
|Het wordt pas erg als je ook in het echt gaat knipogen aan het einde van elke zinquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:50 schreef Lishe het volgende:
Ik doe altijd alleen die stomme knipoogmiley. alsof alles wat ik zeg een grapje is. En Uitroeptekens, veeeel. Terwijl ik in het echt helemaal niet zo hard praat.
Haha, ja! Als je al die smileys (of huilies) uit moet gaan beelden terwijl je praat!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef sjak het volgende:
[..]
|Het wordt pas erg als je ook in het echt gaat knipogen aan het einde van elke zin
Hier zijn ook niet veel beeldende smileys, gelukkig. Op andere (zwanger/kind)fora wel, zo'n borstvoedsmiley,of kolfsmiley. Die zijn niet leuk vind ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:55 schreef Lishe het volgende:
Sorry PM, misschien kunnen we een volgende keer een bus huren?
Ik vind het trouwens niet ergerlijk, die smileys van anderen. Behalve als ze woorden vervangen. En dat gebeurt hier zelden.
Inderdaad, overheen gelezen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat zei ik
zelfs in je haar kan je een oranje gloed krijgen
Ik wist het echt niet. Doe nu even wat smilies er in editten, anders denk ik dat je boos bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan er wel oranje van worden
Ja maar...maar... dan ben ik toch helemaal niet online?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Tip voor Nienna: pas 's nachts of 's morgens heel vroeg teruglezen, anders loop je zo weer 3 pagina's achter!
Vrij vertaald:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja dat vind ik dus ook Lishe, het leest gewoon ruk als met een smilie een woord bedoeld wordt. Die smilie met die baard, die wordt regelmatig voor iemands vriend/man gebruikt, en dat hapert iédere keer weer tijdens het lezen. Gek word ik ervan.
nog niet ..... wacht maar tot je een tijdje meepostquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja maar...maar... dan ben ik toch helemaal niet online?
Dat was dus ook wat ik meteen dacht!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
nog niet ..... wacht maar tot je een tijdje meepost
Voor jou danquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat zei ik
zelfsin
je
haar
kan
je
een
oranje
gloed
krijgen
![]()
Dan ga ik direct aan de wortels, scheelt me weer wat geld.quote:
Is het bij mij in de buurt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef YPPY het volgende:
Je wordt vanzelf verslaagd Nienna.![]()
Nu even denken of ik 45 minuten ga rijden om een buddha black knight plant op te halen.
nee, maar ik heb wel sex als konijnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar je gehoor is wel nog beterder geworden?
(Compensatie enzo...)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel sex als konijnen
Jawel, hij mag helpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef YPPY het volgende:
PM toch! Kan jouw stoere vent je niet helpen? Of je komt hier op de thee, hoef je niet te poetsen.of je poetst hier, ik ben trouwens niet eens thuis.
Thanks!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef RockabeIIa het volgende:
PM, je wordt echt wel gemist hoor <3
Dat zou wel kunnen, maar dan moet ik scrollen, dat kost meer tijd!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef sjak het volgende:
, je zou ook je posts kunnen editten...
Dat wakker liggen doe ik ook vast. Ik denk dat ik zo ook even bij Stijn ga kijken of hij er geen last van had. Ik had het namelijk gisteren ook al en Schanul voelde zich ook beroerd. Ach, hebben we dat weer gehad
die lucht blijft altijd zo lang in m'n neus hangenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef sjak het volgende:
Nu ga ik ook echt slapen. Net wilde ik mijn bed induiken begon Jet te huilen, ze had. Zielig, maar nu lijkt ze weer te slapen. Ik moest daarna even bijkomen van het schoonmaken, bah, wat kan ik daar slecht tegen...
Ja! Je bent heel erg welkom!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Thanks!
Ook na mijn recentie postdiaree nog?
Zullen we maar gewoon een kraamvisite als meet plannen straks?
Uiteraard!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef easy-going het volgende:
[..]that's my girl
en met cola light he
Nou, dan ga ik met je meequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Spuuglokje het volgende:
Oeh het is bedtijd voor mij hoor, welterusten!
Hier lees ik dus En de kots Jet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef LovelyLady het volgende:
Beterschap voor de snotterige X en deJet... Arme kinders
Erg herkenbaar.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:17 schreef Jelief het volgende:
En soms gebruik ik ook veel te veel smilies én mis ik vooral op andere fora de smilies van hier.
Ai iz heer, vrom zeh betroem!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef Lishe het volgende:
[..]
Hier lees ik dus En de kots Jet.
Dasdusnietleuk. Beterschap voor Jet, Sjak!
En truste aan iedereen die naar bed gaat al.
PM, ik vind je leuk. Probeer s de eerste plaats te halen?
kan ookquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef RockabeIIa het volgende:
ET, doe je dat gewoon met een font wat je zoekt ofzo?
Trusten slapers
Meer wortels eten zeg ik jequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef PM-girl het volgende:
Oi, nu word ik wel erg kusje kroel!
What's up Rock?quote:
dat hoeft nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef RockabeIIa het volgende:
ET:
Ik kan ook wel het e.e.a. met lettering, if you like
Haha, mijn paps ook, maar dan in de andere zin vanhet woord.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:31 schreef RockabeIIa het volgende:
Lishe, ik verwachtte bij de 1e ook dat ie rood zou zijn! Het kan maar zo want paps is een rooie rakkert.
Als dat zo was, hoefde ik niet te twijfelen.quote:
heel bixiaans van je!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:38 schreef Lishe het volgende:
SPannend.
Zo, dat dekt die lading van PM's post, en de jouwe. uik lijk Bix wel!
Ohh ik zou dat juist weer wel doenquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef PM-girl het volgende:
[..]
heel bixiaans van je!
Yppy, ik snap het! No way dat ik voor een PLANT zo ver zou rijden.
Jamaar, jamaar, als ik het wil, dan wil ik het ook. En ik wil de tuin mooi maken voor er volgende week allemaal visite komt, maar dat lukt toch nooit en ze hebben daar veel meer leuke plantjes! Weet alleen niet of ze op voorraad zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef PM-girl het volgende:
Yppy, ik snap het! No way dat ik voor een PLANT zo ver zou rijden.
Samen gezellig een infuusje! Nee, doe maar niet!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef YPPY het volgende:
Wat gaan jullie hard! Gaan we al bijna lootjes trekken? Ik vind surprise altijd zo leuk.Gisteren heb ik ook de hele avond traktaties in zitten pakken voor het kdv. Ben nog nooit zo snel klaar geweest, maar het ziet er wel leuk uit. Nou ga ik de hele week niet lunchen en volgende week ook niet. M'n vriendinnetje is op vakantie. Naar Mexico, dus als ze terugkomt gaan we ook niet lunchen voorlopig.
![]()
Gaan we samen naar Groningen voor een stel viooltjes?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ohh ik zou dat juist weer wel doenMaar ik ben dan ook best een beetje gek
Nou ja, haar collega loopt regelmatig bij ons binnen en heeft heel veel contact met mijn directe collega, dus eigenlijk moet het me wel besmetten uiteindelijk. Nou ja, ben ik een paar dagen vrij .quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Samen gezellig een infuusje! Nee, doe maar niet!
Is goed! Ik haal je wel op!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gaan we samen naar Groningen voor een stel viooltjes?
OH! als je dan toch in de buurt bent....quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is goed! Ik haal je wel op!
Kunnen we daarna bij Spuug op de koffie
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel sex als konijnen![]()
Neem d'r een kluitje mee! Kunnen die meeten met de violen in mijn tuinquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
violenmeeting in het noorden
Dat er hier 300000 in de tuin staan vergeet ik voor het gemak dan maar ff
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga nog maar even niet slapen, babylief heeft nachtmerries ofzo, slaapt heel onrustig en wordt steeds huilend wakker met een razende rikketikker
Hey dan was 3fm vanochtend op de camping voor de camping test!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:34 schreef Igraine het volgende:
Ja, dat lijkt me ook een keer leuk! Maar inderdaad wel als ze wat groter zijn. Wij zaten hier .
Ik ben klaar wakker!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef huuphuup het volgende:
omg
ik dacht ik hoef niet te quoten want welke idioot is er nou nog meer wakker op dit tijdstip...
haaai t_igger![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef t_igger het volgende:
[..]
Ik ben klaar wakker!Enne heeeeeel hard aant werk zoals je ziet!
Ah dus wrs heb jij dit elke avond/nacht nu??quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef huuphuup het volgende:
doet ie het niet?hmm... muf ding.
ik ben de 18e uitgerekend. nog maar heel eventjes dus. Maar voor mn gevoel is t nog lang niet zover
Momenteel effe niet nee... maar ik vertrek nu maarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:34 schreef Belana het volgende:
je klinkt enorm enthousiast rewimois je werk niet leuk meer?
inderdaadquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 07:31 schreef Rewimo het volgende:
Dan heb jij in elk geval vast geslapen, VickyMaar meneer Vicky waarschijnlijk niet
ik ging om 5.00 uur naar de wc en toen kwam ik er pas achterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |