Rundertongquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:27 schreef mijsje het volgende:
nu nog uitvinden hoe ik handig een rundertong kan koken en kan verwerken in allerlei gerechten...
Yppy, dat lijkt me erg moeilijk hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef YPPY het volgende:
Mijn werk is toch wel heftig. Zie je iemand die een paar maanden geleden best gezond is en nu ontzettend aan het aftakelen.
Bwa, je moet toch iets om de hagelslag te doen plakken aan je boterham? Chocopasta of boter: ik wissel ook altijd afquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef Rewimo het volgende:
Christan eet brood met chocopasta en hagelslagSlaat toch nergens op
ehm, niks?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar wat wil je nou, eerst is het lekker rustig "" en nu ga je er weer op door..
Enquote:Je vindt glutenvrije plasticine in de gewone handel van het merk SES supersoft,het staat erop dat het glutenvrij is, ook hun stoepkrijt is glutenvrij.
quote:Je kan het modeleerdeeg ook zelf maken:
* 4 kopjes (glutenvrije) bloem
* 1 kopje zout
* 4 kopjes water
* 4 tafellepels olie
* 1/2 kopje wijnsteenzuur (kaliumtartraat KC4H5O6 ) - probeer eens bij de betere drogist of bij de apotheker. Je kan het voor de helft met bakpoeder vervangen.
Alles in een pot op een zacht vuurtje, en roeren tot het een dikke stijve massa geworden is. Zachtje laten afkoelen en bewaren in hermetische plastic container (genre tupperware).
das hetzelfde iddquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef leonieke het volgende:
Als filet hetzelfde is als préparé, dan vind ik de combinatie met de komkommer nog niet zo raar. Maar de rest, moussy![]()
![]()
Maar dat doet elke Fransman ongeveerquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:
T's te merken dat ik er niet helemaal bij ben...... Belana gefeliciteerd
Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef chacama het volgende:
Dat zijn geen verkeerde combi's Moussy. Ik weet er ook nog eentje.... kaas en jam. Nog uit de tijd van de pita-broodjes.
En brie met komkommerquote:
Eet je het dan nooit met augurken? Dat is toch helemaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef moussy het volgende:
[..]
das hetzelfde idd
Ossenworst met brie is ook érg lekker
ja lekker!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:43 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja maar die valt bij mij al onder 'normaal' net als brood met pindakaas en hagelslag/vlokken.
Pindakaas met kaas![]()
Oh ja en smeerkaas gaat onder alle vleeswaren, net zoals van die roomkaas met tuinkruiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |