Inderdaad, overheen gelezen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat zei ik
zelfs in je haar kan je een oranje gloed krijgen
Ik wist het echt niet. Doe nu even wat smilies er in editten, anders denk ik dat je boos bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
je kan er wel oranje van worden
Ja maar...maar... dan ben ik toch helemaal niet online?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Tip voor Nienna: pas 's nachts of 's morgens heel vroeg teruglezen, anders loop je zo weer 3 pagina's achter!
Vrij vertaald:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja dat vind ik dus ook Lishe, het leest gewoon ruk als met een smilie een woord bedoeld wordt. Die smilie met die baard, die wordt regelmatig voor iemands vriend/man gebruikt, en dat hapert iédere keer weer tijdens het lezen. Gek word ik ervan.
nog niet ..... wacht maar tot je een tijdje meepostquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:57 schreef -Nienna- het volgende:
[..]
Ja maar...maar... dan ben ik toch helemaal niet online?
Dat was dus ook wat ik meteen dacht!quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
nog niet ..... wacht maar tot je een tijdje meepost
Voor jou danquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Dat zei ik
zelfsin
je
haar
kan
je
een
oranje
gloed
krijgen
![]()
Dan ga ik direct aan de wortels, scheelt me weer wat geld.quote:
Is het bij mij in de buurt?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef YPPY het volgende:
Je wordt vanzelf verslaagd Nienna.![]()
Nu even denken of ik 45 minuten ga rijden om een buddha black knight plant op te halen.
nee, maar ik heb wel sex als konijnenquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:48 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Maar je gehoor is wel nog beterder geworden?
(Compensatie enzo...)
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel sex als konijnen
Jawel, hij mag helpen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:02 schreef YPPY het volgende:
PM toch! Kan jouw stoere vent je niet helpen? Of je komt hier op de thee, hoef je niet te poetsen.of je poetst hier, ik ben trouwens niet eens thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |